Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En vanaf mn 6e is hij niet echt betrokken geweest bij mn opvoeding, wat achteraf gezien goed is geweest, maar het gevoel van geen vader hebben waarmee je een echte band voelt is soms best stekend en eigenlijk zie ik daar geen verandering in komen. Het gevoel dat hij mn vader is ontbreekt, maar ik heb hem iig nog, daar heb je wel gelijk in en mocht hij ooit voor verandering open staan en bepaalde dingen willen veranderen, dan kan datidd nog
||
Citaat:
De dingen die ik hem wil vragen, heb ik antwoorden op, gekregen van mn moeder en anderen. Aangezien het feiten zijn, weet ik ze, maar zolang ik er niet met hem over gepraat heb of üiberhaupt kan praten, zal ik nooit een echte band krijgen, geloof ik. Maar toch heb ik voor mn gevoel tot ik 16-17 was een goede band met hem gehad, tot ik bepaalde dingen in ging zien en meer een eigen kijk op de bepaalde zaken ging krijgen. Op zo'n moment zie je in dat dingen niet zo mooi zijn als ze lijken en als anderen willen dat ze lijken voor die persoon. En volgens mij geloof hij nogsteeds erin dat hij door bepaalde dingen te doen alles mooier kan laten lijken dan het werkelijk is, alleen ben ik er niet meer gevoelig voor...
||
Citaat:
![]() t Was alleen zo dat jou toevallig hetzelfde raakte als mij. ![]()
||
Citaat:
![]() T is ook wel even lekker voor mij dat alles hierboven er even uitgekomen is, al is daar eigenlijk een ander topic voor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() in dat zelfde verpleegtehuis waar ik dus ook werk, en mn opa woont was ik vandaag om mn opa te bezoeken. Hij helemaal blij dat we gingen wandelen buiten en dat we langskwamen, deed me goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
reslutaat: ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar tis tegen de eed in om een naam neer te zetten ![]() (vandaar dat mn verpleegkundige vingers dat deden...) dan wordt het mevr. de L
||
Citaat:
![]() Ik snapte dr al geen moer van ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
un verhaaltje... grazygirliej | 4 | 09-04-2004 17:37 | |