|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je meer dan 50% zeker dat je kunt, kruis dan aan: | |||
Donderdagavond 14 januari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 33.33% |
Vrijdagavond 15 januari |
5 | 41.67% |
Donderdagavond 21 januari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 24 januari |
2 | 16.67% |
Donderdag(-avond?) 28 januari |
4 | 33.33% |
Vrijdag(-avond?) 29 januari |
8 | 66.67% |
Zaterdag(-avond?) 30 januari |
2 | 16.67% |
Zondag(-avond?) 31 januari |
2 | 16.67% |
Donderdagavond 11 februari |
3 | 25.00% |
Vrijdag(-avond?) 12 februari |
6 | 50.00% |
Zaterdag(-avond?) 13 februari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 14 februari |
3 | 25.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat? L&R meeting
Waar? Utrecht, IBB-complex, bij Changshan Wanneer? Vrijdag 29 januari Hoe laat? 's middags/'s avonds/de hele nacht door (18.00u?) Slapen? Changshan heeft drie plekken... daar liggen nu Roelof, Mutant en Siorin Meenemen? drank of fris of snacks ofzo Change of plans: om 18.30u naar de Stairway, daarna naar Changshan. Ik kom wel - Changshan - metallica - freyja - tigerly (eet wel mee) - mephisto (eet wel mee) - mutant (eet wel mee) - x-spekkie-x (eet wel mee) - Volk (eet wel mee) - wolterB - grl (eet niet mee) - The Prophet (eet wel mee) - Sidhe (eet wel mee) - sicilion - Siorin Ik kom misschien - nina - tuttebel - Roosje - Martino - Simoen - Skyblue - fizzle-fluffy - S/-\nne Ik kom niet - archont - wup Zo, doen we dit ook meteen goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
^ Ja, dat bedoelde ik met 'apart regelen'.
![]() @ Sharif: Van mij wel, alleen min of meer op eigen risico. ![]() @ Roelof: Oeps, zie je wel. ![]() Horus, een forummer van een hele tijd terug, komt ook mee-eten. Ik ga er niet vanuit dat mensen hem nog kennen, want hij is maar heel kort (heel) actief geweest, maar ik haal hem wel even over zich hier van tevoren voor te stellen. Als het goed is bestaat iig z'n account incl. foto's nog. Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat? L&R meeting
Waar? Utrecht, IBB-complex, bij Changshan Wanneer? Vrijdag 29 januari Hoe laat? 's middags/'s avonds/de hele nacht door (18.00u?) Slapen? Changshan heeft drie plekken... daar liggen nu Roelof, Mutant en Siorin Meenemen? drank of fris of snacks ofzo Change of plans: om 18.30u naar de Stairway, daarna naar Changshan. Ik kom wel - Changshan (eet mee en reserveert) - metallica (eet wel mee) - freyja (eet wel mee) - tigerly (eet wel mee) - mephisto (eet wel mee) - mutant (eet wel mee) - x-spekkie-x (eet wel mee) - Volk (eet wel mee) - wolterB - grl (eet niet mee) - The Prophet (eet wel mee) - Sidhe (eet wel mee) - sicilion - Siorin - Horus (eet wel mee) Ik kom misschien - nina - tuttebel - Roosje - Martino - Simoen - Skyblue - fizzle-fluffy - S/-\nne Ik kom niet - archont - wup Zo, doen we dit ook meteen goed |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |