Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal!
A-O de zomer komt er aan gothics! het is weer lekker weer! SNEL! VERSTOP JE!! aaaaaah zon!!! jaja het word weer lekker zweten in die zwarte LELIJKE kleding!!! (voor jullie dan) Men hoe loopt jullie soort er eigenlijk bij op het strand? ik bedoel... in zwarte bikini en zwembroek??? leter!!!
||
![]() |
Citaat:
als gothics naar strand gaan en ze gaan zwemmen krijgen we zowieso al een grootschalige natuurramp... nee niet alleen omdat de smink dan van je gezicht af druipt en we je egte gezicht zien, maar ook de vervuiling van het water enz.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ok heb lang niet alle reply's gelezen maar ga ff een wijs verhaaltje houden:
ik denk dat je pas echt jezelf kan zijn als je pas door hebt dat door het juist anders willen zijn als anderen, je jezelf net zo hard weer in een ander hokje laat stoppen. als je dat niet doorhebt schreeuw je juist dat je jezelf bent en dat je niet mee wilt met de massa, maar heb je niet door dat je juist met een groot gedeelte van de massa meegaat. en dat is wat ik hier bij sommigen vermoed, en ja ik weet wat het is, want ik heb er zelf ooit net zo hard aan meegedaan. mezelf ook gothic genoemd omdat ik het gevoel had dat ik altijd al zo had willen zijn maar het nooit durfde. en maar lopen klagen dat je niet geaccepteerd wordt, maar denk dan eens goed na en ga ff na bij jezelf of je zelf wel iedereen accepteerd en zelf iedereen net zo hard in hokjes stopt en vooroordelen over anderen hebt. als dat het geval is verdien je het namelijk zelf ook niet om het respect te krijgen dat je wilt... en als dit allemaal niet lukt w8 dan maar een paar jaar, dan zal het ooit wel tot je door dringen [dit verhaaltje is dus bestemd voor degene die zich aangesproken voelen] dus ben gewoon jezelf
||
![]() |
Citaat:
WIE BEN JIJ? JOMANDA?
||
Citaat:
En btw.. ik heb vandaag extra goed naar die gothics gekeken vandaag op school... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() !!!!!!HELLUP!!!!!! Gjeeeeez die mensen denken echt dat ze heksen zijn ofzo... vet eng!! Volgens mij vervloeken ze je als je ze boos of vernederend aankijkt !!! ![]() ![]() Ps: Tis lekker strand weer jah ![]() Ps2:En ihategothic waar ben je op uit?!
||
Citaat:
en dan ook nog eens te bedenken dat je een ontzettende achterlijke naam hebt zegt voor mij al genoeg. ik weet dat dit een vrij land is en dat je een recht heb op meningsuiting, maar sommige mensen gaan echt te ver. en jij bent er een van nu ga ik mijn woede even onderdrukken door een bak noodles weg te werken, en met mensen praten die niet zo narrow minded zijn zoals jij blijkbaar bent.
Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 15:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
...en het ging toch over Gothics ![]() Die zooi hier is allemaal offtopic ![]() Gooi dan nog ff een paar fotootjuhs erop van extreem enge gothics of lelijke ofzo... of naar jou mening "mooie".. dan kunnen we nog ff lachen ![]()
|
![]() |
Ik vind het er persoonlijk belachelijk uit zien. Als iemand zich opvallend kleed en dat ziet er grappig uit, wil ik daar best om lachen (niet vol in je gezicht ofzow hoor). Verder accepteer ik het best, heb niets tegen die mensen ofzow. Het ziet er gewoon niet uit. Wel stoort het mij als ik door de spijkers de trap op school nauwelijks meer opkom, dat is echt levensgevaarlijk.
Overigens vind ik dat je er maar mee moet leren leven. Je kiest er zelf voor om je raar te kleden, dan moet je niet raar opkijken als mensen je vreemd aankijken.
||
Citaat:
ok. wilde ik gewoon ff weten
||
Citaat:
kweenie hoor eXo...*knuf*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee maar 't is gewoon zo.. als jij een knakker voorbij ziet komen met meer sieraden dan je oma en een wit beschmikte kop met zwart spul om z'n kijkers heen denk je gewoon 'dat zal wel n soort van gotik zijn '. Niet dat dat per definitie slecht is maar 'n soort van oordeel vel je altijd meteen. 't is imho wel onzin om gelijk te denken van 'ow die gast is okay' of 'die spoort niet'.. helaas doe ik dat zelf te vaak.. f hmm anyway ik kom hier op trug als ik niet meer stoont ben. *knuf* ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik vindt dat je mensen niet op hun uiterlijk zou moeten beoordelen, soms denk ik ook van wat heeft die aan!?, maar dan ga je met hem/haar praten blijkt het een heel tof persoon te zijn, draag zelf ook wijde broeken enz. en als mensen mij daar op afrekenen, moeten ze dat vooral doen, maar dan weet ik dat t geen toffe mensen zijn. zit zelf op een ongeloofelijk kak-school, en er zitten hele toffe mensen tussen, die mij respecteren, ongeacht wat ik draag, en ook mensen die er de hele tijd over lopen te kutten, en die mensen luister ik niet naar en die boeien me ook niet.
wees gewoon jezelf.
||
Citaat:
Amerikaanse talkshow waarin Dr. Phil menselijke problemen bespreekt. Dr. Phil, wereldwijd bekend als dé huispsycholoog van Oprah Winfrey, staat bekend om zijn unieke manier van analyseren en directe en confronterende benadering. In 'Dr. Phil' combineert de braindocter verhelderende inzichten met entertainment en snijdt hij onderwerpen aan als het menselijk functioneren en verschillende levenswijzen. Maar ook persoonlijke perikelen passeren de revue. Presentatie: Dr. Phil.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Lifestyle |
waarom sluiten jullie mijn topics????vind ik niet lief morgaine | 1 | 08-10-2003 12:47 | |
Lifestyle |
Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?. Sailingthemoon | 182 | 27-05-2003 15:24 | |
Lifestyle |
**Poll** Wat Is Stijlvol?? Kastanje | 43 | 28-03-2003 15:27 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |