![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit : Ahh weer lekker uit de hand gelopen vannacht en nota bene mijn telefoon vergeten bij Nadia thuis dus ik hoop dat ze volwassen genoeg is om die gewoon af te geven in de kroeg waar ik werk. Haren wassen, tanden poetsen, slaapkleding aan en maar heel snel proberen deze nacht te vergeten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik slaap tegenwoordig te veel. Waardoor ik hele dagen misloop met leuke dingen. Bogh, had ik maar een leven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic; eergister ben ik bij vriendinnen blijven slapen en toen zijn we uitgeweest aan het strandehrr en dat was heel gezellig. gisteren laatste dag met mn matties doorgebracht en dat was heel emo. in de avond met mijn ouders en zusjes souveniers gaan kopen voor het thuisfront en heb zelf 2 paar schoenen aangeschaft YESH. oja en mijn dag is helemaal verpest want ik las net mail van model agency waar ik sta ingeschreven dat erwin olaf een shoot wilde doen, ik helemaal blij en terug mailen GERN GERN GERN PLZ, krijg ik mail terug dat ik te laat heb gereageerd gvd dus de keuze is niet meer op mij gevallen dus nu ben ik nog meer emo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 man met een kapot pudding oog, een boom van een kerel in pak met een geel overhemd, lang haar en een zwarte zonnebril, fucking Steven Seagal bad guy stijl, ook nog een oude vrouw en haar dochter en die moeder kleede zich identiek als de dochter wat er gewoon te bizar uit zag. Was best een leuke rit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ohja en ot: ik werkte vandaag van 9 tot 5 en t was idioot druk dus ik heb 3 liter water ofzo gedronken want droge mond van al dat babbelen tegen klanten die boos waren om leveringstijden van >3 weken en logisch ook want wie verzint het nou ook om een boekje met aanbiedingen naar alle klanten te sturen en dan fckn veel levertijd op al die artikelen te hebben ![]()
Laatst gewijzigd op 03-08-2007 om 20:59. |
![]() |
||
Citaat:
1 slaaptekort 2 heb net brownies uit een pakje gemaakt en de laatste keer dat ik brownies uit een pakje at waren ze space brownies en toen was het verkeerd gevallen en blijkbaar herinnerit mijn lichaam zich dat ![]() dus ga ik zo maar in bed liggen, saaaaai!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vandaag de hele dag werken en dan naar mijn moeder, omdat ze jarig is. Morgen hetzelfde maar dan in een andere volgorde.
||
![]() |
Citaat:
ik had gister een dineetje met vrienden en dat was erg leuk maar toch een beetje te veel wijntjes gedronken en dat in combinatie met slecht slapen nekte me vanochtend toch wel een beetje ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Lifestyle |
Mensen die Lonsdale dragen M-Bas | 110 | 07-02-2007 21:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
menig over dierenbevrijdingsfront lindaxxxies | 198 | 28-01-2004 17:27 | |
Liefde & Relatie |
1 Jaar!! Verwijderd | 16 | 21-12-2003 20:55 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |