| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
voo de rest naam, ava en sig: zie eerdere posts
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat jij dat dan verkeerd opvat.. tja sorry, kan ik weinig aan doen.. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ava: ookwel leuk, beetjhe standaart maar wel herkenbaar sig: klopt ik doe daar idd niet aan ![]() ach uiteindelijk weet iedereen van iedereen watie van elkaars nam enzo vind |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo erg vind ik em nou ookweer niet.. vind hem gewoon niet orgineel.. das alles
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik vind jou ava echt great!
|
|
||
|
Citaat:
Avatar: Doet me aan me oude werk denken, niet echt positief, plaatje opzich wel ok Sig: beetje vaag
|
|
||
|
Citaat:
Avater; een voetballer, weet niet wie, ik hou niet van voetbal Sig; wel leuk!
|
|
|
|
nick: niet zo origineel, maar nog beter datn alleen je echte naam.
avatar: ik hou totaal niet van chinese tekentjes. vind het zo'n onzin. weet jij wat er nou in je avatar staat? vast niet, misschien betekend dit tekentje wel 'slet' ofzo ?? dus: avatar sig: Als je me zoekt....ik ben in de wolken ![]() die vind ik wel heel leuk! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
avatar: Leuk, ik hou wel van katten. sig: Toepasselijk i.v.m. avatar. Wie Marco is zal me een worst wezen. |
||
|
|
|
|
@ J-tjuh: o... ja das wel goed dan. maar ik blijf erbij dat ik chinese tekentjes nix vind.
Baron: indrukwekkende nick... avatar: wie is dat? sig: Hij is een ware communist. geheel: wel leuk! en Just-Rian: nick kan er mee door avatar: is single van coldplay - is leuk! sig: zegt wat avatar is. - vind ik niet zo'n leuke sig eigenlijk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
nick: Tsja, bikkelvrouw, had dan stoere chick gedaan ofsow. Bikkelvrouw klinkt zo raar. ava: Ja dies cool! K vin dat kat spiegel leeuw ding egt vet! Niet veranderen. sig (The only thing that matters, is how you see yourself... _____________________________Marco/checko je bent geweldig): Tsja, maar waarom sta ik er niet in? Al was het maar voor 1 dagje?
|
|
|
|
Owlbeer. is dat uilenbier ofzo??? maar ik vind m wel leuk.
avatar: grappig ventje. sig: I've eaten the plums that were in the icebox, and which you were probably saving for breakfast. Forgive me they were delicious so sweet and so cold. vaag. slaat nergens op. of ik snap het gewoon niet. maar daarom is t wel weer grappig..enne.. je mag best in mn sig, maar: dan wil ik ook in de jouwe..... Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 20:03. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Avatar: Zwaar humor Sig: The only thing that matters, is how you see yourself... __Marco/checko je bent geweldig.__________________owlbeer: jij wou in mijn sig? nou, welkom! Eerste stuk = heel waar, de andere 2 zijn een beetje vaag
|
|
|
|
|
|
naam: tis gewoon een naam. maar tog niet saai. mooie naam, past bij jou.
avatar: past ook bij jou. (voor zover ik dit uit je post kan halen) sig: * I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it * // * member of Evil Brains Anonymous * // * gaat trouwen met JustJohan * ik weet niet wat insanity is... haha. deel 2 is leuk. en deel 3: gooi je het boeket naar mij? (wel leuk dat je zo'n gewone naam hebt, en gewoon een plaatje en dat t tog bij elkaar niet standaard is) Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 20:38. |
|
|
|
||
|
Citaat:
En het is niet gezegd door mijn oude leraar Nederlands, maar door mijn docent moderne letterkunde. En ik ben inderdaad geen 40, maar iemand anders, waarvan ik het niet verwacht had, wel.
|
|
||
|
Citaat:
Pic: Niet mijn smaak. sign: redelijk goed! |
||
|
|
||
|
Citaat:
ava: Ja die blijft cool!! sig: Ik sta dur in!!!!!!!!!!
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik wilde helemaal niet zo'n / in m'n naam, maar zowel "snoopy" als "mamo" waren al bezet (hoewel ik nog nooit iemand met een van deze namen gezien heb op t forum )sorry, wilde ik even zeggen...
|
|
||
|
Citaat:
naam: leuk! ik hou van die korte namen (jaja... in strijd met m'n eigen naam... )avatar: mwah... gaat wel. wel mooi, beetje standaard sig (als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee): Leuk! Hoewel je m niet verzonnen hebt, en je niet de enige bent met deze sig, blijft-ie gewoon super!
|
|
||
|
Citaat:
sig: van alles door elkaar, vind ik minder avatar: heb je niet
|
|
||
|
Citaat:
ava: Moooooooiiii sig: Ik snap uhm niet.
|
|
||
|
Citaat:
sig: heeft wel wat. Tekst: niet bijzonder. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |