Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2005, 12:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Van Galen heeft nog een jaartje bijgetekend bij AZ... Heel goed nieuws natuurlijk. Ik denk dat Louis van Gaal er ook niet ontevreden over zal zijn.
Oud 04-03-2005, 18:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Marnix schreef op 04-03-2005 @ 13:34 :
Eersteprovincialer Nieuwmoer heeft een zeer opmerkelijke transfer gedaan. Het gaat om de Nederlandse aanvaller Henk Vos (36). Enkele jaren geleden was Vos nog een van de beste aanvallers ter wereld. Zijn palmares is er een om u tegen te zeggen. Zo speelde hij bij RBC, PSV, Willem 2, Eindhoven, Germinal Ekeren, Standard, Sochaux en Feyenoord.

Volgend seizoen speelt de Nederlander dus bij eersteprovincialer Nieuwmoer.

www.voetbalkrant.com
Ze vergeten bij het rijtje clubs nog NAC, FC Den Bosch en Top Oss.
Heeft Henk ook bij PSV en Willem II gespeeld? Hmz, volgens mij hebben ze de verkeerde Brabantse ploegen genoteerd in dit bericht.
Whaha, eevn van de beste aanvallers van de wereld, heerlijk om te horen.
Vanaf nu ben ik ook supporter van Nieuwmoer.
Oud 04-03-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-03-2005 @ 19:44 :
Ze vergeten bij het rijtje clubs nog NAC, FC Den Bosch en Top Oss.
Heeft Henk ook bij PSV en Willem II gespeeld? Hmz, volgens mij hebben ze de verkeerde Brabantse ploegen genoteerd in dit bericht.
Whaha, eevn van de beste aanvallers van de wereld, heerlijk om te horen.
Vanaf nu ben ik ook supporter van Nieuwmoer.
http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/db...0054/sc=a3a3df
Oud 05-03-2005, 14:56
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Echt een briljante carriere
Oud 05-03-2005, 19:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-03-2005 @ 15:56 :
Echt een briljante carriere
Inderdaad
En ja, PSV 0 wedstrijden, heeft hij dus onder contract gestaan maar dus niet gespeeld. Eigenlijk dus een foutje in dat artikel. En Willem II twee seizoenen, maar toen was ik 2 of 3 jaar, kan ik me dus nix meer van herinneren.
Oud 07-03-2005, 19:45
AGH
AGH is offline
Citaat:
Het gaat om de Nederlandse aanvaller Henk Vos (36). Enkele jaren geleden was Vos nog een van de beste aanvallers ter wereld.
Ik zal nooit meer vergeten dat hij als speler van Eindhoven was genomineerd voor de gouden bal. Marco van Basten won de prijs maar net dat jaar….
Onterecht overigens!
Oud 07-03-2005, 21:04
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 01-03-2005 @ 15:35 :
Vitesse contracteert Gill Swerts
Swerts heb ik altijd al een leuke voetballer gevonden, ook bij Excelsior.
Met de komst van een leuke voetballer in de persoon van Herschi en ook deze, lijkt het dat Vitesse eindelijk eens gezond en goed gaat inkopen.
Of financiert de gemeente Arnhem dit arbeidsloon ook?
Oud 08-03-2005, 12:34
baas
baas is offline
AZ neemt Mathijssen over van Willem II

8/3/2005 8 :17

Opnieuw heeft AZ een speler van Willem II aan zich gebonden. Middenvelder Danny Mathijssen is na Pius Ikedia de tweede Alkmaarse versterking voor het nieuwe seizoen.
'We hebben eerst overeenstemming met Willem II over afkoop van zijn tot 2007 doorlopende contract bereikt, waarna we er met Danny zelf ook snel uitkwamen', aldus directeur voetbalzaken Martin van Geel.

'Door het wegvallen van Reinier Robbemond en Miel Mans kwam er ruimte in de selectie. Danny Mathijssen kan zowel rechts als links op het middenveld goed uit de voeten en is een welkome versterking voor onze selectie.'

Mathijssen (21) tekent in Alkmaar een contract voor drie jaar. De middenvelder, die in Tilburg zijn voetbalopleiding heeft genoten, leefde de afgelopen maand in onmin met Willem II. Hij is medisch fit verklaard, maar neemt zelf de tijd om nog verder te herstellen van een liesblessure.

Mathijssen is de vijfde speler van Willem II die de afgelopen twee jaar de overstap maakt naar AZ. In de Alkmaarse selectie komt hij oude bekenden Tarik Sektioui, Denny Landzaat, Kew Jaliens en Joris Mathijsen tegen.

Bron: vi.nl

Who's next?
Oud 08-03-2005, 15:24
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
baas schreef op 08-03-2005 @ 13:34 :
Who's next?
Moens
Oud 08-03-2005, 18:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-03-2005 @ 16:24 :
Moens
Ja, terug naar het ouwe nest.
Oud 09-03-2005, 16:07
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
baas schreef op 08-03-2005 @ 13:34 :
AZ neemt Mathijssen over van Willem II

*knip*
Weer een goeie speler erbij. Dit keer een groot Nederlands talent die onder van Gaal nog weleens een hele goeie kan gaan worden. Wie weet is het wel de ideale opvolger van Landzaat mocht deze vertrekken.
Naar mijn mening wederom een uitstekende aankoop van Van Geel.
Oud 10-03-2005, 09:09
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Pierre van Hooijdonk voetbalt volgend seizoen voor NAC Breda, de club waarvoor hij eerder uitkwam van 1991 tot 1995. De 35-jarige spits tekende gisteren voor een jaar bij de Brabantse middenmoter.

International Van Hooijdonk was vorig seizoen nog de gevierde man bij zijn Turkse werkgever Fenerbahçe. Dit seizoen speelt hij echter een ondergeschikte rol, wat zijn beslissing om te verkassen vergemakkelijkte. Bovendien is hij vanaf 1 juli transfervrij.

Diverse buitenlandse clubs dongen naar de gunsten van de kopsterke aanvaller, maar Van Hooijdonk koos voor zijn oude liefde NAC. Daar is zijn oude vriend Ton Lokhoff nu de trainer.
Bron: NOS-TT
Oud 10-03-2005, 11:50
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ikedia wil nog steeds onder contract AZ uit

10/3/2005 10:08

Het probleem van twee contracten is uit de wereld, maar Pius Ikedia wil nog steeds onder zijn verbintenis bij AZ uit.
Voor komend seizoen heeft Ikedia zich gecommitteerd aan de Alkmaarse club. Maar als het aan de Nigeriaan ligt wordt die verbintenis aangepast dan wel ontbonden. In Engeland denkt de RBC-spits meer te kunnen verdienen. Bovendien ziet hij het werken onder de nieuwe AZ-trainer Louis van Gaal niet zitten.

'Er zijn enkele dingen die uitgesproken moeten worden', zegt Ikedia's zaakwaarnemer Klaus Vink. 'Misschien kan het contract nog verbeterd worden. Indien AZ niet wil praten trekken wij onze conclusies.'

Van de kant van AZ hoeft Ikedia weinig medewerking te verwachten. 'We houden hem aan zijn contract', is het commentaar van Martin van Geel in het Noordhollands Dagblad. De technisch directeur ziet ook weinig in een verzoenend gesprek.

Ikedia zorgde in december voor veel commotie. Ondanks het getekende contract met AZ onderhandelde de Nigeriaanse aanvaller met Tottenham Hotspur. Toen uitkwam dat de RBC'er al een akkoord had met AZ trok de Engelse club zich terug.
Van mij hoeft hij allang al niet meer naar Alkmaar te komen. Laat dat zakkenvullertje zijn eigen contract danmaar afkopen ofzo...
Oud 10-03-2005, 18:08
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Eersteprovincialer Nieuwmoer heeft een zeer opmerkelijke transfer gedaan. Het gaat om de Nederlandse aanvaller Henk Vos (36). Enkele jaren geleden was Vos nog een van de beste aanvallers ter wereld. Zijn palmares is er een om u tegen te zeggen. Zo speelde hij bij RBC, PSV, Willem 2, Eindhoven, Germinal Ekeren, Standard, Sochaux en Feyenoord.

Volgend seizoen speelt de Nederlander dus bij eersteprovincialer Nieuwmoer.

www.voetbalkrant.com

-----------

Tja...
Henk Vos speelt tot het einde van het seizoen bij de Belgische club Germinal Beerschot. De aanvaller (36) speelde tot voor kort bij TOP Oss, maar daar stapte hij onlangs op. Voorheen kwam Vos onder meer uit voor Germinal Ekeren, Metz, Den Bosch, Standard Luik, PSV en Feyenoord.

T moet niet gekker worden....
Oud 10-03-2005, 18:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Wolter schreef op 10-03-2005 @ 19:08 :
Henk Vos speelt tot het einde van het seizoen bij de Belgische club Germinal Beerschot. De aanvaller (36) speelde tot voor kort bij TOP Oss, maar daar stapte hij onlangs op. Voorheen kwam Vos onder meer uit voor Germinal Ekeren, Metz, Den Bosch, Standard Luik, PSV en Feyenoord.

T moet niet gekker worden....
Oh oke, dan word ik ook maar supporter van Germinal Beerschot.
Begint lekker, ze wonnen gister van de nummer 3 van de ranglijst, wel zonder Henk Vos, maar met Jurgen Cavens (US Palermo en Stom Konijn zullen hem nog wel kennen )
Oud 10-03-2005, 18:33
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-03-2005 @ 19:24 :
Oh oke, dan word ik ook maar supporter van Germinal Beerschot.
Begint lekker, ze wonnen gister van de nummer 3 van de ranglijst, wel zonder Henk Vos, maar met Jurgen Cavens (US Palermo en Stom Konijn zullen hem nog wel kennen )
Ik ken m ook wel, Ex-FCT
Oud 10-03-2005, 18:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Praat me er niet van.....
Oud 10-03-2005, 19:13
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-03-2005 @ 19:50 :
Praat me er niet van.....
Wel een mooie rode rode kuif
Oud 11-03-2005, 14:53
USPalermo
USPalermo is offline
Cavens, pfff hélemaal niets
Oud 11-03-2005, 18:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 11-03-2005 @ 15:53 :
Cavens, pfff hélemaal niets
Woensdag scoorde hij toch 2 keer hoor
Zonder rode kuif, dat wel.
Oud 11-03-2005, 21:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dan was Kollman nog beter...

(die het nu weer uitstekend doet bij Grazer , kon bij ons nog geen bal raken)
Oud 14-03-2005, 09:13
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Danny Blind is de nieuwe trainer van Ajax. Hij volgt Ronald Koeman op,die een maand geleden opstapte.

De 42-voudig international speelde van 1986 tot en met 1999 372 wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax en won met de club drie landstitels, één KNVB beker, de Champions League, de Europa Cup 2 en de UEFA Cup. In 1995 verzilverde hij in de strijd om de wereldbeker de beslissende penalty tegen het Braziliaanse Gremio.

Na zijn loopbaan trad Blind bij Ajax in dienst als directeur spelersbeleid. In februari 2000 stapte hij op om enkele maanden later terug te keren als coach van de A1. In de zomer van 2003 werd hij ook benoemd tot hoofd jeugdopleiding.

Ik ben benieuwd
Oud 14-03-2005, 09:14
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Gabriel Batistuta (36) heeft besloten zijn glansrijke carrière te beëindigen. De vermaarde 'Batigol' is met 59 goals topscorer aller tijden van de nationale ploeg van Argentinië,waarvoor hij op 27 juni 1991 tegen Brazilië zijn eerste van in totaal 78 interlands speelde.

De aanvaller was actief op de WK's van 1994, 1998 en 2002 en was daarbij goed voor tien treffers in twaalf duels. In 2002 zwaaide hij af als international.

Batistuta maakte faam bij de Italiaanse clubs Fiorentina (1991-2000), AS Roma (2000-2003) en Internazionale (2003), alvorens hij in de nadagen van zijn carrière verhuisde naar Qatar, waar hij uitkwam voor Al Arabi.
Oud 14-03-2005, 09:15
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
Feyenoord heeft het contract met Dirk Kuijt opengebroken, opgewaardeerd en tot medio 2009 verlengd.

De aanvaller,die dit seizoen al 22 keer doel trof, verklaarde tevreden te zijn over de waardering die Feyenoord hem met het nieuwe contract heeft getoond.
Oud 14-03-2005, 09:16
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
FC Dordrecht en coach Robert Verbeek zijn per direct uit elkaar. Er was voor Verbeek,zeker na de 0-5 thuisnederlaag vrijdag tegen MVV, geen draagvlak meer om naar behoren te functioneren.

Assistent-trainer Joop Lankhaar neemt Verbeeks taken voorlopig over. Voor het komend seizoen was Jurrie Koolhof al aangesteld als hoofdtrainer.
Oud 14-03-2005, 22:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Wolter schreef op 14-03-2005 @ 10:16 :
FC Dordrecht en coach Robert Verbeek zijn per direct uit elkaar. Er was voor Verbeek,zeker na de 0-5 thuisnederlaag vrijdag tegen MVV, geen draagvlak meer om naar behoren te functioneren.

Assistent-trainer Joop Lankhaar neemt Verbeeks taken voorlopig over. Voor het komend seizoen was Jurrie Koolhof al aangesteld als hoofdtrainer.
Ole oleeee, ole oleeee... daar hebben wij vrijdag ff lekker voor gezorgd. Geloofde mijn oren niet toen ik de radio opzette vrijdag. Haha, 0-5, de grootste uit-overwinning sinds 8 jaar. En dat na de blamage tegen Eindhoven.
Vanaaf ook naar Zwolle thuis geweest. 1-1 is netjes en zeker verdiend. Maar goed, verder valt er nix meer dit seizoen te halen voor ons. Gewoon lekker uit voetballen en in de middenmoot proberen te eindigen.
Oud 14-03-2005, 22:37
Verwijderd
Blind gaat floppen!
Oud 14-03-2005, 22:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 14-03-2005 @ 23:37 :
Blind gaat floppen!
niet verwacht zeg!
Oud 15-03-2005, 10:05
Wawl
Wawl is offline
Mogelijke interesse PSV voor Van der Vaart

Uitgegeven: 14 maart 2005 22:03
Laatst gewijzigd: 15 maart 2005 09:52

EINDHOVEN - PSV heeft volgens het Eindhovens Dagblad belangstelling voor Rafael van der Vaart. De 22-jarige middenvelder van Ajax zei zaterdag in Het Parool toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. "Ook voor de club is het beter als ik komende zomer wegga, want dan kan er nog een aardig bedrag worden ontvangen", aldus Van der Vaart, wiens contract loopt tot 2006.

Hoe serieus de interesse van PSV is, is nog onduidelijk. De website van Voetbal International weet te melden dat Van der Vaart wel oren zou hebben naar een overgang naar Eindhoven.

Op ajax.nl zegt de speler echter dat hij helemaal niet weg wil uit Amsterdam. "De verhalen dat ik weg zou willen bij Ajax zijn echt onzin. Natuurlijk droom je als jonge speler wel van het buitenland. Dat doet elke speler die in Nederland speelt. Maar ik ga in een moeilijke periode echt niet mijn hoofd laten hangen of de handdoek gooien. Ik moet op de training gewoon laten zien, dat de trainers niet om me heen kunnen. Verder werk ik keihard. De rest komt vanzelf weer. Daar ben ik van overtuigd."

Overigens zouden ook de Ajacieden Steven Pienaar en Abubakari Yakubu op het lijstje van PSV-trainer Guus Hiddink staan. Yakubu is momenteel verhuurd aan Vitesse, maar de Ghanees staat nog een jaar onder contract bij Ajax.

En nog eentje:

Rijkaard kandidaat technisch directeur Ajax

Uitgegeven: 15 maart 2005 10:14
Laatst gewijzigd: 15 maart 2005 10:18

AMSTERDAM - Frank Rijkaard is de voornaamste kandidaat om technisch directeur te worden bij Ajax. "Dat is mijn ideaalplaatje en voor Ajax moet ik dat nastreven", aldus algemeen directeur Arie van Eijden dinsdag in De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant heeft de huidige trainer van FC Barcelona wel oren naar een baan in de Amsterdam Arena.

Rijkaard wil zich eerst volledig richten op het binnenhalen van de Spaanse titel met Barcelona. Die club staat met nog tien duels te gaan in de Primera División elf punten voor op nummer twee Real Madrid.

Ideale persoon

"We moeten niets overhaasten", aldus Van Eijden met betrekking tot Rijkaards eventuele overstap naar Ajax. "Met Blind als hoofdtrainer is daar ook geen reden toe. Rijkaard is volgens mij de ideale persoon om het technisch directeurschap in te vullen zoals wij dat graag zien bij Ajax. Niet een politieagent als technisch directeur, maar een 'people's manager'. Dat kan Rijkaard fantastisch."

Sinds Louis van Gaal in oktober bij Ajax opstapte als technisch directeur, is die functie vacant in de Amsterdam Arena.
Oud 15-03-2005, 10:05
Wawl
Wawl is offline
En de bron is nu.nl.
Oud 15-03-2005, 11:23
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
van der vaart is welkom hier in het mooie zuiden
Oud 15-03-2005, 15:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik weet niet of Rafeal er wel verstandig aan doet om naar PSV te gaan. Ok voor zijn ontwikkeling zal het niet slecht zijn maar hij moet wel beseffen dat hij dan heel erg veel over zich heen krijgt en er is al vaker gebleken dat hij niet echt iemand is die zich nergens wat van aantrekt.
Oud 15-03-2005, 18:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van der Vaart en PSV... die combi vind ik gewoon raar. Echter, Van der Vaart vindt al maanden niet meer zijn draai bij Ajax, misschien is het daarom maar tijd voor iets nieuws.
Oud 15-03-2005, 18:42
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 14-03-2005 @ 23:12 :
Ole oleeee, ole oleeee... daar hebben wij vrijdag ff lekker voor gezorgd. Geloofde mijn oren niet toen ik de radio opzette vrijdag. Haha, 0-5, de grootste uit-overwinning sinds 8 jaar. En dat na de blamage tegen Eindhoven.
Vanaaf ook naar Zwolle thuis geweest. 1-1 is netjes en zeker verdiend. Maar goed, verder valt er nix meer dit seizoen te halen voor ons. Gewoon lekker uit voetballen en in de middenmoot proberen te eindigen.
4e periode
Oud 16-03-2005, 18:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 15-03-2005 @ 19:42 :
4e periode
Zou leuk zijn, maar voor dit seizoen hoeft het voor mij nog niet. Op dit moment hebben we namelijk nix te zoeken in de nacompetitie... laat de club lekker een paar jaartjes opbouwen, ieder jaar meer punten, hoger op de ranglijst, die weg kan een club als MVV op dit moment wel beter belopen richting de Eredivisie.
Oud 21-03-2005, 12:11
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De internationale interesse voor Kromkamp blijft maar groeien...

Citaat:
Arsenal have joined the race for AZ Alkmaar right-back Jan Kromkamp.

The Holland international is a favourite of Real Madrid general manager Arrigo Sacchi and has been scouted by Aston Villa this season.

The People says Kromkamp has been shadowed by the Gunners since playing against England earlier this month. Wenger's spies have been impressed with the Dutchman's part in Alkmaar's fantasy season.

Arsenal could snap up Kromkamp for around £4million-£5m.
Oud 21-03-2005, 12:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-03-2005 @ 13:11 :
De internationale interesse voor Kromkamp blijft maar groeien...
Terecht dat men geinteresseerd is... Het is gewoonweg een geweldige speler. Ik zou het natuurlijk wel jammer vinden als hij zou vertrekken. Hij is toch wekelijks een smaakmaker. Maar zijn opvolger hebben we al binnen, Jaliens deed het afgelopen zaterdag absoluut niet slecht.

Ik verwacht trouwens dat de interesse voor AZ spelers in de komende weken alleen maar zal groeien. Met 2 wedstrijden van Oranje, en 2 wedstrijden tegen Villareal voor de boeg.
Mocht Landzaat trouwens vertrekken zou AZ Mendes da Silva willen halen van NAC. Van Geel houdt dus toch flink rekening met het vertrek van een aantal spelers. Het aantal scouts van buitenlandse topclubs schijnt ook gigantisch te zijn geweest de afgelopen weken...
Oud 21-03-2005, 14:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mendes wou Feyenoord ook al, maar die heeft nog een lang contract en NAC wil er een extreem transferbedrag voor
Oud 21-03-2005, 15:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gister in Studio Voetbal zei Hugo Borst dat het voor 90% zeker was dat Van Bommel naar Barcalona gaat. Hij had ook naar Bayern Munchen en naar Tottenham Hotspur gekund... misschien past Duitsland meer bij Van Bommel, maar Barca lijkt me eigenlijk ook een prachtige club voor hem.
Oud 21-03-2005, 15:26
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Eindelijk heeft NAC eens goede zaken gedaan, 50.000 euro voor Mendes bij Sparta en nu kans op de hoofdprijs. Godverdomme eens tijd.

Zou gaaf zijn als van Bommel naar de Spurs zou gaan, dat is zo'n kicke club. Maar het zal wel Barca worden.
Oud 21-03-2005, 15:52
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-03-2005 @ 15:39 :
Mendes wou Feyenoord ook al, maar die heeft nog een lang contract en NAC wil er een extreem transferbedrag voor
Ze vragen inderdaad een paar miljoen voor hem... Maar geld is niet zo'n heel groot probleem voor AZ. Zeker niet als Landzaat wordt verkocht. Die moet zo'n 10 miljoen opleveren.
Oud 21-03-2005, 16:38
baas
baas is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-03-2005 @ 15:39 :
Waarom!?? Dat heb ik nooit begrepen. Toen hij bij Sparta speelde was hij ook altijd hét talent dat heel veel geld op moest brengen. Maar kan iemand me uitleggen wat deze jongen nou eigenlijk allemaal gepresteerd heeft? Ik vind hem persoonlijk nooit opvallen ofzo, niet meer dan een nuttige teamspeler.

Ik denk ook dat Bayern beter bij van Bommel past, als ie kan kiezen zou hij daar heen moeten gaan. Maar Barcelona is ook een mooie club, alleen ik vrees dat ie daar wel erg veel concurrentie heeft.
Oud 21-03-2005, 18:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-03-2005 @ 16:52 :
Ze vragen inderdaad een paar miljoen voor hem... Maar geld is niet zo'n heel groot probleem voor AZ. Zeker niet als Landzaat wordt verkocht. Die moet zo'n 10 miljoen opleveren.
Dat gaat hij niet meer opleveren. Ik denk ook dat alleen Kromkamp gaat vertrekken, voor een kleine 8 miljoen als AZ het goed uitspeelt
Oud 22-03-2005, 16:18
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-03-2005 @ 16:22 :
Gister in Studio Voetbal zei Hugo Borst dat het voor 90% zeker was dat Van Bommel naar Barcalona gaat. Hij had ook naar Bayern Munchen en naar Tottenham Hotspur gekund... misschien past Duitsland meer bij Van Bommel, maar Barca lijkt me eigenlijk ook een prachtige club voor hem.
Precies, Barca is echt een prachtige club maar Van Bommel zie ik liever naar Engeland of Duitsland gaan..
Oud 22-03-2005, 16:47
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mwoah, waarom? Klasse en werklust is niet iets dat spanje misstaat...
Oud 22-03-2005, 16:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-03-2005 @ 19:46 :
Dat gaat hij niet meer opleveren. Ik denk ook dat alleen Kromkamp gaat vertrekken, voor een kleine 8 miljoen als AZ het goed uitspeelt
Voor 8 miljoen laat AZ Kromkamp niet gaan... Er moeten echt grote bedragen geboden worden (in het geval van Kromkamp minimaal 10 miljoen) mocht AZ erop ingaan, anders blijft deze (vrienden-)groep bij elkaar.

Maar gezien de grote belangstelling van verschillende topclubs voor Kromkamp, Mathijsen en Landzaat sluit ik het niet uit dat een van deze topclubs idd een bod doet waar AZ gewoon geen nee tegen kan zeggen...
Oud 22-03-2005, 19:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
hmm denk het niet, dan net zo lief Edu als back die transfervrij is. 10 Miljoen is wel erg overdreven
Oud 22-03-2005, 19:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Danny Wintjes (MVV/Oizo) moet de nieuwe derde keeper van Twente worden volgend jaar
Oud 23-03-2005, 10:10
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-03-2005 @ 17:48 :
Voor 8 miljoen laat AZ Kromkamp niet gaan... Er moeten echt grote bedragen geboden worden (in het geval van Kromkamp minimaal 10 miljoen) mocht AZ erop ingaan, anders blijft deze (vrienden-)groep bij elkaar.

Maar gezien de grote belangstelling van verschillende topclubs voor Kromkamp, Mathijsen en Landzaat sluit ik het niet uit dat een van deze topclubs idd een bod doet waar AZ gewoon geen nee tegen kan zeggen...
Als het bod er eenmaal is, denk ik niet dat AZ het kan weerstaan.
Oud 23-03-2005, 10:17
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 23-03-2005 @ 11:10 :
Als het bod er eenmaal is, denk ik niet dat AZ het kan weerstaan.
We zullen het wel merken... Voor Schieringa is geld geen issue. Hij wil successen met AZ. Met dezze groep kan AZ die successen behalen. En dan zou Dirk eindelijk krijgen wat hij, in al die jaren dat hij geld in de club pompt, altijd al wilde hebben...

Regels voor berichten