Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het wel stom, ik had nog wel heel groot KOOFFFFIIIEEEE neergezet op het whiteboard bij dingen die gehaald moesten worden en ze hebben alles gehaald behalve koffie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh Lorelei, jij weet dit vast wel. Hoe zit het rond deze tijd van het jaar met licht in Noorwegen? Ik ga daar binnenkort voor een paar weken heen en ik vraag me af of het daar nu superlang licht blijft of juist niet.
Als je nog nuttige Noorwegentips hebt dan hoor ik ze ook graag, trouwens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Opgezocht: Van 22 op 23 juni gaat de zon onder om 22:46 en komt op om 3:50. (in Oslo)
Hij gaat wel heel langzaam op en onder natuurlijk, waardoor er een vrij lange schemering is, maar ik denk dat je erop kunt rekenen dat het tussen middernacht en half drie wel donker is. Laatst gewijzigd op 16-06-2010 om 08:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nuttige Noorwegentips.. hmz. Sla drank in voordat je in Noorwegen bent? ![]()
|
Verwijderd
|
Mweh, niet werk gerelateerd emailen in het engels is toch niet mijn sterkste kant. (Op mijn werk gaat het prima, maar dat zijn dan ook bijna standaardmails die je moet beantwoorden, daar red ik me inmiddels wel mee) Nou ja, volgens mij heb ik wel duidelijk gemaakt wat ik bedoel
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ah, dank allen. Leukleuk
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh jee ik ben weer mijn biebboeken vergeten mee te nemen
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja het is 10 ct per boek per dag ofzo. En ik heb nu 4 boeken. Nog een geluk dat 3 lucky luke's in 1 band zitten, zo telt het als 1 boek
![]() Ik heb echt zooo vaak biebboetes en het stomme is dat ik ze binnen twee weken uit heb (ik leen ook vooral strips), terwijl ik ze drie weken mag houden. Maar dan vergeet ik ze terug te brengen. En je kunt ze gewoon online verlengen, maar dat doe ik dan niet omdat ik denk 'nee ze hoeven over drie dagen pas, dat doe ik heus nog wel'. En als je al te laat bent kun je niet meer verlengen ![]() Maargoed, dat wordt vanmiddag een route ziekenhuis-dierenwinkel-huis-bieb-huis in plaats van de route ziekenhuis-bieb-dierenwinkel-huis. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Toen ik in Oslo was, was er een hittegolfje
![]() ![]() Wat Noren ook doen, goede gewoonte vind ik, is zodra het mooi weer is (of dat nu mooi zomerweer of goed skiweer is), van 7 tot 1 werken in plaats van van 9 tot 5. Die twee uurtjes per dag halen ze dan wel weer in als het regent. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|