Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2009, 13:26
Toddish
Toddish is offline
Wie genereerd dat lijstje? Is opzich wel handig.
Oud 11-01-2009, 13:26
Verwijderd
Kan iedereen doen.
en genereert.
Oud 11-01-2009, 13:32
Sherco
Sherco is offline
Hmpf. Ik denk inderdaad ook dat er wolven in het Biertank rijtje zitten, maar ik kan niet zeggen dat iemand me speciaal opvalt.
Daarbij erger ik me nog steeds aan Bright Blue (waarom speel je mee als je het spel niet snapt? Geldt ook voor Toddish trouwens...), dus ik ga wederom voor haar.
Oud 11-01-2009, 13:46
Verwijderd
Je moet er eens mee beginnen he.
Oud 11-01-2009, 14:08
MartinV
MartinV is offline
Het is een mogelijkheid om de komende hangrondes het hele biertankrijtje af te gaan, en dan maar wat dorpelingen op te offeren. De kans is immers zeer groot dat er weerwolven tussenzitten, tenzij we weer met liegende zieners te maken hebben .
Ironisch dat wie er ook uit het biertankrijtje opgehangen wordt, je beboet wordt voor het feit dat je op iemand stemt die er zelf uit wilde.

Het lijkt me een uitzondelijke situatie, of is het weleens eerder zo gegaan, zo snel al met een gelijkspel?
Oud 11-01-2009, 15:03
Verwijderd
MJa, het gaat mij dit keer te snel, dit topic, ik kan niet opnemen wat ik lees en ik sla veel posts over.

Ik verdacht Fantome (puur voorgevoel ), sterrenmeisje (weet niet meer waarom) en MartinV (weet ook niet meer waarom). Maar het wordt sm of martin, al vertrouw ik toddish en röps ook niet. Röps heeft zichzelf mooi vrijgesproken met zn "ik ben dorpeling en ik stop". En dan toch doorgaan, nja, ik vertrouw hem niet. Eerst een stemlijstje maken, denk ik.
Oud 11-01-2009, 15:31
Verwijderd
 Spelers Hangronde 2Hangronde 1
1sterrenmeisje MartinV 06Biertank 15
2coolkast MartinV 10Biertank 13
3Pippeloen MartinV 01fizzle-fluffy 18
4Barabas MartinV 07bright blue 17
5light fighter  Biertank 07
6Mutsieprutsie *****coolkast 06
7Sherco bright blue 09bright blue 08
8Mr Soija sterrenmeisje 11Röps 11
9flyaway  bright blue 19
10Eye of Sauron *****Röps 20
11MartinV  Biertank 21?
12Katje MartinV 08Barabas 01
13Basjeeh coolkast 12VeGs 02
14fizzle-fluffy  Eye of Sauron 05
15VeGs *****Biertank 14
16Toddish (B52) sterrenmeisje 05
17~~Fantôme~~ MartinV 02light fighter 10
18bright blue 
19Röps Mr Soija 04Eye of Sauron 09
20*Miekjuh* light fighter 03Röps 16

Laatst gewijzigd op 11-01-2009 om 16:26. Reden: +coolkast; +mr soija; +coolkast
Oud 11-01-2009, 15:36
Verwijderd
prachtig lijstje, soija.

ik heb mijn stem al verstuurd trouwens. ik denk dat MartinV idd wolf is, of iig bad guy ofzo.
wat bedoel je met dat Röps zichzelf heeft vrijgesproken trouwens?
Oud 11-01-2009, 15:38
Fantôme
Fantôme is offline
mooi soija, maak je VeGs voor het mooie nog even paars?
Oud 11-01-2009, 15:40
Verwijderd
Citaat:
mooi soija, maak je VeGs voor het mooie nog even paars?
paars? VeGs is geen geliefde
Oud 11-01-2009, 15:41
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
paars? VeGs is geen geliefde
groen bedoel ik!
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Daarbij erger ik me nog steeds aan Bright Blue (waarom speel je mee als je het spel niet snapt? Geldt ook voor Toddish trouwens...), dus ik ga wederom voor haar.
Dankjeweel
Ik wil het spel toch lééren misschien?
Verwijderd
Ik ga voor iemand uit het lijstje van Biertank, omdat daar gewoon een wolf inzit.
Ik ga daarom ook maar voor MartinV. Dan sluiten we gelijkspel meteen uit.
Oud 11-01-2009, 15:42
Verwijderd
Deze post.
Citaat:
@ Soija: Dat was dus ook de reden dat ik de eer aan mezelf hield, omdat ik hier dus absoluut geen zin in heb. Het is gewoon but dat de spelleiding die stemmen bekend heeft gemaakt, en het plezier is voor mij alweer verziekt. Ik had kunnen weten dat hier gezeik mee kwam en had dus niet mee moeten doen. Enfin, stem me er allemaal maar uit, ik ben toch simpele dorpeling.

Veel plezier verder
Leidt tot twee dingen:
1. Sympathie => geen stemmen
2. Schijnbaar dorpeling => geen stemmen
Oud 11-01-2009, 15:44
Verwijderd
Citaat:
groen bedoel ik!
Ik heb het wel donkergroen ipv zeegroen gedaan.

Ik stem sterrenmeisje.
Oud 11-01-2009, 15:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik heb het wel donkergroen ipv zeegroen gedaan.

Ik stem sterrenmeisje.
nou vooruit dan maar
vanwaar sterrenmeisje? dacht dat jij zo op rupsenjacht was?
Oud 11-01-2009, 15:49
Verwijderd
ik vind je lijstje trouwens wel een beetje een verstoord beeld geven, soija. de volgorde van stemmen is eigenlijk meer de volgorde van verdenking. sommige mensen zeggen dat ze denken/verwachten voor iemand te gaan, maar het echte stemmen heeft dan natuurlijk nog niet plaatsgevonden.
Oud 11-01-2009, 15:58
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
ik vind je lijstje trouwens wel een beetje een verstoord beeld geven, soija. de volgorde van stemmen is eigenlijk meer de volgorde van verdenking. sommige mensen zeggen dat ze denken/verwachten voor iemand te gaan, maar het echte stemmen heeft dan natuurlijk nog niet plaatsgevonden.
Je weet nooit wanneer het echt plaatsvindt. Als iemand zich bedenkt kun je het dan aanpassen. Je hebt zo in ieder geval een samenvatting van wat iedereen denkt, zodat je niet alle posts hoeft door te lopen van wie wat ook alweer heeft gezegd.
Oud 11-01-2009, 16:00
Verwijderd
en daarom ben ik juist tegen het overdreven gebruik van die lijstjes. als er een fout instaat of iets dergelijks... en ik vind het echt lazy-ass dat mensen niet zelf het topic doorlezen. je speelt toch mee? dan kan je best af en toe wat heen en weer scrollen.
Oud 11-01-2009, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Zo gaan de lijstjes altijd al. En ik hou zeer zeker geen rekening met wolven die vrijblijvend proberen te stemmen.
Oud 11-01-2009, 16:17
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
en daarom ben ik juist tegen het overdreven gebruik van die lijstjes. als er een fout instaat of iets dergelijks... en ik vind het echt lazy-ass dat mensen niet zelf het topic doorlezen. je speelt toch mee? dan kan je best af en toe wat heen en weer scrollen.
Ja is wel zo. Misschien is het wel leuker als je juist zelf ernaar moet zoeken.
Oud 11-01-2009, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Onzin. Wij hebben er NIKS aan als jij staat te liegen. Jij weet van jezelf dat je anders hebt gestemd, leuk voor jou, maar dat helpt ons niet. Jij neemt bij ons die informatie weg en vervangt het door niet-juiste informatie. Als je wil koekeloeren, geef je maar geen stem door.
Ik zou graag willen dat ik zo kon spelen zoals jij in het vorige spel (of daarvoor?) maar ik ga dat ook echt niet nadoen. Dus ik blijf gewoon m'n stem doorgeven, en daarbij kijk ik als ziener vooral naar wat tactisch om er zelf in te blijven. Want dat is natuurlijk het slimst, ik moet zoveel mogelijk kennis vergaren en deze ook met jullie delen.

En ik denk zeker wel dat dat jullie helpt. Als het goed is komt niemand er achter dat ik lieg over m'n stem, en dat heeft dan ook weinig invloed. Maar goed, als ik van tevoren had geweten dat iedereen ziener was en de stemmen bekend werden had ik natuurlijk wel anders gehandeld.

