Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar volgensm ij doen spelleiders toch waarschuwingen uitdelen als er 2 keer niet gestemd wordt? Dus ik heb zo mijn twijfels. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het lastig. Ergens geloof ik Archonts onnozele gedrag wel - het gebeurt immers vaker dat spelers denken dat je moet stemmen in het topic - maar het feit dat hij dus blijkbaar nog geen waarschuwing heeft gehad en het feit dat hij heel goed van ervaren wolven de opdracht kan hebben gehad om zich zo te gedragen... maakt dat ik misschien toch wel op hem ga stemmen morgen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, ik heb nu al zin in het volgende spel begin het te snappen! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tovenaar
De Tovenaar beschermt elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven, waarbij hij natuurlijk niet zichzelf mag beschermen. De naam van zijn beschermeling stuurt de Tovenaar in een pm naar de Spelleider. Positie: dorpelingen Kennis: alleen de eigen functie. Ik hoop dat hij deze pagina ook leest ![]() Anders ga ik als grafgraver archont bij de volgende wolfkeuze mijn eigen graf maar graven ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Anyway. Het is wel een geliefde tactiek bij noobwolven om zich onnozeler voor te doen dan ze zijn, zodat ze verdacht gedrag kunnen afschuiven op spelmaagdelijkheid. Maar aan de andere kant vestig je dan wel erg de aandacht op je. Toen ik spelleider was heb ik gemerkt dat je vooral in het begin gewoon telt hoeveel stemmen spelers krijgen, en niet direct ziet dat mensen niet hebben gestemd, het zijn er ook best veel. Dat kan een verklaring zijn voor het nog geen waarschuwing hebben gehad. Of deze spelleiders voeren een soepeler rodekaartbeleid dan andere. Maar ik denk het eerste, want ik vermoed dat ze solero anders wel een pm hadden gestuurd om te benadrukken dat hij per pm moet stemmen. Iig, ik geloof hem dus wel, hoewel het een dikke fail blijft, want als je een beetje hebt meegelezen met eerdere spellen en goed kijkt naar wat iedereen zegt blijkt daar best duidelijk uit hoe het stemmen gaat.
Verder heb ik nog niet echt goed zicht op dit spel. Jammer dat de cupido een onbekende is, dan is het ook lastig inschatten wie hij geliefden heeft gemaakt. Waarschijnlijk wel een m/v-koppel, zoals Kazet ook zei. ALs je daarop voortborduurt neig ik, aangezien de cupido nieuw is hier en de spelers niet kent, naar een koppel bij wie uit de namen het geslacht blijkt. Maargoed, dat is wel heel vergezocht ![]() |
![]() |
|
Ik ga morgen denk ik voor Archont, niet eens per se omdat ik hem verdenk van wolf-zijn maar gewoon omdat ik dat genoob een beetje vervelend vind.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Requiem
Het werd wat drukker en onrustiger op de begraafplaats. Archont voelde de spanning in zijn lichte slaap. ’s Nachts sliep hij niet viel, maar soms zat hij wat in zijn grote luie stoel te dutten. Severus bezocht hem vaak, ze misten elkaar. Archont wist niet of hij droomde dat ze er was, of dat ze hem echt bezocht. Het maakte hem niet veel uit, hij hoefde haar zo minder te missen. De nieuwe jongen bracht onrust op de plaats die bedoeld was als laatste rustplaats, vertelde ze. Eerst had Ghidorah aandacht gehad van vooral de vrouwelijke bewoners en schilder ArPos, maar Vytan stond nu in de grootste belangstelling. ArPos wilde hem constant schilderen, bij de boom, op een steen, in zijn graf. Hij bleef aandringen en vragen, maar Vytan was vooral verward en sloeg vaak af. Daar hield de schilder niet veel rekening mee, hij sloeg Vytan stiekem gade en was vaak te spotten achter een boom, verscholen. Ghidorah was jaloers, hij vond dat hij veel fotogenieker was dan die nieuwe slungel uit de stad. Eye of Sauron zat te mopperen. Op het weer (“Veel te hoekig”), op de kleur van het zand (“Het gaat me vervelen, wanneer verversen ze het eens, ik vind het haast prettig als de jachthond er op piest, gewoon voor de afwisseling”), op zijn steen die al een tijdje niet was ontdaan van het omhoog kruipende mos (“Ik voel het in mijn botten kriebelen, het kietelt, maar mijn gekromde rug belemmert me te krabben”), op het krakende hek (“Zelfs een valse f# gecombineerd met een schelle b-mol klinkt beter dan dit en het houdt me uit mijn slaap”), op het geklets van de rest (“Dat oeverloze gekakel, totaal geen niveau”), op de stilte als niemand wat zei (“Wat zijn ze stiekem aan het bekonkelen? Ik voel het, ze voeren iets in hun schild). Hij had kritiek op de patronen die de vogels vormden als ze overvlogen (“De pseudo-symmetrie is pijnlijk”). Hij zeurde over de schilder, (“Totaal geen talent. Mijn broer kon dat veel beter, die had niet zo’n ego om zich heen hangen en wist wat echt kunst was, in tegenstelling tot deze amateur”), Daboman de klopgeest (“Zijn titel klinkt zo beleefd, maar manieren, ho maar”) en nu dus op de nieuweling (“Zoveel aandacht is