Oud 04-08-2007, 16:05
ZerO
ZerO is offline
Zomer eindelijk!!!!
Ik was vandaag met mijn moeder in de stad en toen kreeg ik een truitje kado en daarna ging ik met de trein naar huis en toen belde mijn vriendje of ik een ijsje met hem ging eten in de stad en toen we daar rustig zaten kwam een kennis en hij ging maar niet weg terwijl we duidelijk alleen wilde zijn
Nou ben ik thuis en ik ga zo boodschappen doen met een huisgenootje en daarna eten en vanavond naar een illegaal feest OEPS jahaha dat mocht ik eigenlijk niet verklappen he
Oud 04-08-2007, 16:14
lapin
lapin is offline
Ik kwam gisteren terug van een week kamperen voor het eerst in mn leven op verschillende plaatsen aan de rijn en de moezel en nog een rivier alwaar ik met pieter oa 100 kastelen, en abdijen heb bezocht en geheimen heb ontdekt en ik expert in hellingproef ben geworden en meerdere malen geschokkeerd ben geweest door oa kampingmensen, kampingwc's en inteelt in dorpjes en bijkomende david lynch achtige scenario's. Zojuist heb ik peren, appels, bramen, vijgen en paprika's geoogst in een zekere langenboomse achtertuin die ik zo ga opsmikkelen yess.

Laatst gewijzigd op 04-08-2007 om 16:16.
Oud 04-08-2007, 16:17
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
trophus schreef op 04-08-2007 @ 16:57 :
Qua roddels over jezelf ben je dus nog niet volledig bij
Nimmer " ".
Oud 04-08-2007, 16:18
trophus
trophus is offline
Citaat:
Broeder schreef op 04-08-2007 @ 17:17 :
Nimmer " ".
het is jammer dat je op Vorticon woont anders had ik misschien het een en ander over je voor je kunnen lospeuteren ;x

Doe de groetjes aan Commander Keen
Oud 04-08-2007, 16:26
Broeder
Broeder is offline
Ok,
Oud 04-08-2007, 16:46
Verwijderd
ik zit nog steeds achter mijn computer, ik ga zo maar eens douchen en de vis van mn nicht voederen en dr post binnengooien en daarna ff kijken of ik nog ergens aardbeien of watermeloen kan vinden. en stokbrood ofzo.. of ik ga weer in bed liggen... nee vis kan niet 2 dagen zonder eten...
Oud 04-08-2007, 16:51
Verwijderd
ik ben echt kk ziek gvd, ik hoest heel mijn keel er zometeen nog uit . oh en vanacht vlieg ik terug naar nederland.
Oud 04-08-2007, 18:40
asjdfl
asjdfl is offline
ik kwam vandaag hellebel tegen tijdens mijn lunchpauze. we hebben het over letterfanatic candy spelling, horseface haylie en de post-natale depressie van brooke shields gehad.
ik ben onder de indruk van haar knowledge van whats up

nu ga ik naar het strand
Oud 04-08-2007, 19:15
llell
llell is offline
Ik heb me vandaag letterlijk uren vermaakt in een t-shirt winkel. Je kon elk mogelijk motief op elk mogelijk shirt laten drukken.

Dus mensen die nog naar Berlijn gaan, check Headache (www.theworldshop.de)! en naar de Oranienstraße moet je toch sowieso

Verder heb ik mezelf weer overtroffen in de keuken met een indisch kipgerecht.

Mn chineze huisgenoot gespot, gehuld in slechts een handdoek...
Oud 04-08-2007, 19:49
Verwijderd
ik was gister na werken ontieglijk brak maar na een of ander gezond mixje voelde ik me weer prima en gingen we naar de piekendisco en dat werd zoals gewoonlijk weer een langere avond dan gepland. Het was wel leuk tho.
Vandaag gewerkt en ohh 't was allemaal zo gek want mijn lievelingsoma die is heel ziek en ze ging helemaal gek doen en een andere kroop voortdurend onder tafels en viel in slaap staand tegen de koelkast en ze ging met borden gooien. Dat was me het dagje wel. Nu maar even naar Utrecht maar ze zijn aan het barbecuen in Lunetten en dat vind ik net iets te ver om te fietsen dus ik ehh twijfel of ik niet gewoon morgen ga want morgen ga ik zwemmen hoezee.
Oud 04-08-2007, 19:53
Verwijderd
Ik zit te wachten tot die kerel van het illegale dnb feestje op neemt voor de lokatie, potverdorie.
Oud 05-08-2007, 00:52
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
ik was voor een kwaal naar de dokter en het kwam omdat ik te veel slaap
Oud 05-08-2007, 01:20
Verwijderd
ik heb tien uur gewerkt askdjfals en nu ga ik slaaapen (L)
Oud 05-08-2007, 12:08
Moustache
Moustache is offline
Ik ben net terug van vakantie en ik baal als een mofo.
Oud 05-08-2007, 13:47
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben sinds gisteren terug van vakantie.
Oud 05-08-2007, 13:50
trophus
trophus is offline
Sinds ik een paar maand v/d cannabis af ben voel ik mij stoneder dan ooit tevoren....dit klopt gewoon niet
Oud 05-08-2007, 15:15
Verwijderd
Ack ack ik ben net terug van Wacken en het was terrrrrringgaaf. Nu ben ik modderig en verbrand maar ik heb wel een foto van mij op een paar meter afstand van Michael Angelo Batio en heel veel filmpjes van de gave gitaartruukjes die hij toen deed dus nu wil ik tien kinderen van hem baren

Dat is erg logisch want kijk nou wat een skillz:

Als je heel lui bent moet je bij 1:30 beginnen en als je nog veel luier bent en alleen de allergaafste truukjes wil zien, dan moet je naar 1:56. En het is dus in het echt ook zo dat je zijn hand amper kan zien als hij zo heel snelle truukjes doet en hij kan het ook met twee handen tegelijk op twee gitaren, zoals hier:

Ik heb ook nog oogcontact met hem gehad dus hij wil vast ook kinderen met mij

Verder heb ik heel veel geld uitgegeven en heel veel bier gedronken en voor het eerst ALLE bands gezien die ik wilde zien behalve Tyr maar dat komt omdat ze in een kleine kuttent speelden dus 20% van het publiek kon ze zien en ik behoorde tot de 80% die af en toe een arm voorbij zag zwiepen. Als de wind goed stond kon je zelfs horen wat ze speelden, maar dat was teveel luxe dus toen ben ik maar een Mambo Kurt shirt gaan kopen om van de depressie af te komen. Da's dus gelukt en nu ben ik heeeeeeeeeeeeel brak want ik had gisteren dus zes bands gezien en toen drie achter elkaar en Immortal was gaaf en ehhh toen kwam ik ene Paul tegen maar ik moest hem Bob noemen Dat was een tof autistisch jochie dus toen gingen we whiskey drinken en psychotische gesprekjes houden en filosoferen en wiskundige discussies voeren en ik liet 'm de kerstbomenplantage in Wacken zien want het was z'n eerste jaar. Alleen toen haalde ik dus per ongeluk de nacht door want het was gezellig en om 5 uur 's ochtends moesten we al vertrekken eeeeennnnnnnnn nu ben ik net een uurtje thuis en nog steeds een beetje dronken want ik ben al een week niet meer nuchter geweest zowat. Daarom ga ik nu dus drieduizend uur onder een douche liggen slapen en daarna ook nog slapen in een bed en als ik wakker word ga ik naar m'n filmhomie en dan daar nog meer slapen. mmm slaap.

Oja ik heb cha0s/mark ook nog gespot want YESSSSSS DRIEMAAL SCHEEPSRECHT alleen moest ik toen dansjes doen op Mambo Kurt en ik was heel brak.

Overigens gooide ik net ook water over me heen want ik ben het verleerd om uit glazen te drinken, ik kan alleen nog flessen en pullen dus wu Ik hoor ook de hele tijd metal op de achtergrond, elk vliegtuig klinkt als gegrunt en elke scooter als de eerste plingel op een gitaar en in de auto luisterde ik naar de motor want dat was echt een fucking bruut powermetalconcert. Zes dagen aan één stuk door metal fuckt met je, het is net als met constant Italiaans geroezemoes horen na een week Rome en constant het Black & White muziekje na heel veel Black & White spelen en ah ahhh.

