Oud 08-08-2010, 16:39
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Die Defcon ziet er wel tof uit, maar wat een takkeherrie.
Ik hoor van beest veel kanten dat het ook zeer vet is als je totaal niet van Hardstyle houd!
Oud 08-08-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Toch wil ik zo'n feest nog wel eens meemaken. En dan meteen eens XTC proberen (maar dan wel MDMA en geen speed )
Als je het nog nooit hebt gedaan kun je het beter ergens op een feestje proberen dat niet te groot is en waar je enigszins snel thuis kunt zijn. Je ziet vaak mensen dat het bij mensen verkeerd valt als ze zich in zo'n grote chaos bevinden. Paniekaanvallen en out gaan enzo

Defcon vind ik overigens wel echt zo'n typisch drugsfeest. Ik vind het niet erg als er een paar mensen totaal van de kaart zijn maar heel het publiek geeft een nare sfeer.
Oud 08-08-2010, 16:55
Verwijderd
Defqon valt vergeleken bij andere hardstyle feesten nog wel mee..
WT: leuke verjaardag gehad?
Oud 08-08-2010, 16:56
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Als je het nog nooit hebt gedaan kun je het beter ergens op een feestje proberen dat niet te groot is en waar je enigszins snel thuis kunt zijn. Je ziet vaak mensen dat het bij mensen verkeerd valt als ze zich in zo'n grote chaos bevinden. Paniekaanvallen en out gaan enzo

Defcon vind ik overigens wel echt zo'n typisch drugsfeest. Ik vind het niet erg als er een paar mensen totaal van de kaart zijn maar heel het publiek geeft een nare sfeer.
Ben je er ooit geweest?

Het is vast niet erger dan elk ander festival waar ook voornamelijk hardstyle wordt gedraaid terwijl de beveiliging wel 10 keer zo streng schijnt te zijn
Oud 08-08-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Toch wil ik zo'n feest nog wel eens meemaken. En dan meteen eens XTC proberen (maar dan wel MDMA en geen speed )
XTC is sowieso geen speed Alleen moet je geen troep kopen natuurlijk.

@ WT: Out gaan of een nare sfeer krijg je ook niet van XTC. Mensen die opgefokt zijn hebben vaak wel iets van speed in combi met alcohol ofzo. Van XTC wordt alles alleen maar heel mellow en vriendelijk. Alleen uitkijken dat je niet uitdroogt of juist teveel water binnenkrijgt, dan kan er praktisch niks mis gaan.
Maar ik ben het wel met je eens dat je de eerste keer iets dichter bij huis uitprobeert, gewoon voor het geval dat.
Oud 08-08-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ben je er ooit geweest?

Het is vast niet erger dan elk ander festival waar ook voornamelijk hardstyle wordt gedraaid terwijl de beveiliging wel 10 keer zo streng schijnt te zijn
Nee dus echt objectief ben ik ook niet. Recensies over Defqon hoor ik voornamelijk van vrienden/collega's. Misschien omdat het voornamelijk buiten is en combinatie zomer dat het dan meer zichtbaar is. Ik ben trouwens wel een keer naar Awakenings geweest en daar bleken de meeste drugsarrestaties uit de geschiedenis te zijn verricht. Maar goed, dat was binnen (Westergasfabriek, Amsterdam). Misschien ervaar je het dan toch minder ;x
Oud 08-08-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ben je er ooit geweest?

Wat is er zo leuk aan een hardstyle feest eigenlijk?
Oud 08-08-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Van een maat van me (ervaren gebruiker) hoorde ik dat écht goede XTC (waar dus niet o.a. speed in zit) schaars is vandaag de dag.