In dit spel erger ik me behoorlijk aan bright blue en Toddish, en dan vooral aan bright blue. Beginner zijn we allemaal geweest, maar ik zie ook helemaal niet dat ze haar best doet om het te begrijpen.

Mijn stem gaat niet naar haar, maar naar een Biertank-stemmer. En daarvan verdenk ik MartinV wel een beetje, maar coolkast evenveel en ik ga niet melopen. Coolkast dus.
Oud 11-01-2009, 16:19
Fantôme
Fantôme is offline
ik vind lijstjes wel handig maar ben het wel met sterrenmeisje eens dat ze niet ipv de post van spelers moeten zijn. Kan me een spel herinneren waarin iedereen (incl. ikzelf) stom op de lijstjes afgingen en we dorpeling na dorpeling ophingen en de wolven bruut hadden gewonnen
Oud 11-01-2009, 16:26
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
ik vind lijstjes wel handig maar ben het wel met sterrenmeisje eens dat ze niet ipv de post van spelers moeten zijn. Kan me een spel herinneren waarin iedereen (incl. ikzelf) stom op de lijstjes afgingen en we dorpeling na dorpeling ophingen en de wolven bruut hadden gewonnen
Haha ja das niet zo slim. Op een gegeven moment gaat iedereen zich naar die lijstjes richten en dan wordt het vanzelf waarheid wat er in staat.
Oud 11-01-2009, 16:27
Verwijderd
Ik ga niet af op het lijstje, tis puur een naslagwerkje, waaraan je niet te veel waarde moet hechten.

Maar goed, die discussie is al vaak geweest. Laat iedereen gewoon doen wat hij/zij wil.
Oud 11-01-2009, 16:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Haha ja das niet zo slim. Op een gegeven moment gaat iedereen zich naar die lijstjes richten en dan wordt het vanzelf waarheid wat er in staat.
het was niet zozeer dat de lijstjes niet kloppen, maar wát spelers zeggen levert ook vaak veel info op en daar werd niet meer naar gekeken.
Oud 11-01-2009, 17:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben er twee dagen helemaal uitgeweest omdat ik bij mijn vader zat. Ik ben nu veel te moe om alles bij te lezen en theorieën te vormen dus ik stem op Toddish, omdat ik die niet ken. Sorry. Ik zal morgen alles bijlezen en weer actief meedoen.
Oud 11-01-2009, 18:03
light fighter
light fighter is offline
hmm ik vind het heel erg lastig die opmerking die fantome plaats voor martinV was mij ook op gevallen.

Bright blue vind ik ook opmerking want echt haar best om het te begrijpen doet ze niet. echter denk ik als ze wolf zou zijn zou ze waarschijnlijk wel wat gecoacht worden door misschien ervarener wolven.

