| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Lichtelijk misselijk ook wel. Er was íets te veel eten op de meet. Dus ik ga denk ik maar eventjes wat water drinken en zodra alles een beetje gezakt is mijn leuke dansspelletje doen op de xbox, dat ik sinds vandaag binnen heb
|
|
||
|
Citaat:
En het was ook vrij druk (qua druk kletsen en in het restaurant was het heel druk dus veel lawaai) en daarom ben ik nu moe en op het laatst kon ik de gesprekken wat minder volgen, maar ik heb me erg vermaakt! En we plannen gewoon snel een volgende meet zodat iedereen die nu niet kon dan kan komen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Beetje jammer
Ik heb wel al iets gevonden over hoe je er achter kunt komen of je smsjes aankomen of niet, maar dat zoek ik niet... Ik heb dat dus maar naar haar gemaild en dan zien we wel of t bij haar ligt of bij mij. Vriendje zei al dat t waarschijnlijk bij haar lag, maar ik ga maandag toch HI maar eens bellen want dit kan natuurlijk niet.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
bij mijn ouders logeerde met de carnaval ook een Belgische, ik moest t eerste uur er echt heel erg aan wennen en me heel erg inhouden maar t scheelt denk ik wel dat wij allemaal am een zachte G hebben en dus alleen maar het accent grappig vinden. Ik word hier in Twente nog al eens uitgelachen vanwege mijn accent
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|