![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is hetzelfde als dat we nu tegen de moslims zeggen: jullie mogen moslim zijn, maar dan betalen jullie ons wel. Dus is het een soort afkoop. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een lesje in geschiedenis zou je goed doen bekijk niet alles vanuit ons huidige standpunt want toen gelden er hele andere waarden. De arabieren waren maar bar beschaafd vergeleken met andere veroveraars legers ![]() Ze betaalden belasting om het rijk in stand te laten houden, de sharia verbood dat een mede moslim op te leggen, dus als ze zich bekeerden hoefden ze niets meer te betalen en dat stond ze vrij, de arabieren hadden eigelijk daarom het liefst dat ze zich niet bekeerden. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken ook Syrisch orhodoxen (Turkije) en die zijn gevlucht, omdat zij verdrukt werden door de islamitische Turken en Koerden. En ik denk niet dat zij voor de lol uit hun land vluchten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan je ook verhalen over libanese christen die in tijd van oorlog gebruik maakten van de gelegenheid om met Israel te heulen en hun moslim buren te vermoorden. Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 13:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou breekt m'n klomp, hoe is het mogelijk alle anti-westerse media in het midden oosten te negeren, en tijdens het maken van zo'n fenomenale denkfout ook nog eens alle westerse invloeden als propaganda te bestempelen? Ik moet je feliciteren met jouw post, zulke enorme oogkleppen opzetten kan niet makkelijk geweest zijn. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moeilijk he, Nederlands? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, ik zag dat de LPF ook nog op 3 zetels stond. Wie stemt daar nu nog op? |
![]() |
||
Citaat:
Dat zijn splinterpartijtjes, die met veel pijn en moeite een zetel weten te veroveren, en niet echt meetellen in de vaderlandse politiek. Politiek op confessionele grondslag is eigenlijk iets van de vorige eeuw. Toch is het CDA nog steeds een van de grote spelers, en dat komt omdat ze zich zo nadrukkelijk profileren als de partij van de gezinnen. Ze hebben vrij veel niet gelovige stemmers. Veel gelovige nederlanders stemmen ook op andere partijen, die beter aansluiten bij hun politieke denkbeelden. Dat er een moslimpartij komt vind ik prima, maar ze moeten er niet op rekenen dat ze echt heel serieus genomen worden. Eerst maar eens zien of er politiek vakmanschap tussen zit. De LPF is al gezakt voor dat examen, en die waren ook vrij snel weer foetsie. |
![]() |
||
Citaat:
btw, jij bent Moslim, toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er wordt (vooral de laatste tijd) vaker OVER moslims gepraat dan MET moslims. Zo zijn er erg veel misverstanden over de Islam. Wellicht worden die weggenomen door een spreekbuis voor moslims op te richten en te bemoeien met actuele zaken. Dit lijkt mij juist een goede ontwikkeling. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom denk je dat dan? Met zo'n instelling zou niets tot stand komen inderdaad.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wouter Bos met een baardje <3 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de vrouwen moeten toch een keuze kunnen hebben. Als zij niet willen dat mannen hun aangapen, is dat hun goed recht om ze zich daar tegen te beschermen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik geef S. gelijk - laten we ergens anders op hoofddoekjes gaan kankeren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn excuses aan iedereen die ik gekwetst/beledigd hebt.. Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 22:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goede zaak?? Minderheden belachelijk maken? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders Verwijderd | 442 | 14-09-2009 06:52 |