Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb echt verschrikkelijke hoofdpijn, ik heb er echt moeite mee om op het beeldscherm van de computer te kijken. De letters zijn behoorlijk wazig. Morgen weer naar school. De vakantie en de reis naar Engeland zijn allebei nu voorbij. Ik zie er wel tegenop, dan komt er weer zo'n druk op me te staan. Dan moet ik weer goede cijfers halen en lang leren en pfft. Ik zou zo graag willen dat het lente was en dat het wedstrijdseizoen weer begon. Heel de winter zonder de sport, de gezelligheid en de mensen. Maar ja, dan moet ik het nu maar gewoon doen met de gezelligheid van school en van vrienden. En dat is opzich ook wel leuk.
|
![]() |
|
ik ben niet goed bezig, alles suist en gonst in mijn hoofd..
is er niemand die gewoon even met mij (liever voor mij) knopen doorhakt, of misschien door heeft dat het niet zo goed gaat. of is er misschien iemand die mij wil vertellen hoe ik dingen aan moet pakken... ja en als die er zijn sla ik hun advies in de wind... argh waar ben ik toch mee bezig
|
Oeh ik ben verliefd geloof ik, hihi. In elk geval heel blij en giechelig omdat ik morgen weer les met hem heb.
Het was een beetje stom, dinsdag was ik helemaal blij omdat hij George Bush omschreef als "a puppet, he doesn't have an opinion of his own". Ik ben zo makkelijk. ![]()
|
Verwijderd
|
Straks presentatie en dat is stom en eng en stom rood hoofd en bwuh. Ik moet nu eigenlijk nog die tekst uit mn kop gaan leren.:/ Oja en die presentatie is sowieso kut omdat iemand anders perse hetzelfde onderwerp wilde. Leuk, 2x naar dezelfde presentatie kijken.
![]() Ik moet echt meer tijd aan schoolwerk gaan besteden, ik red het echt niet zo... Zo maar eens een schema maken, want anders lukt het gewoon niet... Ik hoop dat we die presentatie nog naar volgende week kunnen uitschuiven...*zucht* |
![]() |
|
Succes, Faded-Away! *moedigt aan* (Ik zou de tekst niet helemaal uit je hoofd leren hè, gewoon de hoofdpunten in gedachten houden!)
Hmm, het zou wel tof zijn als mijn computer op mijn kamer het weer deed, maar daar zal ik toch echt iets voor moeten regelen. Eerst vanmiddag even huisgenootjes vragen, ohh en anders ga ik T. wel vragen! (Ik kom nu pas op het idee ![]() Mijn vriendje was zo lief dit weekend, hij ging op een bierviltje een stukje aan mij schrijven en gister ging ik vertellen dat ik me soms zo klote voelde en hij was echt heel lief en begrijpend en zei dat ik hem dan gewoon moest bellen. En we hadden grappige gesprekken ![]()
|
De spierpijn valt reuze mee, vorige keer kon ik de dag erna nauwelijks traplopen en deed echt alles pijn.
![]() Wel overal jeuk momenteel en dat is echt irri.. Nouja, de scriptie roept dat ik haar verder af moet gaan typen. ![]() |
![]() |
|
Omdat ik een hekel heb aan m'n huisarts en 1,5 maand rond ben blijven lopen met een onsteking is er een kans dat het met een mesje opgelost moet worden
![]() ![]() ![]() En een lekker dagje vrij! Gaat wel een drukke week met lange dagen worden maarja
|
Ik moet deze week echt de observaties gaan doen. Ik maak me er misschien ook wel veel te druk om, maar ik vind het gewoon raar om alleen bij een speeltuin te gaan zitten. Moet eigenlijk gewoon samen met een vriendin ergens heen gaan, ergens waar zeker weten kinderen zijn. De rest van de opdrachten op school gaan me goed af, maar zo'n opdracht maakt me weer onzeker.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vrijdag was weer even een klein toppunt van triestheid. Mijn huisgenootje zei steeds tegen mij en een andere huisgenoot dat ze dit weekend clean wilde blijven, ze werd zo labiel van alle pep steeds en begon een beetje verslaafd te worden. Ja, daar kan ik trots op zijn hoor, want door wie is ze zoveel gaan gebruiken? Precies, door mij. Maargoed, ik was het helemaal met haar eens, helemaal nu de herfst komt is pep echt slopend.
