![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Volleybal is trouwens te koop. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://toysinaction.nl/oscommerce/ca...5825834ee7eed0 Ik heb 'm toendertijd via deze site gehaald met een powerbuy op het DVD forum. Misschien hebben ze 'm nog wel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan nog iets: Hoe heet de soundtrack? Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 16:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Nostalghia - Een nogal zware film die veel van je vraagt en je ook zeker niet voor het vermaak zal kijken. Maar dat weet je als je een Tarkovsky opzet. Het is wel een erg mooie film. Vooral de weergave van Italie vond ik erg mooi, niet vol met prachtige kleuren en romantisch. Maar grijs en koud. Ik zal de film binnekort zeker nog een keer zal gaan kijken om het allemaal net iets beter te kunnen begrijpen. Maar voor nu: 8/10.
|
![]() |
||
Citaat:
En gefeliciteerd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankje ![]() |
![]() |
|
High Noon - Prima western, Gary Cooper weet een typisch Amerikaanse held neer te zetten en wordt geassisteerd door de beeldschone Grace Kelly als zijn nieuwe vrouw. De soundtrack vond ik erg speciaal en voegt dan ook veel toe aan de film. Het verhaal is allemaal wat minder briljant, maar toch leuk genoeg. Een prima film met als hoogtepunt de geweldige shootout. 8/10
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb me half dood gelachen ![]() En: met een jonge George Clooney ![]() (Dat haar ![]() ![]()
|
Match Point - De nieuwe film van Woody is eindelijk weer eens erg goed. Een uitstekende cast, een hele gave soundtrack en een gaaf verhaal met geweldige karakters. En natuurlijk: Scarlett!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 8/10 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||