Zoals al eerder verteld ben ik het weer aan het proberen met mijn ex, zodat ik haar weer terug krijg. Ze komt hier regelmatig en ik probeerde van alles. Ik streel haar, geef haar kleine kusjes op de wang, maar verder ging ik niet.
Nu was ze hier vanmiddag en opeens kwam er bij ons beiden een gevoel omhoog denk ik... Ik zat naast haar en we waren allebei beetje happy aan het doen...
Ik omarmde haar en opeens kwam ze tegen me aan liggen met haar hoofd in mijn nek. Ik beurde haar op en kuste haar stevig op de wang en ging met kleine kusjes richting haar mond. Ze zei er niks van, in tegenstelling tot de vorige keren een aantal dagen geleden. Opeens kuste ze me terug op mijn lippen en ik schrok daar beetje van zodat ik achterover schoot. Daarna heeft ze me uit eigen wil op mijn lippen gezoend... Verder zijn we nog niet gegaan. Er is geen tongzoen geweest dus...
Nu weet ik ff niet meer wat ik hiermee moet. Ik voel me keigelukkig nu maar om de vriendschap niet te verpesten durf ik niet tegen haar te zeggen dak van haar hou... Wie weet raad????
|