Advertentie | |
|
![]() |
||
Binnenkort weer een nieuwe Rome:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga voor een anonieme OV-chipkaart naar een balie van OV-bedrijven, verkoopautomaten op stations, diverse tabakspeciaalzaken (zoals Primera), supermarkten (AH en C1000) en bij sommige Bruna's. Check locaties met anonieme OV-chipkaarten bij u in de buurt (nieuw venster). Een anonieme OV-chipkaart is vier tot vijf jaar geldig. http://www.ov-chipkaart.nl/allesover...rt/waartekoop/ Kost 7,50. Eventueel kun je ook een dagkaart kopen bij het busbedrijf in Amsterdam, die is, geloof ik, 7 euro en dan kun je onbeperkt reizen. (Op de anonieme kaart moet je nog saldo zetten, maar die kun je dus wel vaker gebruiken daarna). |
![]() |
|
Verwijderd
|
hey, hoe kan dat eigenlijk? Iedere keer na het opstarten loopt de computer vast. Het klokje, de icoontjes, de startbalk, alles. Behalve de pop-ups van avast, die kan ik wel wegklikken. En als ik lang genoeg wacht verdwijnt alles en zie ik alleen nog maar het bureaublad. Zonder icoontjes en startbalk en alles. Alles verdwijnt dan en ik kan nergens op klikken of typen? De koeling is het niet, hij voelt helemaal niet warm.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En verder heb ik géén idee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat is partitie? (nog een facepalm voor mezelf!) (ach, zo leer ik elke dag bij) ik heb al mijn muziek op de D schijf, ben ik die kwijt? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Probeer eens te achterhalen of je onlangs, voor de problemen begonnen, applicaties of drivers hebt geïnstalleerd of geupdatet. Als je kunt pinpointen, verwijder dat stukje software in de veilige modus. Als dat geen soelaas biedt; opstarten in veilige modus waarbij je alles moet bevestigen en kijk waar het mis gaat. Ook kun je de Event Log nakijken op curiosa. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|