Oud 28-10-2008, 13:16
metallica
metallica is offline
Pff, tot half twee in bed gelegen, dat was niet echt de bedoeling. Ik moet zoveel nog doen, als ik donderdag wil beginnen met leren voor m'n toets. Naja, vandaag dan maar wat rustiger aan en allemaal rotklusjes doen die ik moet doen. Morgen m'n tutor maar even aanspreken. Vriendje heeft het ook flink te verduren gehad afgelopen weekend met mij. Ik weet het gewoon niet meer allemaal, ik heb het gehad.
Oud 28-10-2008, 13:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het zou fijn zijn als dat perfectionisme even uit kon, dat ik niet bij alles wat ik typ denk, 'dat en dat moet ik ook nog uitzoeken en erbij nemen etc.' Ik vind het op zich wel fijn dat de puzzel steeds meer compleet wordt, maar op een gegeven moment is het toch goed? En ik wil echt niet de 35 bladzijden overschrijden bij het verwerken van mijn commentaar, want anders wordt het laatste hoofdstuk geen doen als alles zo beknopt moet.
Oud 28-10-2008, 14:23
Verwijderd
het lijkt echt alsof je al jaren aan je scriptie werkt
Oud 28-10-2008, 14:40
blurred
blurred is offline
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Wat merk je pas dat de invloed van Internet op je dagelijkse leven GROOT is als je het eventjes niet hebt! Ik heb een heel leger Chinezen om mijn laptop heen gehad om het probleem op te lossen, maar ze kunnen er niets mee. Niet alleen omdat mijn Windows in het Nederlands ingesteld is en zij dat niet kunnen lezen (ze denken sowieso dat het Engels is), maar vooral omdat het probleem gewoon RAAR is. Alles is goed aangesloten, alle apparaten werken, alles is perfect alleen krijg ik maar geen verbinding. Toch niet zo perfect dus. Na dagen van stress heb ik een onbeveiligd draadloos netwerk gevonden. De verbinding is vrij matig en soms zegt hij ineens dat er geen verbinding is, maar goed. Ik kan tenminste iets. Hoewel ik echt niet zo 8 maanden verder door wil gaan, dus er moet iets gebeuren. Al vraag ik me af wat ik zou kunnen doen. Stom Internet!! (Of niet zo stom, want ik heb het zo hard nodig. Hoewel ik "nodig" een stom woord vind in deze context. Het is namelijk geen zuurstof of water, maar gewoon een verbinding tussen verschillende computers.)

En ik heb mezelf nog nooit zo ongemotiveerd gevoeld voor het leren van een tentamen. Het is mondeling, het zou een eitje moeten zijn, maar om de een of andere reden vertik ik het gewoon te gaan studeren. Ik weet niet waarom, maar de onwil is nog nooit zo groot geweest. Het is nu 22:31 uur hier en het tentamen begint morgen om 08:00 uur. Ik kan het dus wel net zo goed opgeven, tenzij ik de hele nacht door ga en dat vertik ik. Het is niet zo dat het me niet kan schelen, ik wil echt wel een goed cijfer halen. Ik doe het gewoon niet. En het woord gewoon in die zin is ontzettend stom, want dat geeft al aan dat er echt geen reden toe is. Waarom? Ik weet het echt niet.

Misschien omdat ik mezelf de laatste paar dagen al zo lapzwanserig voel. Ik wil steeds huilen maar dat gaat niet. Ik kan alleen uithuilen bij mijn vriend en die zit best wel in Nederland terwijl ik hier ben. Dat gaat gewoon niet, het is alsof hij de enige persoon op Aarde is die de kraan bij mij open kan draaien. Ook al zoiets onlogisch. En sinds de wintertijd in Nederland weer in is gegaan hebben we 7 uur tijdsverschil, wat bellen een stuk moeilijker maakt dan de 6 uur verschil die het tot voor zondag was. Dat klinkt misschien stom, dat ene uurtje dat zoveel uitmaakt, maar het is wel zo. En ik wil ook gewoon m'n moeder even spreken. Misschien heb ik gewoon heimwee.

Dat weet ik niet zeker, ik zou niet weten hoe dat voelt. Maar ik voel iets, iets onbestemds en nutteloos wat maakt dat ik gewoon een suffe muts ben die bewust niet studeert voor een al even suf tentamen, terwijl ze tijd genoeg heeft! En dat Internet-gebeuren vreet ook meer energie en emotie dan ik zou willen. Misschien omdat het de communicatie met thuis lastiger maakt. Internet en tentamens zouden toch niet zoveel van iemands emotie moeten vergen?

