Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook tegenstrijdige gevoelens... maar ik weet dat ik op dit moment mijn gevoel niet al te veel moet vertrouwen. Ik zit niet goed in mijn vel, voel me onzeker over (toekomstige) baan, wat er gaat komen... Was na Mexico niet al te blij om weer hier thuis te komen. En nu zit hij nog een paar weken redelijk ver weg (in Maastricht) en ik mis hem wel, ik mis wat we hebben, maar ik kan niet altijd bij dat gevoel. En 's avonds in bed ga ik liggen piekeren. Is dit het voor altijd? Wat voel ik, wat wil ik? Kan mezelf helemaal gek maken. Ik weet dat het goed is. Maar het is allemaal zo eng en het lijkt net alsof ik allemaal dingen zeker moet weten nu, die ik nog helemaal niet weet. Heb vluchtneigingen. Ik weet dat dit vooral met de ontevredenheid over mijn eigen leven op het moment te maken heeft. Maar ik betrek het toch op ons, soms zijn gevoelens niet zo makkelijk te scheiden... *zucht*. En ik wil hem er niet mee lastig vallen.
|
Verwijderd
|
Jaaa
![]() (M'n zus 'vertelde' het trouwens door mij en m'n zus deze foto te geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Goed! Zoals we nu met elkaar omgaan is goed, niet te veel, niet te weinig, niet vreemd, gewoon goed. En ik wil veel afspreken met vrienden en vriendinnen, alleen hebben zij steeds tijd als ik niet kan en andersom ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Ave: wat een schatje idd, en gefeliciteerd!
Zo, ik heb genoeg van deze week. Morgenavond uit, maar ik moet en wil het niet laat maken. Al is hij er vast. En gaat waarschijnlijk de hele avond met een van de vele Foute Wijven staan praten. En daarna weer semi-zielig interessant lopen doen erover bij mij. Zoek het uit. Ik ga me daarna thuis wel weer druk maken om het feit dat ik altijd one of the guys ben. Funfunfun! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
@ Ave: jeuj, wat een enorm leuk kind zeg! En gefeliciteerd
![]() Ik zit een beetje in spanning, want de vriendin van mijn broer is binnen nu en een kleine 2 weken uitgeteld. Ik kan gewoon niet meer wachten! ![]() Verder alles top. Vanacht onverwacht bij hem blijven slapen. Heerlijk om weer niet alleen te zijn snachts. Wakker worden in iemands armen en dan nog sneeuw buiten ook ![]() ![]() |
![]() |
|
Vanavond date maar is beetje zinloos want ik wil alleen hém. Ik weet alleen echt niet of het zin heeft om hoop te hebben, hij kan wat hij doet en zegt ook alleen vriendschappelijk bedoelen. Maar op dit moment heb ik liever hoop die later valse hoop blijkt te zijn, dan helemaal geen hoop.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oeh, de kerstvakantie was veel te leuk samen en nu zit ik drie weken zonder 'm, want hij gaat wintersporten en ik moet braaf aan het werk en studie en daar heb ik helemaal geen zin in want ik wil met hem. Alles. Maar op zich gaat het wachten wel, dat scheelt weer. Ik ben trots op mezelf, de onzekere muts is slechts nog sluimerend aanwezig
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb nu ook weer iets moois met een jongeman.het gekke is dat we nu het wat langer hebben het steeds beter gaat,en overal over kunnen praten.we wonen mss watver van elkaar,maar dat hindert niet.ook niet dat we een leeftijds verschil hebben.we houden in ieder geval van elkaar.en respecteren elkaars keuzes.
hou van je,lieve schat kus......
|
Hij heeft het druk. Met z'n werk, met z'n nieuwe huis. Precies wat ik al dacht dus, maar he, 1 spontaan smsje van hem in 2 dagen is al beter dan helemaal niks. Hij is me iig niet vergeten
![]() en nu heb ik eindelijk weer iets om over te dagdromen tijdens saaie colleges ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind weer eens iemand leuk, das alweer lang geleden dat dat is gebeurt. En... hij zegt dat ie mij ook leuk vindt.. En dan komt het probleem: mijn onzekere ik kruipt hierdoor erg snel naar boven. Vindt hij me wel leuk, wat als hij me lelijk vindt, hij kan mij toch nooit lief vinden. blablabla. Het schiet niet op.
|
![]() |
|
Het gaat allemaal ooit goedkomen en ik wil mijn "nieuwe jongetje" zien (dat klinkt toch liever dan scharrel, want ik wil hem niet mijn vriendje noemen of wat dan ook... vind ik te eng, durf ik nog niet aan). Hij wil een weekendje weg, ik vind het eng, maar ook wel heel leuk. Hij is lief voor me, heeft het ontzettend druk met vanalles (en ik wil niet eens weten wat allemaal eigenlijk
![]() |
![]() |
|
^ Weekendje weg kan inderdaad heel ideaal zijn! Gewoon doen heur!
Mjah, gisteravond was goed, vanochtend was fijn en het gaat gewoon goed. Niets nieuws onder de zon maar zoveel goeds! Pole fitness was trouwens ook wel weer errug goed, maar damn, wat een kippenhok ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik begreep van een medepaalster dat poledance daar dus wel gebruik van maakt en dan vooral om je sexier te laten voelen en meer zelfvertrouwen te laten krijgen, in touch with your feminineside, tenminste, dat hebben ze haar in New York verteld. En tja, het is best zwaar, ja, sterke arm- en buikspieren voor nodig. Maar als je je hele leven hebt gesport etc. is het wel te doen. Als je dat niet gedaan hebt, zoals ik, is het best pittig ![]()
|
Ik mis mn beste vriendinnetje. :boos: En ik kan 'r alleen zaterdagmorgen even zien, vet stom! Het lijkt me superleuk wanneer ze in Groningen woont en ook studeert. <3
En ik wil met mn vriendje naar.. ver weg. Polen ofzo, in de zomer. Moskou. New York. Rio de Janeiro. Echt héél ver weg, gewoon om even niet na te denken, alleen bij hem te zijn & te zijn. Maar anders mag Amsterdam ook wel, zo eventueel, als het niet anders kan. Het gaat wel vet goed. (-: Ik kan niet over hem heen lopen, dat is echt goed voor me. Verder stopt één van mijn leukste studiegenootjes met mn studie. ![]()
|
![]() |
ik hoef tog niet zijn naam te noemen. het is gewoon voor hem dat ik dat schreef."hou van je lieve schat kus..
mss lees hij niet eens hier op het forum.maar hij weet wel dat ik van hem hou. @ palindrome: dat is niet belangrijk hoe jong hij is.het is belangrijker dat je je gelukkig voelt.dan maak leeftijd niets uit.met uitzonderingen daarbij.
|
Hij is lief en geweldig en ik hoop dat we een toekomst hebben samen. Dat gaat alleen wel betekenen dat ik heel veel moet gaan inleveren en ik weer niet zo zeker of ik dan nog wel ik ben. Oh well, we zullen wel zien. Ik ga nergens heen
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #95 x-spekkie-x | 500 | 21-02-2009 01:09 |