Ik ga dit maal voor barabas iemand uit het biertank rijtje. Keb een voorgevoel maar ja dat is een ruk onderbouwing I know
Oud 11-01-2009, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er twee dagen helemaal uitgeweest omdat ik bij mijn vader zat. Ik ben nu veel te moe om alles bij te lezen en theorieën te vormen dus ik stem op Toddish, omdat ik die niet ken. Sorry. Ik zal morgen alles bijlezen en weer actief meedoen.
Wat een kutreden. Beter stem je dan op degene die al de meeste stemmen heeft, zo veroorzaak je gelijkspel en kan je verrader zijn.
Oud 11-01-2009, 18:12
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Wat een kutreden. Beter stem je dan op degene die al de meeste stemmen heeft, zo veroorzaak je gelijkspel en kan je verrader zijn.
Hoe weet je dat ze gelijkspel veroorzaakt?
Oud 11-01-2009, 18:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoezo zou ik gelijkspel veroorzaken? En dorpelingen houden toch zo van gelijkspel?
Oud 11-01-2009, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Anders laat je anderen even zelf weten op wie ze stemmen.
Oud 11-01-2009, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet je dat ze gelijkspel veroorzaakt?
Dat lijkt me vrij duidelijk.
Oud 11-01-2009, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Hoezo zou ik gelijkspel veroorzaken? En dorpelingen houden toch zo van gelijkspel?
Later in het spel ja.
Oud 11-01-2009, 18:23
Fantôme
Fantôme is offline
@ Barabas, ik vind de reden van fizzle ook wat apart maar zover ik kan zien veroorzaakt ze geen gelijkspel toch.
MartinV heeft vier stemmen en Sterrenmeisje twee. Vervolgens hebben een aantal mensen een stem. En fizzle stemt toch als enige op Toddish of mis ik iemand? Dus hoe veroorzaakt zij hiermee gelijkspel?
Oud 11-01-2009, 18:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja dat vraag ik me dus ook af!
Oud 11-01-2009, 18:27
Verwijderd
Citaat:
@ Barabas, ik vind de reden van fizzle ook wat apart maar zover ik kan zien veroorzaakt ze geen gelijkspel toch.
MartinV heeft vier stemmen en Sterrenmeisje twee. Vervolgens hebben een aantal mensen een stem. En fizzle stemt toch als enige op Toddish of mis ik iemand? Dus hoe veroorzaakt zij hiermee gelijkspel?
Dat zou hier mee kunnen. En het blijft een kutreden. En ik keek verkeerd.
Oud 11-01-2009, 18:28
Verwijderd
Maar veel anders dan stemmen met een kutreden kan ze nu niet, dat heeft ze al gezegd. En ik vind het echt onzin dat jij dan zegt dat ze maar op degene met de meeste stemmen moet stemmen. Echt, wtf.
Oud 11-01-2009, 18:32
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dat zou hier mee kunnen. En het blijft een kutreden. En ik keek verkeerd.
1) ehh huh. dat zou kunnen als er twee wolven op MartinV stemmen ja
2) ja naja oke
3) dus: ze veroorzaakt geen gelijkspel?
Oud 11-01-2009, 18:41
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
@ MartinV heeft vier stemmen en Sterrenmeisje twee.
Helaas moet ik concluderen dat het er 6 zijn. Het is niet op stem gerankschikt. Mooi voorbeeld van hoe zo'n lijstje verkeerd gelezen kan worden. Er moeten veel liegers onder ons zijn wil ik de volgende dag halen.
Oud 11-01-2009, 19:00
geen punt :|
geen punt :| is offline
Telfoutje of verspreking, Fantome?
Oud 11-01-2009, 19:04
flyaway
flyaway is offline
Ik ga weer voor bright blue, ze doet niet echt mee.
Oud 11-01-2009, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Maar veel anders dan stemmen met een kutreden kan ze nu niet, dat heeft ze al gezegd. En ik vind het echt onzin dat jij dan zegt dat ze maar op degene met de meeste stemmen moet stemmen. Echt, wtf.
Maar de reden "hij speelt net mee"
wtf.
Oud 11-01-2009, 19:07
Verwijderd
Citaat:
1) ehh huh. dat zou kunnen als er twee wolven op MartinV stemmen ja
2) ja naja oke
3) dus: ze veroorzaakt geen gelijkspel?
Nee. dus. Blijkbaar.
Oud 11-01-2009, 19:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar de reden "hij speelt net mee"
wtf.
Dat is dan ook niet de reden
Oud 11-01-2009, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nee dat je 'm niet kent, maar dat is evengoed een kutreden.
Oud 11-01-2009, 19:15
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ik vind ook een beetje dat de reden 'ik ken hem niet' eigenlijk geen goede reden is. Niet dat je dan niet op hem mag stemmen, maar het klinkt niet echt aardig.
Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar toch. Geef nieuwe mensen een kans, net als mij
Oud 11-01-2009, 19:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga toch niet niet op mensen stemmen omdat dat niet aardig is?
Oud 11-01-2009, 19:21
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Ik ga toch niet niet op mensen stemmen omdat dat niet aardig is?
Nee, maar de manier waarop je het zegt komt niet zo aardig over. Het gaat er niet om dat je op hem stemt, maar dat je erbij zegt dat je dat doet omdat je hem niet kent klinkt een beetje raar. En ik bedoel eigenlijk met het een kans geven van geef mensen een kans om ze wel te leren kennen.
Oud 11-01-2009, 19:26
Verwijderd
Als ze gewoon had gezegd 'ik stem op Toddish', dan had ook niemand z'n bek opengetrokken, dus dit is een beetje een onzinnige discussie.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten