Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Een wereld zonder Leonard Cohen of een wereld zonder Tom Waits? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
James Bond of Sherlock Holmes?
|
Aronofsky. Hoewel Boogie Nights en There Will Be Blood misschien wel beter zijn dan alles van Darren, heb ik persoonlijk meer met Aronofsky's stijl. Lekker gestileerd en over de top, maar niet op een vieze Snydermanier. En het hakt er allemaal goed in. 't Wel een heel moeilijke.
Tarantino of Coen Brothers?
|
Coen Brothers. Tarantino vind ik zeer prettig om te kijken, maar om de Coen Brothers moet ik altijd meer lachen en kan ik gewoon meer waarderen, ze spreken mij persoonlijk heel erg aan.
Een jaar geen seks of een jaar alleen maar seks met lelijke bedpartners die er ook nog eens niks van bakken?
||
Gatverdamme
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Slagroomtaart of coolbest sinaasappelsap?
|||
Citaat:
Citaat:
Gele of bruine sneeuw?
|
Dood, want die zijn vaak lekker dramatisch en duister
![]() edit: cola dan maar. Dat gaat lekker plakken ![]() ![]() Wat vind/vond je het meest nutteloze schoolvak?
|
Lichamelijke opvoeding. Ik vind dat geen zaak voor scholen.
Vond het hondsirritant dat ik 30 uur in de week fietste, en me dan blesseerde met iets nutteloos als turnoefeningen doen op school ^^. Niet echt een dillema trouwens. Diarree of loopneus?
|
Reageer dan niet!
![]() Falen tijdens de kennismaking met de vriend(in). Die zie je nog vaker, en het is vervelend als het lastig start, maar dat kun je later ruim goed maken. Als je een sollicitatiegesprek echt verknalt (dus niet dat je vanaf het begin al ongeschikt bleek, maar dat het gewoon een kutdag is waarop alles tegenzit), dan krijg je meestal geen kans meer. Je allerbeste vriend(in) of je partner? Als je geen hebt, doe dan alsof (of reageer niet).
||
Citaat:
![]() Seks met Andries Knevel of een sinaasappel in je kont?
|
Verwijderd
|
Seks met Andries Knevel. Hele smerige seks waar 'ie niet achter kan staan, waardoor 'ie spontaan van z'n geloof valt of moet accepteren dat 'ie ervoor naar de hel gaat. Met mensen die verkleed zijn als bijbelfiguur, een midgetprostituee ter shock value, een nagespeelde kruisiging, een greep uit 't assortiment van Divine Interventions en Slayer op de achtergrond. Een sinaasappel anaal inbrengen lijkt me onverantwoord.
Heb je liever te lange tanden of een te dikke tong? Van het tweede krijg je een licht spraakgebrek maar je hebt er verder geen last van. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Besmetting bij kernreactor Petten Eric Berger | 125 | 21-11-2007 22:33 | |
Liefde & Relatie |