Oud 18-03-2003, 13:34
Qamra
Qamra is offline
BURP

Oud 18-03-2003, 13:35
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 18-03-2003 @ 14:34:
BURP

lol excuse you
Oud 18-03-2003, 13:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dreadlocks schreef op 18-03-2003 @ 14:35:
lol excuse you
Ghehe, ik kon het topic eerlijk gezegd niet zinniger maken als dat.. Dus ja

En het is een roze boer, dus nog errug alto-verantwoord
Oud 18-03-2003, 14:07
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 18-03-2003 @ 14:51:
Ghehe, ik kon het topic eerlijk gezegd niet zinniger maken als dat.. Dus ja

En het is een roze boer, dus nog errug alto-verantwoord
10 alto punten voor jou :-p
Oud 18-03-2003, 14:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dreadlocks schreef op 18-03-2003 @ 15:07:
10 alto punten voor jou :-p
Halelujaaaaaaaaaaaaaah!!!
Oud 18-03-2003, 14:45
ihategothic
ihategothic is offline
Hallo allemaal!

A-O de zomer komt er aan gothics! het is weer lekker weer! SNEL! VERSTOP JE!! aaaaaah zon!!!

jaja het word weer lekker zweten in die zwarte LELIJKE kleding!!!
(voor jullie dan)

Men hoe loopt jullie soort er eigenlijk bij op het strand? ik bedoel... in zwarte bikini en zwembroek???

leter!!!
Oud 18-03-2003, 14:47
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 15:45:
Men hoe loopt jullie soort er eigenlijk bij op het strand? ik bedoel... in zwarte bikini en zwembroek???

leter!!!
je bent een verdraait dom mannetje

Ik ga nooit naar het strand
Oud 18-03-2003, 14:49
Verwijderd
Ik sta niet negatief tegen over gothics, een paa rvan mn vrienden zijn gothic, en ik heb dr geen problemen mee, laat ze hun ding doen, kom op zeg, je hebt dr toch geen last van...
Oud 18-03-2003, 14:56
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef op 17-03-2003 @ 23:06:
Ach . . . ze vind je hoogst waarschijnlijk ontiegelijk onuitstaanbaar . . . meer niet . . .

En ik sluit me bij d'r aan
Oud 18-03-2003, 15:02
ihategothic
ihategothic is offline
Citaat:
Ilúvatar schreef op 18-03-2003 @ 15:47:
je bent een verdraait dom mannetje

Ik ga nooit naar het strand
oh gelukkig maar...

als gothics naar strand gaan en ze gaan zwemmen krijgen we zowieso al een grootschalige natuurramp...

nee niet alleen omdat de smink dan van je gezicht af druipt en we je egte gezicht zien, maar ook de vervuiling van het water enz.
Oud 18-03-2003, 15:09
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 16:02:
oh gelukkig maar...

als gothics naar strand gaan en ze gaan zwemmen krijgen we zowieso al een grootschalige natuurramp...

nee niet alleen omdat de smink dan van je gezicht af druipt en we je egte gezicht zien, maar ook de vervuiling van het water enz.
Flikker toch op jij.
Verwijderd
Citaat:
Death-Britney schreef op 17-03-2003 @ 23:01:
ben je gothic? ook als je niet gothic bent moeten mensen je respecteren!
zie je de rolleyes acher mijn post?
Deathflower
Deathflower is offline
ok heb lang niet alle reply's gelezen maar ga ff een wijs verhaaltje houden:

ik denk dat je pas echt jezelf kan zijn als je pas door hebt dat door het juist anders willen zijn als anderen, je jezelf net zo hard weer in een ander hokje laat stoppen.
als je dat niet doorhebt schreeuw je juist dat je jezelf bent en dat je niet mee wilt met de massa, maar heb je niet door dat je juist met een groot gedeelte van de massa meegaat.

en dat is wat ik hier bij sommigen vermoed, en ja ik weet wat het is, want ik heb er zelf ooit net zo hard aan meegedaan. mezelf ook gothic genoemd omdat ik het gevoel had dat ik altijd al zo had willen zijn maar het nooit durfde. en maar lopen klagen dat je niet geaccepteerd wordt, maar denk dan eens goed na en ga ff na bij jezelf of je zelf wel iedereen accepteerd en zelf iedereen net zo hard in hokjes stopt en vooroordelen over anderen hebt. als dat het geval is verdien je het namelijk zelf ook niet om het respect te krijgen dat je wilt...

en als dit allemaal niet lukt w8 dan maar een paar jaar, dan zal het ooit wel tot je door dringen

[dit verhaaltje is dus bestemd voor degene die zich aangesproken voelen]

dus ben gewoon jezelf
Oud 18-03-2003, 15:15
ihategothic
ihategothic is offline
Citaat:
Deathflower schreef op 18-03-2003 @ 16:09:
ok heb lang niet alle reply's gelezen maar ga ff een wijs verhaaltje houden:

ik denk dat je pas echt jezelf kan zijn als je pas door hebt dat door het juist anders willen zijn als anderen, je jezelf net zo hard weer in een ander hokje laat stoppen.
als je dat niet doorhebt schreeuw je juist dat je jezelf bent en dat je niet mee wilt met de massa, maar heb je niet door dat je juist met een groot gedeelte van de massa meegaat.

en dat is wat ik hier bij sommigen vermoed, en ja ik weet wat het is, want ik heb er zelf ooit net zo hard aan meegedaan. mezelf ook gothic genoemd omdat ik het gevoel had dat ik altijd al zo had willen zijn maar het nooit durfde. en maar lopen klagen dat je niet geaccepteerd wordt, maar denk dan eens goed na en ga ff na bij jezelf of je zelf wel iedereen accepteerd en zelf iedereen net zo hard in hokjes stopt en vooroordelen over anderen hebt. als dat het geval is verdien je het namelijk zelf ook niet om het respect te krijgen dat je wilt...

en als dit allemaal niet lukt w8 dan maar een paar jaar, dan zal het ooit wel tot je door dringen

[dit verhaaltje is dus bestemd voor degene die zich aangesproken voelen]

dus ben gewoon jezelf

WIE BEN JIJ? JOMANDA?
Oud 18-03-2003, 15:16
Otis
Otis is offline
dit hele topic is lachwekkend..no offence(..of toch wel?? )
Oud 18-03-2003, 15:16
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
ik vind dat al deze teven hier nu even de bek moeten houden.
ook de mannelijke teven

ik heb er genoeg van
slottie
Oud 18-03-2003, 15:21
K0K0SN00TJ3
K0K0SN00TJ3 is offline
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 16:15:
WIE BEN JIJ? JOMANDA?
Is dit nog on-topic offuh.. kater talk?

En btw.. ik heb vandaag extra goed naar
die gothics gekeken vandaag op school...

!!!!!!HELLUP!!!!!!
Gjeeeeez die mensen denken echt dat ze heksen
zijn ofzo... vet eng!! Volgens mij vervloeken ze je
als je ze boos of vernederend aankijkt
!!! DAT DOE IK DUS OOK NOOIT !!!

Ps: Tis lekker strand weer jah

Ps2:En ihategothic waar ben je op uit?!
Oud 18-03-2003, 15:22
snarl
snarl is offline
en ik vond het net zo leuk worden..

(ik heb niet gereageerd maar wel de hele discussie gevolgd )
Oud 18-03-2003, 15:26
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 16:02:
oh gelukkig maar...

hoe triest kun je zijn? hoe kun je in GODSNAAM gothics beoordelen op wat voor personen ze zijn, gebaseerd op hun uiterlijk? ik denk dat jij maar eens goed naar jezelf moet kijken voordat je anderen beoordeelt en zou moeten weten hoe t is als iemand zo over jou spreekt omdat jij misschien wel iets heel 'doms' hebt. groei nog eventjes op, en dan praten we wel weer verder.

en dan ook nog eens te bedenken dat je een ontzettende achterlijke naam hebt zegt voor mij al genoeg. ik weet dat dit een vrij land is en dat je een recht heb op meningsuiting, maar sommige mensen gaan echt te ver.

en jij bent er een van

nu ga ik mijn woede even onderdrukken door een bak noodles weg te werken, en met mensen praten die niet zo narrow minded zijn zoals jij blijkbaar bent.

Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 15:28.
Oud 18-03-2003, 15:39
Deathflower
Deathflower is offline
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 16:15:
WIE BEN JIJ? JOMANDA?
WHUAHAHAHAHA en jij voelt je aangesproken??? WHUAHAHAHAHA

verder wil ik hier niet eens meer op in gaan
Oud 18-03-2003, 15:53
10.45
10.45 is offline
Oud 18-03-2003, 15:54
ihategothic
ihategothic is offline
Citaat:
dreadlocks schreef op 18-03-2003 @ 16:26:

nu ga ik mijn woede even onderdrukken door een bak noodles weg te werken [/B]
Ja ga jij je maar weer lekker volvreten he!
Oud 18-03-2003, 15:55
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 16:54:
Iemand moet het doen....
Oud 18-03-2003, 16:02
Otis
Otis is offline
Citaat:
MarTjuH schreef op 18-03-2003 @ 16:53:

eey niet zo doen he...Bad Attitude is kool!
Oud 18-03-2003, 16:06
K0K0SN00TJ3
K0K0SN00TJ3 is offline
Wa ene bullshit hier allemaal
Gothics zuigen (naar mijn mening) en ze zuigen
niet aan mij en what the fuck doet
BA baracus hier nou weer?!?!?!

Ps: Als gothics zo willen zijn... niet mijn probleem
Oud 18-03-2003, 16:07
Qamra
Qamra is offline
BA =
Oud 18-03-2003, 16:08
Otis
Otis is offline
Citaat:
K0K0SN00TJ3 schreef op 18-03-2003 @ 17:06:
Wa ene bullshit hier allemaal
Gothics zuigen (naar mijn mening) en ze zuigen
niet aan mij en what the fuck doet
BA baracus hier nou weer?!?!?!

Ps: Als gothics zo willen zijn... niet mijn probleem
waarom moet je BA ernou weer bij betrekken!!!???
Oud 18-03-2003, 16:13
K0K0SN00TJ3
K0K0SN00TJ3 is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 18-03-2003 @ 17:08:
waarom moet je BA ernou weer bij betrekken!!!???
Dat doe IK niet... ik vraag waarom hij hier bij word betrokken
...en het ging toch over Gothics
Die zooi hier is allemaal offtopic

Gooi dan nog ff een paar fotootjuhs erop van
extreem enge gothics of lelijke ofzo... of naar jou
mening "mooie".. dan kunnen we nog ff lachen

Oud 18-03-2003, 16:21
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 16:54:
ja tuurlijk. jij vreet niet genoeg blijkbaar, want je denkwijze is ontzettend aangetast door ondervoeding.
Oud 18-03-2003, 16:21
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik vind het er persoonlijk belachelijk uit zien. Als iemand zich opvallend kleed en dat ziet er grappig uit, wil ik daar best om lachen (niet vol in je gezicht ofzow hoor). Verder accepteer ik het best, heb niets tegen die mensen ofzow. Het ziet er gewoon niet uit. Wel stoort het mij als ik door de spijkers de trap op school nauwelijks meer opkom, dat is echt levensgevaarlijk.

Overigens vind ik dat je er maar mee moet leren leven. Je kiest er zelf voor om je raar te kleden, dan moet je niet raar opkijken als mensen je vreemd aankijken.
Oud 18-03-2003, 16:23
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef op 18-03-2003 @ 17:21:
Ik vind het er persoonlijk belachelijk uit zien. Als iemand zich opvallend kleed en dat ziet er grappig uit, wil ik daar best om lachen (niet vol in je gezicht ofzow hoor). Verder accepteer ik het best, heb niets tegen die mensen ofzow. Het ziet er gewoon niet uit. Wel stoort het mij als ik door de spijkers de trap op school nauwelijks meer opkom, dat is echt levensgevaarlijk.

Overigens vind ik dat je er maar mee moet leren leven. Je kiest er zelf voor om je raar te kleden, dan moet je niet raar opkijken als mensen je vreemd aankijken.
oh dus als je je niet zoals de rest kleedt ben je raar?

ok. wilde ik gewoon ff weten
Oud 18-03-2003, 16:24
Otis
Otis is offline
ik vind dat er te weinig plaatjes bij staan hier...jongens laten we met zn allen wat leuke plaatjes zoeken !
Oud 18-03-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Deathflower schreef op 18-03-2003 @ 16:09:
dus ben gewoon jezelf
Oftewel: wees alto.

Oud 18-03-2003, 16:30
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 18-03-2003 @ 17:24:
ik vind dat er te weinig plaatjes bij staan hier...jongens laten we met zn allen wat leuke plaatjes zoeken !
check deze
Verwijderd
Citaat:
dreadlocks schreef op 18-03-2003 @ 16:26:
hoe triest kun je zijn? hoe kun je in GODSNAAM gothics beoordelen op wat voor personen ze zijn, gebaseerd op hun uiterlijk.
Dat kan best hoor.

Dat doet namelijk iedereen. Zit in de menselijk natuur weet je.
Taeke
Taeke is offline
Vrij ziek al dacht ik zelf.
Oud 18-03-2003, 16:31
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-03-2003 @ 17:28:
Oftewel: wees alto.

lol je kon t gewoon niet laten he?
Oud 18-03-2003, 16:31
ihategothic
ihategothic is offline
groei nog eventjes op zeggen ze dan! jullie zijn de genen die zich zelf nog sminken op deze leeftijd!
Oud 18-03-2003, 16:33
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-03-2003 @ 17:30:
Dat kan best hoor.