Maar we verveelden ons zo dat we uiteindelijk maar ritalin gingen snuiven, hoe sneu. Het was wel gezellig, we werden ook nog stomdronken in een kroeg en hebben daarna in mijn oude stamkroeg de hele nacht gedanst. Zo en nu is het maandag, net gewerkt, en morgen is die grote fijne allerleukste dag van het jaar. Mama's verjaardag, papa's sterfdag. Maar we gaan gewoon haar verjaardag vieren en niet moeilijk doen. God, twee jaar geleden kwam ik terug uit berlijn, met mijn lieve vriendinnetje. Ik kan me die week nog zo goed herinneren. Hoe wasted we waren door de pep en pillen op onze hotelkamer, die we behoorlijk hebben lopen trashen. Hoe we door berlijn heen zwierven, wat voor lol we hadden. En vandaag maar dan twee jaar geleden gingen we naar huis en zei mama dat ik moest kiezen, papa naar verpleegtehuis of euthanasie. En hoe ik keus voor euthanasie. En hoe hij de volgende dag uit zichzelf al dood ging. Op mama's verjaardag, de dag waarop ze op welverdiende vakantie zou gaan. Twee jaar geleden alweer. Het lijkt zo kort, het lijkt zo lang. Maar genoeg sentimenteel gejammer, nu naar de stad om een cadeau voor mijn lieve moeder te kopen.
|
Ik heb kiespijn
![]() ![]() En ik heb net aan mijn essay gewerkt, dat is goed.
|
![]() |
Mijn eerste stagedag is goed verlopen! Alle dat denk ik toch
![]() De begeleiders zijn heel erg vriendelijk en hebben me alles goed uitgelegd. Door het enorme persooneelstekort mocht ik ook al 'alleen' een groepje bewoners helpen met de computer. (Er zat wel een begeleider in het lokaal ernaast. ) Maar ik vond het toch wel leuk. (Vooral omdat mijn mentor vroeg of ik dat echt zag zitten enzo en het heel erg vlot ging. ) We zullen zien hoe het morgen gaat. Vandaag moet ik vroeg gaan slapen, want ik ben echt heel erg moe. Enkel nog een verslagje typen ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik Roosje vandaag zag, maar ik weet het niet zeker
![]() grijze laarsjes, groene fietstassen, zwarte tas met witte ster, bij de Uithof rond kwart over 12? En verder heb ik het idee dat "iedereen" gek wordt van mijn negativiteit. Dus zwijg ik, terwijl ik wéér een eetgestoorde dag achter me heb liggen. Donderdag... nog even en het is donderdag. Wat zal de toekomst me brengen?
|
Nijn*, had je vandaag spierwitte laarzen aan? Want dan weet ik nu écht wie je bent
Mijn dag is uiteindelijk beter dan ik had verwacht. College was heel fijn, jammer dat deze man niet het hele vak gaf want hij was zoveel leuker en duidelijker dan de vrouw die we hiervoor hadden. Dadelijk komt mijn vriendje langs (L), lekker ontspannen tv kijken vanavond en hem doodknuffelen. Hij is echt de allerliefste...
||
Citaat:
Wat voor gesprek had je?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had gesprek met de socio en ik heb aangegeven wat ik voor begeleiding wil als ik daar met ontslag moet (= binnenkort ivm gewicht). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Godzijdank is er nog een persoon op deze wereld met wie ik aan een half woord genoeg heb.
*zucht* Ik heb me in tijden niet zo gelukkig en ongelukkig tegelijk gevoeld. ![]() En soms zijn dingen zo zonder ze uit te spreken en dat weet je dan toch. Omdat het zo voelt en dat voelt goed. Ach, en dat labiele getrut van mij de hele tijd. Ik heb een vriendje en die doet het graag met mij. He says: Oh baby I love you so. Ik heb een vriendje en het is zo'n lieve schat. En als ik aan hem denk dan denk ik.. oh, zo mooi. En ik wil je hand vasthouden, lopen door de stad. zodat alle mensen zeggen: kijk eens zie je dat; wat een mooi stelletje die hebben het zo fijn. Ik wist niet dat iemand nog zo ontzettend verliefd kon zijn. |
![]() |
|
Morgenmiddag tentamen en ik zit een beetje in de stress. Ik had met de 2 oefentoetsen de eerste keer 3 fout (van de 30) en de andere keer 10 (van de 30), maar nou was ik de tweede keer ook minder geconcentreerd want ik had heel vaak niet goed gelezen. Maar toch, het is zoveel stof en dan zijn er ook nog diagnose en behandelingsvragen en bluh. De eerste helft van deze toets heb ik 8 weken geleden echt goed gemaakt en ik wil het nu niet verpesten met een slecht cijfer.