Soms begrijp ik niks van mezelf. En bedankt voor uw aandacht in dit nutteloze stukje getyp. (: Ik denk dat ik nog 1 of 2 afleveringen van Friends ga kijken in bed, dat ik mijn moeder straks om 23:00 uur ga bellen (als zij op de Nederlandse tijd terug is van haar werk) en daarna ga ik gewoon slapen. En mezelf morgenochtend k*tter dan k*t voelen omdat ik het zo aan het verkl*ten ben, dat tentamen.
Oud 28-10-2008, 15:45
Missy1234567890
Citaat:
het lijkt echt alsof je al jaren aan je scriptie werkt
Nee hoor, ik ben er in april mee begonnen en als het goed is, issie eind november af. Dus 8 maanden in totaal.
Oud 28-10-2008, 16:14
Dith
Dith is offline
Hmm, ik wil vanavond eigenlijk naar het ijshockey hier in Utrecht (Utrecht vs Geleen) maar ik ken niemand die mee wil . Het is nog wel gratis vandaag pff...
Oud 28-10-2008, 16:47
Nijn*
Nijn* is offline
Wow, ik ben trots op mezelf, ik heb echt hard gewerkt vandaag. Van 9.00 tot 15.00 in de UB gezeten en ben al best een eind gekomen. Heb de eerste twee hoofdstukken van MS samengevat en ken het daardoor eigenlijk al behoorlijk goed! En heb opzet gemaakt voor mijn essay waar ik zo + morgen verder aan ga werken. Ben echt blij dat het begin er nu is. Nog anderhalf uur wezen sporten, heerlijk is dat na zo hard te studeren. De 40 minuten naar huis fietsen in de stromende regen waren iets minder Maargoed, ik heb het gevoel dat ik eindelijk weer eens iets nuttigs met mijn dag heb gedaan, dus ik denk dat ik morgen weer vanaf 9.00 uur in de UB zit. En nu vanavond nog even aan essay met behulp van papa, misschien nog een hoofdstuk doorlezen maar niet meer teveel. Voel me goed
Oud 28-10-2008, 16:55
Verwijderd
Aaaargh, waarom kan ik niet gewoon complimenten aannemen? Het commentaar was echt volop positief, geen enkel kritiekpuntje, en nog weet ik alles zo te verdraaien dat ik het gevoel krijg dat ik volledig de grond ingeboord ben. Ze kunnen zeggen wat ze willen, het enige wat ik hoor is dat stemmetje in mijn hoofd dat zegt: je kan het toch niet, je ben toch dom, lelijk en waardeloos, etc. Ik heb er zo ongelofelijk de pest in, op deze manier wordt alles deprimerend. Bah.
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n scriptie is zo goed als af M'n begeleider wil nog een paar dingetjes doorkijken en dat kan ik dan eventueel nog veranderen morgen maar ik zie er geen gekke dingen meer in dus wat mij betreft is het goed zo. Er blijven toch altijd dingen in die je kan veranderen en het hoeft ook niet altijd beter te worden. Het voelt heel raar, heel onwezenlijk omdat ik er acht maanden aan gewerkt heb dan. Echt bizar. Nog twee dagen op het lab en dan ben ik weg Ik zal nog wel zo af en toe langskomen voor m'n presentatie maar ik ben er niet meer fulltime, heel raar. Wat wel super fijn is, is dat ik m'n scriptie mag laten printen op kosten van de afdeling Collega van me die hier ook is afgestudeerd heeft het zelf betaald en dat was toen 60 euro en mijn scriptie is anderhalf keer zo dik als die van haar Voor de afdeling is het niets maar voor mij veel geld dus dat is wel heel fijn Dat ga ik morgen allemaal uitzoeken. Vanavond cakejes bakken om morgen te trakteren en m'n kleren strijken voor mee naar Berlijn

Edit: kom ik thuis, ligt er een brief van de hypotheek van onze huisbaas van ons huis dat hij ons huis helemaal niet had mogen verhuren en dat daarom binnenkort ons huis ontruimd wordt ik moet nu een advocaat oid zoeken en dan binnen tien dagen contact met ze opnemen want anders gaan ze naar de rechter om ons huurcontract te laten ontbinden Wat moet ik hier nou weer mee? Ik weet dat ik rustig moet blijven en morgen even moet bellen met de huisbaas, die hypotheekgedoe en de rechtswinkel maar ik ga toch vanavond ff m'n moeder bellen en ik vraag me stiekem ook wel af waar ik nou weer moet gaan wonen als ik écht m'n huis uit gezet wordt Ik denk dat ik het maar ff voor me houd en m'n huisgenoten ff laat.

Laatst gewijzigd op 28-10-2008 om 17:11.
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
@ Nienna: studeer jij nou aan de VU of UvA?
Aan de VU . Jij ook toch?
Oud 28-10-2008, 16:59
Dith
Dith is offline
Godver echt! Ik heb iemand gevonden die met me mee gaat, súper leuk enzo. Vertel ik het tegen mijn vriendje (die hier op dinsdagavond na zijn werk altijd pas rond 24.00u is) en zeg ik hem dat ik voor half 12 niet thuis ben en dat hij maar gewoon rond 24.00u moet komen, wordt hij boos. Hij houdt zich NOOIT aan afspraken met mij, maar als ik iets leuks ga doen met iemand anders dan mag dat ineens niet? Echt WTF?!
Hoop dat hij eens even gaat nadenken vanavond want anders hoeft hij niet eens meer langs te komen.
Oud 28-10-2008, 17:07
Verwijderd
Ik ben trots op mezelf. Dat mag ook wel eens gezegd worden (en vooral door mezelf).
Kopie uit ander topic:
School gaat best goed! Ik heb vandaag een goed en een ruim voldoende terug gekregen! De ruim voldoende was zelfs bijna een goed. Ook heb ik een extra schrift gekocht zodat ik niet alles kwijtraak en ik heb een nieuwe usbstick gekocht. Oja, morgen toets en ik weet bijna alles!<3

Dus dadelijk lekker voor alle vakken een mapje maken op mijn usb en daar de bijbehorende opdrachten indoen. Ook nog veel huiswerk, maar dat is ineens minder erg nu ik zulke goede cijfers terugkrijg.<3

Oja, ik had ook nog een boek gehaald voor maar 9 euro.<3
Oud 28-10-2008, 17:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, ik heb gestrest om niets, want het tentamen was gewoon makkelijk. Ik had maar 1 fout van de 30, samen met de andere toets 3 fout van de 60, is een 9,3. Alleen het moeilijkste tentamen van deze periode heb ik vrijdag, dus daar ga ik zo maar aan beginnen. Gelukkig wel vanavond lekker met twee commissie genootjes gezellig het interview voor het bestuur in elkaar flansen. Dat wordt echt zo grappig volgende week.
Oud 28-10-2008, 17:37
darkfairy
darkfairy is offline
@noddy gecondoleerd.
ot.

sinds ik zondag avond weer in boekel zit.
is het tot nu toe elke avond.
dat ik op me kamer zit mis gegaan.
en de verpleging weet het.
en ik heb al met water geprobeerd.
maar de gedachte's enzo blijven komen.
blegh klotezooi.
Oud 28-10-2008, 17:50
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben heel eerlijk geweest en heb uitgesproken wat me dwars zat. Zijn reactie vond ik nogal soft, maargoed, zo is hij dan... Ik voel me goed, opgelucht en blij En ik heb zin om te vieren dat ik echt echt echt mag gaan solliciteren voor mn LIO
Oud 28-10-2008, 18:56
darkfairy
darkfairy is offline
domme koe.
waarom heb ik net niet tegen me vader verteld.
toen hij op bezoek was.
dat het vanaf zondag mis is gegaan.
nouja dadelijk maar aan een verpleegkundige vertellen mischien.
en morgen maar in me gesprek met de psycholoog vertellen.
en de gedachte's blijven.
Oud 28-10-2008, 19:06
Verwijderd
Oh ja. Ik was éven vergeten waarom ik mezelf ook weer zo haatte. Even vergeten dat het niet alleen aan het afvallen lag. Natuurlijk weet ik weer waarom ik niet net als alle andere single 21-jarigen op zoek ben naar een vriend. Even weet ik weer dat dat allemaal niet zo makkelijk ligt. Even weet ik weer dat mn probleem nou eenmaal niet zomaar opgelost is. En des te meer realiseer ik me weer dat ik er op deze manier helemaal geen zin in heb. Het doet lichamelijk pijn, en ook geestelijk gaat het steeds meer steken. Ik wil normaal zijn. Ik wil gewoon normaal zijn. Bah. *huil*
Oud 28-10-2008, 19:07
marrel
marrel is offline
wat een eind van de dag en t gaat nog niet echt beter, hpmfs
Oud 28-10-2008, 19:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ging dus bellen, werd er niet eens opgenomen. Dus toen had ik gemaild en nu hebben ze teruggemaild met wanneer ik op stagesollicitatiegesprek kan komen. Alleen kan ik dan niet want dan heb ik prijsuitreiking. En hm
Oud 28-10-2008, 20:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee nee, ik heb nu natuurlijk teruggemaild weer dat ik dan niet kan en wanneer ik allemaal wél kan
En omg ik zie nu dat er in dat blok ook een vak is over poëzie, dat doe ik eigenlijk veel liever dan stage. Maar dat is natuurlijk niet zo verstandig.

En klinkt goed TF
Oud 28-10-2008, 20:41
Verwijderd
Echt bizar hoe druk ik het ineens heb, dagen lijken wel de helft korter... Nog even en dan is alles weer normaal
Oud 28-10-2008, 22:37
Verwijderd
Ik kan het ook gewoon niet, weet je. Sociaal niet capabel. Jammer voor mn moeder dat ik geen cliënt ben, daar kan ze ten minste wat mee. Nu ben ik niets, geen identiteit. Dan niet. Im sick of fighting.
Oud 28-10-2008, 23:22
indigo
indigo is offline
Citaat:
VV: Stom! Maar het kan vast ook op een andere dag. Moet je wel weer bellen...

OT: Ik besef ineens hoeveel ik geleerd heb en hoe snel ik vooruitga. Ik heb de neiging om me altijd maar te richten op de dingen die ik niet kan en niet weet, maar als ik bedenk wat een verschil het is met vorig jaar en hoe goed het dan gaat, kan ik ook wel gewoon een beetje trots zijn dat ik het blijkbaar toch wel kan. Ik haal weer goede cijfers en het voelt ook allemaal steeds beter. Ik hoef niet meer voort te ploeteren, het gaat best goed. Heel erg fijn en goed voor mijn zelfvertrouwen.

Oh en zo lekker Prison Break kijken in warm bed
Dat klinkt goed! Lang niets van je gehoord hier, ik ga je PM'en.

OT: wohooo mijn vriendje is de allerbestegeweldigsteliefsteleukste-etcetera van de wereld. Hij kwam hier vanavond met zijn vader langs (want ik had vanochtend gebeld dat ik me zo klote voelde) en het was echt heel gezellig en zijn vader ging nog wat dingen voor mij in de muur boren. En nouja . Toen ging ik nog sporten en theedrinken en nu gaat het weer goed. Ik moet me niet zo laten beinvloeden door één slechte dag, maar ik word dan echt op de één of andere manier helemaal verlamd door mijn gevoel en ik zit alleen maar voor me uit te staren of nutteloze dingen te doen. Nuja, leve mijn vriendje en L en H en iedereen .
Oud 29-10-2008, 09:06
kroot
kroot is offline
@Toughtful: super joh!
@sonho: ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vraag van yana...

OT: zit ik weer eens voor het eerst in 3 weken braaf op tijd op woensdag op school, gaat de les niet door omdat er te weinig mensen zijn. En bibberbibber dalijk voor het koor
Oud 29-10-2008, 10:13
Verwijderd
Citaat:
@sonho: ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vraag van yana...
Het berichtje staat niet in mijn verzonden berichten, dus ik hoop dat Yana antwoord met mijn berichtje als quote (bij deze meteen de vraag aan Yana ) dan kan ik het jou weer doorsturen...

OT: brrrrrrr, zometeen statistiek tentamen! Rustig blijven, goed nadenken, goed kijken, narekenen, vooral niet te snel willen dan ga ik dingen over het hoofd zien. *adem in adem uit*
Oud 29-10-2008, 10:21
indigo
indigo is offline
Succes zo, sonho!

Net zette ik mijn telefoon even aan (want batterij bijna leeg), kreeg ik echt een enorm lief sms'je van W. dat-ie tranen in zijn ogen had van mijn brief en nouja echt te schattig . Nu ga ik echt even snel de afwas doen, paar bladzijden lezen en naar de opticien. Toch maar eens kijken of er iets aan die lenzen gedaan kan worden. En dan vanmiddag leren en lekker naar thuis .
Oud 29-10-2008, 10:25
Verwijderd
Succes Sonho! Rustig blijven helpt bij dat soort tentamens inderdaad het beste.

Blegh, ik had net ook tentamen. T was een stom tentamen met rare vragen. En hoewel ik niet alles perfect kende, had ik wel alles doorgelezen. Toch kwamen sommige dingen me niet bekend voor en sommige vragen waren echt absurd. Nou goed. Die 7.2 kan ik wel op mn buik schrijven, hoop maar dat ik e.e.a. goed heb gegokt,
Oh en ik vind Macs maar ingewikkeld om op te werken En ik snoep weer teveel. En doe te weinig. Dat zorgt voor een combi die maakt dat ik de weegschaal maar even moet vermijden voor de komende jaren..
Oud 29-10-2008, 11:38
Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: succes!!

Blegh. Ik zit alweer vanaf 9.00 in de UB maar het gaat lang niet zo lekker als gisteren. Ben aan het einde van het derde hoofdstuk samenvatten van MS maar merk nu al wel dat dit een stuk moeilijker is dan de andere twee. Maargoed, als ik dit af heb ben ik wel op de helft met samenvatten/leren. En bah, mijn essay gaat helemaal niet goed Ik weet gewoon niet wat er van me wordt verwacht en wat ik precies moet schrijven. Zit hier met allemaal boeken om me heen die zijn theorieën moeten verklaren maar nog begrijp ik het niet voldoende om er van alles over te kunnen schrijven. Het is ontzettend moeilijk, maar misschien kan mijn groepsgenootje straks even helpen. Bah, baal er echt van dat ik niet zoveel gedaan krijg als gisteren. Maar oké, positief blijven!
Oud 29-10-2008, 12:29
Verwijderd
Ja hàllo, welke aap verzint er nou weer een brandoefening midden onder mijn tentamen. Nou heb ik een hele vraag niet ingevuld. Bah. Maarrr het was wel het laatste tentamen dus dat is mooi en morgen weer stage en die kinderen zijn echt geniaallll hoera!
Oud 29-10-2008, 12:36
Verwijderd
@ Medulla: omg dat is echt wel heel stom. van hen dus, niet van jou.

ontopic: omg. aantrekkingskracht en botsen. en het wisselt per dag. zo idioot vervelend.
Oud 29-10-2008, 12:38
Verwijderd
@Medúlla: Ik neem aan dat ze daar met nakijken wel rekening mee zullen houden? Zo niet, dan zou ik een klacht indienen.
Oud 29-10-2008, 12:46
Hawahaai
Hawahaai is offline
Moeilijk, om cadeautjes te kopen voor iemand die je helemaal niet kent. Maar ik vind zelf dat ik wel geslaagd ben. Ik heb het naar eer en geweten gedaan, dus wat dat betreft kan niemand er iets van zeggen. Ik geef gewoon de bonnetjes in een gesloten envelop mee, dan kan ze alsnog ruilen als ze liever iets anders heeft.
En ik ben blij met mijn nieuwe opticien. Ze zijn duur, maar ze hebben er tenminste verstand van. Aan hen vertrouw ik mijn ogen beter toe dan aan die vorige waar ik geweest ben. Lastig, verhuizen, dan moet je alles nieuw zoeken en je bent zo twee jaar verder voor je echt een goede keuze hebt gevonden.
Oud 29-10-2008, 12:49
Dith
Dith is offline
Hmm, ben nu bij mijn ouders thuis om rustig huiswerk te maken maar het is er nog niet van gekomen hehe. Dadelijk even wat dingetjes aan mijn paper verbeteren en dan écht eens gaan leren.
Helaas ken ik mezelf en weet ik dat ik uiteindelijk misschien echt 2uur per tentamen ga leren hehe (en dan hopelijk ook nog halen), maar goed, het is altijd meer dan wat ik op de middelbare deed.
Oud 29-10-2008, 12:55
Roosje
Roosje is offline
z0mfg heel fijn. <3 & ik hoop dat al mijn vriendinnetjes er morgen zijn! Ik ga nu iets lekkers te eten fixen voor mezelf en dan even hard blokken voor pedagogiek en onderwijskunde. En het was zo mistig vanmorgen, ik kan nu pas de Dom zien..
Langzaam krijg ik antwoord op alle vragen die ik heb. Mijn shuffle was zowaar lief! En gisteren was m'n lampje ook al niet van m'n fiets gejat. Het komt wel goed. (-:

Jeetje, wat ben ik lekker kalm.
Oud 29-10-2008, 15:05
Neko*
Neko* is offline
Jeetje. Dan leer je zo veel en dan gaat je SE nóg zo. Wat heb ik toch? Sommige dingen wist ik ook gewoon echt niet, en heb ik ook nooit gesnapt. Maar andere dingen bedacht ik me op de weg terug, waarom niet gewoon in de gymzaal, gewoon tijdens het SE? Echt, ik baal van mezelf nu.
En nu kan ik me ook niet zetten om het volgende SE te maken, omdat ik dat echt heel moeilijk vind, en dit SE was juist nog 'wel ok'. Gadverdakke, waar is de chocola?
Oud 29-10-2008, 16:56
Missy
Missy is offline
Ik heb het gedaan. Vandaag ging goed.
Oud 29-10-2008, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Voel me een stuk beter dan gisteravond en stort me deze week maar gewoon volledig op m'n werk om niet teveel te hoeven nadenken. Primawima
Dat lijkt mij ook wel wat... leen me eens even wat motivatie?

Nouja, eigenlijk is motivatie niet echt het probleem, wat dan wel? Ik ben bereid heel veel te doen voor deze studie, veel op te geven, maar toch, als ik hier in m'n kamertje zit.. waarom ga ik dan toch andere dingen doen, zelfs als ik alleen thuis ben? en ik wéét dat ik moet leren, want gestresst ben ik wel.
Zometeen maar even een ziektenoverzicht maken en de practica uitwerken... en dan lekker douchen en dan nog even de presentatie afmaken. will be fine?
Oud 29-10-2008, 19:20
Nijn*
Nijn* is offline
@ Ifeellikerain: mijn motivatie is op 't moment ver te zoeken. Tenminste, eigenlijk heb ik precies hetzelfde als jij. Ik wil wel hard werken, ben bereid me volledig te geven voor deze studie maar toch kan ik me nu niet tot studeren aanzetten..

OT: Oké ik heb een rotdag. Het begon al kut omdat het werken maar niet opschoot vandaag. Ben er rond kwart over drie mee opgehouden, toen gaan sporten. Dat was lekker alleen ik was(ben) echt moe dus nu nog vermoeiender. Had ik ook maar moeten eten van te voren. God, sometimes I am such a loser. Thuis is de sfeer echt om te snijden, mijn vader heeft nog steeds last van zijn hart dus is niet te genieten, mijn moeder is bezorgd dus die is ook ontzettend prikkelbaar. Toen ik per ongeluk iets omstootte aan tafel barstte de hel los..
Verder (heel eng) gemaild naar mijn docent over het essay van morgen. In plaats van de voorlopige versie, dienen we nu ineens de definitieve versie in te leveren, terwijl hij in het college (en dat weet ik 100% zeker, het staat zelfs in mijn aantekeningen) heeft gezegd dat we nog feedback zouden krijgen. Wat moet ik hier nou mee? Straks zegt hij dat we dan pech hebben en geen feedback maar een definitief cijfer krijgen.. En dit is het eerste academische essay wat ik moet schrijven, ik vind het ontzettend moeilijk en weet van niets of het goed is en of dit is wat ze willen horen Iemand tips?
Nou moet ik dus nog uren aan dat *@*#@essay zitten waarvan ik het nooit hoger dan een 4 ga krijgen.. Blegh. En het leren wil niet lukken terwijl P. dan ineens zegt dat ''zij het allemaal vet makkelijk vind, zo moeilijk is het toch niet?!" Ja, fijn voor jou. Trut. Eigenlijk is ze heel aardig maar op dit moment is de hele wereld een trut. En mijn knie is helemaal blauw omdat ik me gisteren aan een gewicht heb gestoten, verdorie.
IK WIL NIET MEER! HEB GENOEG GELEERD EN GESTUDEERD, WIL SLAPEN!
[/dramatischezeikmodus]
Oud 29-10-2008, 19:44
marrel
marrel is offline
Dag ging wel goed, en mama kwam me halen bij de bushalte, scheelde me bijna 3 kwartier, kei lief <3 Wel vermoeiend dagen 12 uur van huis zijn, vind ik althans
Oud 29-10-2008, 19:58
Verwijderd
Ik ben zo vreselijk moe. Na 3.5 uur ben ik gestopt met het tentamen, wat ik niet wist, wist ik ook echt niet, maar wat is dat slopend zeg. En vanaf 21 uur komen de antwoorden op internet.

5 fout van de 30!!! En dan zijn de openvragen niet meegerekend, daar heb ik misschien nog wel een paar puntjes...

Laatst gewijzigd op 29-10-2008 om 20:25. Reden: Tentamenuitslag
Oud 29-10-2008, 20:08
.Deena.
.Deena. is offline
Mijn ouders hebben besloten om naar Duitsland te verhuizen, ik kan wel janken . Ik wil dat dus echt niet en daarom ben ik nu even vet chagarijnig.

Daarnaast Duits is een rot taal, ik bak er niks van iig. .

Dus vandaag is weer een mooi dieptepunt in m'n leven
Oud 29-10-2008, 20:21
rare kwast
rare kwast is offline
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB MIJN WISCAT (wiskunde/rekenen pabo toets)
Oud 29-10-2008, 20:48
Verwijderd
Wat goed rare kwast!

OT:
Ik sta op de automatische piloot. En die werkt blijkbaar het best op chocola. Ik heb even niet de rust in m'n hoofd om me er druk om te maken. Er sluimert onrust en een rotgevoel, maar ik kan er nu niet bij stilstaan. Ook niet goed, I know, maar ik weet even niet wat nu anders. Eerst even dit blok afronden en dan kan ik m'n energie er in steken om mezelf wat meer op de rit te krijgen. en te verhuizen en te sporten en op te ruimen en schoon te maken en alles te ordenen en uit te zoeken en het nieuwe blok voorbereiden en..
Oud 29-10-2008, 21:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB MIJN WISCAT(wiskunde/rekenen pabo toets)
Gefeliciteerd! Fijn dat het je gelukt is! Dat geeft moed, nietwaar?!

OT: Ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat, met zoveel 'aparte' dingen. Als we de ochtend maar overleven, dan komen we er wel.
Oud 29-10-2008, 21:38
Verwijderd
Laatste deadline en nu ben ik zoo moe en meteen ook echt ziek. Leuk. Ik ga dus niet naar m'n nichtje toe, ik probeer volgende week of die weer erna wel twee dagen vrij te maken.
Oud 30-10-2008, 00:59
ecrivaine
ecrivaine is offline
Heeft best wel wat, in het holst van de nacht tentamen leren; met een gezellig huisgenootje dat ook aan het leren is en af en toe soggend binnen komt zetten
Op de achtergrond wel een sluimerend schuldgevoel... Mijn stemming valt of staat met één opmerking; triest :\
Oud 30-10-2008, 08:36
Verwijderd
@ Kwast: super! feli!

ontopic: t is hier retekoud en ik ben veel te vroeg wakker. bah. dan maar filmpje kijken, me inwikkelen in mn deken en de verrijdbare kachel onder mn oksels. ik weet het anders ook niet maar ik blijf wel even hier. Lekker rustig en niemand die me stoort.
Oud 30-10-2008, 10:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn essay telt 3657 woorden. En het moet minstens 4000 zijn. Probleem.

Ik heb niet zo'n zin vandaag, ik moet stomme dingen doen zoals naar het postkantoor en naar het uitzendbureau.
Oud 30-10-2008, 12:35
Neko*
Neko* is offline
Ach kut. Mijn moeder heeft continu kramp in haar been, door de dubbele hernia, en dat doet haar zo'n pijn. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Waar gaat dit heen? Ik moest haar net zelfs voeren, omdat ze nauwelijks kan bewegen door de kramp continu. Kutkutkut. En leren gaat zo ook niet... FUCK.
Oud 30-10-2008, 14:12
Missy1234567890
@ Vogelvrij: wat voor stage wil je gaan doen?

OT: ik lees de rest vanavond wel even bij, moet nu weer door met typen, pauze heeft wel weer lang genoeg geduurd en zo goed ben ik vandaag nog niet bezig geweest.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten