Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2010, 07:58
Verwijderd
Citaat:
inderdaad, ik sta nu zelfs vóór mijn wekker op!
Dat heb ik ook hoor, dan word ik wakker door het zonlicht en de fluitende vogeltjes!
Advertentie
Oud 16-06-2010, 08:03
Verwijderd
Goedemorgen.

Ik was ook vóór mijn wekker wakker maar ik sliep dan ook al om tien uur, terwijl de wekker op zeven uur stond.

Ik heb besloten dat ik niet meer besmettelijk ben dus ik ben heel keurig op tijd op mijn ene werkplek die is dichterbij dan de andere
Oud 16-06-2010, 08:18
Verwijderd
Morning. We hebben geen koffie meer in huis hoe moet ik nu wakker worden?
Oud 16-06-2010, 08:18
Verwijderd
Omg Moz Martin naamzoek.

Oud 16-06-2010, 08:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goed verhaal, lekker kort

Slaap lekker! Kusje
M'n computer stond nog aan dus ik dacht: ik zal eens even een berichtje droppen.

Goeiemorgen schatjes. Ik moet duidelijk goeie gordijnen en zo kopen want dit is helemaal niets zo..
Oud 16-06-2010, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Omg Moz Martin naamzoek.

[filmpje]
hahahaahahahaa
Citaat:
M'n computer stond nog aan dus ik dacht: ik zal eens even een berichtje droppen.

Goeiemorgen schatjes. Ik moet duidelijk goeie gordijnen en zo kopen want dit is helemaal niets zo..
Hoezo?
Oud 16-06-2010, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Met drankjes!
Oud 16-06-2010, 08:23
Verwijderd
Citaat:
in het huis van iemand anders!

Of cola. Mmm cola op een lege maag
Oud 16-06-2010, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Met drankjes!
mjuh het is maar een kop thee geworden, ik vind het nu al een rotochtend

hoi! Wie ben jij?
Oud 16-06-2010, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Omg Moz Martin naamzoek.

[filmpje]
:'D <3
Oud 16-06-2010, 08:25
Verwijderd
Citaat:
in het huis van iemand anders!
Ja maar jeetje, dan moet ik me eerst aan gaan kleden en douchen enzo, dan kan ik net zo goed naar de supermarkt lopen. Dus ik leg me er wel even bij neer dat ik wakker moet worden met thee.

Ik vind het wel stom, ik had nog wel heel groot KOOFFFFIIIEEEE neergezet op het whiteboard bij dingen die gehaald moesten worden en ze hebben alles gehaald behalve koffie /addict
Oud 16-06-2010, 08:25
Verwijderd
Niks mis met cola op een lege maag hoor!
Oud 16-06-2010, 08:26
Verwijderd
Mijn maag vind dat nooit zo fijn en gaat dan borrelen.
Oud 16-06-2010, 08:26
Verwijderd
Los van of ik het een goed idee vind, ik heb ook geen cola!
Oud 16-06-2010, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Omg Moz Martin naamzoek.

[filmpje]
vind deze leuker

Oud 16-06-2010, 08:28
Verwijderd
Zo mooi als de print verandert in luipaard en die vrouw meteen euforisch begint zichzelf te knuffelen.
Oud 16-06-2010, 08:28
Verwijderd
hm kromme zin
Oud 16-06-2010, 08:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoezo?
Het is hier zo licht dat ik bijna niet slaap en steeds wakker word.
Oud 16-06-2010, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Het is hier zo licht dat ik bijna niet slaap en steeds wakker word.
Oh ik had niet door dat je er al sliep! Ik moet ook nog steeds nieuwe gordijnen regelen. Ik krijg ze van mijn ouders, maar ik ben er nog steeds niet achteraan geweest (het idee is dat ik ze uitzoek en betaal, mijn ouders doorgeef wat ik kwijt was & dat ze dat bedrag dan weer naar mij storten, maar elke keer als ik tijd heb heb ik geen geld om voor te schieten & als ik geld heb heb ik geen tijd, bweh ) maar ik kan uit ervaring vertellen dat je best snel went aan door licht heen slapen
Oud 16-06-2010, 08:39
Verwijderd
De zon schijnt en het is like 21 graden vandaag.
Oud 16-06-2010, 08:40
Verwijderd
Citaat:
De zon schijnt en het is like 21 graden vandaag.
Citaat:

hoi! Wie ben jij?
Oud 16-06-2010, 08:40
Verwijderd
Ik kan juist beter slapen als het licht is.
Oud 16-06-2010, 08:42
Verwijderd
Oh Lorelei, jij weet dit vast wel. Hoe zit het rond deze tijd van het jaar met licht in Noorwegen? Ik ga daar binnenkort voor een paar weken heen en ik vraag me af of het daar nu superlang licht blijft of juist niet.

