Oud 13-09-2005, 20:32
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 13-09-2005 @ 08:43 :
Er zijn op de wereld ook mensen die in normale landen leven waar ze die verdorven krengen niet hebben, belgen heten die geloof ik.
Ooooohhh..niet aan gedacht nee, . Nou, eh bestellen op i-net?? Vrienden in Nederland opzoeken?
Oud 13-09-2005, 20:33
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 13-09-2005 @ 10:59 :
Een beetje forummert flamet twee mensen in 1 post, waarom moet je nou wééér twee dikgedrukte quotes neer4bloggen om er vervolgens een nietterzakedoend zinnetje onder te zetten?

Jij voelt jezelf blijkbaar nog altijd beter dan de rest hier.
Misschien moet je fijn mensen uit hun tent gaan lokken op religie, die lenen zich daar n stuk beter voor.

~

Gek weekend ghad.
Bleek dat ze me MCPP (iemand info/ervaringen?) hadden gegeven ipv mdma
Ik weet nog steeds niet hoe dat moet, twee quotes van twee verschillende mensen in 1 post.
Oud 13-09-2005, 20:50
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 13-09-2005 @ 21:33 :
Ik weet nog steeds niet hoe dat moet, twee quotes van twee verschillende mensen in 1 post.
Ooit van copy pasten gehoord?

Ik heb vrijdag in de kroeg gezeten en had zaterdag een verjaardag. Daar best wel wat gedronken en na de laatste 2 rose ging fietsen nog maar net. Daarna besloten om m'n maat te bellen of we nog ff gingen smoken en kon vervolgens een teringeind rechtdoor fietsen en datzelfde stuk vervolgens ook weer terug .
Daarna nog eens 3 kwartier op m'n eten kunnen wachten en op een stoeprandje half in slaap geflikkerd .
Oud 15-09-2005, 01:08
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
bier, ritalin snuiven, blowen: topwoensdagavond in haarlem!
Oud 15-09-2005, 07:27
zeehond23
zeehond23 is offline
vanmiddag hebk al weer weekeind
Oud 15-09-2005, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 13-09-2005 @ 21:32 :
Ooooohhh..niet aan gedacht nee, . Nou, eh bestellen op i-net?? Vrienden in Nederland opzoeken?
Geen vrienden in Nederland en internet vind ik wat te vaag. Straks vinden mijn ouders een zakje wiet in de brievenbus met mijn naam erop
Maar ik los het wel op
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 20:17
Günther
Günther is offline
gister briljante avond en vanavond ga ik ook weer zonder moeite de vroege uurtjes tegemoet, wat is drugs toch een mooi spul
Oud 18-09-2005, 15:18
MikeyMo
MikeyMo is offline
Gister eerst thuis gechillt en daarna 90% puur ommetje van " het beste van Tiel" gesmookt..En t smaakte zeker wel chill

nu wel kankerbrak though
Oud 18-09-2005, 16:00
HTID
HTID is offline
Gister 10 golden power naarbinnen gewerkt en toen naar Neophyte geweest Heb nu wel overal spierpijn
Oud 18-09-2005, 16:05
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
HTID schreef op 18-09-2005 @ 17:00 :
Gister 10 golden power naarbinnen gewerkt en toen naar Neophyte geweest Heb nu wel overal spierpijn
10 blikjes van die troep? Serieus, volgens mij is het gezonder om aan de pillen te gaan

Donderdag weer eens Salvia gedaan en daarna een weekendje patro, met wederom het cocktailtje van vorig weekend.
Veel wijn, absinth en whiskey en veel wiet. Drum 'n Bassen met MDMA.
Oud 18-09-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
HTID schreef op 18-09-2005 @ 17:00 :
oja daar wilde ik heen..damn
en nak dan speed man
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 16:52
HTID
HTID is offline
Mjah je had er zker bij moeten zijn

Oh eneh vgs mij is speed wel een beetje slechter voor je als 10 van die blikjes.....
Oud 18-09-2005, 17:07
wann
wann is offline
Ik krijg altijd zo het idee dat de impuriteiten die veel producenten in hun shit laten zitten en de shit waarmee het later versneden is veel en veel schadelijker zijn dan de stof zelf.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 17:29
Verwijderd
true
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 18:58
PositiveTension
PositiveTension is offline
Een paar flessen wijn, veel bier, en zo'n zes gram wiet.

Rustig weekendje.
Oud 18-09-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
PositiveTension schreef op 18-09-2005 @ 19:58 :

Rustig weekendje.
ok en nu terug in je hok
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 19:45
Verwijderd
M'n weekend was één groot (goa) feest, en dan met name de zaterdag.. Veel gezopen en veel wiet gerookt.. En veel gedanst.. Zonder pilletjes, want ik ben cool, dus die heb ik niet nodig om uit m'n dak te gaan (alhoewel ik t misschien een keer wel wil proberen). En kon niet meer fietsen en ben drie keer op m'n bek gegaan.. En toen was ik heel blij dat ik in mn bed lag, en daar heb ik tot half 5 s middags in gelegen. En toen ging ik uit eten met een vriendin, en dat eten smaakte me niet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 21:23
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
PositiveTension schreef op 18-09-2005 @ 19:58 :

Rustig weekendje.
hahaha
Oud 20-09-2005, 02:41
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Zeg figurehead, met dergelijke uitspraken maak je jezelf niet populair op dit forum.
ALs jij jezelf beter vind als mens dan anderen hier mag dat, maar houd het lekker voor je ja?
Alsof je zo stoer bent als je zonder pillen op drie keer op je bek kan gaan? Applaus hoor.
Want heel veel alcohol is natuurlijk veel gezonder voor je lichaam, sociale leven en gedrag dan mdma, het is immers legaal toch?

Anywayz, ik ben waarschijnlijk niet zo 'cool' in jouw optiek. (en nee, de onderstaande opsomming maakt niet dat ik mijzelf als 'cool' beschouw, daar heb ik nl al genoeg andere redenen voor )
Mijn weekend was heftig. Behoorlijk eigenlijk, naar mijn maatstaven.
Feest van 24 aan 1 stuk, waarvan ik er 22 heb meegefeest.
Alles werd er uitgedeeld, ales werd er gebruikt had ik het idee.
En tóch was het geen drugshol of een feestje dat in een dergelijk teken stond.

Maarja, ik plaats de foto's en diepte verslagen later ergens gezien de tijd.
Of de volgorde klopt weet ik niet zo snel, daar moet ik morgen nog eens naar kijken.
Maargoed.

Bier, wiet, bier, wiet, speed, bier, wiet, mdma, wiet, speed, bier, mdma, wiet, baco, mcpp, bier, witte wijn, wiet, mdma, baco, wiet, mcpp, coke, wiet, speed, bier, wiet, speed - en daarna de rest van de dag wat rustig aan gedaan en het bij alcohol en wiet gehouden.

Heerlijk gedanst, gespacet, paddo-achtige viduals gezien, levendige gesprekken over muziek, onzin, de lokatie, persoonlijkheden et cetera gevoerd en me geen moment verveeld of slecht gevoeld.

Oja, wel n 'cool' wetenswaardigheidje, ik heb de keta links laten liggen daar ik geen flauw idee had of dit wel goed zou combineren.

Heerlijk gechillt in t zonnetje ook.
Aanrader (ook zonder d&a)

Wat heeft me dit avondje gekost vraagt u? he he he

Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 02:43.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 06:51
Moustache
Moustache is offline
de vrijdag was één lang verhaal van alcohol, de zaterdag viel wel mee, de zondag was lekker niks doen
Oud 20-09-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 20-09-2005 @ 03:41 :
Zeg figurehead, met dergelijke uitspraken maak je jezelf niet populair op dit forum.
ALs jij jezelf beter vind als mens dan anderen hier mag dat, maar houd het lekker voor je ja?
Alsof je zo stoer bent als je zonder pillen op drie keer op je bek kan gaan? Applaus hoor.
Want heel veel alcohol is natuurlijk veel gezonder voor je lichaam, sociale leven en gedrag dan mdma, het is immers legaal toch?

Anywayz, ik ben waarschijnlijk niet zo 'cool' in jouw optiek. (en nee, de onderstaande opsomming maakt niet dat ik mijzelf als 'cool' beschouw, daar heb ik nl al genoeg andere redenen voor )
Mijn weekend was heftig. Behoorlijk eigenlijk, naar mijn maatstaven.
Feest van 24 aan 1 stuk, waarvan ik er 22 heb meegefeest.
Alles werd er uitgedeeld, ales werd er gebruikt had ik het idee.
En tóch was het geen drugshol of een feestje dat in een dergelijk teken stond.

Maarja, ik plaats de foto's en diepte verslagen later ergens gezien de tijd.
Of de volgorde klopt weet ik niet zo snel, daar moet ik morgen nog eens naar kijken.
Maargoed.

Bier, wiet, bier, wiet, speed, bier, wiet, mdma, wiet, speed, bier, mdma, wiet, baco, mcpp, bier, witte wijn, wiet, mdma, baco, wiet, mcpp, coke, wiet, speed, bier, wiet, speed - en daarna de rest van de dag wat rustig aan gedaan en het bij alcohol en wiet gehouden.

Heerlijk gedanst, gespacet, paddo-achtige viduals gezien, levendige gesprekken over muziek, onzin, de lokatie, persoonlijkheden et cetera gevoerd en me geen moment verveeld of slecht gevoeld.

Oja, wel n 'cool' wetenswaardigheidje, ik heb de keta links laten liggen daar ik geen flauw idee had of dit wel goed zou combineren.

Heerlijk gechillt in t zonnetje ook.
Aanrader (ook zonder d&a)

Wat heeft me dit avondje gekost vraagt u? he he he
Och nee hoor, rustig maar, haal even diep adem en ga lezen.
Zo bedoel ik het helemaal niet. Maar er kwamen allemaal mensen op ons af die vroegen of we wat hadden, omdat we zo stonden te dansen.. En die gasten stonden er eerst maar een beetje sloom bij.. en gingen later een beetje irritant doen tegen ons, vandaar dat ik het zo benoemde, en omdat ik me op dat moment inderdaad beter vond dan die gasten jah.. Mag dat? Verder heb ik geen oordeel over mensen die harddrugs gerbuiken, want sommigen worden daar erg gezellig van en dat daar heb ik respect voor. Had ik er misschien bij moeten zetten. Daarnaast vind ik niet dat ik beter ben dan de rest op dit forum, want ik ken de meesten niet.

Verder vind ik niet dat alcohol beter is dan welke andere drugs dan ook.

Jeetje, dat ik hier m'n tijd aan besteed zeg..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 18:43
zeehond23
zeehond23 is offline
figuurhoofdje, je zegt het wel alsof het de noormaalste zaak van de wereld is, maar zolang je de zojuist gegeven uitleg niet gepost had, kregen wij natuurlijk een geheel verstoord beeld over jouw uitspraak. Bij ons kwam het over of je 'pillen slikken' iets vond voor domme mensen, derhalve jezelf als superieur beschouwend.

Ik dank je bij deze ook van harte voor je uitleg, maar ik, en anderen met mij, zouden in het vervolg graag zien dat je iets beter nadenkt bij wat je post.

Oud 20-09-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 20-09-2005 @ 03:41 :
verhaal
zonder gekheid, als ik je drugsvolgorde met die van mij vergelijk zoals ik ook wel eens zulke nachten beleefde, dan denk ik dat keta ook nog wel kon en een leuke wending kon geven aan je avond
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 19:40
Verwijderd
Klote. Want ik ben ziek. En daarom gestopt met roken. Hopelijk ga ik dat volhouden, maar ik snak al een paar dagen naar nicotine, maar dat vindt mn keel niet fijn. Ik kan geen ruk doen, ik heb het hele weekend in mn bed gelegen, dus ook zaterdagavond en ik denk dat dat deze week lekker niet gaat veranderen.

edit; en godverdomme nu is de drop ook nog op.

Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 20:05.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 15:48
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 20-09-2005 @ 19:43 :
figuurhoofdje, je zegt het wel alsof het de noormaalste zaak van de wereld is, maar zolang je de zojuist gegeven uitleg niet gepost had, kregen wij natuurlijk een geheel verstoord beeld over jouw uitspraak. Bij ons kwam het over of je 'pillen slikken' iets vond voor domme mensen, derhalve jezelf als superieur beschouwend.

Ik dank je bij deze ook van harte voor je uitleg, maar ik, en anderen met mij, zouden in het vervolg graag zien dat je iets beter nadenkt bij wat je post.

Speak for yourself.

Dit weekend was heerlijks rustig. Vrijdagavond thuisgezeten en een joint gerookt en stoned zelda zitten spelen . Zaterdag had ik een feestje van Revert in de lichtfabriek. Bar weinig gedronken en voor het slapen gaan nog een joint gerookt.
Oud 21-09-2005, 17:28
zeehond23
zeehond23 is offline
wij als in ik en nog iemand
Oud 21-09-2005, 17:28
Type
Type is offline
mijn weekend was zeer, zeer verwarrend.
Oud 22-09-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 20-09-2005 @ 19:43 :

Nou, meneer de zeehond, je hebt ook wel gelijk, maar had gewoon idd uit brakheid even snel een postje neergekwakt. Excusé moi..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
The Figurehead schreef op 22-09-2005 @ 17:16 :
Nou, meneer de zeehond, je hebt ook wel gelijk, maar had gewoon idd uit brakheid even snel een postje neergekwakt. Excusé moi..
Het is excusé-moi.. omdat het onderwerp na de persoonsvorm komt.

[/puntneukerigheid].
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 20:48
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Neen.

Het is excusez-moi, want het is in feite een verkorte zin, en 'vous' moet mij excuseren. Dus.

Pfff.... en dat noemt zich een scholieren forum....

[/dubbelepuntneukerigheid]

Laatst gewijzigd op 22-09-2005 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 22-09-2005 @ 21:48 :
Neen.

Het is excusez-moi, want het is in feite een verkorte zin, en 'vous' moet mij excuseren. Dus.

Pfff.... en dat noemt zich een scholieren forum....

[/dubbelepuntneukerigheid]
Neen.

Dan ga je dr vanuit dat zij zich tegenover een U-persoon wilde verontschuldigen. Aangezien zij niet niet de -ez vorm gebruikte, kun je aannemen dat zij sprak tegen iemand die zij wenste te tutoyeren (godammit, goede spelling?). Dan is het excus'e-moi (mijn pc doet niet aan accents).

[/driedubbelepuntneukerigheid].
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 21:22
Verwijderd
kheb dat altijd (nou ja, 3 jaar ) geleerd als "excusez-moi"
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 21:58
herz
herz is offline
gay
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 22:01
Verwijderd
Och, tis vier jaar geleden dat ik een Franse les heb gevolgd voor het laatst..

Maarehm.. Hebben jullie geen leven ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 22:06
zeehond23
zeehond23 is offline
nee, jij wel dan?
Oud 22-09-2005, 22:35
Verwijderd
Nouja, ik vind het gewoon nogal stom dat jullie gaan kommaneuken en telkens 1 aspect uit de context halen om het daarna met een hele mooie en grammaticaal correct tekst te gaan afkraken. Bovendien ben ik vooral teleurgesteld in de intollerante houding die jullie tonen en die ik in mijn groep van zogeheten "harddrugsgebruikers" niet terug vind.
Overigens ga ik niet alleen afkrakende kritiek geven zoals vele anderen op dit forum helaas wel doen.
Ik merk overigens op dat jullie tegenover andere mensne die nieuw op het D&A zijn nogal vijandig en buitensluitend zijn, dit gaat natuurlijk alleen op voor de mensen die zich aangesproken voelen .
Ik zou jullie willen adviseren om ook wat meer respect te tonen voor mensen die op het eerste gezicht niet zo tollerant voor drugs zijn, ga met een vriendelijke manier met ze om en gebruik geen cynisme of andere afkrakende manieren van spreken (schrijven). Daarnaast wil ik nog benadrukken dat ik wel tolerant tegenover drugs ben, alleen vind ik dat je er zeer mee moet oppassen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 06:35
hmmmm
hmmmm is offline
Ik vind het drugsgebruik dat Ir. de Narie zojuist poste nogal gestoord. Ik snap echt niet hoe je MDMA en wiet kan combineren met Speed, Coke en alcohol. Doe dan gewoon twee soorten drugs, maar niet 10. Die Special K had waarschijnlijk niet echt een goeie uitwerking erbij gehad, veel te spacend.
Mijn weekend was clean, by the way

Verder vind ik het lomp om te gaan lullen over jij beledigd mij, ik vind dat niet leuk, blablabla. Als iemand iets over je te zeggen heeft hoef je niet altijd in de verdediging te gaan. Dan ontstaan er van die enorme offtopic discussies (zoals nu)
Iedereen post waar diegene zin in heeft en zolang er gereageerd kan worden op zinvolle posts is er geen probleem toch?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 08:12
Verwijderd
Citaat:
vlep`un schreef op 22-09-2005 @ 22:22 :
kheb dat altijd (nou ja, 3 jaar ) geleerd als "excusez-moi"
Het is ook goed als je het zo zegt. Maar dat spreek je iemand beleefd aan, met U, in plaats van met Je.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 08:13
Verwijderd
Citaat:
The Figurehead schreef op 22-09-2005 @ 23:01 :
Och, tis vier jaar geleden dat ik een Franse les heb gevolgd voor het laatst..

Maarehm.. Hebben jullie geen leven ofzo?
Neen, ik heb een tijdje in Parijs gewoond en ik ga al meer dan 10 jaar naar Frankrijk op vakantie.

En ik heb een pesthekel aan spelfouten.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 23-09-2005 @ 09:13 :
Neen, ik heb een tijdje in Parijs gewoond en ik ga al meer dan 10 jaar naar Frankrijk op vakantie.
Goh
Citaat:
En ik heb een pesthekel aan spelfouten.
Ik heb een pesthekel aan mensen die gaan lopen mierenneuken, omdat ze kennelijk niets nuttigs te doen hebben en/of zich beter voelen dan anderen. Prima, maar ga dan je tanden poetsen ofzo.

Verder is dit een loze discussie.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 10:24
HTID
HTID is offline
Beter vertellen jullie hoe je weekend gaat worden, want die van mij wordt routine
Oud 23-09-2005, 11:29
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Ik snap echt niet hoe je MDMA en wiet kan combineren met Speed, Coke en alcohol. Doe dan gewoon twee soorten drugs, maar niet 10.
Een feest van 22 uur. Zelf een paar pilletjes meenemen. Zelf wiet meenemen. (tot zover nog niet echt 'gestoord' toch?) Na n uur of vijf twee sleutelpuntjes speed niet afslaan. Tussendoor biertjes drinken.
Na nog veel meer uur een sleutel coke uit nieuwsgierigheid aannemen. Her en der een glas baco of wijn of nog n biertje (maar let wel, ik heb geen moment zitten 'zuipen')
Nog veel later het rondgaand zakje speed aanpakken en n paar puntjes nemen. Tussendoor jointjes blijven roken nu en dan. De laatste 8 a 9 uur van het feest deels gebruiken als comedown (moest immers mn ouders nog onder ogen komen). In de laatste uurtjes een beetje mcpp om de wazigheid wat af vlakken en vrolijkheid en frisheid voor de volgende dag te bewerkstelligen.

De combinatie van dat alles mag misschien gestoord klinken, maar ik lees genoeg en gebruik dus niet zomaar vanalles.
Daarnaast luister ik ten alle tijde zeer goed naar mijn lichaam, neem mijn rust, neem mijn afkoeling, neem mijn vocht en vooral: neem mijn tijd.
Je dacht toch niet dat ik van dat alles veel, tegelijk en snel achter mekaar neem?
Waarom denk je dat ik de ketamine liet liggen? Iig niet omdat ik er geen zin in had... Als ik gestoord ga gebruiken doe ik dat graag verstandig

*Impératif -> Gebiedende wijs, uitgang -ez.

Bij gebiedende wijs kan je niet tutoyeren.
6 jaar Frans 1,2......

Terug naar dubbelepuntneukerigheid.

Citaat:
zeehond23 schreef op 22-09-2005 @ 20:47 :
bijzaak, louter bijzaak

Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 12:04
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
haha
Oud 23-09-2005, 17:18
Günther
Günther is offline
best bruute intro van het aankomende en magische weekend, zit nu al redellijk van de wereld... morgen snowboarden en s'avonds weer naar de tering (darkraver )
Oud 23-09-2005, 17:34
Verwijderd
komt tie dan he!!!
hehe vet
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 17:52
zeehond23
zeehond23 is offline
ik word gekwoot bij het leven
Oud 23-09-2005, 18:55
Günther
Günther is offline