Advertentie | |
|
![]() |
|
kousenafdeling van de bijenkorf
![]() ![]() Ze hebben 'm trouwens ook in groen tinten. Laatst gewijzigd op 27-01-2003 om 16:06. |
![]() |
|
- roze shirtje Abercrombie
- zwarte kashmere-achtige aansluitende trui met zo'n slordige grote col die je om moet slaan zodat je een boothals krijgt ![]() - versleten & vale (nogal lage ![]() - roze leren laarsjes haar: klein staartje, schuine pony sieraden: roze/zilveren hangdiamantjes in oren, onwijs kitscherige roze parelarmband, zilveren horloge Guess?, 2 zilveren schakelarmbandjes luchtje: Glamourous - RL klaar ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
-stuka (spijker)broek
-t-shirtje met alien -daarover 'n zwart t-shirt -daarover mn pennywise-trui -zwart ondergoed -zwarte sokken -daarover gestreepte sokken tot aan mn knieen -geen sieraden, ben ziek :/
|
van boven naar beneden:
-zwarte haarband -zwart/witte streepjes sjaal -heel donkerblauw t-shirt met lange mouwen, en witte figuurtjes erop -wit hesjeachtigiets eroverheen -zwarte wijde ribroek -ondergoed -lichtblauwe sokjes -hele lange zwarte laarsjes met veters
||
Citaat:
![]() zwart hemdje zwarte longsleeve lichte spijkerbroek diesel zwarte lange puntschoentjes Standaard sieraden, staartje, beetje mascara en labello.
||
Citaat:
![]() zwart bloesje van kookai zwart rokje kookai wit overslagding benetton zwart/witte pied de poule panty zwarte laarsjes te groot fout plastic parelsnoerketting om haar strak op gestoken bril op van gucci horloge van guess
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
- lichte spijkerbroek, erg laag model (rechte pijp) Levi's
- lichtblauw polo'tje Bien Bleu - donkerbruine wollen v-hals trui Benetton - lichtblauwe (jeanskleur) All Stars - lichtblauwe huge shawl - bril op van Armani - usual sieraden, haar los en Allure van Chanel op.
|
![]() |
vandaag had ik aan : groene "baggy" broek van me vriend
en een windir shirt, bh topje en broekje ondertussen heb ik me al omgekleed naar mijn luieroutfit, een otanje/geel/roze wijde pyamabroek en 't windir shirt
|
Wat doen jullie nou raar Es en Rodina? Het is toch heel normaal dat je op deze leeftijd een D&G pak naar school aandoet met schoentjes van Gucci of Armani en dat elke dag?
![]() Ik heb trouwens aan: Heupbroek Levi's Zwart tshirtje met diepe hals D&G Rood vest Replay Timbs Trouwens Roos, die Evisubroeken kun je in Den Haag ook krijgen bij Players en zo'n kledingwinkel in de straat haaks op de maison de bonneterie ![]() |
![]() |
|
zwarte wijduitlopende broek
roze-zwart gestreept afzak-truitje paarse sokken met roze glitters haar in 2 staarten met lila lintjes transparant paars-zwart ondergoed zwarte klik-riem met rode sterren sieraden : oude ring van mn oma met een grote steen plastic ring met oranje steentjes roze kralenarmband 12 roze rubberen fluor-armbandjes horloge beige armbandje (waar eerst ook nog een sterretje aan zat) kettinkje met sterretje make-up : gewoon mn alledaagse zwart met roze. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|