Oud 13-08-2005, 13:26
Evaatje
Evaatje is offline
Dat een lieve vrouw van 95 uit het verzorgingshuis waar ik werk, tegen mij zei: ''Waarom komt het dat u altijd zo lief bent?'' (dat zei ze echt met een kinderstemmetje, heel schattig )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2005, 09:29
WolterB
WolterB is offline
Gesprek over mn vader...

Doet me toch weer dingen beseffen en maakt me tegelijkertijd sterk
Oud 15-08-2005, 10:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-08-2005 @ 10:29 :
Gesprek over mn vader...

Ik had het erover met m'n moeder dat m'n vader eigenlijk bijna niks van m'n huidige leven heeft meegemaakt. Ik doe een nieuwe opleiding (hij overleed in de vakantie na m'n eindexamen), ik heb een 'nieuwe' (2,5 jaar) vriend, ik doe een 'nieuwe' sport (ook al 2 jaar) en ik heb nog een 'nieuwe' hobby (zingen). Hij heeft het allemaal niet meer meegemaakt. Als ik hem nu weer zou tegenkomen zou ik hem bijna als een vreemde moeten bijpraten. Dat deed me verdriet.
Oud 15-08-2005, 18:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-08-2005 @ 11:10 :
Ik had het erover met m'n moeder dat m'n vader eigenlijk bijna niks van m'n huidige leven heeft meegemaakt. Ik doe een nieuwe opleiding (hij overleed in de vakantie na m'n eindexamen), ik heb een 'nieuwe' (2,5 jaar) vriend, ik doe een 'nieuwe' sport (ook al 2 jaar) en ik heb nog een 'nieuwe' hobby (zingen). Hij heeft het allemaal niet meer meegemaakt. Als ik hem nu weer zou tegenkomen zou ik hem bijna als een vreemde moeten bijpraten. Dat deed me verdriet.
Die dingen weet mn vader nog wel van mij, maar waar mn interesses liggen, hoe ik over bepaalde zaken denk, wat me bezighoudt, dat weet hij niet, geloof ook niet dat hij zich daarin kan inleven.

En vanaf mn 6e is hij niet echt betrokken geweest bij mn opvoeding, wat achteraf gezien goed is geweest, maar het gevoel van geen vader hebben waarmee je een echte band voelt is soms best stekend en eigenlijk zie ik daar geen verandering in komen. Het gevoel dat hij mn vader is ontbreekt, maar ik heb hem iig nog, daar heb je wel gelijk in en mocht hij ooit voor verandering open staan en bepaalde dingen willen veranderen, dan kan datidd nog
Oud 15-08-2005, 18:53
snoopy
snoopy is offline
Die dingen weet mn vader nog wel van mij, maar waar mn interesses liggen, hoe ik over bepaalde zaken denk, wat me bezighoudt, dat weet hij niet, geloof ook niet dat hij zich daarin kan inleven.

En vanaf mn 6e is hij niet echt betrokken geweest bij mn opvoeding, wat achteraf gezien goed is geweest, maar het gevoel van geen vader hebben waarmee je een echte band voelt is soms best stekend en eigenlijk zie ik daar geen verandering in komen. Het gevoel dat hij mn vader is ontbreekt, maar ik heb hem iig nog, daar heb je wel gelijk in en mocht hij ooit voor verandering open staan en bepaalde dingen willen veranderen, dan kan datidd nog

oh... maar zo bedoelde ik het niet! Het lijkt me vreselijk als je een slechte (of geen) band hebt met je vader. Ik kan iig zeggen dat ik 19 jaar lang een fantastische band heb gehad met m'n vader, en daar ben ik erg blij mee. Het maakt het ook wel makkelijker om hem te moeten missen, denk ik. Er zijn helemaal geen schuldgevoelens of dingen die ik nog had willen zeggen.
Het was alleen dat mij dat ook raakte vandaag (een gesprek over m'n vader, dus)
Oud 15-08-2005, 19:03
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-08-2005 @ 19:53 :
oh... maar zo bedoelde ik het niet! Het lijkt me vreselijk als je een slechte (of geen) band hebt met je vader. Ik kan iig zeggen dat ik 19 jaar lang een fantastische band heb gehad met m'n vader, en daar ben ik erg blij mee. Het maakt het ook wel makkelijker om hem te moeten missen, denk ik. Er zijn helemaal geen schuldgevoelens of dingen die ik nog had willen zeggen.
Het was alleen dat mij dat ook raakte vandaag (een gesprek over m'n vader, dus)
Ik weet niet wat erger is, denk toch dat het erger zou zijn om geen verder meer te hebben, ondanks dat je niet nog bepaalde vragen hebt, maar ik waag me er niet aan deze twee dingen echt te vergelijken, dat is onmogelijk vind ik.

De dingen die ik hem wil vragen, heb ik antwoorden op, gekregen van mn moeder en anderen. Aangezien het feiten zijn, weet ik ze, maar zolang ik er niet met hem over gepraat heb of üiberhaupt kan praten, zal ik nooit een echte band krijgen, geloof ik.

Maar toch heb ik voor mn gevoel tot ik 16-17 was een goede band met hem gehad, tot ik bepaalde dingen in ging zien en meer een eigen kijk op de bepaalde zaken ging krijgen. Op zo'n moment zie je in dat dingen niet zo mooi zijn als ze lijken en als anderen willen dat ze lijken voor die persoon. En volgens mij geloof hij nogsteeds erin dat hij door bepaalde dingen te doen alles mooier kan laten lijken dan het werkelijk is, alleen ben ik er niet meer gevoelig voor...
Oud 15-08-2005, 19:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-08-2005 @ 20:03 :
Ik weet niet wat erger is, denk toch dat het erger zou zijn om geen verder meer te hebben, ondanks dat je niet nog bepaalde vragen hebt, maar ik waag me er niet aan deze twee dingen echt te vergelijken, dat is onmogelijk vind ik.

Nou, dat komt mooi uit want ik wil het ook niet gaan lopen vergelijken
t Was alleen zo dat jou toevallig hetzelfde raakte als mij.
Oud 15-08-2005, 19:44
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-08-2005 @ 20:37 :
Nou, dat komt mooi uit want ik wil het ook niet gaan lopen vergelijken
t Was alleen zo dat jou toevallig hetzelfde raakte als mij.

T is ook wel even lekker voor mij dat alles hierboven er even uitgekomen is, al is daar eigenlijk een ander topic voor
Oud 15-08-2005, 21:37
Nijn*
Nijn* is offline
Dat ik weer ontzettend kon lachen met K.
Oud 15-08-2005, 22:12
jimmeken
jimmeken is offline
smsje van haar waarin stond dat ze het moeilijk vond om zo ver weg van me te zijn...was superlief
Oud 16-08-2005, 16:01
ilse
ilse is offline
dat iemand me wat verteld had, en iemand adners zei dat dat echt niet zo was en dat nooit zou gebeuren... (hoe vaag kan je t hebben )
Oud 17-08-2005, 13:58
Dolores
Dolores is offline
Een pm
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 14:26
Stefanie
Stefanie is offline
Iemand die zei: Veel plezier nog met je vrienden... (met de bedoeling mij te kwetsen omdat ik niet veel vrienden heb)

En dan zelf ook amper vrienden hebben Té arrogant.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 14:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 17-08-2005 @ 15:26 :
Iemand die zei: Veel plezier nog met je vrienden... (met de bedoeling mij te kwetsen omdat ik niet veel vrienden heb)

En dan zelf ook amper vrienden hebben Té arrogant.
Jij hebt tenminste Koen nog. .. *jaloers* ..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 20:29
Verwijderd
De reactie van iemand.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:38
Verwijderd
een smsje van een goede vriend van me vannacht.

en sowieso de hele avond met die goede vriend van me

<3
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 12:22
Verwijderd
die klote-balk boven mijn bed >_<
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 12:31
kroot
kroot is offline
de reactie van iemand toen ik zei dat ik misschien voor behandeling naar Zwitserland ga
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 20:59
metallica
metallica is offline
dat ik anderen nu miss even veel pijn doe als anderen mij en dat vind ik niet zo goed van mezelf
Oud 21-08-2005, 15:16
Pilot01
Pilot01 is offline
Niet speciaal vandaag, maar 'n aantal weken geleden had ik echt zo'n k*t-dag...
Hoorde ik toen dat de moeder van 'n vriend van me kanker had, terwijl we 'n paar dagen daarvoor nog 'n supervakantie beleefd hadden met elkaar, niet wetende dat ze zo ziek zou zijn.
Op diezelfde dag hoorde ik 'n klasgenoot zeggen (beetje zo'n populaire gast): "oohoooh...valt die homo op je? wahahaaaaa" ...want dat meisje wat ik leuk vond vertelde aan die gast dat ik haar dus leuk vond. Nou keurde ze die opmerking wel af, maar ik zat 'r echt mee. Ik ben absoluut niet zielig of zo, heb genoeg vrienden (m en v), maar ben niet zo'n 'lijpe' gast als hij zich voordoet/is (?) en al die populaire mensen op school.. en kkon toch wel aardig over weg met die groep zeg maar en ik dacht ook dat ze me wel oke vonden.

Dat kon ik d'r dus ff niet bij hebben op die dag....je hebt 't dan al moeilijk met 't feit dat 'n goede kennis kanker heeft, maak ik me dan ook nog druk omdat ze me maar 'n homo vinden...naja...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 15:33
snoopy
snoopy is offline
mwah... alles en niks. Ben gewoon in een kuthumeur.
Oud 21-08-2005, 16:04
T!ne
T!ne is offline
Gistrenavond eiglijk.. Maar twas al laat dus telt ook nog .. Zn smsje over dat we dichter naar elkaar waren toegegroeid.. En dat hij blij was dat hij mee is geweest op die uitstap.. Deed me echt zo goed voelen
Oud 21-08-2005, 20:58
Verwijderd
het feit dat hij moest huilen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 22:56
Verwijderd
Die klootzak. En hoe fijn het nog steeds is om zijn ouders te kennen. En hoe lief ze nog steeds voor me zijn.

oh, en alle smsjes en mailtjes voor mijn verjaardag, ondanks dat mijn kop er niet naar stond om het te vieren.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 18:24
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 18:26
Lorraine
Lorraine is offline
een kat.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Evaatje schreef op 13-08-2005 @ 14:26 :
Dat een lieve vrouw van 95 uit het verzorgingshuis waar ik werk, tegen mij zei: ''Waarom komt het dat u altijd zo lief bent?'' (dat zei ze echt met een kinderstemmetje, heel schattig )
Mevrouw de Lange zeker?, die steelt mijn hart ook altijd

in dat zelfde verpleegtehuis waar ik dus ook werk, en mn opa woont was ik vandaag om mn opa te bezoeken. Hij helemaal blij dat we gingen wandelen buiten en dat we langskwamen, deed me goed.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 21:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De muziek uit 'Amélie', zoals altijd. Nu heb ik het eindelijk kunnen downloaden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 22:15
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Voor zo'n 3 seconden werd ik geraakt door een liedje, maar het lukte me niet om even lekker ontroerd te raken.
Oud 23-08-2005, 23:25
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Anneka schreef op 22-08-2005 @ 22:59 :
Mevrouw de Lange zeker?, die steelt mijn hart ook altijd

in dat zelfde verpleegtehuis waar ik dus ook werk, en mn opa woont was ik vandaag om mn opa te bezoeken. Hij helemaal blij dat we gingen wandelen buiten en dat we langskwamen, deed me goed.
oe mn verpleegkundige vingers gaan jeuken...
reslutaat:
Oud 23-08-2005, 23:37
vosje16
vosje16 is offline
een e-card van mijn vriendje
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 09:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 24-08-2005 @ 00:25 :
oe mn verpleegkundige vingers gaan jeuken...
reslutaat:
mag je niet wandelen, dan?
Oud 24-08-2005, 10:45
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
snoopy schreef op 24-08-2005 @ 10:10 :
mag je niet wandelen, dan?
tuuurlijk mag dat
maar tis tegen de eed in om een naam neer te zetten
(vandaar dat mn verpleegkundige vingers dat deden...)
dan wordt het mevr. de L
Oud 24-08-2005, 10:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 24-08-2005 @ 11:45 :
tuuurlijk mag dat
maar tis tegen de eed in om een naam neer te zetten
(vandaar dat mn verpleegkundige vingers dat deden...)
dan wordt het mevr. de L
aaaah... oke
Ik snapte dr al geen moer van
Oud 24-08-2005, 11:12
zus
zus is offline
Dat als ik zo doorga ik geen therapie meer mag
Oud 24-08-2005, 20:10
snoopy
snoopy is offline
die klote-reactie op mijn mail
Oud 24-08-2005, 20:17
w
w is offline
een super mooi liedje.
Oud 24-08-2005, 20:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Een goed msn-woordje van Wolter en een paar slechte woordjes van... iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 21:09
dwight88
dwight88 is offline
haar onzekerheid, en de kleine actie van mij vanmorgen die veel voor haar betekende.

Terwijl ik weet, dat ze binnen 24 uur veel pijn gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 22:03
Roosje
Roosje is offline
Dat er op de manege niemand meer iets tegen me zei, alsof zij me ook al niet meer moeten.
Oud 24-08-2005, 22:38
rare kwast
rare kwast is offline
mn oppaskindje dat de hele tijd mama tegen me zei en niet eens ging huilen toen ze me weer voor t eerst sinds lange tijd zag
Oud 25-08-2005, 16:07
Spiteful
Spiteful is offline
Een bijzonder leuk meisje dat zo verliefd is op haar vriend. Ik vond het zo'n mooi zicht dat ik niet jaloers kon zijn... Nu ja, een klein beetje misschien
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 17:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Om te zien dat al mijn huisgenoten inclusief mezelf nog altijd bij bewoners staan op de site van mijn voormalige studentenflat
Oud 25-08-2005, 17:42
WolterB
WolterB is offline
dat hij nog meer mensen bedonderd had dan ik al wist
Oud 29-08-2005, 21:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Email van mijn broer.. Damn! "Toeval bestaat niet.. "
Oud 01-09-2005, 11:38
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 12:23
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
gebed dat ik net had
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:50
Yoni
Yoni is offline
Een 'oude vriend' lachte vanmiddag heel lief naar me , nadat ik hem in eeuwen niet meer gezien had.

Ik voelde me 'mooi' toen ik bij een vriend was

En een vage bekende begon onwijs tegen me aan te kleppen in de trein, wat leuk

Wat een dag
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 18:21
Verwijderd
- De plaatselijke kroegbaas is vandaag overleden. ben je 41 jaar. hartaanval en al een paar dagen in coma. gatverdamme.
-Vera is vandaag jarig. gefeliciteerd wijffie..
-Oma kan soms zo huilen vanuit haar tenen als we weer weggaan
-mn tante heeft al een flinke buik. leuk, nog zo'n hummel in dat gezin. het zijn zulke leuke kinderen.

pff, ik heb het maar druk vandaag
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:56
Roosje
Roosje is offline
Een vriendinnetje van mijn zusje ging de hele tijd aan mij hangen en tegen me praten en zo, heel lief, ze is namelijk vijf.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten