Oud 30-12-2006, 13:02
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb het koud terwijl het hier lekker warm is.
Ik wil wat doen, maar eigenlijk heb ik nergens zin in.
Zo toch maar even de stad in en boodschappen doen, want vriendje komt over 2 uur en hij heeft al vet hard gewerkt vandaag. Ik heb zin om nieuwe kleren te kopen, maar ik heb geen geld. Natuurlijk gister niet naar uitzendbureau geweest, nu kan het niet meer in 2006. Gister wéér gezakt voor rijbewijs. Ja, het gaat echt lekker.
Advertentie
Oud 30-12-2006, 13:22
ilse
ilse is offline
it has got to end..
Oud 30-12-2006, 13:51
darkfairy
darkfairy is offline
.
Oud 30-12-2006, 14:06
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben het zat. Ik wil weer eens écht blij zijn, ergens weer echt enthousiast over kunnen zijn.
Alles is vlak momenteel. Maar goed, beter dan die diepe dalen.
Oud 30-12-2006, 14:54
Meissiej
Meissiej is offline
Zo. Dat is ook weer gebeurd. Snap dan nu ook niet waarom ik daar zo tegenop zag.
Oud 30-12-2006, 15:19
ilse
ilse is offline
ik heb zomaar ineens me haar bruin geverfd
Oud 30-12-2006, 15:19
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik had het leukste cadeau voor mijn zus bedacht, voor haar verjaardag. Ik weet zeker dat ze het superleuk zou vinden. En ik weet zeker dat mijn ouders en zusje dat ook weten.
Alleen reageerden zij heel afwijzend op mijn idee. Ze waren niet enthousiast, en het is te duur.
Het cadeau dat mijn zusje misschien geeft is maar een tientje goedkoper.
Dus nu weet ik het wel. Mijn zus heeft precies hetzelfde idee voor mijn verjaardagscadeau als ik voor de hare

Ik heb wel wat anders bedacht, maar dat vind ik in het niet vallen bij mijn vorige idee. En ik ben bang dat mijn cadeau in het niet valt bij die die zij aan mij geeft. Mijn cadeau is niet zo heel duur, en mijn vorige idee was veel leuker. Maar dat kan niet, want dat doet zij al.
Volgens mij ben ik niet meer te volgen
Ik ben gewoon bang dat zij mijn cadeau niet leuk vindt. Maar ik heb nog een maand.

Morgen oud en nieuw. Ik heb geen zin om dat met mijn vriendinnen te vieren. Ik ga denk niet mee uit. Als we uitgaan, want volgens mij hebben we nog steeds geen kaartjes. En naar die kroeg waar je geen kaartjes voor hoeft te hebben hoef ik niet zo nodig.
Maar naar mijn vrienden ga ik wel. Wordt vast wel gezellig.

En hup, nu maar eens aan mijn huiswerk.
Oud 30-12-2006, 15:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb opeens snif-verkouden. En dat vlak voor oud&nieuw. Ik hoop dat het morgenavond minder is.
Oud 30-12-2006, 16:19
Redhair
Redhair is offline
Pff, kapot. Ben ingestort ofzo. Woensdag en donderdag angsten gehad, veel angsten, veel jankbuien, veel geslapen met angstige dromen. Maar ik was overal bang voor. Gister ging J. naar de achterhoek om daar oud en nieuw te vieren, ik vond het zo eng dat hij wegging, ik hem een paar dagen niet zou zien, niet naar hem toe kon, niet tegen hem aan kon liggen. Gisteravond en vandaag heeft mijn moeder afgezegd om thusi te zijn, want ik durfde niet alleen. Vannacht wat rustiger geslapen, wel rare dromen. Vandaag wat minder angst, ben beetje van de wereld en onrustig. Mama en ik hebben een eindje met de auto gereden, dat was wel fijn. Volgens mij heb ik gewoon een beetje griep, in combinatie met deze dagen zonder papa en alle drugs van vorig weekend waar mijn lichaam van moet herstellen. Ik was even bang dat ik er niet uit zou komen, dat ik me altijd zo zou blijven voelen, maar ik voel me al beter dan eerst dus het komt wel goed. Mama is lief, met oud en nieuw blijf ik gewoon thuis, in plaats van zuipen met mijn uitgaansgroep of pillen met D.
Echt even geen drugs meer, even clean blijven. Ik mis J. aan de ene kant maar aan de andere kant voelt alles zo onwerkelijk, dus hij ook. Komt wel goed, paar dagen rustig aan doen, komt wel goed.
Oud 30-12-2006, 17:07
Hawahaai
Hawahaai is offline
En nu ben ik het echt beu. Ik ga mijn grootste voornemen-voor-het-nieuwe-jaar ever voornemen.
Oud 30-12-2006, 17:59
moon
moon is offline
En nou is het echt genoeg. Man flikker toch op, ga lekker met die Sandra oud en nieuw vieren en rot op uit mijn leven voor altijd. Blijf jij je leven maar invullen aan onwaarheden en leugens, blijf jij je leven maar inrichten naar jou wensen zonder rekening te houden met anderen, maar hou op mijn leven te verzieken. Ja je hoort het goed (al zal je het nooit echt horen helaas) je verziekt mijn leven momenteel. Ik zou je willen kwetsen en kleineren zodat je voelt wat ik nu voel, maar ik ben niet zo triest als jij. Verdwijn uit mijn leven, rot op met je vriendschap, die wil ik met jou echt niet meer. Ik kan de woorden niet vinden die mijn woede ten opzichte van jou nu nog goed genoeg uitdrukken. Wat kom je hier morgen doen? mij het slechtste begin van het nieuw jaar bezorgen dat ik ooit heb gehad? Mij ongeluk toe wensen? En wat moet ik tegen jou zeggen? "Lieverd je bent geweldig, laten we in het nieuwe jaar een trio beginnen met Sandra erbij?" Gotver, wat ben jij toch een klootzak. Twee aan het lijntje houden, twee tegen elkaar uitspelen. Wat een misselijk figuur ben je toch. Ik hoop dat je er uiteindelijk helemaal alleen voor komt te staan en dat ik een nieuwe lieve vriend weet te vinden. Ik gun je niks meer, helemaal niks. Je hebt het flink bij me verbruikt.
Oud 30-12-2006, 18:07
Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is eten voor me aan het koken <3 en morgen is het Oud&Nieuw en dat vind ik lief want ik heb zin in een nieuw jaar en zo. ^^ En ik vind typen leuk en daar kom ik onderhand steeds meer achter.

En misschien moet ik maar echt gitaar gaan leren spelen.
Oud 30-12-2006, 18:16
Redhair
Redhair is offline
Ik sprak J. net op msn, hij zei dat hij het idee had dat de pep die we dit weekend hebben gehad misschien versneden was met heroine. Aangezien hij deze week ook al een vreemd gevoel had. Hij was sowieso lichamelijk niet lekker, veel gebraakt enzo, maar net als ik een vreemd gevoel. Alsof je een in luchtbel leefde, ook bepaalde angsten, een beetje in een isolement. Een vriendin van ons, die ook die pep heeft gehad, had dezelfde verschijnselen. Hij had op internet wat gezocht en onze gevoelens leken best op de uitwerkingen van heroine. Ik heb net ook wat gezocht, het was zo fucking herkenbaar. Ik had mn moeder al verteld dat ik dit weekend pep en pillen had gehad, alleen pep en pillen en 1 nacht, niet het hele verhaal. Ik vertelde haar wat J. vermoedde, las wat dingen voor die ik had gevonden en ze beaamde dat het inderdaad overeenkwam met mijn toestand afgelopen dagen.
Ik voel me meteen een stuk beter. Dat voelde ik me al, maar nu ook omdat ik denk te weten waar alle gevoelens vandaan kwamen en ik zeker weet dat het over een paar dagen weer helemaal over is. Als J. weer terug is laten we de pep testen. Mijn god, ik hoef voorlopig echt geen drugs meer. De afgelopen dagen waren een hel, de angsten waren verschrikkelijk. Als ik het nieuws keek was ik doodsbang, ik was bang om de straat op te gaan, bang voor het vuurwerk, bang om te slapen, om wakker te zijn, voor de toekomst, alles was eng. Tering, wel goed voor me, een hele slechte ervaring met drugs. Onder invloed voelde ik me goed, daarna was het een hel, nu wordt het steeds beter en besef ik wat een troep al die drugs toch zijn en ik echt moet oppassen. Ook fijn dat ik er met mama over gepraat heb, even niet hoef te verzwijgen, en ze is zo lief voor me. Het afzetten tegen thuis lijkt afgelopen, mama is lief, thuis is weer wat meer thuis. Ik voel me nog wat vreemd, maar het gaat echt beter. Ik was twee dagen geleden echt bang dat ik een psychose had oid, maar er is niks aan de hand, alleen kutdrugs.
Oud 30-12-2006, 18:16
kroot
kroot is offline
moe
morgen vrij, geen kerststallen, geen werk. Even uitrusten. Alhoewel, ik moet de hele dag wassen. En ik ga mijn kamer opruimen. Echt!
Ik moest van mijn therapiemensen meer over mijn gevoel schrijven: bij deze: ik voel me kut. En waardoor het komt? Wist ik het maar.
Oud 30-12-2006, 18:35
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Heerlijke dag <3
Vandaag met L. naar de stad geweest, daar samen geluncht, gewinkelt, gekletst, naar de bieb geweest, wat gedronken, gelopen, gepraat. Hele mooie nieuwe tas gekocht, die ook heel goed als schooltas kan functioneren, en met 25% korting omdat L. in die winkel werkt! Ooh ik heb haar echt gemist!! Voelde echt weer zo gezellig, en wat zag ze er anders uit zo zonder haar dreads!!
Dinsdag gaan we bij mij thuis koekjes/taarten bakken, dvdtjes kijken en mijn haar stijlen, haha ben heel erg benieuwd!

Ben nu wel helemaal kapot, maar ben blij dat ik even weg ben geweest om wat leuks te doen. Vanavond ga ik écht mijn kamer verder opruimen/restylen, en beetje voor de tv hangen, in ieder geval niet laat opblijven. En dan morgen Oud&Nieuw, wat moet ik ervan verwachten. Er komt altijd zoveel poeha bij kijken, iedereen verwacht dingen van het nieuwe jaar, maakt goede voornemens etc, en ik merk steeds meer dat hoe minder aandacht ik er aan besteed, hoe beter ik ermee om kan gaan.
Ik moet gewoon geen wonderen verwachten van 2007. Het is maar een getal, 1 januari wat zegt dat nou. Het is een reden om gezellig met familie oliebollen te eten, sterretjes af te steken met m'n oppaskindjes en om 's nachts lekker te feesten. Meer niet.
Je viert een nieuwe tijd, maar alsof die samen hangt met één dag. Mijn nieuwe tijd is allang aangebroken, al een hele tijd geleden. Ik heb geen nieuw jaar nodig om goede voornemens te maken, om een nieuwe start te maken. Reden voor een feestje, maar dat is het. En toch blijf ik stiekem hopen dan 2007 nóg beter voor me gaat worden dan 2006, hihi.
Positief <3
Oud 30-12-2006, 18:51
Verwijderd
Het hoge woord is eruit.. gelukkig
Ik voel mij alleen zo zenuwachtig..
heel raar.. bah
Oud 30-12-2006, 19:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Godver, ze hebben alsnog kaartjes voor uitgaan. Ook voor mij. Dat verplicht uitgaan morgen
Oud 30-12-2006, 20:49
Meissiej
Meissiej is offline
Oud 30-12-2006, 20:50
rare kwast
rare kwast is offline
heerlijk die wind tegen de ramen en om het huis..
was ik maar een veertje dan liet ik me mee voeren voor 1 dag
Oud 30-12-2006, 21:41
darkfairy
darkfairy is offline
voel me klote
Oud 30-12-2006, 22:43
Verwijderd
Daar zat ik weer hoor, kotsend boven de plee. Wanneer hou ik er nou eens mee op. Mn gebid begint pijn te doen (komt dat daarvan?).
Het was een leuke dag, maar ik verpest het altijd voor mezelf. Een maand geen hulp is te lang, dat merk ik wel weer. Over twee maanden pas laatste intake gesprek, het duurt zo lang en ik kan niet meer.
Oud 31-12-2006, 08:52
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 30-12-2006 @ 22:41 :
voel me klote
Oud 31-12-2006, 09:42
rare kwast
rare kwast is offline
jeeej tis oudjaar..
was het maar maart ofzo
Oud 31-12-2006, 09:56
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-12-2006 @ 10:42 :
jeeej tis oudjaar..
was het maar maart ofzo
Idd. Was het maar maart ofzo..
kutwinter
Oud 31-12-2006, 10:12
moon
moon is offline
ik heb zo'n daglight lamp bij de computer staan. Voor mensen die last hebben van de winter misschien een idee? is wel duur, bij mij hebben mijn ouders 'm voor me betaald . (en de aanschaf was ook niet op mijn verzoek)

ot: Ik ben vreselijk boos geworden. Onredelijk boos. Ik kon me niet meer in houden en ik voelde me niet meer in staat me redelijk op te stellen. Hij ontkende natuurlijk alles en wilde vandaag komen. Ik heb geweigerd. Hij deed zielig, dat hij bij niemand oud en nieuw kon vieren nu en ik heb geantwoord dat dat me werkelijk een rot zorg zou zijn. Woedend was ik, echt woedend. Dan had hij mij maar niet tegen haar uit moeten spelen, het is allemaal zijn eigen schuld en ik voel me nergens schuldig over. zo!
Oud 31-12-2006, 10:31
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 31-12-2006 @ 10:56 :
Idd. Was het maar maart ofzo..
kutwinter
ik hou van de winter
Oud 31-12-2006, 10:40
Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-12-2006 @ 11:31 :
ik hou van de winter
Ik niet of nouja, niet van dat het zo snel donker word en de regen en de kou
Oud 31-12-2006, 11:20
Heksjuh
Heksjuh is offline
Degene waar ik vanavond heen ga belde net. Of ik wilde helpen met klaarmaken enzo. En ik zeg natuurlijk altijd ja op dat soort dingen, ookal wil ik niet. Dus nu ga ik om half drie al heen.
Hopen dat degen met wie ik vanavond (nouja, half vijf) heen zou fietsen ook mee wil. Want ik weet niet waar het is.
Heb je weer lekker geregeld.

Uitgaan hoeft misschien niet. We hebben zeven kaarjes ipv acht, want we dachten dat iemand niet mee wilde. Diegene wil misschien wel mee. Ik hoop dat hij mijn kaartje wil. Anders is het jammer van die vijf euro die het kaartje (waarschijnlijk) kost hoor. Als ik geen zin heb ga ik niet.
Dan moet ik wel alleen naar huis fietsen, maar als ik mee uitga waarschijnlijk ook want ik wil toch eerder weg dan mijn vriendin. Ik ga niet mee uit als ik niet wil. Klaar. Ze mogen blij dat zijn dat ik uberhaupt kom vanavond.

Ik heb al de hele week buikpijn, ik heb de hele nacht wakker gelezen, moest om zeven uur mijn bed uit, heb hoofdpijn van de vermoeidheid, en spierpijn (hoe daar ik nou weer aan kom, ik heb de hele week niks gedaan ).

Volgend jaar ga iets positiefs posten. Nu ga ik verdwalen in dat boerengat en proberen de nacht door te komen bij mijn vrienden. Wat vast wel leuk wordt, zolang ik me niet laat overhalen om dingen te doen die ik niet wil. En zolang niet iedereen hartstikke veel drinkt, want ik wil niet de enige nuchtere zijn.

Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en een goed, gelukkig en gezond 2007!
Tot volgend jaar
Oud 31-12-2006, 12:04
moon
moon is offline
pfoeh, dat was even schrikken, ik dacht dat hij onverwachts voor de deur stond! Een opluchting dat zij het waren! Ik schaamde me wel want ik zag er niet uit, had mijn haar nog niet gedaan, was erg ontploft En door de schrik en doordat ik me sowieso al beroerd voelde, was ik ook niet zo spraakzaam.
Toen ik zo naar hun keek dacht ik...ik wil ook weer gelukkig zijn met iemand. Maar J. zou op dit moment wel de laatste zijn met wie ik gelukkig samen zou willen zijn.
Oud 31-12-2006, 12:08
darkfairy
darkfairy is offline
hmm
Oud 31-12-2006, 12:17
Balance
Balance is offline
Ik wou dat het 2 januari was. Dat alles achter de rug is
Oud 31-12-2006, 12:17
kroot
kroot is offline
Ik heb me toch weer eens verslapen vanmorgen, stond om 9.45 mijn huisgenoot op de deur te bonken. We zouden naar de cantatedienst gaan. Ik wilde van te voren nog douchen, maar dat ga ik nu maar doen. En ik heb koppijn.
Oud 31-12-2006, 12:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Morgen is het 2007. Wat gaat de tijd toch snel.. Vannacht gala en met vrienden het nieuwe jaar inwijden. Zo'n zin in!

Ik wil alleen m'n haar opsteken. Iemand een idee hoe dat moet?
Oud 31-12-2006, 12:48
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2006 @ 13:17 :
Ik wou dat het 2 januari was. Dat alles achter de rug is
doe dan gelijk februari, maart of april ofzo..
oe april! hoef ik ook niet jarig te worden..
Oud 31-12-2006, 12:59
Appeltje
Appeltje is offline
waarom is het zo moeilijk om gewoon iemand te vertrouwen??
Oud 31-12-2006, 13:03
Meissiej
Meissiej is offline
De voorbereidingen voor het oliebollen bakken worden getroffen.
En mijn kat denkt door het gerommel in de keuken dat het al etenstijd is.
Oud 31-12-2006, 13:03
Balance
Balance is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-12-2006 @ 13:47 :
Morgen is het 2007. Wat gaat de tijd toch snel.. Vannacht gala en met vrienden het nieuwe jaar inwijden. Zo'n zin in!

Ik wil alleen m'n haar opsteken. Iemand een idee hoe dat moet?
Hoge staart in doen en dan een plukje haar uit zo'n staart pakken en die ombuigen, dus er een lusje van maken. En dan vast zetten met een speldje. En zo doe je dat met alle plukjes uit die staart. En je kan ook stukjes touperen, zodat het wat minder netjes maar wat springeriger wordt. En ook wat plukjes niet in de staart doen, maar gewoon los laten.

@rare kwast: de rest vind ik niet erg qua data. Maar m'n ouders doen zo stom omdat ik vanavond oud en nieuw niet thuis vier. Enerzijds vinden ze het heel leuk voor me dat ik naar vrienden ga, maar anderzijds krijg ik voortdurend opmerkingen naar me toe. Dus ik heb liever maar gewoon dat het geweest is. Inclusief het verhoor van morgenmiddag, dus vandaar 2 januari.
Oud 31-12-2006, 13:28
moon
moon is offline
*blij is*! We hebben het uitgepraat! Ik heb mijn boosheid kunnen uiten en hij heeft me volledig gelijk gegeven. Hij was begripvol, luisterde en ik mocht boos zijn, hij gaf me de ruimte. Ik zou hem terugbellen als ik besloten had of hij welkom was vandaag. Ik heb met mijn moeder geprat en die heeft me over de streep getrokken...hij is welkom. Ik heb hem gezegd dat ik het heel goed van hem vond dat hij zijn fouten toe durfde te geven en dat hij wat mij betreft welkom was en dat we er wat gezzeligs van moesten maken vandaag. Ik heb geen zin meer in die woede en die pijn van de afgelopen dagen, al zit die nog steeds ergens. Laten we er vandaag maar een feest van maken, laat voor vandaag iniedegeval die gevoelens even achterwege, dan kunnen we daarna altijd nog verder kijken. Het is wel goed nu, alhoewel ik ergens in mijn hoofd nog wel zachtjes een boos stemmetje hoor .
Oud 31-12-2006, 13:34
Verwijderd
Oeh, ik ga woensdag naar The Holiday met iemand die ik van sabn ken en die ik nog nooit irl heb gezien. Héél spannend en leuk!

Rare stemmingswisselingen. Van passief, ik-weiger-te-eten, naar hyper en een gewone lunch. Blegh nou voel ik me vol en dik en wil ik braken, maar dat mag niet want ik heb mn medicijnen al genomen. En ik ga ook niet nog meer vreten hoor. Zo.
Oud 31-12-2006, 13:35
Verwijderd
Oeh ja, slaap is echt goed. Ik hou het er maar op dat ik gewoon véél meer slaap nodig heb dan normaal en ik me als ik moe ben ook véél ellendiger voel dan normaal. Gewoon een beetje rekening mee houden, dus, en dan komt dat echt wel goed.
Oud 31-12-2006, 13:49
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2006 @ 14:03 :

@rare kwast: de rest vind ik niet erg qua data. Maar m'n ouders doen zo stom omdat ik vanavond oud en nieuw niet thuis vier. Enerzijds vinden ze het heel leuk voor me dat ik naar vrienden ga, maar anderzijds krijg ik voortdurend opmerkingen naar me toe. Dus ik heb liever maar gewoon dat het geweest is. Inclusief het verhoor van morgenmiddag, dus vandaar 2 januari.
ja zoiets dacht ik al wel.. ik ken t een beetje als ik t niet thuis vier vinden ze het jammer en blabla
maar ik heb t uberhaupt niet op vandaag, morgen en overmorgen..
vandaag gezellig doen..
morgen gezellig doen want dan wordt mn neefje 6 en we hebben een borrel
en dinsdag moet ik weer beginnen bij de luchtmacht
Oud 31-12-2006, 13:58
Verwijderd
Wat ga ik doen vanavond.. olee niks doen..
thuis zitten. De buurt komt hier na 12 uur drinken
ge-wel-dig..

En ik sta te trillen op mijn benen, geen idee hoe het komt
Oud 31-12-2006, 14:00
Nona
Nona is offline
Mijn vriendje bakt hele lekkere oliebollen. Kan nog gezellig worden vanavond.
Oud 31-12-2006, 14:07
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 31-12-2006 @ 15:00 :
Mijn vriendje bakt hele lekkere oliebollen. Kan nog gezellig worden vanavond.
Oud 31-12-2006, 14:12
Roadrunner
Roadrunner is offline
Dat wordt weer n oudejaarsavond als altijd: bankhangen met ouders. olé.
En morgen het jaar inluiden met een bezoek aan oma. Ik kan niet wachten op 2007
Oud 31-12-2006, 14:26
Nijn*
Nijn* is offline
Heerlijk mijn kamer helemaal opgeruimt/schoongemaakt en nu is het weer heerlijk rustig in mijn hoofd. Lekker gedoucht, en nu even iets voor vanavond aan het regelen. De ene groep gaat naar een feest, de andere naar de stad, en de derde groep weet nog niet wat ze gaan doen. En om eerlijk te zijn, heb ik het meeste met de groep die nog niet weet wat ze gaan doen, dus het is allemaal nog even afwachten. Zometeen maar even een dvdtje kijken, wat schrijven, wat muziek luisteren..

Pff, plots is oud & nieuw een beetje angstaanjagend geworden. Terwijl ik weet dat ik me er niet teveel over moet opwinden, en dat het vast net zo leuk wordt als vorig jaar, want dat was echt te gek!

En ik ga nu mijn eerste oliebol eten!
Oud 31-12-2006, 14:46
rare kwast
rare kwast is offline
zo heb gewoon 3 uur appelflappen in elkaar staan zetten
Oud 31-12-2006, 14:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-12-2006 @ 14:03 :
Hoge staart in doen en dan een plukje haar uit zo'n staart pakken en die ombuigen, dus er een lusje van maken. En dan vast zetten met een speldje. En zo doe je dat met alle plukjes uit die staart. En je kan ook stukjes touperen, zodat het wat minder netjes maar wat springeriger wordt. En ook wat plukjes niet in de staart doen, maar gewoon los laten.
Klinkt wel makkelijk. Moet wel goedkomen vanavond!
Oud 31-12-2006, 15:24
kroot
kroot is offline
kamer opruimen nu!
Ik heb geen zin in vanavond. Ik ga waarschijnlijk toch met mijn huisgenoten naar iemand toe. Das ook wel beter, want anders zit ik alleen thuis en ga ik alleen maar nadenken, en dat gaat vast niet goed
Oud 31-12-2006, 16:21
Verwijderd
fuckfuck ik durf niet naar buiten..
Hele buurt staat om de vuurkorf heen, en ik durf/wil niet..
En ik wil zo graag helpen, maar het lukt niet..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten