Oud 23-03-2005, 11:07
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-03-2005 @ 11:17 :
We zullen het wel merken... Voor Schieringa is geld geen issue. Hij wil successen met AZ. Met dezze groep kan AZ die successen behalen. En dan zou Dirk eindelijk krijgen wat hij, in al die jaren dat hij geld in de club pompt, altijd al wilde hebben...
hoor ik hier een az-er praten ??
Oud 23-03-2005, 12:41
Ketjing
Ketjing is offline
Theo Janssen heeft bijgetekend, klasse gewoon.
Janssen hoort bij Vitesse en hij word de nieuwe mr Vitesse
Oud 23-03-2005, 14:49
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Doen ze demouge, kazlauskas, gentenaar, heije en hendriks weg, HOUDEN ZE VALENCIA! Wat een sukkels...
Oud 23-03-2005, 14:53
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-03-2005 @ 15:49 :
Doen ze demouge, kazlauskas, gentenaar, heije en hendriks weg, HOUDEN ZE VALENCIA! Wat een sukkels...
Gentenaar wilde zelf toch weg of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Oud 23-03-2005, 15:22
Verwijderd
Kurt Elshot tekent contract
Kurt Elshot heeft dinsdagmiddag zijn handtekening gezet onder het contract dat hem voor de komende vijf seizoenen aan NAC zal verbinden.

Elshot komt over van FC Groningen waar hij momenteel aan zijn tiende seizoen bezig is.

De 27-jarige verdediger ging na ondertekening van zijn contract op 'huizenjacht' in Breda. Op maandag 4 juli, een dag na zijn 28e verjaardag, meldt Elshot zich voor de eerste training van NAC in voorbereiding op het seizoen 2005-2006.

Wij wensen Kurt heel veel succes!

Paspoort Kurt Elshot:
Voornaam: Kurt
Achternaam: Elshot
Geboortedatum: 03-07-1977
Geboorteplaats: Paramaribo, Suriname
Nationaliteit: Nederlandse
Linie: Verdediging

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 15:24.
Oud 23-03-2005, 15:31
Angelos
Angelos is offline
Citaat:
*kurt elshot*
was dat niet al maanden bekend?
Oud 23-03-2005, 15:48
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-03-2005 @ 11:17 :
We zullen het wel merken... Voor Schieringa is geld geen issue. Hij wil successen met AZ. Met dezze groep kan AZ die successen behalen. En dan zou Dirk eindelijk krijgen wat hij, in al die jaren dat hij geld in de club pompt, altijd al wilde hebben...
Dat zegt elke bestuurder, maar op het moment dat het zover is, kunnen ze het vaakl toch niet weerstaan.
Oud 23-03-2005, 16:32
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 23-03-2005 @ 16:48 :
Dat zegt elke bestuurder, maar op het moment dat het zover is, kunnen ze het vaakl toch niet weerstaan.
Niet iedere bestuurder heeft zoveel geld als de onze... Schieringa is een van de rijkste mensen in NL.
Oud 23-03-2005, 16:41
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-03-2005 @ 17:32 :
Niet iedere bestuurder heeft zoveel geld als de onze... Schieringa is een van de rijkste mensen in NL.
Dat dan weer wel.
Oud 23-03-2005, 18:16
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Spelers in je team houden die net Valencia en Barcelona gemist hebben zorgt ook niet altijd voor veel succes.

Het is trouwens Scheringa geloof ik Az fan.
Oud 23-03-2005, 19:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ja verbaasde ik me ook al over
Oud 23-03-2005, 19:23
Gimme more beer
Citaat:
vreselijke fout schreef op 23-03-2005 @ 19:16 :
Het is trouwens Scheringa geloof ik Az fan.
Dacht ik ook al, maar ik denk, bd zou het toch wel weten.

Bewijst mijn stelling over az fans maar weer
Oud 23-03-2005, 19:23
Gimme more beer
Citaat:
Wawl schreef op 23-03-2005 @ 15:53 :
Gentenaar wilde zelf toch weg of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Dan nog, laat die valencia en tininho ook lekker een andere club zoeken. Die hebben nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.

Gentenaar hebben ze trouwens ook niet handig aangepakt, vorig jaar had hij voor 2 miljoen naar PSV gekund, nu gaat hij transfervrij naar NAC oid...
Oud 23-03-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-03-2005 @ 20:23 :
nu gaat hij transfervrij naar NAC oid...
naar NAC wordt steeds onzekerder... hij heeft 1 gesprekje gehad met NAC, waarover hij redelijk tevreden was, maar er is nog geen gevolg geweest en dat gesprek dateert al uit februari
Oud 23-03-2005, 22:06
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
hehe dan doen ze het bij Twente toch beter

Dikke Kimmie weg, Rahim weg en De Visscher weg

helaas lijkt Simon ook te vertrekken
Oud 23-03-2005, 22:30
USPalermo
USPalermo is offline
De grote schoonmaak in het voetballen begint. Veel clubs hebben al aangegeven dat ze de contracten van enkele spelers niet zullen verlengen.

@Gimme more beer, die Demouge is toch een heel behoorlijke voetballer, waarom moet hij eigenlijk weg bij N.E.C.?
Oud 24-03-2005, 09:48
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 23-03-2005 @ 23:30 :
De grote schoonmaak in het voetballen begint. Veel clubs hebben al aangegeven dat ze de contracten van enkele spelers niet zullen verlengen.

@Gimme more beer, die Demouge is toch een heel behoorlijke voetballer, waarom moet hij eigenlijk weg bij N.E.C.?
slechts 15 goals in meer dan 80 wedstrijden.. lijkt me geen goed gemiddelde voor een spits... en zo goed is hij gewoon ook echt niet hoor..
Oud 24-03-2005, 09:56
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Demouge is nogal blessure gevoelig geloof ik... En daarnaast waren zijn gemiddelden niet al te best.
Oud 24-03-2005, 10:49
Gimme more beer
Citaat:

Demouge is een slungel, blessuregevoelig, scoort niet en laat veel te weinig zien. Dan nog liever van den Eede
Oud 24-03-2005, 10:49
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 23-03-2005 @ 22:57 :
naar NAC wordt steeds onzekerder... hij heeft 1 gesprekje gehad met NAC, waarover hij redelijk tevreden was, maar er is nog geen gevolg geweest en dat gesprek dateert al uit februari
Daarom zeg ik "oid"
Oud 24-03-2005, 18:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Yep... bij MVV zitten we op het forum al te praten over mogelijke versterkingen, laat ik maar ff op een rijtje zetten wie allemaal weg mogen bij bepaalde clubs:

FC Twente: Christensen, De Visscher, Rahim (volgens Stom Konijn dan )
FC Groningen: Hugo, Drent
Go Ahead Eagles: Zijm, Marbus, Aydin, Van den Herik, Grotenhuis
NEC: Demouge, Kazlauskas, Heije, Gentenaar
FC Volendam: Bridji
FC Utrecht: Ponk
FC Zwolle: Zuurman
En dan is deze lijst nog helemaal niet bijgevuld, kunnen nog veel spelers bijkomen...

Citaat:
Stom Konijn schreef op 22-03-2005 @ 20:27 :
Danny Wintjes (MVV/Oizo) moet de nieuwe derde keeper van Twente worden volgend jaar
Ja inderdaad, Wintjens staat in de belangstelling van FC Twente, maar ook van Fortuna Sittard (ze zoeken een vervanger voor Rein Baart) en een of andere club uit Cyprus. Met Fortuna heeft Danny al zelfs een gesprek gehad.
Nou ja, op de laatste 2 seizoen afgaand (en met name naar zijn laatst gekeepte wedstrijd tegen Eindhoven) mag hij echt voor mij weg. Wat een grabbelaar zeg. Alsof hij met hete kroketten in zijn handen staat te keepen. Snap trouwens niet dat Twente daarin geïnteresseerd is...

Maar goed, hij mag sowieso weg bij MVV, hij kreeg wel een aanbieding voor contractverlenging maar heeft deze afgewezen.
Oud 24-03-2005, 18:48
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ze zoeken een derde keeper en die mag waarschijnlijk niet te zwaar op de begroting drukken.
Oud 25-03-2005, 17:39
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Ik dacht ook dat Demouge op handen werd gedragen. Jongen van de stad etc..

Tijden veranderen, kennelijk.
Oud 25-03-2005, 18:12
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-03-2005 @ 11:49 :
Daarom zeg ik "oid"
Wat betekent "oid"?
Oud 25-03-2005, 18:15
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 25-03-2005 @ 19:12 :
Wat betekent "oid"?
of iets dergelijks.
Oud 25-03-2005, 18:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-03-2005 @ 19:48 :
Ze zoeken een derde keeper en die mag waarschijnlijk niet te zwaar op de begroting drukken.
Hm... dan heb je misschien toch wel een goede aan hem... terwijl hij toch een verbeterde aanbieding van MVV naast zich neer legde. Maja Twente en MVV zullen denk ik wel een beetje verschillen in salarissen / budgetten etc.
Goh, hoe tijden kunnen veranderen. Twee seizoen geleden keepte Danny nog de sterren van de hemel en stond hij in de belangstelling van Anderlecht... en de laatste 2 seizoenen is het zwaar bagger.
Oud 25-03-2005, 19:46
Gimme more beer
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 25-03-2005 @ 18:39 :
Ik dacht ook dat Demouge op handen werd gedragen. Jongen van de stad etc..

Tijden veranderen, kennelijk.
Natuurlijk, hij heeft een streepje voor, maar als je op een gegeven moment constant niets blijft laten zien, houdt het ook een keer op.
Oud 25-03-2005, 20:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zelfde hier met Heubach
Oud 29-03-2005, 16:12
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Alkmaar Zaadstreek heeft volgens Johan Derksen ook interesse hebben in Mendes da Silva.

Zou mooi zijn als we de hoofdprijs krijgen, zou de geldproblemen eens wat inperken.
Oud 29-03-2005, 16:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Alex Bryssinck nog drie jaar bij MVV

MAASTRICHT - MVV heeft een akkoord bereikt met Alex Bryssinck voor een nieuw contract voor drie jaar. De Belgische verdediger ondergaat nog een medische keuring, maar dat lijkt slechts een formaliteit. Bryssinck kwam begin vorig seizoen van La Louvière naar Maastricht. Na een stroeve start veroverde hij al snel een basisplaats. Ook dit seizoen belandde hij enkele wedstrijden op de bank, maar hij knokte zich steeds terug in het eerste elftal.

Bron: Dagblad de Limburger, 29-3-2005.

Goh, ben hier echt blij om. Alex is echt een goede speler, bij veel supporters zelfs een favoriet. Hij zet zich altijd 100% in en zijn voetballende kwaliteiten zijn daarnaast (voor het niveau van MVV dan ) vrij hoog. Mooi zo!
Oud 29-03-2005, 16:35
squat
squat is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-03-2005 @ 17:12 :
Alkmaar Zaadstreek heeft volgens Johan Derksen ook interesse hebben in Mendes da Silva.

Zou mooi zijn als we de hoofdprijs krijgen, zou de geldproblemen eens wat inperken.
Het is Zaanstreek, klootzak.
Oud 29-03-2005, 17:56
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
squat schreef op 29-03-2005 @ 17:35 :
stakker
Oud 29-03-2005, 22:20
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Oud 29-03-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-03-2005 @ 17:12 :

vergeet niet dat de man met snor het ook nog wel eens fout wilt hebben? kom je donderdag ook naar Jong NAC - Jong PSV... geen entree... en ook geen toegangscontrole ofzo... dus zoveel vuurwerk mee als je zelf wilt
Oud 29-03-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
what did your mama say when you told her..?
Oud 29-03-2005, 22:39
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-03-2005 @ 23:28 :
vergeet niet dat de man met snor het ook nog wel eens fout wilt hebben? kom je donderdag ook naar Jong NAC - Jong PSV... geen entree... en ook geen toegangscontrole ofzo... dus zoveel vuurwerk mee als je zelf wilt
Godver, dan moet ik werken en heb tentamenweek..
Jong NAC - Willem 2 heb ik ook al gemist.

Jammer, het was toch ook halve finale voor de beker?
Oud 30-03-2005, 22:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Weer goed nieuws:

Contracten MVV-spelers
Omdat in de CAO voor contractspelers is bepaald dat aan spelers vóór 1 april 2005 moet worden medegedeeld of hun contract wel of niet wordt verlengd, heeft het bestuur in overleg met de technische staf een aantal knopen doorgehakt.

De contracten van Lorenzo Wouter, Khalid Hamdaoui en Göhkan Balci worden niet verlengd. De arbitragecommissie van de KNVB heeft de arbeidsovereenkomst met Quincy van Ommeren op verzoek van MVV per 1 april ontbonden. Club en speler hebben afgesproken over de achtergronden van deze ontbinding geen nadere mededelingen te doen.
Al eerder was aan Maurice Verberne bericht dat de optie in zijn contract niet wordt gelicht, terwijl met Danny Wintjens geen overeenstemming over een nieuw contract kon worden bereikt. De contracten van Sjoerd Winkens (1 jaar), Tom van Bergen (2 jaar), Angelo Martha (1 jaar) en Damien Miceli (1 jaar) zijn inmiddels verlengd. Met Alex Bryssinck is mondelinge overeenkomst bereikt over een nieuw driejarig contract. De onderhandelingen met Marc Kienle en Leonardo Dos Santos zijn nog niet afgerond.

Exit dus voor Wintjens, Balci, Hamdaoui, Wouter, Verberne en "tikkie breed" Van Ommeren. Mooi, 5 van de 6 spelers voegen niets meer toe of komen niet meer in het eerste elftal. Wel jammer voor Maurice, hij heeft sterke punten, maar ook een paar zwakke.
Winkens, Van Bergen, Martha, Micelli en Bryssinck blijven. Mooi, net alle spelers waarop niet alleen ik maar ook de meeste andere supporters op gehoopt hadden.
En nu hopen dat Kienle en Leo ook blijven. Kienle is goed ervaren en Leo heeft het volgens mij ook wel naar zijn zin... dus ik hoop van wel.
Oud 30-03-2005, 23:40
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-03-2005 @ 23:39 :
Godver, dan moet ik werken en heb tentamenweek..
Jong NAC - Willem 2 heb ik ook al gemist.

Jammer, het was toch ook halve finale voor de beker?
jep belooft een leuk sfeertje te worden
Oud 31-03-2005, 18:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 31-03-2005 @ 00:40 :
jep belooft een leuk sfeertje te worden
Als het maar niet zoiets wordt zoals Ajax 2 - Feyenoord 2 vorig seizoen...

BTW: Dagblad de Limburger meldt (maar dat zegt dus niet zo veel ) dat Marc Kienle waarschijnlijk ook nog een jaartje bij MVV blijft.
Oud 31-03-2005, 18:31
Gimme more beer
NEC wil Lodewijks hebben en PSV wil Gentenaar hebben.

Maar ik denk niet dat Gentenaar veel zin heeft in een tweede-keepersrol bij PSV, om heel eerlijk te zijn.
Oud 01-04-2005, 01:33
Methuselah
Methuselah is offline
Dat Sporting een aantal sterkhouders moet laten gaan na dit seizoen, is wel duidelijk. Aruna mag vertrekken, Wilhelmsson wil ook weg, Jestrovic geeft ook te kennen dat hij wil vertrekken bij een bod waar speler en club beter van worden, Kompany wordt gegeerd door 's werelds grootste clubs (AC Milan, Real Madrid, Barça, Chelsea...) en Tihinen weigert een contractverlenging.

Om in het tussenseizoen niet voor problemen te komen staan, werkt manager Herman Van Holsbeeck nu al in stilte aan het aantrekken van nieuwe spelers, waarbij voorkeur gegeven wordt aan jonge talenten.

In deze optiek kwam Sporting uit bij Joao Carlos Pinto Chaves, de centrale verdediger van Sporting Lokeren.

© Sporting 1996-2005
Deze 23-jarige Braziliaanse verdediger presteert al het hele seizoen op een hoog en regelmatig niveau en heeft daardoor de belangstelling gewekt van de manager van Sporting. Voorzitter Lambrecht is bereid de speler te laten vertrekken voor een bedrag van €750 000, de deal zou morgen rond moeten komen. De persoonlijke eisen van de speler vormen geen probleem, aldus manager Van Holsbeeck.

Anderlecht heeft ook werk gemaakt van de komst van Dario Smoje, de 26-jarige verdediger die sinds januari de kleuren van AA Gent verdedigt. Smoje zou ongeveer €500 000 kosten aan de club uit de hoofdstad, dat daarmee het verdedigende compartiment voor volgend seizoen zo goed als rond heeft. Er wordt enkel nog gezocht naar een linksback, die Deschacht concurrentie moet bezorgen.

