Advertentie | |
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verwijderd
|
Laatst gewijzigd op 11-01-2009 om 16:26. Reden: +coolkast; +mr soija; +coolkast |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind je lijstje trouwens wel een beetje een verstoord beeld geven, soija. de volgorde van stemmen is eigenlijk meer de volgorde van verdenking. sommige mensen zeggen dat ze denken/verwachten voor iemand te gaan, maar het echte stemmen heeft dan natuurlijk nog niet plaatsgevonden.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk zeker wel dat dat jullie helpt. Als het goed is komt niemand er achter dat ik lieg over m'n stem, en dat heeft dan ook weinig invloed. Maar goed, als ik van tevoren had geweten dat iedereen ziener was en de stemmen bekend werden had ik natuurlijk wel anders gehandeld. In dit spel erger ik me behoorlijk aan bright blue en Toddish, en dan vooral aan bright blue. Beginner zijn we allemaal geweest, maar ik zie ook helemaal niet dat ze haar best doet om het te begrijpen. Mijn stem gaat niet naar haar, maar naar een Biertank-stemmer. En daarvan verdenk ik MartinV wel een beetje, maar coolkast evenveel en ik ga niet melopen. Coolkast dus. |
![]() |
|
ik vind lijstjes wel handig maar ben het wel met sterrenmeisje eens dat ze niet ipv de post van spelers moeten zijn. Kan me een spel herinneren waarin iedereen (incl. ikzelf) stom op de lijstjes afgingen en we dorpeling na dorpeling ophingen en de wolven bruut hadden gewonnen
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
hmm ik vind het heel erg lastig die opmerking die fantome plaats voor martinV was mij ook op gevallen.
Bright blue vind ik ook opmerking want echt haar best om het te begrijpen doet ze niet. echter denk ik als ze wolf zou zijn zou ze waarschijnlijk wel wat gecoacht worden door misschien ervarener wolven. Ik ga dit maal voor barabas iemand uit het biertank rijtje. Keb een voorgevoel maar ja dat is een ruk onderbouwing I know |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
@ Barabas, ik vind de reden van fizzle ook wat apart maar zover ik kan zien veroorzaakt ze geen gelijkspel toch.
MartinV heeft vier stemmen en Sterrenmeisje twee. Vervolgens hebben een aantal mensen een stem. En fizzle stemt toch als enige op Toddish of mis ik iemand? Dus hoe veroorzaakt zij hiermee gelijkspel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar toch. Geef nieuwe mensen een kans, net als mij ![]() ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Topic van het jaar 2009 Verwijderd | 33 | 12-04-2009 23:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 55 deel 3 Verwijderd | 152 | 27-01-2009 18:53 | |