Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: brrrrrrr, zometeen statistiek tentamen! Rustig blijven, goed nadenken, goed kijken, narekenen, vooral niet te snel willen dan ga ik dingen over het hoofd zien. *adem in adem uit* |
![]() |
|
Succes zo, sonho!
Net zette ik mijn telefoon even aan (want batterij bijna leeg), kreeg ik echt een enorm lief sms'je van W. dat-ie tranen in zijn ogen had van mijn brief en nouja echt te schattig ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Succes Sonho! Rustig blijven helpt bij dat soort tentamens inderdaad het beste.
Blegh, ik had net ook tentamen. T was een stom tentamen met rare vragen. En hoewel ik niet alles perfect kende, had ik wel alles doorgelezen. Toch kwamen sommige dingen me niet bekend voor ![]() Oh en ik vind Macs maar ingewikkeld om op te werken ![]() |
![]() |
|
@ Sonho: succes!!
Blegh. Ik zit alweer vanaf 9.00 in de UB maar het gaat lang niet zo lekker als gisteren. Ben aan het einde van het derde hoofdstuk samenvatten van MS maar merk nu al wel dat dit een stuk moeilijker is dan de andere twee. Maargoed, als ik dit af heb ben ik wel op de helft met samenvatten/leren. En bah, mijn essay gaat helemaal niet goed ![]() ![]()
|
Moeilijk, om cadeautjes te kopen voor iemand die je helemaal niet kent. Maar ik vind zelf dat ik wel geslaagd ben. Ik heb het naar eer en geweten gedaan, dus wat dat betreft kan niemand er iets van zeggen. Ik geef gewoon de bonnetjes in een gesloten envelop mee, dan kan ze alsnog ruilen als ze liever iets anders heeft.
En ik ben blij met mijn nieuwe opticien. Ze zijn duur, maar ze hebben er tenminste verstand van. Aan hen vertrouw ik mijn ogen beter toe dan aan die vorige waar ik geweest ben. Lastig, verhuizen, dan moet je alles nieuw zoeken en je bent zo twee jaar verder voor je echt een goede keuze hebt gevonden. |
![]() |
|
Hmm, ben nu bij mijn ouders thuis om rustig huiswerk te maken maar het is er nog niet van gekomen hehe. Dadelijk even wat dingetjes aan mijn paper verbeteren en dan écht eens gaan leren.
Helaas ken ik mezelf en weet ik dat ik uiteindelijk misschien echt 2uur per tentamen ga leren hehe (en dan hopelijk ook nog halen), maar goed, het is altijd meer dan wat ik op de middelbare deed.
|
z0mfg heel fijn. <3 & ik hoop dat al mijn vriendinnetjes er morgen zijn! Ik ga nu iets lekkers te eten fixen voor mezelf en dan even hard blokken voor pedagogiek en onderwijskunde. En het was zo mistig vanmorgen, ik kan nu pas de Dom zien..
Langzaam krijg ik antwoord op alle vragen die ik heb. Mijn shuffle was zowaar lief! En gisteren was m'n lampje ook al niet van m'n fiets gejat. Het komt wel goed. (-: Jeetje, wat ben ik lekker kalm. ![]()
|
Jeetje. Dan leer je zo veel en dan gaat je SE nóg zo.
![]() En nu kan ik me ook niet zetten om het volgende SE te maken, omdat ik dat echt heel moeilijk vind, en dit SE was juist nog 'wel ok'. Gadverdakke, waar is de chocola?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, eigenlijk is motivatie niet echt het probleem, wat dan wel? Ik ben bereid heel veel te doen voor deze studie, veel op te geven, maar toch, als ik hier in m'n kamertje zit.. waarom ga ik dan toch andere dingen doen, zelfs als ik alleen thuis ben? en ik wéét dat ik moet leren, want gestresst ben ik wel. Zometeen maar even een ziektenoverzicht maken en de practica uitwerken... en dan lekker douchen en dan nog even de presentatie afmaken. will be fine? |
![]() |
|
@ Ifeellikerain: mijn motivatie is op 't moment ver te zoeken. Tenminste, eigenlijk heb ik precies hetzelfde als jij. Ik wil wel hard werken, ben bereid me volledig te geven voor deze studie maar toch kan ik me nu niet tot studeren aanzetten..
![]() OT: Oké ik heb een rotdag. Het begon al kut omdat het werken maar niet opschoot vandaag. Ben er rond kwart over drie mee opgehouden, toen gaan sporten. Dat was lekker alleen ik was(ben) echt moe dus nu nog vermoeiender. ![]() ![]() Verder (heel eng) gemaild naar mijn docent over het essay van morgen. In plaats van de voorlopige versie, dienen we nu ineens de definitieve versie in te leveren, terwijl hij in het college (en dat weet ik 100% zeker, het staat zelfs in mijn aantekeningen) heeft gezegd dat we nog feedback zouden krijgen. Wat moet ik hier nou mee? Straks zegt hij dat we dan pech hebben en geen feedback maar een definitief cijfer krijgen.. En dit is het eerste academische essay wat ik moet schrijven, ik vind het ontzettend moeilijk en weet van niets of het goed is en of dit is wat ze willen horen ![]() Nou moet ik dus nog uren aan dat *@*#@essay zitten waarvan ik het nooit hoger dan een 4 ga krijgen.. ![]() IK WIL NIET MEER! HEB GENOEG GELEERD EN GESTUDEERD, WIL SLAPEN! ![]() [/dramatischezeikmodus]
|
Verwijderd
|
Ik ben zo vreselijk moe. Na 3.5 uur ben ik gestopt met het tentamen, wat ik niet wist, wist ik ook echt niet, maar wat is dat slopend zeg. En vanaf 21 uur komen de antwoorden op internet.
![]() 5 fout van de 30!!! En dan zijn de openvragen niet meegerekend, daar heb ik misschien nog wel een paar puntjes... Laatst gewijzigd op 29-10-2008 om 20:25. Reden: Tentamenuitslag |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat goed rare kwast!
OT: Ik sta op de automatische piloot. En die werkt blijkbaar het best op chocola. Ik heb even niet de rust in m'n hoofd om me er druk om te maken. Er sluimert onrust en een rotgevoel, maar ik kan er nu niet bij stilstaan. Ook niet goed, I know, maar ik weet even niet wat nu anders. Eerst even dit blok afronden en dan kan ik m'n energie er in steken om mezelf wat meer op de rit te krijgen. en te verhuizen en te sporten en op te ruimen en schoon te maken en alles te ordenen en uit te zoeken en het nieuwe blok voorbereiden en.. |
![]() |
|
Heeft best wel wat, in het holst van de nacht tentamen leren; met een gezellig huisgenootje dat ook aan het leren is en af en toe soggend binnen komt zetten
![]() Op de achtergrond wel een sluimerend schuldgevoel... Mijn stemming valt of staat met één opmerking; triest :\
|
Verwijderd
|
@ Kwast: super! feli!
ontopic: t is hier retekoud en ik ben veel te vroeg wakker. bah. dan maar filmpje kijken, me inwikkelen in mn deken en de verrijdbare kachel onder mn oksels. ik weet het anders ook niet ![]() |
![]() |
|
Mijn essay telt 3657 woorden. En het moet minstens 4000 zijn. Probleem.
Ik heb niet zo'n zin vandaag, ik moet stomme dingen doen zoals naar het postkantoor en naar het uitzendbureau.
|
Ach kut. Mijn moeder heeft continu kramp in haar been, door de dubbele hernia, en dat doet haar zo'n pijn. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Waar gaat dit heen?
![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |