![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dit jaar ben ik met Vinea naar Egypte (Hurghada) geweest, ook helemaal geweldig! Vooral omdat we eigenlijk geen begeleiding meer hadden, hij was altijd met andere dingen bezig. Dingen regelen etc. Je had hem niet in de buurt als je op het strand was en dergelijke. Echt geweldig ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
De leeftijden, en het verschil in beginners en gevorderen, het verblijf etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zat in een groep van 10 mensen, 6 meiden en 4 jongens. Er was er eentje van 15, 4 van 16 en 5 van 17. Het is echter een reis voor 15 t/m 19. Nou, het verschil tussen beginners en gevorderen is dat de beginners eerst nog theorie krijgen en de eerste twee dagen in ondiep water duiken en oefeningen doen. Daarna hebben ze nog 4 duiken (= 2 dagen) in diep water, tot 18 meter is dat. De gevorderen die maken 10 duiken. Zij gaan dus 1 dag meer dan de beginners. De onderwaterwereld is echt super daar en wij hebben zelfs met wilde dolfijnen gezwommen, dus... Echt super! Het verblijf stelt niet veel voor. Maar je hebt een warme douche en airco en een eigen tv, waar je de wereldomroep op kan ontvangen. Bij dit hotel horen nog 2 luxere hotels, waar je graits gebruik van kan maken. Deze hebben een zwembad. Eentje is 1 minuut lopen en de andere 5 minuten. Stelt niks voor dus. Die twee andere hotels zijn echt super! ![]() Nou, als je meer info wilt, voeg je me maar toe op MSN.
|
Ik ben 2 jaar terug met de YMCA (www.ymca.nl) op vakantie geweest. Ik ben op Ardennenkamp gegaan en dit is mij heel goed bevallen.
Dit jaar ga ik waarschijnlijk weer met de YMCA op vakantie naar duitsland. Je kunt ook heel goed in je eentje op vakantie gaan met deze organisatie, ze zorgen ervoor dat je in contact komt met je reisgenoten, hoe verlegen je ook bent. En... het is nog lekker betaalbaar ook nog ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Boek niet je reis via www.gogotours.nl of met www.sunweb.nl
Ik had daar gereserveerd en je reis is volgens al gelijk zeker na het boeken, ook zonder bevestiging. Je kan dus voor je vrienden boeken en zij zitten dan gelijk vast aan die reis, beetje raar als je het aan mij vraagt. Normaal bevesitgd je zoiets.. Maar ik ga nu www.suntrex.nl mee, volgens mij wel goed. Als mensen nog eens een hotel op willen zoeken en dan de reacties willen weten, check dan dit http://www.vakantiereiswijzer.nl |
![]() |
|
![]() |
Ik ga dit jaar voor het eerst zonder ouders op vakantie. ik ga met mijn vriend naar blanes met TraXs, das de jongerenafdeling van TraveleXpress. vorige week geboekt
![]() wij gaan op 22 augustus weg, met de bus, naar camping Solmar in Blanes en wij zijn op 31 aug, of 1 sept. weer terug. traxs is erg goedkoop. www.traxs.nl * bij beachmasters heb je alleen een tent, kookspullen moet je eventueel zelf meenemen * laterz
|
Verwijderd
|
Heeft er iemand ervaring met "Koning Aap" of ben je van plan om mee te gaan op een reis in 2005?
Meer info op www.koningaap.be (in Nederland bestaat het ook geloof ik) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga waarschijnlijk wel mee met een organisatie waar 'veel' mensen alleen meegaan, dat vind ik toch iets geruststellender ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga al een aantal jaren mee met kampen van de Christengemeenschap (zie http://www.christengemeenschap.nl/kampen/) .
Klinkt ongelovelijk christelijk, steng, en weet ik niet wat, maar het is het NIET! De christengemeenschap is een kleinschalig geloof waar voornamelijk antroposofen (stereotype: geiten-wollen-sokken-types) bij horen, en op de kampen is dan ook een hoog dreadlock-gehalte. Ik ga komend jaar naar het zwedenwandlekamp - voor jongeren tussen de 16 en 26. Op zo'n kamp ben je overigens weinig met het geloof bezig, je filosofeert er meer een hoop op los.. Kijk anders even op www.zwedenkamp.tk Ook is er een internationaal kamp in Zuid Frankrijk dat erg gaaf moet zijn; kijk even op http://www.iycamp.com/iyc/ Verder heeft de YMCA ook een ontzettend groot aanbod.. zie www.ymca.nl
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Excursies: Excursiemogelijkheden: Barcelona, Barcelona met de verlichte forteinen, Andorra, Peniscola met ebrodelta, Montserrat en champagnekelders, binnenlandexcursie, jeep-safari, spaanse avond met paardenshow en flamencospektakel, waterpretpark Aquopolis (half mei tot half oktober), dolfinarium, themapark Port Aventura, Canyontocht, Quad-safari, markt in Bonavista, Klooster van Santes Crues, water- en safaripark Aqualeon (half mei tot half oktober), diverse boottochten en camarantochten. In het hoogseizoen speciaal jongerenprogramma met o.a. kroegentocht, partyboot en div. discoparty's en dj-party's. Dus het lijkt erop dat ze het wel doen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Iemand ervaring met YMCA?? alvast bedankt! Citaat:
Overigens hier meer links: http://jongeren-vakanties.pagina.nl/
Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 11:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stuur me maar een privébericht als je specifieke vragen hebt, ik denk dat ik de meeste vragen over kampen of reizen van de ymca wel kan beantwoorden. ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Op zoek naar 16, 17, 19 en 20 jarigen voor afstudeeronderzoek mayo186 | 0 | 16-07-2010 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden zonder leven heelup | 11 | 09-01-2010 08:02 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
sectorwerkstuk toerisme DenN | 2 | 17-09-2008 19:40 | |
Muziek |
Datum + enkele bands roskilde 2003 bekend!!! Evil Bert | 21 | 11-02-2003 14:59 | |
Vrije tijd |
golfsurven? winging | 5 | 20-01-2003 00:18 |