nooit goed voor een mens”). Ghidorah probeerde met Eye of Sauron mee te mopperen, maar dat werd hem niet in dank afgenomen. (“Wat denkt die gozer nou helemaal, zelfs de maden zullen geen punt aan IQ er op vooruit gaan als ze zijn brein verteerd hebben”). Light Fighter, de engel van resurrectie, vloog rond in cirkels boven het uitgestrekte veld vol grafstenen en perken. Haar jurk wapperde achter haar aan en gaf het een spookachtig effect. Light fighter was niet bewust aan het spoken, ze voelde zich lusteloos en onrustig tegelijk. Haar vleugels hingen aan haar rug, ze gebruikte ze niet. Ooit was ze heel gracieus, toen voelde het of haar bestaan een doel had. Maar nu was ze haar pit verloren en rommelde ze maar wat aan. Niemand vroeg haar wat, en als ze dat deden voelde ze zich beledigd, niemand vroeg hoe het met haar ging, of wat ze ergens van vond, ze spraken haar enkel aan als ze wat nodig hadden. Als iemand haar om een gunst vroeg, werd ze er niet voor bedankt. Ze zag ze ook nooit terug. Nooit zagen ze, de vragers. Ze keken, maar zagen niet. Met dode ogen keken ze door haar heen. Niemand sprak haar vrolijk aan, leek blij te zijn met haar gezelschap. Als om een gunst gevraagd werd, begon Light Fighter hysterisch te lachen, te gillen en vloog ze met enorme snelheid in spiralen door de lucht. Na een tijdje vroeg niemand haar meer wat, ze miste het reageren met haar overdreven reactie. Daarom zweefde ze rond. Gene Punt, de verkoolde heks, volgde Light Fighter met haar ogen. Toen stapte ze op haar bezem en vloog achter Light Fighter aan. Die keek om en vloog onbewust wat langzamer. Samen vlogen ze zonder een woord te zeggen een paar rondjes. Opeens schoot Gene Punt weg, Light Fighter schoot achter haar aan als in een reflex. Ze voelde zich vrolijker worden en begon er van te genieten. Ze haalde Gene Punt in en toen vloog die achter haar aan. Light Fighter vloog steeds harder en hoger. Gene Punt kon haar nauwelijks bijhouden, maar zij had haar heksenkrachten. Een lange draad vormde zich aan haar bezem en deze hechtte zich aan de mantel van Light Fighter. “Haha, je haalt me nooit meer in!” Gene Punt kwam dichterbij. Light Fighter, die de draad niet gezien had, merkte dat Gene Punt de afstand tussen hun in wist te verkleinen. Beiden wisten ze dat Light Fighter niet tegen haar verlies kon. Light Fighter werd roekeloos en koos voor de winst. Ze ging door de poort waar zij als enige uit terug kon keren, waar zij zich dus als enige even kon verstoppen. Toen ze achterom keek om de poort achter zich te zien sluiten, zag ze tot haar grote schrik dat de heks haar gevolgd was. Gene Punt was door de poort gegaan en kon nu nooit meer terug naar het rijk van de levenden, waar op kerkhoven werd gespookt. Was het een ongeluk, of was het hele spel de opzet geweest? Beneden verdween Ghidorah in het niets. Hij had al eerder aanvraag gedaan bij light fighter. Er was wat mis gegaan met zijn overstap en door de plotselinge onverwachte overstap van Gene Punt werd het laatste stukje van de overstap toch opeens ingezet. Niemand zag hem gaan, ze merkten pas later dat hij verdwenen was. Beneden op het kerkhof klonk het gezang van de doden, de melodie rees op uit elk graf, omhoog richting de maan. Eenmaal weg is nooit meer terug. Ligt het verleden voor je, of achter de rug? Wat is geweest dat kun je zien, Wat nog moet komen niet, Dus is de dood verleden tijd? Nul inultum remanebit. Is het zo vergankelijk Zijn we zo afhankelijk Van vragen over het onbekende Als we het weten, het ongewende. De dood – en wat erna? Wat komt er na het duister? Het requiem aeterna Et lux perpetua. 1. Light Fighter 2. Wammus 3. Eye of Sauron 4. Katje 5. arPos 6. Severus 7. Ghidorah (dorpeling / geliefde) 8. VeGs 9. Allure 10. Kazet Nagorra (/Pippeloen) 11. Matige Muis (ziener) 12. Archont 13. Vytan (dorpeling) 14. Mr Soija 15. Cherry Springs 16. Absinthe 17. kleinepierik (cupido) 18. Tink* 19. geen punt (dorpeling / geliefde) 20. Daboman 21. Biertank 52 22. Sens. Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = gestorven aan liefdesverdriet ![]() ![]() Geen punt is opgegeten! Hij is dorpeling en geliefde. Met hem is ook Ghidorah de pijp uit gegaan, geliefde van Geen punt. Jullie hebben tot morgen 20.30 de tijd om te stemmen voor de hangronde. edit: aangepast
Laatst gewijzigd op 19-05-2009 om 09:10. |
![]() |
|
Stel dat hij wel een pm heeft gehad, waarom zou hij dan liegen dat hij dat niet heeft gehad? Dat vind ik zo raar. Of het is een wolf die niet hoeft te stemmen natuurlijk, maar dan maak je die fout niet en lieg je gewoon dat je er één hebt gehad. Maar waarom zou je als dorpeling liegen dat je er geen hebt gehad. ;x
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als hij heeft gelogen over niet weten hoe te moeten stemmen, moest hij automatisch liegen dat hij geen pm heeft gehad; lees maar na hoe de conversatie ging. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat: