Oud 29-04-2007, 19:06
one.
one. is offline
Citaat:
mjk schreef op 29-04-2007 @ 17:24 :
Allereerst maar felicitaties. Maar denk dat ze in eindhoven grote bos bloemen naar Stilburg kunnen sturen. Die lui stonden te juichen toen Ajax niet de 3-0 had gemaakt en PSV kampioen werd. Vanaf minuut 1 tijdrekken en in eigen 16 rondlopen. Weten dat je verliest, maar niet te veel. Wat maakt dat uit in laatste wedstrijd als je nergens voor speelt (geen kans op welke play-off dan ook), ga dan lekker spelen (en terecht winnen of met 5-1 verliezen), niet zo.
Niet zeiken, we hebben vandaag gewoon niet goed gespeeld, zo is het nou eenmaal.
Oud 29-04-2007, 20:21
kalinho
kalinho is offline
Nja alsof het mij boeit dat ik me t.o.v jouw laat kennen, escapism.

Ik baal er nog steeds van als een gek. Als Az nou gwoon binnen een kwartiet op 0-3 stond weet je het is over, klaar. Maar nu je heel de tijd weet dat Az het niet gaat worden, en je tot de laatste minuut nog steeds kans hebt op dat ene doelpunt is het extra lullig
Oud 29-04-2007, 20:38
baas
baas is offline
Super spannende middag. Voor de 'neutrale' liefhebber, waar ik mezelf ook toe reken erg mooi. Ben niet helemaal neutraal want ik denk dat in dit geval mijn voorkeur naar PSV ging. Omdat ik die arrogante Louis van Gaal geen kampioenschap gun, en Ajax...nou ja niet echt iets op tegen maar die hebben gewoon te wisselvallig gespeeld. PSV voor deze laatste ronde zwaar underdog, en dan toch kampioen, das sowieso lachen.

Ik zou Koeman wel een held vinden als ie alsnog zou opstappen.
Oud 29-04-2007, 20:40
baas
baas is offline
Citaat:
Strever schreef op 22-04-2007 @ 16:46 :
Oh my god! De wonderen waren de wereld nog niet uit. Ik ben zo blij dat PSV het niet meer wordt. Leuk voor AZ trouwens als ze het volgende week worden.
Ik werd gisteren al ziek van die psv-fans bij ons in de kroeg. Te zeuren dat ze het kampioenschap gingen vieren in Eindhoven, nou lekker niet dus

Wat was het spannend op de radio. "PSV heeft het kampioenschap............ UIT HANDEN GEGEVEN!!!"

Wat een dag
Dit soort dingen zijn ook altijd leuk om terug te lezen, haha.
Oud 29-04-2007, 20:55
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Die sucker met z'n nieuwe tatoeage.. hard voor hem. Verder natuurlijk weer spijtig dat Ajax het op 1 doelpunt mis loopt, en dat het gluiperige PSV wint. Dan nog liever dat AZ het idd gewoon af maakt.
Oud 29-04-2007, 22:20
Tofke_H
Tofke_H is offline
Man man! Op het eindsignaal telefoon vanuit het stadion krijgen dat PSV kampioen is! Niet te geloven!
Oud 29-04-2007, 22:28
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 29-04-2007 @ 21:55 :
. Verder natuurlijk weer spijtig dat Ajax het op 1 doelpunt mis loopt, en dat het gluiperige PSV wint.
"gluiperigere PSV"

Mooi hoe Ajacieden hun tekortkomingen op verdedigend gebied afreageren. Als je te debiel bent om fatsoenlijk te verdedigen dan verdien je niet om kampioen te worden.
Heerlijk, die frustraties. Maar wat nog beter zal smaken is het krat bier dat ik vandaag heb gewonnen
PSV = terecht kampioen.

Jupiler graag.

NAC, mooi seizoen gehad.
Oud 29-04-2007, 22:31
Verwijderd
Helemaal niets in Amsterdam

Feyenoord volgend jaar kampioen
Oud 30-04-2007, 08:47
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Wat een middag .
Vind het leuk dat het PSV toch nog gelukt is en wat zal Ajax op zijn neus kijken nu ze nét een puntje te kort komen.

Ten Cate had het over logica las ik ergens, en uit zijn logica
bleek dat Az zou verliezen, "en dan worden wij dus kampioen". Jammer voor hem maar hij had alleen het eerste gedeelte goed .

Vind het trouwens wel jammer voor de spelers van AZ, had het ze wel gegund.

Gisteren zelf de zevenklapper van Roda bijgewoond, spanning rondom de 5e plaats. En toen dat de laatste 10min niet meer mogelijk bleek werd er alleen nog maar naar de andere tussenstanden gekeken. Prachtige voetbalmiddag voor de (redelijk) neutrale fan
Oud 30-04-2007, 12:01
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline

Mooi spandoek van Twente. Een paar jaar geleden hadden Twente supporters een soortgelijk iets gedaan toch, Stom Konijn?
Oud 30-04-2007, 12:31
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Even een algemene opmerking, zullen we het hier wel een beetje vriendelijk houden? Ik snap dat je baalt als "jouw" cluppie het kampioenschap uit handen heeft gegeven, maar dat hebben ze toch echt zelf gedaan.
Oud 30-04-2007, 12:36
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
kalinho schreef op 29-04-2007 @ 21:21 :
Nja alsof het mij boeit dat ik me t.o.v jouw laat kennen, escapism.

Ik baal er nog steeds van als een gek. Als Az nou gwoon binnen een kwartiet op 0-3 stond weet je het is over, klaar. Maar nu je heel de tijd weet dat Az het niet gaat worden, en je tot de laatste minuut nog steeds kans hebt op dat ene doelpunt is het extra lullig
niet tov mij hoor, ik ben ook voor ajax. ik vind je reactie alleen een beetje triest.
Oud 30-04-2007, 13:13
Spelvout
Spelvout is offline
Mooie Tifo in Heerenveen, voor Petter Hansson en Paul Bosvelt

Grote panorama van 't hele ALS
Klikken voor grote versie

Oud 30-04-2007, 13:20
Gimme more beer
Wat een actie van Theo Maassen weer
Oud 30-04-2007, 14:07
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Waanzinnig. Mooie uitzending van Langs de Lijn ook.

Jammer dat het Ajax niet geworden is, maar dan hadden ze maar meer moeten scoren.
Oud 30-04-2007, 21:25
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Escapism schreef op 30-04-2007 @ 13:36 :
niet tov mij hoor, ik ben ook voor ajax. ik vind je reactie alleen een beetje triest.
fuck dat. Ik weet zeker dat 9/10 ajacieden zo reageerden, alleen bein toevallig de enige die het hier op die manier verwoord

Mn schrale troost is trouwens die gozer met die AZ-Tattoo op zn been :') _O-
Oud 01-05-2007, 00:31
Verwijderd
Als redelijk neutraal voetbalfan heb ik genoten van de spanning. Heerlijk.

Maar wel jammer dat het dus toch PSV is geworden.
Oud 01-05-2007, 10:18
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
kalinho schreef op 30-04-2007 @ 22:25 :
Mn schrale troost is trouwens die gozer met die AZ-Tattoo op zn been :') _O-
zijn we het daar over eens haha.
Oud 01-05-2007, 10:27
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-04-2007 @ 23:28 :
"gluiperigere PSV"

Mooi hoe Ajacieden hun tekortkomingen op verdedigend gebied afreageren. Als je te debiel bent om fatsoenlijk te verdedigen dan verdien je niet om kampioen te worden.
Dat is toch helemaal niet aan de orde nu.

Waar ík me aan erger zijn de gasten met een instelling van "het maakt mij niet uit of az of psv kampioen wordt, als Ajax het maar niet wordt".

Dát is pas frustratie.
Oud 01-05-2007, 10:37
Verwijderd
Man, wat een prachtige zondag in Eindhoven.
Oud 01-05-2007, 10:59
Verwijderd
We weten over het algemeen wel hoe ajaxfans zijn.

Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 11:05.
Oud 01-05-2007, 11:31
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 01-05-2007 @ 11:27 :
Dat is toch helemaal niet aan de orde nu.

Waar ík me aan erger zijn de gasten met een instelling van "het maakt mij niet uit of az of psv kampioen wordt, als Ajax het maar niet wordt".

Dát is pas frustratie.
vandaar "gluiperige PSV" opmerking....

Het is gewoon kinderachtige frustratie van mensen die het spel dat PSV speelt niet bevalt, terwijl dat gewoon het beste van Nederland is. Niet het mooiste maar wel het beste.
Oud 01-05-2007, 11:39
Gimme more beer
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-05-2007 @ 12:31 :

Het is gewoon kinderachtige frustratie van mensen die het spel dat PSV speelt niet bevalt, terwijl dat gewoon het beste van Nederland is. Niet het mooiste maar wel het beste.
Nou ja, niet is, maar was. Zonder Alex kun je dat soort voetbal gewoon niet spelen.
Oud 01-05-2007, 12:31
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik praat over het hele afgelopen seizoen, waarin PSV gewoon beter was. De laatste competitiehelft heeft alles tegengezeten, dit ligt niet alleen aan Alex. Van NAC werd ook met 3-0 verloren met Alex in de basis.

Als PSV goede aankopen doet en een beetje geluk met blessures heeft worden ze ook volgend seizoen weer kampioen denk ik.
Oud 01-05-2007, 12:41
Gimme more beer
Ik hoop het. Anders Feyenoord
Oud 01-05-2007, 15:17
Sultan_of_Swing
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-05-2007 @ 12:31 :

Sorry hoor, ik wist niet dat je zo hard zou gaan op dat woord. Die opmerking was ook niet helemaal terecht, maar het is gewoon dat PSV weer net op het goede moment net dat ene doelpuntje maakt dat voldoende is. Gluiperig is daar misschien niet helemaal het goede woord voor. En ze hebben terecht de titel gepakt natuurlijk, het is alleen jammer dat dat ten koste van Ajax gaat. Ajax heeft eigenlijk weinig fout gedaan volgens mij. AZ heeft het echt laten liggen.
Oud 01-05-2007, 15:31
Gimme more beer
Ajax heeft toch flink wat laten liggen in wedstrijden waar dat eigenlijk niet mag. Ik noem RKC en NEC.
Oud 01-05-2007, 15:52
Sultan_of_Swing
Ja dat is zeker waar, maar ik doelde meer op de laatste wedstrijd. Ik vond het ook niet reëel hoe Ten Cate zich opstelde. Ajax moest gewoon winnen en hopen op een misstap van AZ. Dat gebeurde. Als PSV dan nog met 5-1 wint is dat pech hebben. Van een stel klootzakken die wat weg geeft is dan geen sprake meer.
Oud 01-05-2007, 20:53
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 30-04-2007 @ 13:01 :
[afbeelding]

Mooi spandoek van Twente. Een paar jaar geleden hadden Twente supporters een soortgelijk iets gedaan toch, Stom Konijn?
Ja, er hangen altijd losse letters TUKKER CLAN, die begon iemand spontaan om te wisselen en stond er ineens KUT NAC ^^ was echt briljant

Er is al genoeg over gediscussieerd, was een paar dagen weg maar wel gezorgd dat ik het krankzinnige slot van de competitie helemaal kon volgen op de radio. Echt geweldig, en het maakte me werkelijk niet meer uit wie er kampioen zou worden. Ze hebben allemaal wel een reden gehad waarom ze het zouden verdienen, en het is misschien geen toeval dat het PSV werd. Die hebben altijd de geslepenheid en ervaring van een ploeg die de afgelopen jaren élk jaar van betekenis is geweest in de CL. Ik las dat Arveladze tegen de jongens bij AZ had gezegd dat ze niet van elke bal die ze misten in hun achterhoofd moesten hebben dat ze daarmee een kampioenschap misschien wel verspeelden. Dat typeert wel de onervarenheid van de ploeg, ik denk niet dat Cocu dit tegen iemand bij PSV nog moest vertellen. En Ajax kan alleen zichzelf aan kijken, die het echt zelf laten liggen.
Oud 03-05-2007, 09:09
Verwijderd
Erwin Koeman weg
Oud 03-05-2007, 09:31
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
bootz schreef op 03-05-2007 @ 10:09 :
Erwin Koeman weg
Erwin Koeman stapt op als trainer van Feyenoord. Zijn assistenten John Metgod en Henk Duut nemen naar verluidt zijn taken waar in de play-offs. Daarin wil de kwakkelende Rotterdamse club alsnog UEFA Cup-voetbal zien af te dwingen.

Na de ontluisterende nederlaag op 15 april tegen Heracles twijfelde Koeman al openlijk aan zijn toekomst. Omdat de clubleiding en de spelers zich vierkant achter hem opstelden, ging hij door. Door de 5-1 nederlaag bij Heerenveen, zondag, eindigde Feyenoord op de 7de plaats.

Koeman volgde in juli 2005 Ruud Gullit op als hoofdtrainer. In het voorjaar van 2006 verlengde Koeman zijn tweejarige contract bij Feyenoord tot juli 2009.
Oud 03-05-2007, 10:49
Verwijderd
Ik geef hem groot gelijk. Volgend seizoen vecht feyenoord tegen degradatie Ze hebben geen geld voor goede nieuwe spelers en de huidige selectie is om te huilen. Zou wel mooi zijn...een stadion van 50.000 man en dan in de Jupiler League uitkomen
Oud 03-05-2007, 11:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Had niet anders verwacht, levert me wel geld op want mijn vader had er vorige week geld op gezet dat Ronald eerder zou vertrekken dan Erwin Maar dat was halverwege het seizoen toch al duidelijk, wat moet híj nou nog met dit team? Het wordt elk jaar een beetje minder.
Oud 03-05-2007, 11:22
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het is vechten tegen de bierkaai voor elke trainer bij Feyenoord. Het probleem is dat er geen rust is om iets op te bouwen zoals er wel in Heerenveen is. Ik ben benieuwd wie de volgende trainer is..
Oud 03-05-2007, 12:04
Strever
Strever is offline
Verstandig dat Koeman weg gegaan is. Je kunt niets beginnen met de selectie van Feyenoord. Tenminste, wat ze van Feyenoord verwachten kun je moeilijk waar maken met de huidige selectie. En ik denk dat Adriaanse absoluut niet naar Feyenoord gaat. Slecht voor zijn naam en hij wil natuurlijk wel prijzen pakken.
Oud 05-05-2007, 01:07
kalinho
kalinho is offline
Verder moet ik zeggen dat ik het wel jammer vind wat voor 1 teringzooi Feyenoord nu is geworden. Ik heb het liever als ajacied zijnde dat Feyenoord ook goed draait, des te leuker is de rivaliteit. Vroeger had ik bv. al een topmiddg als Feyenoord had gelijkgespeeld. Tegenwoordig 'doen' uitslagen als 0-4, 4-1, etc etc me eigenlijk helemaal niet zo veel meer. Tis niet leuk meer egworden om er om te lachen

En wat betreft Koeman, ik denk dat de huidige positie van de club ook zeker zijn schuld was. Door week in week uit te verklaren tegenover de media dat je selectie bagger is, gaat je selectie ook niet beter spelen
Oud 06-05-2007, 11:45
WolterB
WolterB is offline
Beenhakker is interimcoach bij Feyenoord nu. Voordeel dat hij de club goed kent en er successen mee geboekt heeft, nadeel dat hij voor 2 tot 6 wedstijen aanblijft.
Oud 06-05-2007, 14:21
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Don Leo leidt ons nog wel naar uefa-cup
Oud 09-05-2007, 21:17
one.
one. is offline
Dit is niet goed.
Oud 09-05-2007, 23:32
kalinho
kalinho is offline
mwoah 1-0 uit verliezen bij Heerenveen, gezien zondag, vind ik geen schande.
Oud 10-05-2007, 06:08
Verwijderd
En afgezien van of het een schande is of niet (vind ik niet, maar dat doet er niet echt toe) is het een prima uitgangspunt om thuis de volgende ronde te halen. 2-0 is genoeg.

Alleen kan Heerenveen zondag op de counter gaan spelen en daar vind ik ze best wel goed in.
Oud 10-05-2007, 08:10
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Ertur schreef op 10-05-2007 @ 07:08 :

Alleen kan Heerenveen zondag op de counter gaan spelen en daar vind ik ze best wel goed in.
Ze schijnen ook wel een redelijke spits te hebben, hoorde ik laatst. Hij maakt een doelpunt per wedstrijd. Aangezien hij gisteren niet scoorde...

Het zou wel een kleine ramp zijn voor Ajax als ze de CL niet halen.
Oud 10-05-2007, 09:58
one.
one. is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 10-05-2007 @ 09:10 :
Ze schijnen ook wel een redelijke spits te hebben, hoorde ik laatst. Hij maakt een doelpunt per wedstrijd. Aangezien hij gisteren niet scoorde...
Daar zit ik ook mee inderdaad. Alves scoort vast wel volgende wedstrijd, en dan hebben we een serieus probleem.
Oud 10-05-2007, 10:52
Escapism
Escapism is offline
ajax heeft nog geluk dat ze niet met 3-0 van het veld zijn afgegaan.
Oud 10-05-2007, 11:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Och, ik verwacht niet dat Ajax die 1-0 thuis niet recht kan zetten. Heerenveen is (uit helemaal) nou ook weer niet zó'n indrukwekkende ploeg. Overige playoffs; Vitesse laat het weer eens liggen in de slotfase en RKC krijgt zwaar klop van Dordrecht die gaan het nog lastig krijgen zo..

Oh en Twente - AZ; Twente was de eerste helft dramatisch slecht, alsof ze doodsbang waren te verliezen. Krijg je ook nog zo'n uit de lucht vallend doelpunt tegen, dus ik vreesde het ergste. Maar eerste kwartier na rust was weer fantastisch, maar konden helaas niet doordrukken. El Ahmadi was weer fenomenaal, en Dembele aan de andere kant.. Wat is díe jongen sterk zeg, eigenlijk de enige échte topper in de selectie van AZ. (de verdediging van AZ stond ook erg goed te spelen btw)

Oh en ze beginnen de Ajaxfakkel over te nemen, dat 'groepje' uit Alkmaar. Zo'n belangrijke wedstrijd, komen ze met hooguit 100 man Had na een uur pas door dat er uberhaupt uit-supporters aanwezig waren..
Oud 10-05-2007, 13:17
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-05-2007 @ 12:40 :
Och, ik verwacht niet dat Ajax die 1-0 thuis niet recht kan zetten. Heerenveen is (uit helemaal) nou ook weer niet zó'n indrukwekkende ploeg.
Nou, vorige wedstrijd in Amsterdam is ook in 0-1 geeindigd.. Ik moet het nog zien zondag.
Oud 10-05-2007, 15:40
Verwijderd
Ik hoop dat Feyenoord weer even ECHTE ballen laat zien.
Oud 10-05-2007, 15:49
Verwijderd
Ongelofelijk dat Ajax ondanks dat ze iedere zomer vele miljoenen aan transfers uitgeven geen gelijkwaardige selectie krijgen.
Oud 10-05-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Acromega schreef op 10-05-2007 @ 16:49 :
Ongelofelijk dat Ajax ondanks dat ze iedere zomer vele miljoenen aan transfers uitgeven geen gelijkwaardige selectie krijgen.
Het echte leven is geen FM.
Oud 10-05-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 10-05-2007 @ 18:36 :
Het echte leven is geen FM.
Haha, ik speel idd FM, maar het kan wel gewoon hoor. Waarom niet Sneijder die last van had van zn lies rust geven en Perez op 10?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten