Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb btw een eigen Youtube afspeel-lijst met liedjes die ze vroegah (11/12 jaar geleden) altijd draaiden bij MTV's alternative nation, om like 2 uur 's nachts.
http://www.youtube.com/user/NoekieB#...E5D1AA0C520D8B Door dat programma heb ik echt de coolste muziek leren kennen als jong, alternatief Trimmetje.
||
Citaat:
![]() Nou ja, midnight patrol, jullie hebben me in de steek gelaten, dus ik verlaat NU het internet. Weltrusten.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ga zometeen naar de efteling met mijn drie stiefzusjes, mijn stiefmoeder, mijn vader, mijn oom die een eigen ICT-bedrijf heeft en mijn creatieve tante. Mijn stiefzusjes komen uit een gat met een grappige naam waar ik nu ook 's weekends woon en mijn vader woont daar nu dus ook. Mijn opa en oma gaan ook mee, die altijd last hebben van de bovenburen. Dat komt: Die arme vrouw is stokdoof en die zet de televisie zo hard, dat ze het beneden helemaal horen! Teletekst ondertiteling, denk ik dan. Maargoed, mijn opa en oma zijn heel vaak boos geworden op die vrouw maar het mocht niet baten dus zijn ze naar het bestuur van de flat gegaan. Die gaan dus ook mee. Ben ik blij dat we in een vakantiepark zitten en niet op een vakantieflat. Gaan er nog meer mensen naar de efteling? Meeting! Ik was laatst ook op een verjaardag van mijn opa, en daar komen dus ook allemaal mensen met ongeveer dezelfde leeftijd (60-75) en dat was wel gezellig want ik ging de hapjes regelen, allemaal mooi ingepakt en mooi mooi mooi. Maar wat ik wou vertellen over die verjaardag: ze gingen allemaal praten over hun hobby. Mogen jullie raden wat dat was. Hoe wist je dat? Kaarten vouwen en snijden ja. Bah. En toen gingen ze patronen uitwisselen. Gingen ze zeggen dat het soms niet wil omdat hun handen trillen. Elkaar complimentjes geven. En dan komt de kaas bij mij naar boven. Weet je waar ik plezier aan beleef? De laptop van school gebruiken om een lulverhaal te posten op een of ander vet leuk forum. Dat vind ik leuk. En dan bedenken dat mijn oma thuis kaarten zit te vouwen. Of aan het inpakken voor de vakantie die we zometeen hebben. We gaan zometeen namelijk naar de efteling. En met "we" bedoel ik dan mijn 3 stiefzusjes (De domme, de grappige en de stille) en mijn stiefmoeder. Mijn vader gaat ook mee, die helemaal blij is met zijn nieuwe vriendin. Weet je wie ook meegaan? Mijn oom en mijn tante. En mijn AUTO'S-GOGO'S-POKEMON neefje en mijn POPPEN-GEEN-AUTO'S-nichtje ook. En mijn kaartenvouwende oma en zeurende oma. Word heel gezellig. Ik hoorde dat we gaan pokeren. Klinkt wel leuk. Maar het klinkt ook wel gezellig. Lekker de hele dag je benen kapot gelopen, daarna in het huisje uitrusten in pyjama en met zijn allen spelletjes doen. Op de jeugdtrauma's die ik aan spelletjes heb na lijkt me het heel leuk. Gaat er ook iemand van jullie naar de efteling eigenlijk? Lijkt me wel leuk, dan kunnen we nummers uitwisselen en dan gaan we meeten.
Spoiler
Hey, het was gezellig, ik ga verder met school o.o kut debat.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|