Dat doet namelijk iedereen. Zit in de menselijk natuur weet je.
mjah ok, zo heb ik er nooit zo over nagedacht...maar soms kan t ook gewoon te ver gaan...want ja...moet je dan meteen een hele groep generaliseren?

kweenie hoor eXo...*knuf*
Oud 18-03-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 17:31:
groei nog eventjes op zeggen ze dan! jullie zijn de genen die zich zelf nog sminken op deze leeftijd!
Jongetje, de meeste vrouwen smincken zich hun hele leven lang, beginnend vanaf hun 12e...
Oud 18-03-2003, 16:34
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
ihategothic schreef op 18-03-2003 @ 17:31:
als dat op mij gedoeld was, ik ben niet gothic. just so you know.
Oud 18-03-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
dreadlocks schreef op 18-03-2003 @ 17:33:
mjah ok, zo heb ik er nooit zo over nagedacht...maar soms kan t ook gewoon te ver gaan...want ja...moet je dan meteen een hele groep generaliseren?

kweenie hoor eXo...*knuf*
*knuff trug*

Nee maar 't is gewoon zo.. als jij een knakker voorbij ziet komen met meer sieraden dan je oma en een wit beschmikte kop met zwart spul om z'n kijkers heen denk je gewoon 'dat zal wel n soort van gotik zijn '. Niet dat dat per definitie slecht is maar 'n soort van oordeel vel je altijd meteen.

't is imho wel onzin om gelijk te denken van 'ow die gast is okay' of 'die spoort niet'.. helaas doe ik dat zelf te vaak..
f
hmm anyway ik kom hier op trug als ik niet meer stoont ben.

*knuf*
Oud 18-03-2003, 16:40
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-03-2003 @ 17:33:
Jongetje, de meeste vrouwen smincken zich hun hele leven lang, beginnend vanaf hun 12e...
eeeen dank je wel eXo

Oud 18-03-2003, 16:41
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-03-2003 @ 17:37:
*knuff trug*

Nee maar 't is gewoon zo.. als jij een knakker voorbij ziet komen met meer sieraden dan je oma en een wit beschmikte kop met zwart spul om z'n kijkers heen denk je gewoon 'dat zal wel n soort van gotik zijn '. Niet dat dat per definitie slecht is maar 'n soort van oordeel vel je altijd meteen.

't is imho wel onzin om gelijk te denken van 'ow die gast is okay' of 'die spoort niet'.. helaas doe ik dat zelf te vaak..
f
hmm anyway ik kom hier op trug als ik niet meer stoont ben.

*knuf*
lol kvoeg je wel ff toe aan MSN. je bent lief. *knuf*
Oud 18-03-2003, 16:48
fakie01
fakie01 is offline
ik vindt dat je mensen niet op hun uiterlijk zou moeten beoordelen, soms denk ik ook van wat heeft die aan!?, maar dan ga je met hem/haar praten blijkt het een heel tof persoon te zijn, draag zelf ook wijde broeken enz. en als mensen mij daar op afrekenen, moeten ze dat vooral doen, maar dan weet ik dat t geen toffe mensen zijn. zit zelf op een ongeloofelijk kak-school, en er zitten hele toffe mensen tussen, die mij respecteren, ongeacht wat ik draag, en ook mensen die er de hele tijd over lopen te kutten, en die mensen luister ik niet naar en die boeien me ook niet.
wees gewoon jezelf.
Oud 18-03-2003, 17:08
10.45
10.45 is offline
Citaat:
fakie01 schreef op 18-03-2003 @ 17:48:
ik vindt dat je mensen niet op hun uiterlijk zou moeten beoordelen, soms denk ik ook van wat heeft die aan!?, maar dan ga je met hem/haar praten blijkt het een heel tof persoon te zijn, draag zelf ook wijde broeken enz. en als mensen mij daar op afrekenen, moeten ze dat vooral doen, maar dan weet ik dat t geen toffe mensen zijn. zit zelf op een ongeloofelijk kak-school, en er zitten hele toffe mensen tussen, die mij respecteren, ongeacht wat ik draag, en ook mensen die er de hele tijd over lopen te kutten, en die mensen luister ik niet naar en die boeien me ook niet.
wees gewoon jezelf.
23:00 Dr. Phil
Amerikaanse talkshow waarin Dr. Phil menselijke problemen bespreekt. Dr. Phil, wereldwijd bekend als dé huispsycholoog van Oprah Winfrey, staat bekend om zijn unieke manier van analyseren en directe en confronterende benadering. In 'Dr. Phil' combineert de braindocter verhelderende inzichten met entertainment en snijdt hij onderwerpen aan als het menselijk functioneren en verschillende levenswijzen. Maar ook persoonlijke perikelen passeren de revue.
Presentatie: Dr. Phil.
Oud 18-03-2003, 17:44
Death-Britney
Death-Britney is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 18-03-2003 @ 17:30:
check deze
eg supermoooi vind ik dat
Oud 18-03-2003, 17:52
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat: