Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb nog mijn pyama aan met een capuchontrui erover want ik hoef pas vanmiddag naar school ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Bruine Timb's Burlingtons Donkerblauwe pant. TH Fila boxer Wit shirt Blauw/wit geruit overhemd Lichtblauwe Gaastra trui met donkerblauwe ribdetails |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb aan: lichte vale uitlopende heupspijkerbroek Replay legergroen shirtje met vrij diepe v-hals voor maar liefst 4 euro bij de H&M ![]() ![]() zwart colbertje Gigue donkerbruine 'versleten' puntlaarsjes haar in staartje
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Bruin ribfluwelen pak (broek en jasje dus) van Mango Zwart shirtje met aan de bovenkant kant van H&M Rode puntschoentjes met gesp Haar los, beetje pluizing na ontkrul-zonder-flat iron-poging Rode lippenstift Rode nagels Ik voel me sjiek vandaag ![]() |
![]() |
|
Kindersokken van de C&A met een kind erop die aan t honkballe is (wehehehe)
Een Cars heupbroek met striksluiting (grijs) Me nachtjapon (uit het jaar 0, nog van me ma gweest) Een witte sjaal Op 2 vingers zwarte nagellak, van de rest van de vingers is het er al afgekrast.. Me haren half gekamd in een staartje En me bril, omdak geen zin had om me lenzen in te doen ![]() |
![]() |
|
mmhh dan post ik hier ook maar ffies wat....
Ik heb een grijze bh aan, zelfde stof string, rood spagettie-shirtje, spijkerjack, een nogal aparte spijkerbroek; btje met streepjes licht/donker en onderaan hele donkere strepen jah beetje vaag maar okej, zwarte schoenen (meer laarzen) met een hak... ![]()
|
- lange zwarte rok
- zwart t-shirt met lange mouwen (van de HEMA natuurlijk) - zwart soort van corsetachtig iets met veter - een zwarte maillot (ook nog!) - mijn zwarte Dr. Martens tot onder de knie (wat een kleur!) - Een zwarte veter om de ene pols, een zilveren armband om de andere, een isis ketting om mn nek, zilveren ringetjes in mn oren en in totaal 5 zilveren ringen om mn vingers. oh en ook nog mn bril als je dat als sieraad wil kenmerken. hij is paars en blauw. - mijn haar zit los - zwart oogpotlood en zwarte mascara. en nog een restje zilveren nagellak dat er al drie weken op zit. Dat was t wel zo ongeveer. Oja ondergoed ook nog natuurlijk... |
![]() |
|
- Wittige, nette, lange broek met steekzakken die ik te groot heb gekocht, maar wat uiteindelijk misschien juist leuk is
![]() - rode suede riem - dun zwart wollig truitje met witte streepjes en een boothals - daaronder een wit mouwloos shirtje met boothals - puntige zwarte instappers bijna helemaal nieuw ![]() haar in een hoog staartje, sieradenblabla |
![]() |
|
Ik heb aan:
Een wit t schirt van adidas, Een boxer van adidas, sokken van adidas, schoenen van adidas (classics) een broek van replay, een overhemd van ralph lauren, handschoenen van adidas, jas van o'neill, tas van eastpak, hahah laterzz
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() sorry dat ik zo laat reageer...maar droeg een zwart pak van d&g omdat ik overdag een begrafenis had van iemand uit m'n naaste omgeving ![]() - spijkerbroek van evisu van m'n nicht - ralphje - ketting van esprit
|
een jogginglegerbroek met rode streep aan de zijkant van O-N-L-Y
Een rood hempje van Sutherland Een zwarte blouse RL Een rode koltrui Ralph Lauran Company Een spijkerjasje met pofmouwen van Diesel En een witte sjal van pasmina
|
![]() |
zwarte t-shirt met witte tekst: "the gene pool could use some chlorine" ooit gekocht in een Hot Topic in de vs.
groene cammo broek uit een dumpzaak groene cammo boxer ![]() zwarte wollen sokken uit een dumpzaak supergrote slippers uit een surfwinkel in frankrijk ![]() |
![]() |
|
Oranje ribbroek
Gele sokken van Barbie Zwarte gympen met flammen op de zijkant Groen/blauwig spijkerjasje Zwart vestje met korte mouwen Geel shirtje met gekleurde opdruk 'Very 80' Wit topje Witte BH Blauw met paars en geel gestreepte onderbroek Sieraden: heleboel Haar nog niet gedaan ![]()
|
-zwarte overzeas broek
-oranje geruit rokje tot aan mn knieen -rood hempje -zwarte longsleeve -donkerblauw t-shirtje met 'n alien dr op -zwart ondergoed -blauw met wit gestreepte sokken tot aan mn knieen
|
![]() |
daar juust:
voilet sokken semi wijde broek grijze panty-mouwtjes huidskleurig hemdje mouwloos wit hemdje groene truitje met kapuchon bordeaux driekwart blousje ondergoed nu: witte broek lief wit driekwart truitje met bloemetjes sloefen nat haar diane van therapy (ja,dat hoort ook bij mij ![]() pyjama,ja |
![]() |
|
![]() |
Zo bij mij at home een familie indo-feestje en daarom zie ik er nu super anders uit..
- laarzen met adidas strepen van y3 van tante lief - 2 net panty's 1 zwarte van h&m en een rode van dkny - zwarte plooirok van gsus met cijfer op de zijkant - riem met studs - zo'n ketting ding ![]() - zwart blousje polo model van h&m waarvan de kraag rood is en met rode strepen en vlekken - leren bandje om m'n nek van gsus haar: zo'n soort kuif en de rest gevlochten toegetakeld door zussie ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|