NOU NU ZIJN JULLIE WEER UP TO DATE GELUKKIG MAAR HE

[edit] Net drie of vier akkoorden en dan allemaal gejuich, mindfuuuuck Ik kan geluiden niet meer plaatsen in wat ze echt zijn, alles klinkt als Wacken. Ik klach me rot hie r

Laatst gewijzigd op 05-08-2007 om 15:24.
Oud 05-08-2007, 16:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-08-2007 @ 16:15 :

[filmpje]
Zo hard spelen dat je gitaar van kleur verandert. Respect.
Oud 05-08-2007, 17:11
tuttebel
tuttebel is offline
hm uitgeslapen
in dit perfecte zeilweer windkracht 2/3 met flinke stoten en duizend zon heerlijk gezeild met goed gezelschap. even gepicknickt en gezwommen en weer nach hause.
dadelijk nog bbqen met de ouders en dan richting utrecht.
Oud 05-08-2007, 18:03
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 05-08-2007 @ 14:47 :
ik ben sinds gisteren terug van vakantie.
Oud 05-08-2007, 18:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
maar jij bent eigenlijk vandaag pas weer thuis
Oud 05-08-2007, 18:21
botulismf
botulismf is offline
Ja, dat klopt, en het is lekker weer en ik wil naar het park maar er is niemand die meewil. :*(
Oud 05-08-2007, 18:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-08-2007 @ 16:15 :
Ack ack ik ben net terug van Wacken en het was terrrrrringgaaf. Nu ben ik modderig en verbrand maar ik heb wel een foto van mij op een paar meter afstand van Michael Angelo Batio en heel veel filmpjes van de gave gitaartruukjes die hij toen deed dus nu wil ik tien kinderen van hem baren

[filmpje]
Hoe kan die gitaar nou van kleur veranderen?

Wel fucking gaaf trouwens, dat wil ik ook kunnen.
Oud 05-08-2007, 19:18
Verwijderd
Naar het strand geweest, bruin geworden, en ik heb net een heel fijn gesprek gehad met mijn schoonmoeder! Wat bof ik toch met haar.
Oud 05-08-2007, 21:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net voor het eerst sinds tien dagen mijn haar gekamd.
Oud 05-08-2007, 21:08
botulismf
botulismf is offline
Ik ging naar McDonalds want de wok2go was dicht en mijn portemonnee puilde uit van het kleingeld en toen vroeg dat mens of ik het wilde wisselen en dat wilde ik wel en toen moest ik mijn portemonnee omkeren boven een dienblad en ging ze het tellen en kreeg ik een briefje van 5 en een muntje van 50 woot.
Oud 05-08-2007, 21:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wat heldhaftig
Oud 05-08-2007, 21:12
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net besloten dat ik voor the sake of teh fototototopic maar een hele korte audrey tautou-pony ga knippen zo.
Oud 05-08-2007, 21:17
botulismf
botulismf is offline
Doe het dan voor mij.
Oud 05-08-2007, 21:18
Verwijderd
ik fietste naar nieuwegein en weer terug, picknickte in de berm en maakte een superlekkere gezonde pastasalade.
Oud 05-08-2007, 21:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 05-08-2007 @ 22:17 :
Doe het dan voor mij.
je juicht het toe? dan doe ik het voor jou
Oud 05-08-2007, 21:39
botulismf
botulismf is offline
Ik vermoed eerder dat ik niet echt een keuze heb.
Oud 05-08-2007, 21:50
Boebsie
Boebsie is offline
Dominantie + Amelie . Woeste mensen hiero....
Oud 05-08-2007, 21:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 05-08-2007 @ 22:39 :
Ik vermoed eerder dat ik niet echt een keuze heb.

net zeg je dat ik het voor jou moet doen
Oud 05-08-2007, 22:02
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 05-08-2007 @ 22:59 :
Ooh jee botulismf nu ben je fucked, dit is die vrouwenpraat, ze test je, pas op!
Oud 05-08-2007, 22:05
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 05-08-2007 @ 22:59 :
Ik bedoelde meer dat je het niet voor teh internetz moet doen.

Maar je drastische kapselvariaties zijn me nooit tegengevallen, dus ehh doe het maar voor mij.
Oud 05-08-2007, 22:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
iets voor teh internetz doen? omg hoe kom je er uberhaupt op. nee ik vind korte pony's gewoon leuker dan die tot de wenkbrauw.

en boebsie we zijn net negen dagen met elkaar op vakantie geweest, dat was wel weer genoeg getest enzo.
Oud 05-08-2007, 22:18
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 05-08-2007 @ 22:12 :
ik heb net besloten dat ik voor the sake of teh fototototopic maar een hele korte audrey tautou-pony ga knippen zo.
En ik weet dat je niet serieus was en dat was ik ook niet.
Oud 05-08-2007, 22:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh maar ik was wel serieus over de pony hoor. waar is die pijl voor?
Oud 05-08-2007, 22:25
Boebsie
Boebsie is offline
Eeh Botulismf liever tem je je meisje, want dit kan niet. Zodra ze zo responsvol reageren, zijn ze die machtsgrens allang gepaseerd.
Oud 05-08-2007, 22:32
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 05-08-2007 @ 23:19 :
oh maar ik was wel serieus over de pony hoor. waar is die pijl voor?
Ja, ik snap dat je daar serieus over was. Die pijl is om te wijzen.
Oud 05-08-2007, 22:41
Verwijderd
vandaag ben ik gaan chillen in het park met wat vrienden en het was echt heerlijk weer (L).
Oud 05-08-2007, 23:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 05-08-2007 @ 23:32 :
Ja, ik snap dat je daar serieus over was. Die pijl is om te wijzen.

correct!

boebsie onze relatie is helaas niet te meten met elke andere man/vrouwrelatie, maar wijze praatjes, daar kunnen we altijd op zijn minst hartelijk om lachen verwacht ik.
Oud 05-08-2007, 23:40
botulismf
botulismf is offline
Ik waardeer Boebsie's goede raad als die van elke goede vriend. Stuur je me een PM met een plan van aanpak voor het duidelijk aangeven van de machtsgrens?

@mijn dominante wederhelft: is 't geschied?
Oud 05-08-2007, 23:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
botulismf ik denk dat we boebsies goede raad zelfs wel in ons essay over de forumverhoudingen kunnen verwerken.

@mijn untermenschhelft: neen, ik kon geen schaar vinden en de maan staat niet gunstig. pony's knippen geschied natuurlijk alleen volgens de kentaur-wetten der sterren en planeten.
Oud 05-08-2007, 23:54
botulismf
botulismf is offline
Herr Boebsierlich, het Oraeckel.
Oud 05-08-2007, 23:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
of oraalkel want hij houdt volgens mij best van beffen. 'boebsie' klinkt ook als hele dikke schaamlippen.
Oud 05-08-2007, 23:57
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 05-08-2007 @ 23:41 :
vandaag ben ik gaan chillen in het park met wat vrienden en het was echt heerlijk weer (L).
en er was Guinness (ik hou niet eens van bier maar nu was het best wel lekker) en cocosnoot-Bacardi, met dit uitzicht:

's Middags noodles, 's avonds pepersteak, net ammaretto met afwisselend een docu over kannibalen en Natural Born Killers. En morgen ga ik bij mn ouders op bezoek die zó'n puppy hebben gehaald:

Oud 05-08-2007, 23:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja die docu heb ik ook nog zitten kijken maar bij het gedeelte dahmer kwam ik erachter dat ik die al meerdere keren gezien had. maar dit vergaf ik mijzelf meteen want het was dahmer en die zou ik zelf ook wel uit liefde tot me willen nemen(L)(L)
Oud 06-08-2007, 00:00
Electriq
Electriq is offline
Die dikke kerel die 239 jaar moest zitten oid was hoogst irritant, wat een attention-ho

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten