![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb vrijdag in de kroeg gezeten en had zaterdag een verjaardag. Daar best wel wat gedronken en na de laatste 2 rose ging fietsen nog maar net. Daarna besloten om m'n maat te bellen of we nog ff gingen smoken en kon vervolgens een teringeind rechtdoor fietsen en datzelfde stuk vervolgens ook weer terug ![]() Daarna nog eens 3 kwartier op m'n eten kunnen wachten en op een stoeprandje half in slaap geflikkerd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik los het wel op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Donderdag weer eens Salvia gedaan en daarna een weekendje patro, met wederom het cocktailtje van vorig weekend. Veel wijn, absinth en whiskey en veel wiet. Drum 'n Bassen met MDMA.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nak dan speed man |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo bedoel ik het helemaal niet. Maar er kwamen allemaal mensen op ons af die vroegen of we wat hadden, omdat we zo stonden te dansen.. En die gasten stonden er eerst maar een beetje sloom bij.. en gingen later een beetje irritant doen tegen ons, vandaar dat ik het zo benoemde, en omdat ik me op dat moment inderdaad beter vond dan die gasten jah.. Mag dat? Verder heb ik geen oordeel over mensen die harddrugs gerbuiken, want sommigen worden daar erg gezellig van en dat daar heb ik respect voor. Had ik er misschien bij moeten zetten. Daarnaast vind ik niet dat ik beter ben dan de rest op dit forum, want ik ken de meesten niet. Verder vind ik niet dat alcohol beter is dan welke andere drugs dan ook. Jeetje, dat ik hier m'n tijd aan besteed zeg.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit weekend was heerlijks rustig. Vrijdagavond thuisgezeten en een joint gerookt en stoned zelda zitten spelen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[/puntneukerigheid]. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan ga je dr vanuit dat zij zich tegenover een U-persoon wilde verontschuldigen. Aangezien zij niet niet de -ez vorm gebruikte, kun je aannemen dat zij sprak tegen iemand die zij wenste te tutoyeren (godammit, goede spelling?). Dan is het excus'e-moi (mijn pc doet niet aan accents). [/driedubbelepuntneukerigheid]. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb een pesthekel aan spelfouten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Verder is dit een loze discussie. |
![]() |
|||
Citaat:
Na nog veel meer uur een sleutel coke uit nieuwsgierigheid aannemen. Her en der een glas baco of wijn of nog n biertje (maar let wel, ik heb geen moment zitten 'zuipen') Nog veel later het rondgaand zakje speed aanpakken en n paar puntjes nemen. Tussendoor jointjes blijven roken nu en dan. De laatste 8 a 9 uur van het feest deels gebruiken als comedown (moest immers mn ouders nog onder ogen komen). In de laatste uurtjes een beetje mcpp om de wazigheid wat af vlakken en vrolijkheid en frisheid voor de volgende dag te bewerkstelligen. De combinatie van dat alles mag misschien gestoord klinken, maar ik lees genoeg en gebruik dus niet zomaar vanalles. Daarnaast luister ik ten alle tijde zeer goed naar mijn lichaam, neem mijn rust, neem mijn afkoeling, neem mijn vocht en vooral: neem mijn tijd. Je dacht toch niet dat ik van dat alles veel, tegelijk en snel achter mekaar neem? Waarom denk je dat ik de ketamine liet liggen? Iig niet omdat ik er geen zin in had... Als ik gestoord ga gebruiken doe ik dat graag verstandig ![]() *Impératif -> Gebiedende wijs, uitgang -ez. Bij gebiedende wijs kan je niet tutoyeren. 6 jaar Frans 1,2...... Terug naar dubbelepuntneukerigheid. Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 11:39. |
![]() |
|
holy shit, wortd een mooi avondje, space gvd de pan uit
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe pak je het weer op.. (wellicht herkent iemand situatie) ludachris | 4 | 03-10-2009 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Hoe was jouw weekend?? malleharry | 58 | 20-06-2005 21:25 | |
De Kantine |
Welke maaltijd was jouw week? Sietse Fliegen | 100 | 15-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 |