![]() Nog even 20 minuten wat doorkijken en dan morgenochtend nog een uurtje of 2 nog wat doorkijken en dan moét ik gewoon genoeg hebben gedaan. Oké, ik had wel meer kunnen leren, want dit was eigenlijk te weinig.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap niet helemaal waarom je met ontslag moet. Omdat je je streef behaald hebt, of juist omdat je daar (veeltever) onder bent geraakt? Wel dapper dat je hebt aangegeven wat je zelf wil!
|
@ Dith: neen, ik had geen spierwitte laarzen aan
![]() @ Duivelaartje: kom op meis, je gaat het vast wel halen, je bent er slim genoeg voor. Ik ga voor je duimen. OT: Tentamenstress ja. Leuk college, ik was beter voorbereid dan ik had gedacht. En met de jongens naar huis fietsen was leuk. ToneelCie was ook gaaf. Waarom voel ik me niet goed? Therapie was zwaar en intiem en het spookt nu al de hele dag rond in mijn hoofd. Het vreet me op van binnen. In plaats van dat vertellen ruimte schept in mijn hoofd, dat het me rustiger of opgelucht maakt, maakt het alleen maar oorlog. Gedachten en gebeurtenissen die niet met elkaar te rijmen vallen. Het meisje wat ik toen was, de persoon die ik nu ben. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik anders ben, dat ik het achter me gelaten heb, deur op slot en sleutel weggegooid. Maar het haalt me in en veroorzaakt mijn gedrag. Het maakt deel uit van wie ik nu ben, het maakt me anders dan anderen. Ik kan er geen woorden aan geven, ik kan me er alleen naar gedragen. Vorige keer dissocieerde ik, nu zweeg ik en staarde voor me uit. Ik blokkeer, ik kan niet omschrijven wat ik voel. Het verleden is de baas over me, híj is de baas over me.. en ik zie niet in hoe ik ooit weer mijn leven terug kan winnen. Het is verstikkend, het is mijn leven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet met ontslag omdat ik niet aan wil komen op dit moment. Er was een gewichtseis gemaakt maar daar heb ik nooit op/boven gezeten. En aangezien ik al een voorwaarschuwing/waarschuwing/time-out en nu weer voorwaarschuwing/waarschuwing heb gehad is de volgende stap ontslag. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn punt is: ik wéét dat poliklinisch niet genoeg is, maar alles wat méér dan poliklinisch benauwt me ontzettend. En daarbij ben ik bang dat zij vinden dat het wel genoeg is, en dat ik me niet moet aanstellen en gewoon maar genoegen moet nemen met de minst intensieve vorm van therapie (hoewel ik al twee psych's, een startgroep en een zelfhulpgroep verder ben..). Dus eigenlijk weet ik niet wat ik wil. Ik weet niet wat nodig is, ik weet niet waar de grens tussen aanstellen en serieus nemen zit. Ik weet alleen dat dít niet meer werkt.
|
Pfff ik moet echt meer aan school doen. Vandaag wilde ik lezen, maar ik begon weer te laat en ik wilde graag De co-assistent kijken. Dus ik ging dat kijken in de veronderstelling dat het een half uurtje duurde.. maar dat duurt een uur, dat wist ik eigenlijk niet eens (maar ik kijk het wel vaker).
Dus toen heb ik maar een klein half uurtje gelezen ![]() Morgen gewoon echt beter mijn best doen, want dinsdag (volgende week) is het tentamen en ik wil het goed doen (deeltentamen!) |
![]() |
|
![]() |
Mijn overgrootoma is overleden. Het zat er al aan te komen, ze was gevallen en het ging heel slecht met haar. Ik ging bijna nooit naar haar toe. Vroeger wel, maar de laatste jaren alleen als zij jarig was.
Afgelopen weken waren we een beetje op haar dood aan het wachten, en eigenlijk zat ik er niet zo mee. Ik vond het natuurlijk wel erg dat ze dood zou gaan,maar als ze zou blijven leven zou ze een kasplantje zijn geworden. Ik had niet verwacht dat ik er kapot van zou zijn, maar ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht.
|
@ Noddy: gecondoleerd! Blijft schrikken als je een goede band met haar had.
En wtf, het is kwart voor 1 's nachts en ik ben nog aan het leren; goed bezig! Al moet ik zo natuurlijk wel naar bed. Ik leer normaal nooit zo laat, maar ik had overdag geen tijd (en morgen weer niet). Ergens heeft het wel wat; zo'n zee van tijd die 's nachts voor je ligt en niets om je af te leiden. Maar morgen natuurlijk kapot... En zolang ik niet al teveel zorgen aan m'n kop heb, gaat het nog goed.
|
![]() |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Verkozen in het landelijk bestuur afgelopen weekend! Mijn speech was drama, had hem pas anderhalf uur vantevoren af. Ik ben nooit zenuwachtig voor presentaties of tentamens, maar nu was ik echt een op en neer springende waterval aan woorden.
![]() ![]() ![]()
|
@ Yana: Ik was het! Ik heb jou niet gezien though.
![]() En haha ik kreeg een mailtje terug van mijn papa dat hij het een prachtig werkstuk vond, "zeker voor een 1e jaars". En dat doet me dan veel meer dan het cijfer dat ik ervoor krijg.. die achtenhalf voor het vorige werkstuk was leukwel&aardig maar daar was ik niet per se trots op. Mja, van mijn papa weet ik hoe kritisch hij kan zijn. Supertof! (: En ik heb zin in vanavond. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geniet er zo van als mijn liefde hier is, hij doet vanalles voor me maar kan ook ondertussen gewoon zijn eigen ding doen als ik iets anders doe. Heb net proeftentamen m&t gemaakt, was binnen 30 minuten klaar ![]()
|
@ Fractuur: gefeliciteerd! Zo'n drama was je speech dan blijkbaar niet!
@ Nienna: studeer jij nou aan de VU of UvA? @ Kwast: idem hier. Maar kom op, jij kunt er zelf wat aan veranderen! OT: ik ga vandaag écht niét soggen en heel goed aan m'n scriptie werken. Morgen maar weer naar de uni en de rest van deze week en volgende week ook. Ik zal en moet die deadline nu halen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Yana: ik heb aangegeven dat ik begeleiding wil bij het volhouden van hoe het nu is zodat ik dit jaar kan afstuderen. Dus niet gericht op veranderen, geen gewichtseisen etc. En verder ga ik je vandaag nog even pm-men!
OT: mijn rijles ging goehoed. Volgende keer nog even met de tomtom oefenen en dan een nieuw examen aanvragen. Kan ik dan eindelijk slagen? |
![]() |
|
@ Dith: Ik ben en blijf zeeer mysterieus
![]() @ factuur: supergaaf zeg! Gefeliciteerd! Lijkt me echt heel erg leuk om te doen. OT: Ik zit al vanaf 9 uur in de UB en het werken gaat goed!! ![]() ![]()
|
Vanmiddag krijgen we thuishulp! Wat ontzettend fijn, dan heb ik meer rust en tijd om te leren.
![]() ![]() Het leren gaat ook wel redelijk. Ik doe mijn best in ieder geval. Ik vind het alleen zo jammer dat ik niet echt goed weet wat ik moet verwachten op die SE's. Maar we gaan het zien. Ik heb op school de situatie thuis aangegeven, en als mijn SE's daar onder lijden, dan moet ik dat aangeven en gaan we samen opzoek naar een eventuele oplossing. En dat is ook gaaf! Oooh, en vriendje is zo lief. <3 Soms ben ik even helemaal alles móe. En dan doet hij allemaal lieve kleine dingen voor mij en dan word ik zo helemaal gelukkig van binnen. Waarom heb ik ook al weer ooit gedacht dat ik ook wel zonder hem wou? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is ook het einde van het blok hè, dan is het nog drukker dan normaal. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |