Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2009, 09:14
Halflight
Halflight is offline
Puinhoop.

Na mijn sms van vorige week zondag een week langs niks van hem gehoord en dus toen maar langs gegaan. Helaas stond hij op het punt om te vertrekken. Maar hij had het zo druk gehad dat hij me niet terug kom smsen en toen kraamde hij nog meer onzin uit als 'we moeten binnenkort even echt afspreken' en 'we bellen'. Alles leuk en aardig.

Nu kreeg ik nog geld van hem, al praktisch een half jaar en ik had er genoeg van. Dus stuurde ik een vrij zakelijk smsje of hij zsm het geld wilde overmaken. Kennelijk schrok hij daarvan want hij belde of we ruzie hadden en ik boos op hem was. Ik natuurlijk ontkennen etcetera. Na dat gesprek een vriendin gesmst over hoe stom dat gesprek was en JA HOOR klassieke fout stuur ik het naar hem. Echt wat een dieptepunt. Had eerst niks door tot hij me belde en vroeg of hij echt zo bot was en dat hij het niet zo bedoelde en 'het beste met me voor had'. Na dat telefoontje hem nog een sorry-sms gestuurd waar hij uiteraard niet op reageerde. En toen voelde ik me echt lullig en schuldig en kut.

Maar daarna had ik een heel lang gesprek met mijn ouders en later met een vriendin en daaruit heb ik de opzienbarende ontdekking gedaan dat hij gewoon ontzettend egocentrisch is en elke vorm van betrokkenheid mist en dat dat vervelend voor hem is maar ik me dat niet persoonlijk moet gaan lopen aantrekken.

Heel wijs, nu mijn gevoel nog.
Advertentie
Oud 06-01-2009, 09:14
Lilium
Lilium is offline
We zijn in de kerstvakantie veel samen geweest en dat was heerlijk. Nu moet ik weer wennen aan alleen op mijn kamertje zijn.
Oud 06-01-2009, 10:40
Verwijderd
Citaat:
blijf dat vooral tegen jezelf zeggen eh..
Zit een verhaal achter. Hou het er maar bij dat ik gelukkig ben en het goed is zo.
Oud 06-01-2009, 11:55
Halflight
Halflight is offline
Hij belde net of ik thuis was omdat hij het geld wilde langsbrengen. Gezegd dat ik op kantoor zat dus net kwam hij hier naartoe. Eerst wilde hij me alleen het geld geven en gelijk weer weggaan maar dat heb ik nog weten te stoppen en toen hebben we kort gekletst en nog een beetje geknuffeld en ehhh ja. In ieder geval is de lucht geklaard en volgens mij is het behoorlijk gedaan nu. Klaar, over, afgesloten, voorbij. We hebben niks meer van elkaar en onze gemeenschappelijke vrienden zijn weinig gemeenschappelijk. Willen we elkaar ooit nog zien moeten we het zelf plannen en ik denk dat dat niet vanuit hem gaat komen en ik wil me niet laten kennen.

Blablabla. Tijd voor een nieuw mannelijk wezen.
Oud 06-01-2009, 13:31
issie88
issie88 is offline
Ik voel me zwaar kut.

Afgelopen vrijdag heeft mijn vriendin het uitgemaakt met de woorden "Ik hou niet meer van je" het kwam er op neer dat ze alleen maar vrienden wilde zijn, want films kijken een beetje hangen op de bank uitgaan, etc dat was allemaal nog steeds heel leuk. Alleen seks, zoenen en knuffelen hoefde voor haar niet meer. We waren anderhalf jaar samen en in die tijd heb ik geleerd dat ze niets, maar dan ook niets, echt 100% zeker weet. Hierdoor denk ik dat dit een dipje is ipv dat ze helemaal niets meer voor me voelt. Ik weet wat ik fout deed, ik heb het haar ook geprobeerd te vertellen, maar ze weigerde koppig echt te luisteren naar wat ik te zeggen had. En nu, zit ik met helemaal niets, ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet of het nou echt afgelopen is of dat het alleen een dipje is...
Oud 06-01-2009, 13:51
Briseïs
Briseïs is offline
Jezus. Vorige week had ik afgesproken met een vriendin, maar alleen de dag, nog geen tijd enzo. Dus ik haar smsen, mailen én aanspreken op msn, maar ze reageert gewoon niet. Meer dan een week niks gehoord, en nu krijg ik een smsje van r alsof er niets aan de hand is. Ja ze was ziek en was het gewoon vergeten. Ja dag, dat is natuurlijk geen excuus om me te negeren en niks van je te laten horen. En nu vind ze het raar dat ik boos ben en negeert ze me weer. Ben ik nou zo achterlijk of slaat dit gewoon nergens op?
Oud 06-01-2009, 14:08
I C U
I C U is offline
We gaan ringen kopen. Vriendschapsringen, of course. Zijn idee. Ik vind het leuk, maar krijg er een beetje raar onderbuikgevoel bij. Hm. Raar, tegenstrijdige gevoelens.
Oud 06-01-2009, 14:32
Verwijderd
zondagavond zijn we samen gaan drinken in de stad en hij had als verrassing allemaal mensen uitgenodigd omdat ik om 12 uur jarig was, dus werd het een erg gezellig feestje . gister heeft ie mijn ouders ontmoet, we gingen uiteten met z'n vieren en het was LEUK! het klikte enorm goed tussen hen dus dat was fijn! 's avonds vierde ik nog een klein feestje voor wat vriendinnen en hij is ook de hele avond gebleven. als er een vriendin naar huis ging zei die: 'ik weet niet tot wanneer, maar sowieso tot volgend jaar!' haha. we zijn dus nu een beetje aan het integreren in elkaars vriendengroepen en families enzo en het is fijn om daarna met z'n tweeen daar over na te praten. hoe fijn en hoe goed het was en ah dikke PRIMA hier dus!
Oud 06-01-2009, 14:53
Signy
Signy is offline
Citaat:
Jezus. Vorige week had ik afgesproken met een vriendin, maar alleen de dag, nog geen tijd enzo. Dus ik haar smsen, mailen én aanspreken op msn, maar ze reageert gewoon niet. Meer dan een week niks gehoord, en nu krijg ik een smsje van r alsof er niets aan de hand is. Ja ze was ziek en was het gewoon vergeten. Ja dag, dat is natuurlijk geen excuus om me te negeren en niks van je te laten horen. En nu vind ze het raar dat ik boos ben en negeert ze me weer. Ben ik nou zo achterlijk of slaat dit gewoon nergens op?
Jij bent niet achterlijk hoor. Ik snap dat soort mensen als die vriendin van jou ook niet, en ik maak me er ook altijd druk over.
Oud 06-01-2009, 15:28
Verwijderd
Citaat:
We gaan ringen kopen. Vriendschapsringen, of course. Zijn idee. Ik vind het leuk, maar krijg er een beetje raar onderbuikgevoel bij. Hm. Raar, tegenstrijdige gevoelens.
Herkenbaar. Ik krijg het stiekem dan benauwd omdat het dan gaat lijken op een echte, serieuze, volwassen relatie-met-toekomst, terwijl ik nog helemaal niet met de toekomst bezig ben. Nu vind ik het hartstikke gezellig en leuk en lief en jeuj, maar wat er over een jaar is, dat weet ik nog niet.... Snap je? Ik hoop niet dat dat klinkt alsof ik niet serieus bezig ben met onze relatie, maar dan nog... Snap je?
Oud 06-01-2009, 16:05
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Jij bent niet achterlijk hoor. Ik snap dat soort mensen als die vriendin van jou ook niet, en ik maak me er ook altijd druk over.
Nouja, ze heeft nu iig haar excuses aangeboden. En verder heeft het ook niet zoveel zin om er nog verder op door te gaan, over twee weken gaat ze weer terug naar Nederland dus ik kan er maar beter nu nog het beste van maken.
Oud 06-01-2009, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me zwaar kut.

Afgelopen vrijdag heeft mijn vriendin het uitgemaakt met de woorden "Ik hou niet meer van je" het kwam er op neer dat ze alleen maar vrienden wilde zijn, want films kijken een beetje hangen op de bank uitgaan, etc dat was allemaal nog steeds heel leuk. Alleen seks, zoenen en knuffelen hoefde voor haar niet meer. We waren anderhalf jaar samen en in die tijd heb ik geleerd dat ze niets, maar dan ook niets, echt 100% zeker weet. Hierdoor denk ik dat dit een dipje is ipv dat ze helemaal niets meer voor me voelt. Ik weet wat ik fout deed, ik heb het haar ook geprobeerd te vertellen, maar ze weigerde koppig echt te luisteren naar wat ik te zeggen had. En nu, zit ik met helemaal niets, ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet of het nou echt afgelopen is of dat het alleen een dipje is...
Uhm. Als ze helemaal geen zin meer heeft in niet alleen seks maar zelfs knuffelen en zoenen, lijkt het me meer dan een dipje. Een tijdje geen zin in seks kan altijd voorkomen, om allerlei redenen, maar als je de ander helemaal niet meer aan wil raken... dan is het meestal wel zo dat je gevoelens gewoon echt veranderd zijn, ja.
Oud 06-01-2009, 16:48
stout!
stout! is offline
Ik heb ook tegenstrijdige gevoelens... maar ik weet dat ik op dit moment mijn gevoel niet al te veel moet vertrouwen. Ik zit niet goed in mijn vel, voel me onzeker over (toekomstige) baan, wat er gaat komen... Was na Mexico niet al te blij om weer hier thuis te komen. En nu zit hij nog een paar weken redelijk ver weg (in Maastricht) en ik mis hem wel, ik mis wat we hebben, maar ik kan niet altijd bij dat gevoel. En 's avonds in bed ga ik liggen piekeren. Is dit het voor altijd? Wat voel ik, wat wil ik? Kan mezelf helemaal gek maken. Ik weet dat het goed is. Maar het is allemaal zo eng en het lijkt net alsof ik allemaal dingen zeker moet weten nu, die ik nog helemaal niet weet. Heb vluchtneigingen. Ik weet dat dit vooral met de ontevredenheid over mijn eigen leven op het moment te maken heeft. Maar ik betrek het toch op ons, soms zijn gevoelens niet zo makkelijk te scheiden... *zucht*. En ik wil hem er niet mee lastig vallen.
Oud 06-01-2009, 17:32
Kathelijn
Kathelijn is offline
Soms kom je erachter dat je lieve vrienden hebt, die spontaan even aan je denken en je net weer even een glimlach bezorgen... Ik houd wel van die mensen!

(ja een keer een positief berichtje, anders werd het allemaal zo evil )
Oud 06-01-2009, 20:57
Verwijderd
Jaaa Ik mag het eindelijk vertellen: ik word weer tante! En ik vind het echt gaaf. (hoewel ik me niet kan voorstellen dat mijn nieuwe neefje/nichtje net zo leuk/lief/schattig/stoer/geweldig wordt als mn nichtje, maar goed, dan zien we dan wel weer)
(M'n zus 'vertelde' het trouwens door mij en m'n zus deze foto te geven )
Oud 06-01-2009, 21:22
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Jeetje, wat een moppie zeg!
Oud 06-01-2009, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Wat een schatje! En gefeliciteerd!

OT: Goed! Zoals we nu met elkaar omgaan is goed, niet te veel, niet te weinig, niet vreemd, gewoon goed.
En ik wil veel afspreken met vrienden en vriendinnen, alleen hebben zij steeds tijd als ik niet kan en andersom Dan wordt het toch gewoon weer op zaterdag met z'n allen naar de kroeg, ook gezellig, maar zo klets je nooit bij. Maar vooruit.
Oud 06-01-2009, 21:25
Verwijderd
Thanks, ik vind het echt leuk om tante te zijn (en wat een schatje inderdaad he. En ze ontwikkelt zich zó snel ze is nu 15 maand en is echt absurd veel verder dan leeftijdsgenoten Wel erg interessant )
Oud 06-01-2009, 23:51
Verwijderd
@ Ave: wat een schatje idd, en gefeliciteerd!

Zo, ik heb genoeg van deze week. Morgenavond uit, maar ik moet en wil het niet laat maken. Al is hij er vast. En gaat waarschijnlijk de hele avond met een van de vele Foute Wijven staan praten. En daarna weer semi-zielig interessant lopen doen erover bij mij. Zoek het uit. Ik ga me daarna thuis wel weer druk maken om het feit dat ik altijd one of the guys ben. Funfunfun!
Oud 07-01-2009, 07:41
I C U
I C U is offline
Citaat:
Herkenbaar. Ik krijg het stiekem dan benauwd omdat het dan gaat lijken op een echte, serieuze, volwassen relatie-met-toekomst, terwijl ik nog helemaal niet met de toekomst bezig ben. Nu vind ik het hartstikke gezellig en leuk en lief en jeuj, maar wat er over een jaar is, dat weet ik nog niet.... Snap je? Ik hoop niet dat dat klinkt alsof ik niet serieus bezig ben met onze relatie, maar dan nog... Snap je?
Ja! En het gekke is dat ik minder moeite met samenwonen heb. Misschien ook omdat dat nog veel verder weg is en dus minder eng, maar... Nou ja. Ik weet niet, het is wel errug volwassen en definitief ja. Nu zie/voel ik wat we hebben ook wel als écht en met toekomst, maar om dat nou om te zetten in materiaal is weer wat anders. Hm. Blij dat ik niet de enige ben

Citaat:
Jaaa Ik mag het eindelijk vertellen: ik word weer tante! En ik vind het echt gaaf. (hoewel ik me niet kan voorstellen dat mijn nieuwe neefje/nichtje net zo leuk/lief/schattig/stoer/geweldig wordt als mn nichtje, maar goed, dan zien we dan wel weer)
Gefeliciteerd! En geweldige foto, echt.
Oud 07-01-2009, 07:45
I C U
I C U is offline
Citaat:
@ Ave: wat een schatje idd, en gefeliciteerd!

Zo, ik heb genoeg van deze week. Morgenavond uit, maar ik moet en wil het niet laat maken. Al is hij er vast. En gaat waarschijnlijk de hele avond met een van de vele Foute Wijven staan praten. En daarna weer semi-zielig interessant lopen doen erover bij mij. Zoek het uit. Ik ga me daarna thuis wel weer druk maken om het feit dat ik altijd one of the guys ben. Funfunfun!
Klinkt als een topavond. Je kan ook niet gaan?
Oud 07-01-2009, 08:28
wup
wup is offline
@ Ave: jeuj, wat een enorm leuk kind zeg! En gefeliciteerd
Ik zit een beetje in spanning, want de vriendin van mijn broer is binnen nu en een kleine 2 weken uitgeteld. Ik kan gewoon niet meer wachten!

Verder alles top. Vanacht onverwacht bij hem blijven slapen. Heerlijk om weer niet alleen te zijn snachts. Wakker worden in iemands armen en dan nog sneeuw buiten ook . Hij is echt heel open en eerlijk en dat is echt super. Ik weet precies waar ik aan toe ben en hoe alles zit. En is zie de voordelen van dat hij ouder is ook wel in: ik heb eindelijk een man, ipv een jongen. Heerlijk
Oud 07-01-2009, 09:00
ST*R
ST*R is offline
Vanavond date maar is beetje zinloos want ik wil alleen hém. Ik weet alleen echt niet of het zin heeft om hoop te hebben, hij kan wat hij doet en zegt ook alleen vriendschappelijk bedoelen. Maar op dit moment heb ik liever hoop die later valse hoop blijkt te zijn, dan helemaal geen hoop.
Oud 07-01-2009, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als een topavond. Je kan ook niet gaan?
Geen optie, door omstandigheden al beloofd aan een vriendinnetje. Maar goed ook, anders kan ik mezelf dat 'gewoon vrienden zijn' al helemaal niet meer wijs maken. En dit was ook wel het worst case scenarion, het valt waarschijnlijk wel mee
Oud 07-01-2009, 12:13
Verwijderd
Oeh, de kerstvakantie was veel te leuk samen en nu zit ik drie weken zonder 'm, want hij gaat wintersporten en ik moet braaf aan het werk en studie en daar heb ik helemaal geen zin in want ik wil met hem. Alles. Maar op zich gaat het wachten wel, dat scheelt weer. Ik ben trots op mezelf, de onzekere muts is slechts nog sluimerend aanwezig
Oud 07-01-2009, 12:32
I C U
I C U is offline
Citaat:
Geen optie, door omstandigheden al beloofd aan een vriendinnetje. Maar goed ook, anders kan ik mezelf dat 'gewoon vrienden zijn' al helemaal niet meer wijs maken. En dit was ook wel het worst case scenarion, het valt waarschijnlijk wel mee
Mjah, ik snap 'm wel. Dat soort situaties zijn nooit relaxed
Oud 07-01-2009, 15:05
jolan
jolan is offline
ik heb nu ook weer iets moois met een jongeman.het gekke is dat we nu het wat langer hebben het steeds beter gaat,en overal over kunnen praten.we wonen mss watver van elkaar,maar dat hindert niet.ook niet dat we een leeftijds verschil hebben.we houden in ieder geval van elkaar.en respecteren elkaars keuzes.

hou van je,lieve schat kus......
Oud 07-01-2009, 18:04
Pluis
Pluis is offline
Hij heeft het druk. Met z'n werk, met z'n nieuwe huis. Precies wat ik al dacht dus, maar he, 1 spontaan smsje van hem in 2 dagen is al beter dan helemaal niks. Hij is me iig niet vergeten

en nu heb ik eindelijk weer iets om over te dagdromen tijdens saaie colleges
Oud 07-01-2009, 18:12
stout!
stout! is offline
Citaat:
Oud 07-01-2009, 18:13
Verwijderd
love you too
Oud 07-01-2009, 18:22
Verwijderd
Zo gaatie goed, zo gaatie beter, alweer een kilometer.
Oud 07-01-2009, 18:27
Verwijderd
Haha
Oud 07-01-2009, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Zo gaatie goed, zo gaatie beter, alweer een kilometer.
zit jouw vriend op de vu btw?
Oud 07-01-2009, 19:00
Verwijderd
Citaat:
zit jouw vriend op de vu btw?
Juh.
Oud 07-01-2009, 19:26
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
ik heb nu ook weer iets moois met een jongeman.het gekke is dat we nu het wat langer hebben het steeds beter gaat,en overal over kunnen praten.we wonen mss watver van elkaar,maar dat hindert niet.ook niet dat we een leeftijds verschil hebben.we houden in ieder geval van elkaar.en respecteren elkaars keuzes.

Hoe oud is je jongeman?
Oud 07-01-2009, 21:35
tuttebel
tuttebel is offline
vrijdag zie ik m weer sinds 2-3 weken!!
hij smst me echt elke avond plat omdat hij gratis smsjes heeft savonds <3 en ik sms m nooit terug want ik heb geen geld maar dat boeit m niet.
Oud 07-01-2009, 21:39
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik vind weer eens iemand leuk, das alweer lang geleden dat dat is gebeurt. En... hij zegt dat ie mij ook leuk vindt.. En dan komt het probleem: mijn onzekere ik kruipt hierdoor erg snel naar boven. Vindt hij me wel leuk, wat als hij me lelijk vindt, hij kan mij toch nooit lief vinden. blablabla. Het schiet niet op.
Oud 07-01-2009, 22:24
Signy
Signy is offline
Langs geweest bij mn broer haha da's nieuw maar was erg leuk
Oud 07-01-2009, 23:43
Briseïs
Briseïs is offline
Haha, ik praat op msn met een jongen waar ik heeeeeeeeel lang verliefd op ben geweest (niet wederzijds natuurlijk) en het doet me goed dat ie me echt geen bal meer kan schelen
Oud 08-01-2009, 01:04
Verwijderd
Goed, dit ging helemaal nergens over. Dus nu vind ik hem stom en mezelf nog stommer.
Oud 08-01-2009, 08:24
Kathelijn
Kathelijn is offline
Het gaat allemaal ooit goedkomen en ik wil mijn "nieuwe jongetje" zien (dat klinkt toch liever dan scharrel, want ik wil hem niet mijn vriendje noemen of wat dan ook... vind ik te eng, durf ik nog niet aan). Hij wil een weekendje weg, ik vind het eng, maar ook wel heel leuk. Hij is lief voor me, heeft het ontzettend druk met vanalles (en ik wil niet eens weten wat allemaal eigenlijk ) maar hij is er tenminste voor mij en het voelt goed, de rest maakt even niets uit. Lekker weg en alles vergeten, dat klinkt wel heel positief eigenlijk en dat heb ik echt even nodig!
Oud 08-01-2009, 09:00
I C U
I C U is offline
^ Weekendje weg kan inderdaad heel ideaal zijn! Gewoon doen heur!

Mjah, gisteravond was goed, vanochtend was fijn en het gaat gewoon goed. Niets nieuws onder de zon maar zoveel goeds!

Pole fitness was trouwens ook wel weer errug goed, maar damn, wat een kippenhok Hilarisch! Net een kleuterklas. Oh, en waarschijnlijk gaan we een keer naar een poledance les, gewoon om eens te zien hoe dat werkt
Oud 08-01-2009, 09:40
Kathelijn
Kathelijn is offline
Ga ik ook doen

Het schijnt nog best zwaar te zijn? Maar het is wel stoer Maar wat doe je dan met pole fitness precies zat ik me af te vragen? Lijkt dat niet heel erg op dance alleen dan zonder "verfraaiing"?
Oud 08-01-2009, 10:34
I C U
I C U is offline
Citaat:
Het schijnt nog best zwaar te zijn? Maar het is wel stoer Maar wat doe je dan met pole fitness precies zat ik me af te vragen? Lijkt dat niet heel erg op dance alleen dan zonder "verfraaiing"?
Nou, wat we doen... De les is ingedeeld in warming-up, dans, moves aan de paal en cool down. Ik denk inderdaad dat het grote verschil is dat bij pole fitness de moves niet opgegeild worden door wapperend haar, handen over je lijf en gekronkel om de paal

Ik begreep van een medepaalster dat poledance daar dus wel gebruik van maakt en dan vooral om je sexier te laten voelen en meer zelfvertrouwen te laten krijgen, in touch with your feminineside, tenminste, dat hebben ze haar in New York verteld.

En tja, het is best zwaar, ja, sterke arm- en buikspieren voor nodig. Maar als je je hele leven hebt gesport etc. is het wel te doen. Als je dat niet gedaan hebt, zoals ik, is het best pittig Haha.
Oud 08-01-2009, 11:26
Roosje
Roosje is offline
Ik mis mn beste vriendinnetje. :boos: En ik kan 'r alleen zaterdagmorgen even zien, vet stom! Het lijkt me superleuk wanneer ze in Groningen woont en ook studeert. <3

En ik wil met mn vriendje naar.. ver weg. Polen ofzo, in de zomer. Moskou. New York. Rio de Janeiro. Echt héél ver weg, gewoon om even niet na te denken, alleen bij hem te zijn & te zijn. Maar anders mag Amsterdam ook wel, zo eventueel, als het niet anders kan. Het gaat wel vet goed. (-: Ik kan niet over hem heen lopen, dat is echt goed voor me.

Verder stopt één van mijn leukste studiegenootjes met mn studie. Ik vind 't echt jammer, ik kon net zo goed met 'r overweg. Maarja. Ik weet het ook niet meer. -_-
Oud 08-01-2009, 11:49
jolan
jolan is offline
ik hoef tog niet zijn naam te noemen. het is gewoon voor hem dat ik dat schreef."hou van je lieve schat kus..
mss lees hij niet eens hier op het forum.maar hij weet wel dat ik van hem hou.
@ palindrome: dat is niet belangrijk hoe jong hij is.het is belangrijker dat je je gelukkig voelt.dan maak leeftijd niets uit.met uitzonderingen daarbij.
Oud 08-01-2009, 12:16
Qimm
Qimm is offline
als het voor hem is waarom post je het dan op een forum

oh ja ot: goedgoed =)
Oud 08-01-2009, 12:24
miekmuis
miekmuis is offline
Hij is lief en geweldig en ik hoop dat we een toekomst hebben samen. Dat gaat alleen wel betekenen dat ik heel veel moet gaan inleveren en ik weer niet zo zeker of ik dan nog wel ik ben. Oh well, we zullen wel zien. Ik ga nergens heen
Oud 08-01-2009, 12:50
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vandaag is het twee jaar geleden dat we een relatie kregen
Oud 08-01-2009, 12:57
I C U
I C U is offline
Citaat:
Vandaag is het twee jaar geleden dat we een relatie kregen
Gefeli!

Trouwens, best grappig, ik las net een mailtje dat ik echt eeuwen geleden van jou heb gehad...

Regels voor berichten