Ik weet het allemaal niet meer..
Ik ging op school altijd om met een jongen en een meisje. De Jongen (U) dacht op een gegeven moment dat hij misschien meer ging voelen voor het meisje (O). Maar O dacht niet dat ze U op deze manier zag, meer als hele goede vriend. Dus, we gingen nog steeds leuk met zn drieen om. Ook buiten school wel. Op een gegeven moment hadden we samen afgesproken, en U liep ff weg, en op dat moment bekende O me dat ze waarschijnlijk toch meer voor U voelt dan vriendschap. Maar, zei ze, ze wil niet een vriend in de klas bij haar, en het ging nu ook zo leuk, als vrienden. Dus ze zou niks zeggen, en ik mocht dat ook niet doen.
Dat was ongeveer twee weken geleden, en ik heb U nog nooit op een andere manier dan vriendschap bekeken. Op een gegeven moment kwam ik U tegen bij het op stap gaan, en we liepen samen naar huis, en toen ik hem afzette thuis, toen was er een bepaalde spanning. Opeens gingen we met elkaar zoenen! En nog eens en nog eens..Op dat moment was ik er zeker van dat dit voor 1 x zou zijn, en dat ik ook niks meer wilde. Omdat het vooral ook zo vreemd was: U is meer een beste vriend zeg maar..
Maar op de een of andere manier kwam U niet meer uit mijn hoofd, ik dacht telkens weer aan het zoenen en hoe het ging enzo. Dus ik heb 2 dagen erna hem verteld dat ik er van in de war ben en dat ik niet weet wat ik voel. dat ik misschien wel meer voel.. Toen vertelde hij me dat hij wel es wat af wil spreken. Dat is gebeurt, we gingen met een groepje op stap, en tijdens dat, zijn we alleen als vrienden met elkaar omgegaan, maar op het laatst, op het einde eindigden we weer met zn 2en, en zijn we WEER met elkaar geweest, dit x veel heftiger..
Ik heb hem dus al verteld dat ik waarschijnlijk meer voor hem voel, en hij is met me geweest terwijl hij dat wist.
Nu heb ik O eindelijk verteld na een week dat dit is gebeurt, en ze vertelde mij dat U het haar al eerder verteld had, en dat et maar voor 1 x was...! Maar die x op stap, is het dus WEER gebeurt?!! Ik weet het niet meer ik ben stapel gek op em geworden, en hij doet als goede vrienden tegen me, de hele tijd, behalve als ie dan wat gedronken heeft, en we zijn echt alleen met zn tweeen...
Ik weet niet wat hij denkt over mij, ik heb zoiets van als een goede vriendin van je verteld dat ze je wel leuk vindt, en jij vindt haar NIET op die manier leuk, dan ga je haar toch geen 2e x zoenen? help me alsjeblieft....
|