Een andere speler die Sporting aanwerft, is de Zweed Marcus Rosenberg. Deze 22-jarige Zweedse aanvaller kon ook rekenen op de belangstelling van onder meer AC Milan, maar heeft te kennen gegeven eerst bij een subtopper meer Europese ervaring op te doen. Sporting past perfect in dat plaatje, aangezien het al decennialang onafgebroken meedraait in Europa en het al voor meer spelers een ideale springplank is gebleken om naar een grotere competitie te gaan. Hij zou €1.5 miljoen moeten opbrengen voor zijn huidige club, Malmö FF. Die transferprijs blijkt uiteindelijk toch geen probleem te zijn voor Sporting, dat afgedongen heeft. Ze hebben Malmö FF wel een percentage beloofd op de winst bij doorverkoop van de speler.

Niet met het oog op volgend seizoen, maar op het seizoen erna, trekt Sporting ook Ndri Romaric van Beveren aan. Deze 21-jarige Ivoriaanse aanvallende middenvelder, die dit seizoen reeds 12 keer scoorde, moet Zetterberg, die na volgend seizoen scout wordt bij Sporting, vervangen. Hij blijft echter nog een half jaar uitgeleend bij Beveren spelen, zodat hij meer speelgelegenheid heeft. Na de winterstop van 2005-2006 zou hij dan de overgang naar Sporting echt maken om zich in te spelen in de ploeg.

Bron: http://www.voetbalnieuwtjes.be
(Edit: blijkbaar ligt de site plat )
Oud 01-04-2005, 08:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Sjeezus op dat shirt zit wel veel reclame
Oud 01-04-2005, 09:55
Ketjing III
Ketjing III is offline
'Roman Abramovic geïnteresseerd in Vitesse'
Johan | 01-04-2005 10:49:18
Volgens het Engelse Sky Sports staat de puissant rijke Roman Abramovic op het punt een bod uit te brengen op Vitesse, de Russchische miljardair met een meerderheidsbelang bij het Chelsea, zou tevens het Gelredome willen overnemen van de gemeente Arnhem.

Eerder werd Roman Abramovic al in verband gebracht met Deportivo la Coruña, waar hij zou gaan investeren in de spelersgroep, maar nu lijkt het Vitesse Arnhem te worden, die hij met talentvolle spelers zal proberen naar de top te brengen.

Saillant detail is dat oud-voorzitter Karel Aalbers de contacten zou hebben gelegd met de Russische olie-magnaat, er wordt dan ook gesuggereerd door de Britse pers dat hij de touwtjes in handen krijgt, wanneer deze deal doorgang zal vinden.

Aangezien de Nederlandse competitie geen maximum kent, wat betreft speler van buiten de EU, is Vitesse een zeer interessante mogelijkheid om Zuid-Amerikaanse toppers te stallen en deze wellicht in de toekomst te transfereren naar Chelsea.

volgens www.voetbalzone.nl

Ik zie het maar als een 1 april grap
Oud 01-04-2005, 10:14
Ketjing III
Ketjing III is offline
Verder mag Vitesse Yakubu overnemen voor het bedrag van 750.000 euro. Probleem: Vitesse heeft dat geld niet. Daarom hebben supporters een actie gestart op www.yakubumoetblijven.nl en hoopt men op externe sponsors. Tja, als je van Vossen wilt halen moeten ze Yakubu zeker halen
Oud 01-04-2005, 11:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing III schreef op 01-04-2005 @ 10:55 :
'Roman Abramovic geïnteresseerd in Vitesse'
*knip*
haha wat een bullshit
Oud 01-04-2005, 11:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 24-03-2005 @ 19:43 :
FC Twente: Christensen, De Visscher, Rahim (volgens Stom Konijn dan )
FC Groningen: Hugo, Drent
Go Ahead Eagles: Zijm, Marbus, Aydin, Van den Herik, Grotenhuis
NEC: Demouge, Kazlauskas, Heije, Gentenaar
FC Volendam: Bridji
FC Utrecht: Ponk
FC Zwolle: Zuurman
En dan is deze lijst nog helemaal niet bijgevuld, kunnen nog veel spelers bijkomen...
gister is idd officieel bekend geworden dat De Visscher mag vertrekken. Lijst kan worden aangevuld met;

Anastasiou, Van Der Gun (beiden onder contract bij Ajax)
Elkhattabi (AZ)
Oud 01-04-2005, 11:40
Ketjing III
Ketjing III is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-04-2005 @ 12:27 :
haha wat een bullshit
tis ook al weer weg,
maar van mij mag ie wel een jaartje komen
Oud 01-04-2005, 12:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing III schreef op 01-04-2005 @ 12:40 :
tis ook al weer weg,
maar van mij mag ie wel een jaartje komen
Bij het stukje Aalbers werd het wel heel ongeloofwaardig
Oud 01-04-2005, 12:40
Ketjing III
Ketjing III is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-04-2005 @ 13:00 :
Bij het stukje Aalbers werd het wel heel ongeloofwaardig
haha idd, al zin in vanavond
Oud 01-04-2005, 15:48
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 01-04-2005 @ 02:33 :
Dat Sporting een aantal sterkhouders moet laten gaan na dit seizoen, is wel duidelijk. Aruna mag vertrekken, Wilhelmsson wil ook weg, Jestrovic geeft ook te kennen dat hij wil vertrekken bij een bod waar speler en club beter van worden, Kompany wordt gegeerd door 's werelds grootste clubs (AC Milan, Real Madrid, Barça, Chelsea...) en Tihinen weigert een contractverlenging.

Om in het tussenseizoen niet voor problemen te komen staan, werkt manager Herman Van Holsbeeck nu al in stilte aan het aantrekken van nieuwe spelers, waarbij voorkeur gegeven wordt aan jonge talenten.

In deze optiek kwam Sporting uit bij Joao Carlos Pinto Chaves, de centrale verdediger van Sporting Lokeren.
[afbeelding]
© Sporting 1996-2005
Deze 23-jarige Braziliaanse verdediger presteert al het hele seizoen op een hoog en regelmatig niveau en heeft daardoor de belangstelling gewekt van de manager van Sporting. Voorzitter Lambrecht is bereid de speler te laten vertrekken voor een bedrag van €750 000, de deal zou morgen rond moeten komen. De persoonlijke eisen van de speler vormen geen probleem, aldus manager Van Holsbeeck.

Anderlecht heeft ook werk gemaakt van de komst van Dario Smoje, de 26-jarige verdediger die sinds januari de kleuren van AA Gent verdedigt. Smoje zou ongeveer €500 000 kosten aan de club uit de hoofdstad, dat daarmee het verdedigende compartiment voor volgend seizoen zo goed als rond heeft. Er wordt enkel nog gezocht naar een linksback, die Deschacht concurrentie moet bezorgen.

Een andere speler die Sporting aanwerft, is de Zweed Marcus Rosenberg. Deze 22-jarige Zweedse aanvaller kon ook rekenen op de belangstelling van onder meer AC Milan, maar heeft te kennen gegeven eerst bij een subtopper meer Europese ervaring op te doen. Sporting past perfect in dat plaatje, aangezien het al decennialang onafgebroken meedraait in Europa en het al voor meer spelers een ideale springplank is gebleken om naar een grotere competitie te gaan. Hij zou €1.5 miljoen moeten opbrengen voor zijn huidige club, Malmö FF. Die transferprijs blijkt uiteindelijk toch geen probleem te zijn voor Sporting, dat afgedongen heeft. Ze hebben Malmö FF wel een percentage beloofd op de winst bij doorverkoop van de speler.

Niet met het oog op volgend seizoen, maar op het seizoen erna, trekt Sporting ook Ndri Romaric van Beveren aan. Deze 21-jarige Ivoriaanse aanvallende middenvelder, die dit seizoen reeds 12 keer scoorde, moet Zetterberg, die na volgend seizoen scout wordt bij Sporting, vervangen. Hij blijft echter nog een half jaar uitgeleend bij Beveren spelen, zodat hij meer speelgelegenheid heeft. Na de winterstop van 2005-2006 zou hij dan de overgang naar Sporting echt maken om zich in te spelen in de ploeg.

Bron: http://www.voetbalnieuwtjes.be
(Edit: blijkbaar ligt de site plat )
Dit was dus een één april-vis.

Neemt niet weg dat ik graag die transfers zou zien.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten