Oud 13-12-2005, 23:36
monolo
monolo is offline
heel goed
Oud 14-12-2005, 06:54
Verwijderd
Voor wat we nu hebben, moet dit me eigenlijk niks kunnen schelen. Maar natúúrlijk kan het me weer wél wat schelen. Heel veel zelfs.

Verdomme. Waarom laat ik me iedere keer opnieuw kwetsen
Oud 14-12-2005, 08:56
Verwijderd
Hihi.. Ik hou van linkjes leggen Geeft toch maar weer een goed gevoel

Zucht, hij is zo geweldig lief! Gisteren kwam hij vanuit school naar het station waar ik aankwam na school. Samen naar zijn huis gegaan met een tussenstop bij de Dekamarkt omdat hij brownies wilde maken.
Verder bijna alleen maar op bed gelegen. Lekker in elkaars armen doezelen. Het voelde zo vertrouwd en veilig! En hij bleef maar lieve dingen zeggen en... Het was jammer dat hij naar trainen moest en ik naar huis. Had zo kunnen blijven liggen totdat het weer de volgende dag was. Hij is gewoon geweldig.

Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 14:10.
Oud 14-12-2005, 09:01
WolterB
WolterB is offline
Hmm, zin in vanmiddag. Dan duren 2 (eigenlijk nog niet eens, maar toch) dagen best lang, al had ik gisteren de hele dag dingen te doen, toch mis ik haar al ik dr een dag niet zie/spreek, vandaag moeten we dat maar inhalen, ofzo
Ik ben blij als ik dr weer kan knuffelen vanmiddag, en oh, ik begin nu bijna net zo te klinken als Loontjuh, maar dat boeit me echt helemaal niets, het voelt allemaal heerlijk dit
Oud 14-12-2005, 09:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Misschien ben ik toch wel kwaad. Een beetje. Maar wel op de verkeerde persoon, dit slaat echt nergens op Stelletje naïeve... *gromt*

Ik wil zo graag verliefd worden, maar er is gewoon niemand leuks is mijn omgeving
Oud 14-12-2005, 10:22
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Fijn hoe blij iedereen zich kan voelen hier
Ik heb volgens mij een angst gekregen voor het zeggen van lieve dingen en het doen van lieve dingen maar dat gaat misschien wel weer over
Oud 14-12-2005, 10:51
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 14-12-2005 @ 10:57 :

Ik wil zo graag verliefd worden, maar er is gewoon niemand leuks is mijn omgeving
jah, ken het gevoel, irritant is dat.
Oud 14-12-2005, 12:21
luchtballon
luchtballon is offline
Aaaaaah?

Hij gaat naar een andere klas Terug van 6vwo naar 5havo
en ik vind het veel erger dan ik gedacht had en ik denk dat ik dan nu toch maar moet toegeven dat ik echt verliefd ben. Ik dacht/denk dat hij me leuk vond/vind. Maar dan is het nu een beetje laat om gemakkelijk hem beter te leren kennen. Maar hij is niet mijn vriend. mijn vriend doet stom en ik durf geen beslissingen te nemen en enenen ik voel me kut
Oud 14-12-2005, 12:36
ST*R
ST*R is offline
hm hij begint nu zelfs te smsen wat ie heeft gegeten , miss moet ik hem toch maar even duidelijk maken dat ik geen interesse (meer) heb
Oud 14-12-2005, 12:58
groovy
groovy is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 14-12-2005 @ 13:36 :
hm hij begint nu zelfs te smsen wat ie heeft gegeten , miss moet ik hem toch maar even duidelijk maken dat ik geen interesse (meer) heb
haha cool aah geniet er nog even van
Oud 14-12-2005, 13:51
Qamra
Qamra is offline
Ik heb hem zoveel te vertellen, zoveel te zeggen. Maar dat mag niet
Oud 14-12-2005, 13:59
Verwijderd
Ik wil het hem vertellen, wil geen geheimen hebben. Maar wanneer is een goed moment voor zoiets? En wanneer zijn we nou eens echt helemaal samen zonder anderen? Denk dat ik het zaterdag maar vertel.
Oud 14-12-2005, 14:33
T!ne
T!ne is offline
Wtf!? Mijn ex plots "Je blijft wel lang treuren hé? Was het dan zo speciaal"

En op jou ben ik dan stapelzot geweest denk ik dan .. Hij zou beter moeten weten..
Vandaag gaat het wat beter.. Misschien moet ik vragen of we na de examens iets gaan doen..? Maar durf ik dat wel..? Enja, wat als ik dan gewoon ontgoocheld word..? Ik wil gewoon NU weten dat hij mij terugwilt
Oud 14-12-2005, 14:48
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
groovy schreef op 14-12-2005 @ 13:58 :
haha cool aah geniet er nog even van
ja dat heb ik al een tijdje gedaan, maar nu begint ie me toch echt een beetje te irriteren
Oud 14-12-2005, 16:21
Gothic
Gothic is offline
Het is nu echt voorbij. Hij is niet meer van mij... straks van iemand anders...
Oud 14-12-2005, 16:45
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-12-2005 @ 17:21 :
*knuffel*
Oud 14-12-2005, 16:56
zeep007
zeep007 is offline
Openlijk flirten met andere vrouwen, waar ik bij ben, moet verboden worden!
Oud 14-12-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 14-12-2005 @ 17:21 :
*knuf* Klote is dat..
Oud 14-12-2005, 18:07
I C U
I C U is offline
Puh, ik ben echt erg Maar het bevalt me prima!
Oud 14-12-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-12-2005 @ 19:00 :
En waarom sneuvelen er opeens zoveel (forum)relaties? Het lijkt bijna wel een epidemie de afgelopen week.... Het is dat ik zo zeker ben van onze relatie, anders gaat het je toch wel even een naar gevoel geven denk ik.
Viel mij ook al op ja.. Gelukkig zit het met de mijne nog 100% goed, meer als 100% zelfs

Gisteren was ik een beetje onzeker, en toen heeft hij me er even van overtuigd hoe leuk dat ie me vindt. En vanmorgen was het 1e dat hij zei toen tie wakker werd; 'Ik hou van je, en ik heb je gemist vannacht, toen we sliepen.. '

Oud 14-12-2005, 20:35
Mara
Mara is offline
Het gaat super

@Thee Muts: Hier gaat 't ook nog goed hoor
Oud 14-12-2005, 20:36
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 14-12-2005 @ 21:35 :
Het gaat super

@Thee Muts: Hier gaat 't ook nog goed hoor
Doe eens foto van hem.
Oud 14-12-2005, 20:38
Mara
Mara is offline
Staat ook wel op z'n fotoboek
Oud 14-12-2005, 21:24
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik weet het niet.
Hij is wel leuk, maar ik vergelijk hem steeds met mijn ex.
Oud 14-12-2005, 21:37
Onbekend
Onbekend is offline
Ik heb even advies nodig.. en om daar nu een heel topic over te openen is niet echt nodig denk k.

Ik was net bij mijn vriend. en toen ik het condoom weggooide zag ik er in de prullebak er nog 1 *gebruikte* liggen. Terwijl ik bijna zeker weet dat we die week daarvoor niet een condoom in zon verpakking hebben gebruikt.
Aiiii.. wat moet ik doen?
Oud 14-12-2005, 21:38
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Hmmm ik houd van hem En het leukste is dat hij ook van mij houdt Al 20 maanden
Oud 14-12-2005, 21:44
Estar
Estar is offline
Citaat:
Onbekend schreef op 14-12-2005 @ 22:37 :
Ik heb even advies nodig.. en om daar nu een heel topic over te openen is niet echt nodig denk k.

Ik was net bij mijn vriend. en toen ik het condoom weggooide zag ik er in de prullebak er nog 1 *gebruikte* liggen. Terwijl ik bijna zeker weet dat we die week daarvoor niet een condoom in zon verpakking hebben gebruikt.
Wat dacht je van zeggen: was het lekker?
Oud 14-12-2005, 22:16
Roosje
Roosje is offline
(a)
Oud 14-12-2005, 23:06
Verwijderd
Aardig fucked up moet ik zeggen
Oud 14-12-2005, 23:14
Bloem
Bloem is offline
Ik las net ergens: 'De jacht is mooier dan de vangst', en ik geloof dat ik het daar op het moment helemaal mee eens ben
Oud 14-12-2005, 23:53
Until My End
Until My End is offline
Citaat:

Misschien heeft ie zich lopen rukken met een condoom om. Weet jij veel. Gewoon vragen.
Oud 15-12-2005, 00:40
Verwijderd
Nog steeds

Grappig dat mijn gezinsleden momenteel zeggen dat we met z'n 9-en zijn, terwijl dat er eigenlijk 8 zijn. Hij hoort er helemaal bij!
Oud 15-12-2005, 05:09
Verwijderd
*straalt*
Die zaterdag is gisteren geworden en ik ben blij dat ik het verteld heb Vanavond zie ik m weer
Oud 15-12-2005, 07:20
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-12-2005 @ 00:14 :
Ik las net ergens: 'De jacht is mooier dan de vangst', en ik geloof dat ik het daar op het moment helemaal mee eens ben
De 'vangst' is ook mooi hoor, iig als het lukt enzo

Ontopic: <3
Oud 15-12-2005, 07:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Gewoon vragen

En ontopic: vrijdag <3 (ofzo )
Oud 15-12-2005, 08:15
Verwijderd
Ik kan het dus wel shaken bij het meisje die ik heel erg leuk vind. Ze heeft gisteren en eergisteren niet op m'n berichtje gereageerd, terwijl dat ik er vrij zeker van ben dat ze wel online is geweest. Jammer dan!
Oud 15-12-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:

Dom van hem om z'n sporen niet wat beter uit te wissen. Dumpen die hap!
Oud 15-12-2005, 08:26
Qamra
Qamra is offline
Citaat:

"Hey schat, ik wist niet dat je een ander condoom had gebruikt van de week." Je ziet hem vanzelf wel wit wegtrekken of raar doen.

Ach wat is het een lekker ding ook. Niet alleen van buiten, maar ook van karakter Als ik nog iemand vind zoals hij, dan bespring ik hem meteen en laat ik hem nooit meer los
Oud 15-12-2005, 09:16
Iduna
Iduna is offline
man 1) Jammer dat 't nooit meer wat gaat worden.. (Daar ga ik van uit.. We hebben een ontzettend leuke tijd gehad samen, maar ik wil niet dat we dezelfde fouten gaan maken en sommige dingen kunnen we toch niet terugdraaien..) Ik hoop dat we vrienden kunnen zijn/worden.

man 2) Wat een cutie elke keer als ik m zie, krijg ik een enorme 'energie boost'. Ik wil verder niks met hem, maar toch fijn dat 'ie me opvrolijkt.
Oud 15-12-2005, 10:13
T!ne
T!ne is offline
Het gaat trg beter .. Maar daarstraks stond ik bij zijn vriend en bij hem.. Mij toch maar even afzijdig gehouden.. Ik denk niet dat het me lukt om normaal met hem om te gaan.. Soms flap ik er wel eens iets uit zoals ik vroeger deed (bv. iem was over nox bezig, iets ve spel.. ik plots keiluid HE da beteken nacht .. was wel ff raar)
Gisteren vroeg hij me ook op msn hoe het nu met mama was (laatste tijd veel ruzie) en ik zei dat dat wel ging, maar dat ze vaak zeurde dat ik zoveel op het internet zat.. Antw hij dat dat wel zo was (absoluut niet waar.. Tis niet meer dan anders).. Antw ik van 'ja mss komk zovaak gwn om je te kunnen zien en dan te praten..' Wist hij denk ik wel even niet wat te zeggen..
Toen ik zei dat ik ging slapen, zei hij dat het een leuk gesprek was (maar ik vraag me af of hij het meende.. Mss dat hij het gwn zei om me goed te doen voelen..)
*zucht*
Oud 15-12-2005, 10:44
cagie
cagie is offline
Goed Na lange telefoon-, en msngesprekken hadden we eindelijk eens afgesproken. Het klikte ook in het echt heel goed en na een kwartier was het al duidelijk dat we elkaar wel leuk vinden. En tja ook nu konden we eigenlijk niet stoppen met praten en later niet stoppen met zoenen . Dus toen ik thuis was hem nog maar even binnen gelaten zodat we verder konden praten enzo. Uiteindelijk is hij gewoon lekker blijven slapen. Was heel gezellig en we hebben tot 5 uur 's nachts gewoon lekker in elkaars armen gelegen en gepraat. Is alweer een tijdje geleden dat ik me zo vertrouwt voel bij een jongen en dat ik het idee heb dat echt alles met hem kan bespreken.
Oud 15-12-2005, 12:02
Verwijderd
laat maar
Oud 15-12-2005, 14:03
Menahem
Menahem is offline
Better then ever!
Oud 15-12-2005, 14:07
Qamra
Qamra is offline
Pff, waarom "praat" hij alleen maar met me als er niemand anders in de buurt is? What the fuck?
Oud 15-12-2005, 14:35
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ik wil op de eerste plaats komen bij hem..
Oud 15-12-2005, 14:37
langejongen
langejongen is offline
Goed en rustig.
Oud 15-12-2005, 14:38
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 15-12-2005 @ 15:35 :
Ik wil op de eerste plaats komen bij hem..

Good luck!

Spoiler
Oud 15-12-2005, 14:39
Verwijderd
Vette sjans met de kassajongen toen ik net met m'n huisgenootje boodschappen ging doen. Altijd goed voor je ego

Maar verder: rustig.
Oud 15-12-2005, 15:12
Mara
Mara is offline
Nog maar iets meer dan een dag
Oud 15-12-2005, 16:55
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 15-12-2005 @ 16:12 :
Nog maar iets meer minder dan een dag
Topic gesloten