|
|
Bekijk resultaten poll: Welke partij krijgt jouw stem | |||
PvdA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 6.70% |
VVD |
24 | 12.37% |
CDA |
18 | 9.28% |
D66 |
22 | 11.34% |
GroenLinks |
59 | 30.41% |
SP |
30 | 15.46% |
Leefbaar Nederland |
1 | 0.52% |
CU |
6 | 3.09% |
LPF |
19 | 9.79% |
Overige (SGP; VSP; NMP enz) |
2 | 1.03% |
Aantal stemmers: 194. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() MEt de dag meer respect hehehe ![]() Maar hee ik kwam dit tegen: (stukje artikel , bron: ergens ![]() Van Boxtel vreest door de aparte scholen isolatie van bevolkingsgroepen. Meteen benadrukte hij te spreken als partijman, niet als minister. Baten mocht dat niet. Zoals in 1995 Heerma klaarstond, klom nu SGP-voorman Van der Vlies in het zwaard. Deze week wil hij, in de Tweede Kamer, uitleg van niet alleen Van Boxtel, die nu zijn ware gezicht heeft laten zien als lid van de ,,meest antichristelijke partij van Nederland'', maar ook van premier Kok. in welke ziin moet je "antichristelijk" zien hier? Is ie tegen de christenen of is ie de antichrist?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb gestemd op PvdA maar ik sta er niet bij.
Op wie? Nr.9 Wouter Bos ![]() PvdA heeft gewoon goeie dingen gedaan!! En iedereen die roept de pijhopen van 8 paars die blaat gewoon hevig want volgens mij heb Paars 4 jaar geleden DIK gewonnen. Dan zou het puinhopen van 4jaar paars moeten zijn. En ook dat klopt dan niet helemaal, want dan had het kabinet wel gevallen. En dat is pas gevallen 1-2 maanden geleden. Na het sebrenica incident, waarik het ook ni helemaal mee eens ben want daar heb dit kabinet bijna nix mee te maken want veel ministers van die tijd zijn al weg ![]() Dat wou ik ff kwijt, voor de duidelijkheid. Marco (knijtert) gaat voor PvdA
Laatst gewijzigd op 15-05-2002 om 21:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hmmm, na deze verkiezingen weet ik niet of iK de volgende keer weer GL zou stemmen. Rosenmuller heeft het altijd over links vs. rechts en bla. Ziekelijk eigenlijk, om niet te spreken over LPF die dezelfde termen aanhangt. Ook is GL bestwel een softe partij. Of dat negatief is week nie, maar mijn hoofd zegt nu: IK WEEEEEEET HET NIET MEEEEER!!!!!!
De UITSLAG VAN S.COM KOMT NIET ECHT OVEREEN MET DE LANDELIJKE. Juist.
Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 12:54. |
![]() |
|||
Citaat:
uhm er is toch ook links versus rechts, samen gaat het nou eenmaal niet zo goed, verschillende meningen staan och heel vaak tegenover elkaar? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ten tweede zijn het 'lege' aanduidingen. Wat bedoel je ermee? Ik zal is wat proberen. Links=sociaal. Rechts=liberaal. Hier kun je al niets mee, omdat het geen tegenoverelkaar staande begrippen zijn. Dan kun je iets specifieker zijn: Links=geld pompen in publieke sector. Rechts=zoek het zelf maar uit. Maar hoe je het ook went of keert, er blijven altijd onderwerpen buiten de boot vallen. Ik zou graag willen horen, hoe men hier op dit forum de politieke denkrichtingen indeelt... Je zou ook kunnen ingaan op de rol van de overheid in een maatschappij. Links=veel macht. Rechts=weinig macht. Maar als je dit koppelt aan de bestaande rechtse en linkse partijen dan klopt dit niet. Misschien op geld-niveau, maar niet op het cultuur-niveau. Kijk zo kloppen de begrippen nooit en moeten ze ook ophouden gebruikt te worden in algemene zin!
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Censuur en dictatuur in de SP T_ID | 189 | 03-02-2008 18:31 | |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 | |
Politicus van het jaar Politiker | 244 | 09-01-2007 15:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Help, ik ben de weg kwijt in de politiek! Severus | 25 | 25-01-2003 03:16 | |
"Druk op paars-groene ketel uit de rode zone" REIE | 3 | 14-12-2002 15:52 |