Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Donkergroene lange wijduitlopende rok van wol.. Geweldig ding.
![]() - Metallic-paarse panty - Setje potloden - 4B, 3B, 2B, HB, 2H, 3H en 4H (verschillende hardheid, red.) aangezien ik weer ben begonnen met tekenen - Mokka-tompoes-gebakje-dingetje - Geinspireerd door Ninh: Jawbreakers! Mijn grote verslaving van een paar jaar terug ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Hele dag vrijwillig gecorveed, lees: geschorst. Remember kids, docenten vinden het niet leuk als je laxeermiddel in hun koffie/thee doet. ![]() - Armani He. - 2 Tequilla's. - Vrolijk hoofd als gevolg hiervan, getuigd er maar weer van hoe goed ik tegen drank kan. WOEI! - Een flauw vermoeden van hoe ik weer thuis terecht ben gekomen. - 2 Ice Tea. - Klap op de bips van vriendelijke collega kassamiep. Damn, wat voel ik me toch weer een stuk vlees ![]() ![]() - Eerste 2 uur vrij. Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 22:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- een schoolexamen economie
- 3 examenteksten Duits - 2 BH's ![]() - bruine "versleten" puntlaarsjes tot net onder de enkel met een vrij hoge hak *happy* (Ik heb echt teveel puntlaarzen/instappers e.d) - een kingsize stroopwafel om te vieren dat ik bijna van die #$^#%@!*&%^ !*& schoolexamens af ben |
![]() |
||
Citaat:
![]() anyway laatste aanwinst is een shirtje van E-play en 2 cd's tori amos- scarlet's walk saïan supa crew- X raisons
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Wist ik wel, wilde even kijken of jij het ook wist ![]() Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 17:05. |
![]() |
|
zwart/blauw gestreepte panty-kniekousen van de hema
wit/roze/blauw/paars gestreepte kniekousen van de markt grijs/blauw/zwart gestreepte kniekousen van de markt.. Nu heb ik zoveel kniekousen, dat ik rokjes te kort kom ![]() Owja; en een zakje van 250 gram bonbons.. *jummie*
|
![]() |
- ongelooflijk veel geld!
![]() Ik had op zich maar een maandloontje verwacht, krijg ik zomaar allerlei vakantiegeld en bonussen en extra's-dingen erbij ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn laatste aanwinst was een oranje met roze gestreepte maillot van de Hema ![]() Toevoegsel: En net nog een zwart topje met spaghettibandjes (die ik morgen ook in het geel en paars ga kopen ![]()
Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 16:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *Elien kan niet sparen want zij moet een dom shirtje betalen ![]() |
![]() |
|
- donkerblauwe trainingsbroek met 2 felgroene strepen opzij Sutherland
- wit longsleeve shirtje H&M (ja Es moet toch iets fanatieks gaan doen nu ze niet meer met het stickje slaat, heb ik in elk geval de kleding al ![]() - zwarte gebreide 'col'trui met knopen in de col zodat de col zeg maar open hangt Mango - zandkleurige gebreide trui met ronde hals en oranje lettertjes Benetton - heel lief zilveren bedel-armbandje van mams gekregen..
Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 18:29. |
![]() |
|
cdtjes:
sigur ros - ageatis bjurn oid/ meindert talma and the negroes - leave stumper boekjes: de computer en de menselijke geest, een inleiding in de cognitieve wetenschappen boekje over stanley kubrick een pak koffie, tros druiven en een labello classic.
|
![]() |
-Uiteenlopende cijfers, erg apart
-Het telefoonnummer van m'n engelse lerares van vorig jaar, om eens gezellig mee te babbelen -Een date met de toneeldocent van school voor een etentje bij mij thuis -Very zwart mascara voor bambi-oogjes -2 hele leuke simpele witte armbandjes, maar die heb ik eigenlijk gepikt van de arm van een vriendin -Babyolie voor glimbeentjes -Vogue bodyspray voor flauwvallende jongens
|
Verwijderd
|
- een 8,4 voor aardrijkskunde examen
- een 8 voor economie 2 examen - Beau monde - het verwijt dat ik een stresskip ben van mijn economieleraar (Ik kwam helemaal onder de stress het lokaal binnen, omdat ik had gehoord dat het examen heel slecht gemaakt was. Bleek dus dat ik een 8 had ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|