Citaat:
Nee hoor, fatsoenlijke XTC schijnt hemels te zijn. Maar dan moet je wel een goede pil hebben, waar niet speed of wasmiddel in zit.
Oud 08-08-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:

@ WT: Out gaan of een nare sfeer krijg je ook niet van XTC. Mensen die opgefokt zijn hebben vaak wel iets van speed in combi met alcohol ofzo. Van XTC wordt alles alleen maar heel mellow en vriendelijk. Alleen uitkijken dat je niet uitdroogt of juist teveel water binnenkrijgt, dan kan er praktisch niks mis gaan.
Maar ik ben het wel met je eens dat je de eerste keer iets dichter bij huis uitprobeert, gewoon voor het geval dat.
Ja ik heb het 1 keer gedaan en ik vond het ook niet erg maar zeker niet uitnodigend om het nog een keer te doen. Wat dat betreft hou ik dan meer van controle. Bovendien vond ik in tegenstelling tot heel de wereld die verdraaide, versnelde stemmen met echo's niet relaxed. En alles wat ik zag trilde lichtelijk, werd ik ook gek van Nah, been there, done that. Voor mij hoeft het niet
Oud 08-08-2010, 17:14
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat is er zo leuk aan een hardstyle feest eigenlijk?

Nuff said

Let niet op zijn zware gaye bewegingen maar meer de massa en de muziek
Oud 08-08-2010, 17:15
Verwijderd
Overigens moet ik ook écht nog eens LSD, paddestoelen en salvia proberen naast XTC
Oud 08-08-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb het 1 keer gedaan en ik vond het ook niet erg maar zeker niet uitnodigend om het nog een keer te doen. Wat dat betreft hou ik dan meer van controle. Bovendien vond ik in tegenstelling tot heel de wereld die verdraaide, versnelde stemmen met echo's niet relaxed. En alles wat ik zag trilde lichtelijk, werd ik ook gek van Nah, been there, done that. Voor mij hoeft het niet
Huh, wat een raar effect. Dan zal het wel troep zijn geweest. Mijn ervaringen waren echt alleen maar heerlijk. Wel versterkte zintuigen en aanrakingen, maar op een prettige manier. Geen nare verdraaiingen of trillingen.
Wel een keertje gehad dat mijn pil pas begon te werken in de bus naar huis. Ik werd er heel gefocust van, en kon niet slapen. Toen heb ik de energie gebruikt om te blokken voor mijn scheikunde-examen
Oud 08-08-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Overigens moet ik ook écht nog eens LSD, paddestoelen en salvia proberen naast XTC
Allemaal tegelijk?
Oud 08-08-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Allemaal tegelijk?
Heb je het wel gehad.
Oud 08-08-2010, 18:08
Verwijderd
De vriend van m'n moeder:
"D'r was een auto vol negers en dan zegt Mellisa: maar met 1 blanke. Hahhaha"

...erogterseghupohuogyuagwef
Oud 08-08-2010, 18:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Stefenootje en ik hebben het plan om binnenkort na londen te gaan, dus ik was toevallig een beetje aan het kijken, maar alle betaalbare hotels lijken wel ver buiten londen te liggen. Hoe goed is het vervoer naar het centrum, gebruik jij ook zo'n travelpass?
Een van de grootste hotels van Londen is de Royal National. Ben ik 1 keer geweest met m'n zus en is best ok, betaalbaar en ligt tussen Russel Square en Kings Cross. Binnen 5 minuten ben je dan met de tube in Oxford Street ofzo.
Nu heb ik een kamer geboekt in Imperial College Beit Hall, maar dat zijn allemaal single bedden, dus voor jullie niet zo geschikt.

Zo'n Oystercard is wel handig om te hebben, maar die kan je in Londen zelf ook kopen. Dan betaal je 2 of 3 pond ofzo en dan komt er zo'n pas uit de automaat rollen, en die kan je dan weer chargen, net als een OV-chip. Oystercard prijzen zijn trouwens lager dan losse ticket prijzen en er zit een maximum aan, dus stel dat je heel veel reist op een dag, dan worden de kosten nooit hoger dan die van een 1-day travelcard.
Oud 08-08-2010, 18:32
Verwijderd
M'n tv is overleden, na 10 jaar goede dienst. Hij geeft nog wel geluid, alleen geen beeld meer. Eerst kon ik nog tegen de zijkant slaan en dan kreeg ik beeld, maar nu niet meer.
Oud 08-08-2010, 18:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
M'n tv is overleden, na 10 jaar goede dienst. Hij geeft nog wel geluid, alleen geen beeld meer. Eerst kon ik nog tegen de zijkant slaan en dan kreeg ik beeld, maar nu niet meer.
R.I.P
Oud 08-08-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ludwig of Para, kom hier!
present!
Oud 08-08-2010, 19:00
Verwijderd
ik hoor een vuvuzela. Nu mag ik op mensen jagen.
Oud 08-08-2010, 19:01
Martińo
Martińo is offline
Citaat:
Dat probleem heb ik ook eens gehad, een paar jaar geleden overleed de TV van mijn moeder ook op die manier. Zij was overtuigd dat het nooit meer goed zou komen, en toen vroeg ik of ik hem dan mocht hebben. Een kennis die elektrotechniek studeerde heeft toen één transistortje oid vervangen en hij doet het nog steeds prima.
Oud 08-08-2010, 19:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
blegh ik heb heel asociaal de keuken volgekwakt met pannen en schaaltjes en borden en staafmixer en ik heb nou HEEL ERG geen zin in opruimen ;x
Oud 08-08-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
blegh ik heb heel asociaal de keuken volgekwakt met pannen en schaaltjes en borden en staafmixer en ik heb nou HEEL ERG geen zin in opruimen ;x
Misschien moet je dan half opruimen alles op een zo klein mogelijk oppervlak zetten en het daarbij laten.
Oud 08-08-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Nuff said

ik krijg al 'help ik wil weg' gevoelens als ik het filmpje kijk, juist dóór de massa en de muziek
Oud 08-08-2010, 19:10
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Nuff said

H+GOHOOHOJFHKHASDKJNnm hoe kan je tom waits zoveel mogelijk verkrachten zeg. Ik huil met bloed uit mijn oren.
Oud 08-08-2010, 19:12
Verwijderd
ik dacht dat scarlett johansson erg was in het misbruiken van de muziek van waits maar ik heb echt spijt dat ik dit ooit heb aangeklikt.
Oud 08-08-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Nuff said

Wat is hier nu zo goed aan? Ik zie een klapmongool een beetje aan knopjes draaien en een vieze, lelijke ruizige bas erdoorheen gooien. Mensen die hier zo fanatiek uit hun dak gaan zijn gewoon echt a-muzikaal.
Oud 08-08-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
ik dacht dat scarlett johansson erg was in het misbruiken van de muziek van waits maar ik heb echt spijt dat ik dit ooit heb aangeklikt.
Huh, zij zingt?
Oud 08-08-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Huh, zij zingt?
nee, ze verkracht.
Oud 08-08-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Allemaal tegelijk?
Haha, nee. Dat gaat een jarenplan worden probably

Citaat:
Ach joh, maak je sappel.
Oud 08-08-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
nee, ze verkracht.
Wanneer is ze haar verkrachtingscarričre dan begonnen?
Oud 08-08-2010, 19:20
Verwijderd
Lekker nummertje Sherlock
Oud 08-08-2010, 19:23
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat is hier nu zo goed aan? Ik zie een klapmongool een beetje aan knopjes draaien en een vieze, lelijke ruizige bas erdoorheen gooien. Mensen die hier zo fanatiek uit hun dak gaan zijn gewoon echt a-muzikaal.
Gast whinemore

(let niet op het achterlijke plaatje)

Oud 08-08-2010, 19:25
Verwijderd
Waarom is het toch altijd dat als mensen niet van een bepaalde muzieksmaak houden dat ze daarna meteen zeggen: ''als jij er wel van houdt dan ben je a-muzikaal (oid)''. Willen jullie hiermee proberen je mening meer kracht bij te zetten of verwachten jullie dat wij zeggen: ''ohja klopt! we stoppen er meteen mee om ernaar te luisteren''.

Wat een gewhine zeg.
Oud 08-08-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het me wel voorstellen hoor. Een beetje hetzelfde principe als wat je met bijvoorbeeld Rammstein hebt. Of Feindflug. Met als verschil dat er nog wel een idee of sociaalmaatschappelijk verantwoorde issue in verwerkt zit met laatstgenoemden (en dat ook niet eens altijd).

In zo'n menigte met zo'n feestsfeer lijkt me dit een prima ervaring eigenlijk. De muziek zelf kan me wel gestolen worden, dat dan weer wel.
Oud 08-08-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom is het toch altijd dat als mensen niet van een bepaalde muzieksmaak houden dat ze daarna meteen zeggen: ''als jij er wel van houdt dan ben je a-muzikaal (oid)''. Willen jullie hiermee proberen je mening meer kracht bij te zetten of verwachten jullie dat wij zeggen: ''ohja klopt! we stoppen er meteen mee om ernaar te luisteren''.

Wat een gewhine zeg.
Misschien is het dat n00dles weet dat je met 10 minuten Fruity Loops hetzelfde kan maken.
Oud 08-08-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:

Wat een gewhine zeg.
waarom is het altijd dat als je je frustratie ventileert dat er dan altijd iemand daar gefrustreerd van raakt?
Oud 08-08-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het dat n00dles weet dat je met 10 minuten Fruity Loops hetzelfde kan maken.
Weinig kans hoor. En als je dat kan moet je die muziek gaan maken, blijkbaar slaat het aan

Citaat:
waarom is het altijd dat als je je frustratie ventileert dat er dan altijd iemand daar gefrustreerd van raakt?
Dat is geen antwoord en wie zegt dat ik gefrustreerd ben helemaal niet.

Oud 08-08-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Weinig kans hoor. En als je dat kan moet je die muziek gaan maken, blijkbaar slaat het aan
Ik zou het doen om het te bewijzen, maar ongeacht het resultaat zeg je dan toch dat het echt niet zo goed is, dus die 10 minuten hou ik voor mezelf.
Oud 08-08-2010, 19:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Misschien moet je dan half opruimen alles op een zo klein mogelijk oppervlak zetten en het daarbij laten.
Heb ik gedaan, en toen heb ik een kwartiertje piano gespeeld en mezelf beloofd dat als ik daarna braaf ging afwassen, ik nog even mocht computeren en pianospelen voor ik vuilnis moest verzamelen en buiten zetten. Dus nu is de keuken weer opgeruimd
Oud 08-08-2010, 19:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik kan het me wel voorstellen hoor. Een beetje hetzelfde principe als wat je met bijvoorbeeld Rammstein hebt. Of Feindflug. Met als verschil dat er nog wel een idee of sociaalmaatschappelijk verantwoorde issue in verwerkt zit met laatstgenoemden (en dat ook niet eens altijd).

[filmpje]

In zo'n menigte met zo'n feestsfeer lijkt me dit een prima ervaring eigenlijk. De muziek zelf kan me wel gestolen worden, dat dan weer wel.

Geweldig toch?

(thank god dat ze van die mongolen pakjes zijn afgestapt)
Oud 08-08-2010, 19:31
Verwijderd
Dit is pas gaaf.

Oud 08-08-2010, 19:32
Verwijderd
Oh, de lasershows en het vuurwerk van iets als Defqon lijken me ook erg indrukwekkend.
Oud 08-08-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Dit is pas gaaf.

[filmpje]
Nee, dít is pas gaaf.

Oud 08-08-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het doen om het te bewijzen, maar ongeacht het resultaat zeg je dan toch dat het echt niet zo goed is, dus die 10 minuten hou ik voor mezelf.
Yeah right.

Citaat:
[filmpje]

Geweldig toch?

(thank god dat ze van die mongolen pakjes zijn afgestapt)
Oud 08-08-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Yeah right.
My point exactly.
Oud 08-08-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Nee, dít is pas gaaf.

[filmpje]

Nee, dat is meer gewoon een beetje leuk.

Trouwens, Kazet, Tiamat speelde gisteren heel Wildhoney ^4320593346593
Oud 08-08-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Jij bent af!

Citaat:
Apart; ik dacht dat de frontman van Tiamat zich altijd geneerde voor zijn "oudere" werk.
Verwijderd
Citaat:

Verwijderd
Haggard is goede shit, trouwens.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten