Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heeft Henk ook bij PSV en Willem II gespeeld? ![]() ![]() Whaha, eevn van de beste aanvallers van de wereld, heerlijk om te horen. ![]() Vanaf nu ben ik ook supporter van Nieuwmoer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, PSV 0 wedstrijden, heeft hij dus onder contract gestaan maar dus niet gespeeld. ![]() ![]()
||
Citaat:
Onterecht overigens! |
![]() |
||
Citaat:
Met de komst van een leuke voetballer in de persoon van Herschi en ook deze, lijkt het dat Vitesse eindelijk eens gezond en goed gaat inkopen. Of financiert de gemeente Arnhem dit arbeidsloon ook? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Naar mijn mening wederom een uitstekende aankoop van Van Geel. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bron: NOS-TT T moet niet gekker worden....
||
Citaat:
![]() ![]() Begint lekker, ze wonnen gister van de nummer 3 van de ranglijst, wel zonder Henk Vos, maar met Jurgen Cavens (US Palermo en Stom Konijn zullen hem nog wel kennen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zonder rode kuif, dat wel. ![]()
||
Citaat:
Ik ben benieuwd
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Vanaaf ook naar Zwolle thuis geweest. 1-1 is netjes en zeker verdiend. Maar goed, verder valt er nix meer dit seizoen te halen voor ons. Gewoon lekker uit voetballen en in de middenmoot proberen te eindigen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mogelijke interesse PSV voor Van der Vaart
Uitgegeven: 14 maart 2005 22:03 Laatst gewijzigd: 15 maart 2005 09:52 EINDHOVEN - PSV heeft volgens het Eindhovens Dagblad belangstelling voor Rafael van der Vaart. De 22-jarige middenvelder van Ajax zei zaterdag in Het Parool toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. "Ook voor de club is het beter als ik komende zomer wegga, want dan kan er nog een aardig bedrag worden ontvangen", aldus Van der Vaart, wiens contract loopt tot 2006. Hoe serieus de interesse van PSV is, is nog onduidelijk. De website van Voetbal International weet te melden dat Van der Vaart wel oren zou hebben naar een overgang naar Eindhoven. Op ajax.nl zegt de speler echter dat hij helemaal niet weg wil uit Amsterdam. "De verhalen dat ik weg zou willen bij Ajax zijn echt onzin. Natuurlijk droom je als jonge speler wel van het buitenland. Dat doet elke speler die in Nederland speelt. Maar ik ga in een moeilijke periode echt niet mijn hoofd laten hangen of de handdoek gooien. Ik moet op de training gewoon laten zien, dat de trainers niet om me heen kunnen. Verder werk ik keihard. De rest komt vanzelf weer. Daar ben ik van overtuigd." Overigens zouden ook de Ajacieden Steven Pienaar en Abubakari Yakubu op het lijstje van PSV-trainer Guus Hiddink staan. Yakubu is momenteel verhuurd aan Vitesse, maar de Ghanees staat nog een jaar onder contract bij Ajax. En nog eentje: Rijkaard kandidaat technisch directeur Ajax Uitgegeven: 15 maart 2005 10:14 Laatst gewijzigd: 15 maart 2005 10:18 AMSTERDAM - Frank Rijkaard is de voornaamste kandidaat om technisch directeur te worden bij Ajax. "Dat is mijn ideaalplaatje en voor Ajax moet ik dat nastreven", aldus algemeen directeur Arie van Eijden dinsdag in De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant heeft de huidige trainer van FC Barcelona wel oren naar een baan in de Amsterdam Arena. Rijkaard wil zich eerst volledig richten op het binnenhalen van de Spaanse titel met Barcelona. Die club staat met nog tien duels te gaan in de Primera División elf punten voor op nummer twee Real Madrid. Ideale persoon "We moeten niets overhaasten", aldus Van Eijden met betrekking tot Rijkaards eventuele overstap naar Ajax. "Met Blind als hoofdtrainer is daar ook geen reden toe. Rijkaard is volgens mij de ideale persoon om het technisch directeurschap in te vullen zoals wij dat graag zien bij Ajax. Niet een politieagent als technisch directeur, maar een 'people's manager'. Dat kan Rijkaard fantastisch." Sinds Louis van Gaal in oktober bij Ajax opstapte als technisch directeur, is die functie vacant in de Amsterdam Arena.
|
Ik weet niet of Rafeal er wel verstandig aan doet om naar PSV te gaan. Ok voor zijn ontwikkeling zal het niet slecht zijn maar hij moet wel beseffen dat hij dan heel erg veel over zich heen krijgt en er is al vaker gebleken dat hij niet echt iemand is die zich nergens wat van aantrekt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
De internationale interesse voor Kromkamp blijft maar groeien...
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik verwacht trouwens dat de interesse voor AZ spelers in de komende weken alleen maar zal groeien. Met 2 wedstrijden van Oranje, en 2 wedstrijden tegen Villareal voor de boeg. Mocht Landzaat trouwens vertrekken zou AZ Mendes da Silva willen halen van NAC. Van Geel houdt dus toch flink rekening met het vertrek van een aantal spelers. Het aantal scouts van buitenlandse topclubs schijnt ook gigantisch te zijn geweest de afgelopen weken...
|
Gister in Studio Voetbal zei Hugo Borst dat het voor 90% zeker was dat Van Bommel naar Barcalona gaat.
![]()
|
Eindelijk heeft NAC eens goede zaken gedaan, 50.000 euro voor Mendes bij Sparta en nu kans op de hoofdprijs. Godverdomme eens tijd.
Zou gaaf zijn als van Bommel naar de Spurs zou gaan, dat is zo'n kicke club. Maar het zal wel Barca worden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik denk ook dat Bayern beter bij van Bommel past, als ie kan kiezen zou hij daar heen moeten gaan. Maar Barcelona is ook een mooie club, alleen ik vrees dat ie daar wel erg veel concurrentie heeft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar gezien de grote belangstelling van verschillende topclubs voor Kromkamp, Mathijsen en Landzaat sluit ik het niet uit dat een van deze topclubs idd een bod doet waar AZ gewoon geen nee tegen kan zeggen...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|