Als je nog nuttige Noorwegentips hebt dan hoor ik ze ook graag, trouwens.
Oud 16-06-2010, 08:43
Verwijderd
Ik ben een wheezle.
Je hebt daar toch het noorderlicht?
Oud 16-06-2010, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Oh Lorelei, jij weet dit vast wel. Hoe zit het rond deze tijd van het jaar met licht in Noorwegen? Ik ga daar binnenkort voor een paar weken heen en ik vraag me af of het daar nu superlang licht blijft of juist niet.

Volgens mij is het daar 23 juni midzomerfeest en zou het dan dus zo'n beetje de hele nacht licht moeten zijn
Oud 16-06-2010, 08:46
Verwijderd
Het ligt er wel aan hoe noordelijk je zit. In Oslo gaat in de kortste nacht de zon wel een aantal uur onder.
Oud 16-06-2010, 08:48
Verwijderd
Opgezocht: Van 22 op 23 juni gaat de zon onder om 22:46 en komt op om 3:50. (in Oslo)

Hij gaat wel heel langzaam op en onder natuurlijk, waardoor er een vrij lange schemering is, maar ik denk dat je erop kunt rekenen dat het tussen middernacht en half drie wel donker is.

Laatst gewijzigd op 16-06-2010 om 08:55.
Oud 16-06-2010, 08:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ik geloof dat het antwoord al wel gegeven is. Het is nu vooral licht, en hoe noordelijker je gaat, hoe minder lang het nog donker wordt. In hotels en zo houden ze rekening met toeristen door heel goeie, verduisterende gordijnen op te hangen.

Nuttige Noorwegentips.. hmz. Sla drank in voordat je in Noorwegen bent? En ehm, het kan een groot voordeel zijn om een auto te huren maar dat hangt af van wat je wil gaan doen.
Oud 16-06-2010, 09:07
Verwijderd
Mweh, niet werk gerelateerd emailen in het engels is toch niet mijn sterkste kant. (Op mijn werk gaat het prima, maar dat zijn dan ook bijna standaardmails die je moet beantwoorden, daar red ik me inmiddels wel mee) Nou ja, volgens mij heb ik wel duidelijk gemaakt wat ik bedoel
Oud 16-06-2010, 09:15
Verwijderd
Ah, dank allen. Leukleuk Ik wou dat het in Nederland ook nauwelijks donker werd. Gewoon in de winter een paar uur per nacht, voor de afwisseling, dat is genoeg wat mij betreft.

Citaat:
Ik geloof dat het antwoord al wel gegeven is. Het is nu vooral licht, en hoe noordelijker je gaat, hoe minder lang het nog donker wordt. In hotels en zo houden ze rekening met toeristen door heel goeie, verduisterende gordijnen op te hangen.

Nuttige Noorwegentips.. hmz. Sla drank in voordat je in Noorwegen bent? En ehm, het kan een groot voordeel zijn om een auto te huren maar dat hangt af van wat je wil gaan doen.
Haha, ja, drank en een huurauto hebben we al. We gaan twee weken rondrijden en wildkamperen in de bossen, en misschien een dagje of twee rondlopen in Oslo. Er is weinig concreets, 't blijkt vanzelf wel hoe en wat. Misschien gaan we richting Zweden. Of richting Bergen want daar schijnt het heel mooi te zijn, alleen moeten we ook met de auto weer terug dus ik weet niet hoe handig het is.
Oud 16-06-2010, 09:21
Verwijderd
Vorig jaar deed ik een midzomerdagviering waarbij het plan was om de hele dag buiten door te brengen en toen regende het de hele dag

Nu wil ik er wel iets mee doen, we vieren toch allemaal kerstmis, waarom vieren we geen zomer? Maar wat hmmm hmm.
Oud 16-06-2010, 09:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb laatst 2 bierviltjes weggegooid met daarop nog originele tekeningen van Martino of Tink* en Sylph van een meet.
Ik heb jou maar een keer gemeet, bij de Delftmeet in 2007. En daar waren Tink* en Sylph niet bij.
Oud 16-06-2010, 09:24
Verwijderd
Van mij mag het ook echt lekker vaak licht zijn <3 Die deprimerende winter met al dat donker
Oud 16-06-2010, 09:25
Verwijderd
oh jee ik ben weer mijn biebboeken vergeten mee te nemen ik moest ze zaterdag inleveren. Maar ik vergeet het steeds! Dat wil zeggen, zaterdag vergat ik het, zondag waren ze dicht, maandag en dinsdag was ik verkouden thuis (en als je niet naar je werk gaat om niemand te besmetten is het toch raar om mensen in de bieb wel te gaan besmetten ) en vandaag zou ik ze op de terugweg inleveren, maar nu heb ik ze dus niet bij me!
Oud 16-06-2010, 09:26
Verwijderd
Citaat:
oh jee ik ben weer mijn biebboeken vergeten mee te nemen ik moest ze zaterdag inleveren. Maar ik vergeet het steeds!
Krijg je dan niet een hele hoge boete?
Altans dat heb ik heel vaak.
Oud 16-06-2010, 09:27
Verwijderd
En ik vind de donkere winterdagen wel fijn. Hoewel ik de lange ik de zomerdagen nog fijner vind.
Oud 16-06-2010, 09:28
Verwijderd
Ja het is 10 ct per boek per dag ofzo. En ik heb nu 4 boeken. Nog een geluk dat 3 lucky luke's in 1 band zitten, zo telt het als 1 boek

Ik heb echt zooo vaak biebboetes en het stomme is dat ik ze binnen twee weken uit heb (ik leen ook vooral strips), terwijl ik ze drie weken mag houden. Maar dan vergeet ik ze terug te brengen. En je kunt ze gewoon online verlengen, maar dat doe ik dan niet omdat ik denk 'nee ze hoeven over drie dagen pas, dat doe ik heus nog wel'. En als je al te laat bent kun je niet meer verlengen

Maargoed, dat wordt vanmiddag een route ziekenhuis-dierenwinkel-huis-bieb-huis in plaats van de route ziekenhuis-bieb-dierenwinkel-huis.
Oud 16-06-2010, 09:29
Verwijderd
Ik zie op tegen vandaag
Ben verre van in de stemming om een functioneringsgesprek te voeren en les te geven...
Oud 16-06-2010, 09:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

wat iedereen hier al zegt over langer licht blijven, plus dat je niet moet rekenen op kou. Zomers in scandinavië kunnen best warm zijn, tenzij je echt de grote hoogtes gaat opzoeken.
Oud 16-06-2010, 09:31
Verwijderd
Toen ik in Oslo was, was er een hittegolfje het was continu 25 graden terwijl het pas mei was. Dus alle Noren liepen (net zoals wij zouden doen) op slippers en in korte broek

Wat Noren ook doen, goede gewoonte vind ik, is zodra het mooi weer is (of dat nu mooi zomerweer of goed skiweer is), van 7 tot 1 werken in plaats van van 9 tot 5. Die twee uurtjes per dag halen ze dan wel weer in als het regent.
Oud 16-06-2010, 09:31
Verwijderd
Oke mijn koffieverslaving wint, ik ga wat kleren aantrekken en naar de supermarkt.
Oud 16-06-2010, 09:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omg Moz Martin naamzoek.

[filmpje]
Jeetje. Wat erg die luipaard en zebraprints. :facepalms: Wat ze zeggen over one-size-fits-all klopt overigens ook niet, mijn voeten steken uit onder de snuggie, en daarnaast word ik er statisch in.
Citaat:
vind deze leuker

[filmpje]
Oud 16-06-2010, 09:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Opgezocht: Van 22 op 23 juni gaat de zon onder om 22:46 en komt op om 3:50. (in Oslo)

Hij gaat wel heel langzaam op en onder natuurlijk, waardoor er een vrij lange schemering is, maar ik denk dat je erop kunt rekenen dat het tussen middernacht en half drie wel donker is.
Het is tot een uur of tien best wel licht buiten, en de zon begint al heel vroeg te schijnen, enorm irritant als de zon direct op je huisje staat.
Oud 16-06-2010, 09:50
Verwijderd
koffieeeeeeeee <3
Oud 16-06-2010, 09:52
Verwijderd
Cappuchino!!!!
Oud 16-06-2010, 09:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
koffieeeeeeeee <3
Oud 16-06-2010, 09:58
Rationeel
Rationeel is offline
*stuiterdestuiter*
Oud 16-06-2010, 10:02
Verwijderd
nomnomnomnom <3
Oud 16-06-2010, 10:04
Verwijderd
Goed ik ben weer wakker, maar dat betekent ook dat ik dus aan het werk moet
Oud 16-06-2010, 10:06
Lorelei
Lorelei is offline
Zo, ik heb bijna de oefeningen voor vandaag af.. nu nog bedenken hoe ik het lesje ga geven... ik wil niehiehiet.

Regels voor berichten