Advertentie | |
|
![]() |
|
wisselt steeds
ik maak steeds nieuwe dingen mee en met elk ander voorval (leuk en klote) asocieer ik een ander liedje dus het liedje dat me raakt wisseld steeds btw dan gaat het kut dan denk ik gewoon life's a bitch maar toch heerlijk dat ik zo ontdek hoe het leven in elkaar zit *tot zover mijn ongevraagde bijdrage
|
![]() |
nouja tjah tis gister uitgegaan met mijn vriendje...
kheb er langer als een jaar mee gehad.. ik zette de radio aan en hoorde het liedje I will always love you... tjah en toen brak er ff iets in mij.... kheb vet lang zittu huilen.. we hebben het wel allebei uitgemaakt omdat het zo beter is.. maar ik hoorde dat liedje..en bed8 dta ik altijd van hem zou blijven houden als EEN vriend |
![]() |
|
![]() |
kut voor je, is wel lekker om dan effies flink te janken op zo'n nummer.
Dream on van Aerosmith, als ik dat nummer hoor word ik stil.... en Save tonight van Eagle- eye- cherry, dat nummer vind ik al heel wat jaartjes mooi, als ik dat hoor dan komen er allemaal herinneringen naar boven.
|
![]() |
Alle liedjes waarvan hij ooit is heeft gezegt dat hij ze mooi vind vin ik fijn om te luisteren... en als ik hem bijvoorbeeld heel erg mis en we zitten te msnen vinden we het fijn om dan thuis allebei dezelfde cd op te zetten ofzo... dan horen we het zelfde.. en op een of andere manier krijg je dan een HEEEl klein beetje het idee dat je bij elkaar bent
||
Citaat:
![]()
|
Stop Sam Brown
Secretly Skunk Skywriting Artificial Joy Club Sexed Up Robbie Williams I'm so excited Pointer Sisters Beautiful Christina Aguillera You & I Will Young Bring Me To Life Evanescense Ik heb er nog veel meer, maar deze luister ik op dit moment veel...
|
![]() |
Okee, ik ben echt gek op heel veel liedjes, omdat muziek bij mij altijd wel een gevoel opwekt.
Maar goed ff de ''allergoeiste" hier: Liedjes die me herinneren aan vroegere vriendjes/verliefdheden...nou ja zover ik toen echt verliefd was: Enrique Iglessias - Hero Hero - Toen ik je zag Paula Cole - I don't want to wait (van dawsons creek) Disney - A whole new world Dirty Dancing - I've had the time of my life Savage Garden - I knew I loved you Disney - Beauty and the beast Toen mn eerste (en tot nu toe laatste) grote liefde en ik (bijna) samen waren: Phil Collins - I can't stop loving you Bon Jovi - thank you for loving me Do - heaven (met stip op 1!!) Guus Meeuwis - Zo ver weg (ons galabal, zo romantisch!!) David van Idols - Nothing's gonna change my love for you carmina Burana - O fortuna (hij vond dat zo mooi!) Vanessa Williams - Colors of the wind (dit is echt ons liedje, of ja dankzij dit liedje hebben we elkaar leren kennen) Chicago - You're the inspiration Elvis Costello - She En toen het uitging....jank jank...: Bon Jovi - always Aerosmith - I don't want to miss a thing Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart Anouk - Fluid conduction Kane - My best wasn't good enough Aretha Franklin - Think xxx Sanne |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder weet "Zombie" van the Cranberries mij ook iedere keer weer te raken. En momenteel: "Ik wou dat ik jou was" van Veldhuis en Kemper, maar dat is volgens mij niet een liedje wat mij over een maand nog raakt... Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 07:28. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |