Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In vriendschappen mag je eigelijk geen eisen stellen, vind ik... noem het dan verwachtingen ![]() Verwachtingen mag je in een vriendschap wel degelijk hebben. Komen deze verwachtingen niet uit, dan wordt je teleurgesteld in je vrienden... en terecht. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen wat een ideale vrienschap is, dat is iets wat je zelf moet uitmaken ![]() Momenteel heb ik eigelijk geen vrienden meer. Personen waar ik veel mee om ga, vallen onder 'kennissen'. Ik heb wel vrienden gehad, maar ook die lieten me te wensen over. Je zou zeggen, triest, maar dat valt best mee. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar ik heb er veel van geleerd. Misschien dat ik daarom de term 'vriend' niet veel meer durf te gebruiken, laat staan 'beste vriend' ![]() Uiteindelijk moet je leven voor jezelf en je moet ook in staat kunnen zijn een leven te leiden zonder hulp van anderen. Zo zou je het ook positief kunnen benaderen. Vrienden moet je zien als iets 'extra's', niet als een must ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo ja, doen ![]() Zo nee, niet doen ![]() Ik weet niet of het positieve invloed zal hebben... naar mijn idee versterkt dat het gevoel alleen maar op zo'n moment... maar als je een aantal dagen daarna rationeel over zoiets kunt nadenken, is het zeker positief te noemen. Vaak heb ik dat met dingen, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De een is een echte, hechte vriendschap. Elkaar na 4 maanden geen contact weer op kunnen bellen en de volgende dag zonder wrok de stad in kan, en de vriendschap die ik losjes zie en die dus niet zo hard aankomen als ik die kwijtraak. Hieronder vallen bvb ook msn-buddies om het maar even zo te noemen. Van de eerste definitie heb ik er maar 1, of 2. Van de 2e definitie een handje vol. |
![]() |
||
Citaat:
Daar moet je voor jezelf een onderscheid in maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vertrouw mensen of te snel, en hecht heel veel waarde aan ze... en ze verpesten het gruwelijk. Sindsdien vertrouw ik niemand meer, en probeer ik zo min mogelijk waarde aan mensen te hechten. Dan blijft er bij mij in kwestie maar 1 persoon over, en dat is zelfs een twijfelgeval. Dus het is ja, vooral wat je er zelf van maakt. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik die vrienden proberen niet te zien als je echte beste vrienden om het zo maar ff te noemen. En er iniedergeval niet te veel van verwachten omdat je anders zelf weer teleurgesteld wordt. En echte vrienden die kom je natuurlijk niet zomaar overal tegen maar die zullen er vast en zeker nog wel komen. Hmmz.. niet echt heel nuttige tips denk ik, ik zou zelf eerlijkgezegd ook niet echt weten wat te doen als mijn 2 beste vriendinnen toch niet zulke goede vriendinnen bleken te zijn... Iig sterkte ermee |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn beste vriendin kreeg opeens het idee dat ik haar had laten vallen,ik vond dat niet. nou een heel gezeik mailtje gestuurd blablabla.. Maar nou ik er achter komt dat ze achterbaks en gemeen aan het doen is, denk ik: 'ik doe het wel alleen' Domme gedachte want niemand kan het alleen.. maar goed, wat moet dat moet..
||
Citaat:
Maar het is wel aan me te zien dat er iéts is. Maar het is dus niet dat ik het constant verkondig. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
De Kantine |
Vertel het tante Briseïs: wat is je msnnaam? Briseïs | 500 | 04-01-2005 22:40 | |
Muziek |
Het grote "Burzum - Jesus' Tod 3" Luiystherrtoppickque Eresh'kigål | 500 | 14-08-2004 15:11 | |
Muziek |
Welke lyrics hebben jou aan het denken gezet? Verwijderd | 119 | 18-06-2003 16:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
anorexia someone | 6 | 09-02-2003 20:50 |