Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2010, 16:14
Verwijderd
Dat ik nog steeds weleens m'n ID moet laten zien als ik bier of wijn ga kopen.
Advertentie
Oud 13-10-2010, 16:53
Em.
Em. is offline
[verwend] Een 9,9 halen en niet weten wat je fout hebt gedaan. [/verwend]

Op een bepaalde manier vind ik het toch wel heel flauw.

maar verder ben ik er wel blij mee hoor!
Oud 13-10-2010, 19:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Heel hardt leren voor toetsen en toch steeds maar nauwelijks een voldoende halen/onvoldoende.
Oud 13-10-2010, 20:39
Giles
Giles is offline
Spierpijn.
Oud 14-10-2010, 10:46
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
2 november tentamen op dezelfde tijd dat ik mijn singer-songwriter-cursus heb. En ik mis daar al 2 lessen van, nu dus 3.
Oud 14-10-2010, 13:47
Verwijderd
Katy Perry, want ze maakt kutmuziek.
Oud 14-10-2010, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zing stiekem altijd heel hard met die kutmuziek mee .
Oud 14-10-2010, 13:53
Verwijderd
Stiekem ken ik maar twee liedjes van haar hoor. Maar het zijn allebei van die veertienjarigemeisjesliedjes. I kissed a girl (jajaja, bi zijn is hip) en Teenage Dream (nuff said).
Oud 14-10-2010, 13:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
En dat stomme lied California Girls.
Oud 14-10-2010, 15:04
Verwijderd
dat mijn wekker op dinsdag, woensdag en vrijdag (dus ook morgen) om 5 uur gaat.
Oud 14-10-2010, 16:44
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik morgen een vrije dag op stage heb. Ik wil verder met mijn activiteit organiseren!
Oud 14-10-2010, 16:44
Verwijderd
Dat zojuist mijn rechteroor dicht is geklapt.
Oud 14-10-2010, 16:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zie het heel raar voor me
Oud 14-10-2010, 16:46
Verwijderd
Hoe kan je oor dichtklappen? Gaat-ie ook niet meer open als je eraan trekt?
Oud 14-10-2010, 16:49
Verwijderd
Het klinkt dus momenteel allemaal erg dof aan die kant.
Oud 14-10-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt dus momenteel allemaal erg dof aan die kant.
ik zat te denken aan een dubbel gevouwen oor.
Oud 14-10-2010, 17:56
snoopy
snoopy is offline
Mezelf buitensluiten zonder sleutels, portemonnee, telefoon of iets anders voor 2,5 uur terwijl het regent
Oud 14-10-2010, 19:48
Verwijderd
Dat ik vandaag vier keer heen en weer werd gestuurd bij het secretariaat en nog steeds m'n geld niet terug heb. Mijn god, geef me gewoon dat stomme geld en zoek het verder zelf uit
Oud 14-10-2010, 22:42
Lorelei
Lorelei is offline
Dat ik het even veel te druk heb met studie.
Oud 14-10-2010, 23:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mezelf atm.
Oud 15-10-2010, 09:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zo'n vreselijk liedje uit High School Musical in mijn hoofd. En ook maar twee regels die als een soort gekraste lp maar door en door gaan in mijn hoofd. Overigens is het wel geheel mijn schuld, en tja god straft onmiddelijk enzo, want ik heb die film gisteren in een lange vlaag van verstandsverbijstering gekeken.

Oud 15-10-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Dat ik vandaag vier keer heen en weer werd gestuurd bij het secretariaat en nog steeds m'n geld niet terug heb. Mijn god, geef me gewoon dat stomme geld en zoek het verder zelf uit
Die stomme klojo's wilden een brief... Maar die hadden ze gewoon al Dus ik ben gisteren voor niets dingen uit gaan printen etc, ze waren gewoon te dom om even een map door te bladeren
Oud 15-10-2010, 11:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoe dat tramstation op Utrecht Centraal in elkaar steekt. De ingang daarvan zit precies aan de andere kant als je vanaf het busstation aan komt lopen. Die trams staan dan ook nog een onbepaalde tijd te wachten aan de verre kant, achter roltrappen en betonnen palen, waardoor je met geen mogelijkheid gauw kan zien of het de tram naar Nieuwegein of IJsselstein is. En er is vanaf het busstation ook nergens snel te zien hoe laat de trams vertrekken. Dan weet ik dus ook niet of ik wel of niet moet gaan rennen. Dat resulteert dus in dat ik met mijn zware rugzak met laptop ga rennen naar de tramhalte, op dat perron en over een hek moet klimmen, daarbij mijn knie stoten waardoor ik nu een pijnlijke blauwe plek heb, en dan doet een van die incheckpaaltjes het ook nog eens niet. Blijkt dat ik nog 3 minuten had.
Ik mis halte Moreelsepark
Oud 15-10-2010, 12:55
Verwijderd
mijn aanstekers. Ik heb er 4 voor me liggen, maar die kinderslotwieltjes zijn zo kut, er zit allemaal eelt op mijn duim en die is ook helemaal zwart van het duizend keer scrollen
Oud 16-10-2010, 19:46
Miekje*
Miekje* is offline
Dat er weer eens een dikke prop in mijn darmen zit genesteld. Auww!
Oud 16-10-2010, 21:12
Verwijderd
Dat liedje met "It's all about the money, it's all 'bout the dum dum du du du dum'. En dan vooral de zin erna: "I don't think it's funny". "I don't think it's funny". Wát een kutzin. Ik haat, echt haat dat liedje alleen maar door die ene zin. En omdat het sowieso irritant is, maar die zin is echt heel vervelend
Oud 18-10-2010, 11:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleh, wilde SYTYCD opnemen, maar verkeerde zender ingesteld .
Oud 18-10-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Bleh, wilde SYTYCD opnemen, maar verkeerde zender ingesteld .
Nou, RTLgemist dus.
Oud 18-10-2010, 16:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja tuurlijk maar wilde het even lekker op teevee kijken, niet op computer.
Oud 18-10-2010, 16:22
Em.
Em. is offline
4,8 voor 'n Engels luistertoets. En hij ging best oké en ik had voor de oefentoets een 8,5 of zo en en en ik vind het gewoon niet eerlijk.
Oud 18-10-2010, 16:47
Verwijderd
Dat volgens een vriend alles wat betreft uni neerkomt op de vraag of ik cum laude wil slagen of niet, terwijl die vraag niet te beantwoorden is voor ik ooit een tentamen van een verplicht vak heb gemaakt. Ik vind het niet stom dat hij het zo stelt, maar wel dat alles zo afhankelijk is van duizend onzekere factoren.
Oud 18-10-2010, 16:48
Carn
Carn is offline
dat het al bijna donker is en ik eigenlijk wil hardlopen door een flink stuk bos.
Oud 18-10-2010, 18:40
Verwijderd
Ouders die commentaar leveren op de hygiëne van mijn keuken en badkamer. Ja, er zijn ook mensen die niét de tijd hebben om 20 x per dag hun wc te schrobben!
Oud 19-10-2010, 09:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Laarsjes gekocht van verjaardagsgeld met 20% korting omdat er een klein foutje in de ene schoen zit waar ik heel dramatisch over deed :')
Ik twijfel nu toch weer over die schoenen, zitten wel erg strak. Maar aan de andere kant, het is heel zacht leer, dus dat zal wel enorm uitlopen. En ik mag ze trouwens niet eens ruilen, want korting alleen als er iets mis is met de schoen. Vond net wel een gaatje in het leer, dus misschien kan ik het daarop gooien
Oud 19-10-2010, 15:03
Verwijderd
Dat ik weer poepberoerd heb geslapen en nu ben ik moe en heb ik pijn.
Oud 21-10-2010, 18:03
Verwijderd
Die lelijke kutschoenen overal -_- als je er als een mongool wil uitzien dan zit je qua schoenen wel goed deze winter. Het is overal ugg en ugg-achtig wat de klok slaat. Ik zag zelfs lieslaarzen uggs
heb wel een paar laarzen gepast die ik wel oke vond, maar die schacht (heet dat zo) is bijna altijd te smal en dan is het bij de enkel weer heel breed waardoor het heel kut zit.
Ik koop wel weer gewoon sneakers ;x
Oud 21-10-2010, 18:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg ja die hoge uggs lélijk!
Oud 21-10-2010, 18:11
Em.
Em. is offline
Regen. </3 Wind. Koud. Herfst.
Oud 21-10-2010, 18:20
LW
LW is offline
Dat Flikken Maastricht er gewoon nog steeds niet op is.
Oud 21-10-2010, 19:23
Verwijderd
Dat ik morgen moet werken terwijl het vakantie is...
Oud 21-10-2010, 19:28
Verwijderd
http://www.thefashionpolice.net/wp-c...-ugg-boots.jpg

Hebben mensen die écht aan?
Oud 21-10-2010, 23:31
Verwijderd
Pijn in mijn rug Als ik mijn rug zo hol mogelijk maak, dan voel ik een knellende pijn halverwege. Het is niet héél pijnlijk, maar wel irritant. Kneuzing ofzo? Hernia? Sarah naamzoek, wat denk jij? Ik heb er bij rechtop lopen geen last van, alleen als ik met gestrekte benen voorover buig en mijn tenen probeer aan te raken, of als ik dus extreem naar achteren ga hangen. :\
Oud 22-10-2010, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n intercomdingie ging, terwijl ik nog lekker in bed lag te lezen. "Hallo, met ??. Ik bel aan omdat ik graag met mensen uit deze buurt wil praten over God als mens."
Ik: "Daar sta ik helaas niet voor open. Tot ziens." *hangt op*

Laat me toch lekker lezen over andere werelden en magie enzo
Oud 22-10-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Pijn in mijn rug Als ik mijn rug zo hol mogelijk maak, dan voel ik een knellende pijn halverwege. Het is niet héél pijnlijk, maar wel irritant. Kneuzing ofzo? Hernia? Sarah naamzoek, wat denk jij? Ik heb er bij rechtop lopen geen last van, alleen als ik met gestrekte benen voorover buig en mijn tenen probeer aan te raken, of als ik dus extreem naar achteren ga hangen. :\
De meest voorkomende oorzaak van rugpijn is spierpijn door een verkeerde houding of rare beweging, ik zie nog geen reden waarom dat nu niet zo zou zijn. Maar zonder onderzoek is het niet echt te zeggen.

En kneuzingen ontstaan niet spontaan he ik neem aan dat als je in je rug getrapt was of met je rug op iets hards gevallen, je dat er wel bij zou zeggen

Laatst gewijzigd op 22-10-2010 om 15:33.
Oud 22-10-2010, 15:31
Verwijderd
De UvA biedt een bepaald vak dat verplicht is voor mijn minor maar eens per jaar aan, en daardoor heb ik al een halfjaar vertraging opgelopen, omdat ik er vorig jaar pas ruimte voor had (qua studiepunten) toen het nét afgelopen was. Het is het enige vak dat ik nog moet doen. Mailen ze me nu, een week voor het begint, dat de werkgroep vol zit :''''''''''') Als er niks te regelen valt, en dat zal wel niet, moet ik dus nog een jaar wachten voor ik m'n bachelor heb. Allemachtig. Als ik er niet in kom ga ik gewoon een tweede studie doen, ik heb geen zin om een jaar de nietsnut uit te hangen. Het is nog een volkomen nutteloos vak ook, het heeft echt helemaal níks te maken met mijn vakgebied.
Oud 22-10-2010, 15:37
Verwijderd
Kun je niet alvast met je master beginnen als je nog maar 1 vakske mist? Of is dat hardeknipgebeuren er al door?
Oud 22-10-2010, 15:50
Verwijderd
Ik weet nog niet of ik een master wil doen, want dan moet ik mijn bachelordiploma aanvragen en als ik dat doe kan ik definitief niet meer naar de film- of kunstacademie (want tweede studie na afronding eerste).
Oud 23-10-2010, 02:42
Verwijderd
Citaat:
De meest voorkomende oorzaak van rugpijn is spierpijn door een verkeerde houding of rare beweging, ik zie nog geen reden waarom dat nu niet zo zou zijn. Maar zonder onderzoek is het niet echt te zeggen.

En kneuzingen ontstaan niet spontaan he ik neem aan dat als je in je rug getrapt was of met je rug op iets hards gevallen, je dat er wel bij zou zeggen
Ik zit wel vaak onderuitgezakt op mijn bureaustoel. Ik kan me iig niet herinneren dat ik door mijn rug ben gegaan. Naja, dat zal het dan wel zijn, wekenlang verkeerd op mijn stoel zitten
Oud 23-10-2010, 03:51
snoopy
snoopy is offline
Nou ja, kijk naar het tijdstip en bedenk dan dat ik niet slapend kan typen...
Oud 23-10-2010, 22:56
Severus
Severus is offline
Dat mijn moeder gistermiddag is beroofd op de parkeerplaats van de Alkauf (dat is een Duitse supermarkt) door een stel Duitse tokkies. Ze had net de boodschappen ingeladen en tijdens het terugbrengen van de winkelwagen is het gebeurd. Ze had namelijk haar auto niet op slot gedaan en haar beurs op de driver's seat (ben even het Nederlandse woord kwijt ) laten liggen, en zo hebben ze haar dus kunnen bestelen. Normaal sluit ze de auto altijd af, ook bij het terugbrengen van de winkelwagen, dus waarom ze het deze keer was vergeten, is mij een raadsel. Misschien was ze met haar hoofd teveel bij haar bedrijf? In ieder geval had ze van tevoren een groep Duitse tokkies in de buurt van haar auto zien rondhangen, ze waren allemaal blank en niet eens jong (meer van haar leeftijd). Toen ze terugkwam, waren die allemaal weg, dus ze denkt dat die het zijn geweest. Volgens mij hebben ze daar doelbewust rondgehangen, wachtend op een slachtoffer die vergat de auto af te sluiten - zoiets hoor je namelijk wel vaker, ook bij bijvoorbeeld treinstations. Echt godvergeten tuig is dat, van mij mogen ze allemaal snoeihard kapot. Dat soort parasieten hebben geen bestaansrecht, wat mij betreft.

Nu is ze haar bankpassen kwijt (van haar, van het bedrijf, etc.), verzekeringskaart, kortingskaarten, orgaandonatiekaart, pasfoto's en €100 aan contant geld. Gelukkig heeft ze snel haar bankpassen laten blokkeren, dus aan het geld op haar bankrekeningen kan het tuig hopelijk niet meer aankomen. Nu moet ze tot maandag wachten tot ze weer bij haar geld kan. Ik hoop verder dat het tuig niet nog andere dingen kan doen met de informatie die ze in haar beurs hebben kunnen vinden, zoals bijvoorbeeld identiteitsfraude (er zaten namelijk losse pasfoto's van haar en mijn vader in, en via haar orgaandonatiekaart weten ze nu wel haar geboortedatum, dus je weet maar nooit wat ze daar nog mee kunnen doen).

Maar goed... in ieder geval zal mijn moeder dit geen tweede keer gebeuren. Ze was nog nooit eerder beroofd in haar leven, het is nog een geluk dat het op deze wijze gebeurd is en niet onder dreiging van geweld (wat mijn oom helaas eens een keer is overkomen in het buitenland ). Dus daar zijn we allemaal wel dankbaar om. Wel heel jammer van het geld, want mede door het oprichten van het bedrijf zitten mijn ouders nu een beetje krap bij kas, en dit kwam dus niet echt goed uit.

Regels voor berichten