Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe dat tramstation op Utrecht Centraal in elkaar steekt. De ingang daarvan zit precies aan de andere kant als je vanaf het busstation aan komt lopen. Die trams staan dan ook nog een onbepaalde tijd te wachten aan de verre kant, achter roltrappen en betonnen palen, waardoor je met geen mogelijkheid gauw kan zien of het de tram naar Nieuwegein of IJsselstein is. En er is vanaf het busstation ook nergens snel te zien hoe laat de trams vertrekken. Dan weet ik dus ook niet of ik wel of niet moet gaan rennen. Dat resulteert dus in dat ik met mijn zware rugzak met laptop ga rennen naar de tramhalte, op dat perron en over een hek moet klimmen, daarbij mijn knie stoten waardoor ik nu een pijnlijke blauwe plek heb, en dan doet een van die incheckpaaltjes het ook nog eens niet. Blijkt dat ik nog 3 minuten had.
Ik mis halte Moreelsepark ![]()
|
Verwijderd
|
Dat liedje met "It's all about the money, it's all 'bout the dum dum du du du dum'. En dan vooral de zin erna: "I don't think it's funny". "I don't think it's funny". Wát een kutzin. Ik haat, echt haat dat liedje alleen maar door die ene zin. En omdat het sowieso irritant is, maar die zin is echt heel vervelend
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat volgens een vriend alles wat betreft uni neerkomt op de vraag of ik cum laude wil slagen of niet, terwijl die vraag niet te beantwoorden is voor ik ooit een tentamen van een verplicht vak heb gemaakt. Ik vind het niet stom dat hij het zo stelt, maar wel dat alles zo afhankelijk is van duizend onzekere factoren.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Die lelijke kutschoenen overal -_- als je er als een mongool wil uitzien dan zit je qua schoenen wel goed deze winter. Het is overal ugg en ugg-achtig wat de klok slaat. Ik zag zelfs lieslaarzen uggs
![]() ![]() ![]() heb wel een paar laarzen gepast die ik wel oke vond, maar die schacht (heet dat zo) is bijna altijd te smal en dan is het bij de enkel weer heel breed waardoor het heel kut zit. Ik koop wel weer gewoon sneakers ;x |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pijn in mijn rug
![]() |
![]() |
|
M'n intercomdingie ging, terwijl ik nog lekker in bed lag te lezen. "Hallo, met ??. Ik bel aan omdat ik graag met mensen uit deze buurt wil praten over God als mens."
Ik: "Daar sta ik helaas niet voor open. Tot ziens." *hangt op* ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kneuzingen ontstaan niet spontaan he ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-10-2010 om 15:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De UvA biedt een bepaald vak dat verplicht is voor mijn minor maar eens per jaar aan, en daardoor heb ik al een halfjaar vertraging opgelopen, omdat ik er vorig jaar pas ruimte voor had (qua studiepunten) toen het nét afgelopen was. Het is het enige vak dat ik nog moet doen. Mailen ze me nu, een week voor het begint, dat de werkgroep vol zit :''''''''''') Als er niks te regelen valt, en dat zal wel niet, moet ik dus nog een jaar wachten voor ik m'n bachelor heb. Allemachtig. Als ik er niet in kom ga ik gewoon een tweede studie doen, ik heb geen zin om een jaar de nietsnut uit te hangen. Het is nog een volkomen nutteloos vak ook, het heeft echt helemaal níks te maken met mijn vakgebied.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat mijn moeder gistermiddag is beroofd op de parkeerplaats van de Alkauf (dat is een Duitse supermarkt) door een stel Duitse tokkies.
![]() ![]() ![]() ![]() Nu is ze haar bankpassen kwijt (van haar, van het bedrijf, etc.), verzekeringskaart, kortingskaarten, orgaandonatiekaart, pasfoto's en €100 aan contant geld. Gelukkig heeft ze snel haar bankpassen laten blokkeren, dus aan het geld op haar bankrekeningen kan het tuig hopelijk niet meer aankomen. Nu moet ze tot maandag wachten tot ze weer bij haar geld kan. Ik hoop verder dat het tuig niet nog andere dingen kan doen met de informatie die ze in haar beurs hebben kunnen vinden, zoals bijvoorbeeld identiteitsfraude (er zaten namelijk losse pasfoto's van haar en mijn vader in, en via haar orgaandonatiekaart weten ze nu wel haar geboortedatum, dus je weet maar nooit wat ze daar nog mee kunnen doen). ![]() Maar goed... in ieder geval zal mijn moeder dit geen tweede keer gebeuren. Ze was nog nooit eerder beroofd in haar leven, het is nog een geluk dat het op deze wijze gebeurd is en niet onder dreiging van geweld (wat mijn oom helaas eens een keer is overkomen in het buitenland ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|