Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben maar alvast begonnen met wat kerstcadeautjes, dan kan ik de financiele schade verspreiden over 2 maanden
![]() - Uitvergroting van een foto van onze hond - Lijst voor om de foto - 4 theeglazen - 2 kristallen witte wijnglazen - Donkerrode Cashmere shawl - Van die opstabelbare zwaar katonnen doosjes als accesoires voor op de slaapkamer (bordeaux rood met witte roosjes) |
![]() |
|
eigenlijk pas maandag als ik jarig ben, maar heb het stiekem toch nu al
![]() massief zilveren horloge DKNY; allemaal 'rondjes' aan elkaar met rond klokje, erg mooi vind ik zelf gouden slavenarmband (traditie bij de vrouwen in the family als je 18 wordt.. geen problemen mee ![]() nieuwe galajurk (ja alweer maar deze was goedkoop en vond m gewoon te cool) beetje bronskleurig, zijde, heel apart ![]() sigaretten tweed rokje van Benetton haarelastiekjes Etos oorbelletjes
|
Verwijderd
|
In chronologische volgorde:
Dinsdag Pakje Davidoff Classic Frietje speciaal € 20,- beltegoed Vier Amsterdammertjes Frietje mayo Frikandel speciaal Woensdag Frietje speciaal Stuk pepperoni bij PizzaHut Elf Amsterdammertjes Frietje speciaal Balletje gehakt met mayo Gister Flesje Spa Groen Twee Palmpjes Pakje Lucky Strike Broodje bal met mayo |
![]() |
|
six pack hoegaarden grand cru (is alweer op
![]() en nog wat ander bier.. en gordijnen, zwart fluweel ![]() en een 120 cd-koffer van skb (skb1717) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn laatste aanwinst: - een heleboel blauwe plekken - keelpijn - snoepketting van Lin - treinkaartje - twister Flogging-Molly-was-stoer.
Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 11:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Smiley: whaha, ja klopt, d'r zit namelijk een soort van geabstraheerde pentagram op, en dat vond ik nogal dom dus heb ik er heel ludiek een smiley overheen geplakt. 'k zie wel of ik 'm weghaal ik vind het wel wat hebben ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|