Oud 24-05-2002, 18:41
Verwijderd
Hey, k´heb een vraagje…
Okay, gisteren kweetniet meer wanneer maar dat doet er ook niet toe, zei mijn vriend tegen me ‘Ik houvan je’’ dus ik zei natuurlijk ‘ik ook van jou’ terug…
Zijn antwoord was ‘No, that´s a different kind of love’
Een tijdje geleden, ik weet niet meer hoe we er zo opkwamen vertelde hij me ‘I know you love me. But probably never as much as I do you. you would just have to be me to know. to me just just amazing...completely. Theres alot to it on a personal level..but... I really cant explain it to you...you'd have to feel it. ‘
Ik wil hem gewoon nog een keertje vertellen dat ik echt wel net zoveel om hem geef als hij om mij, op de een of andere manier zit er ergens in zijn hoofd nog altyd de gedachte dat hij voor mij gewoon een van de velen is… En dat is hij echt niet. Meisjes zijn soms best onzeker maar jongens zijn net zo erg soms… Hij weet dat ik van hem houdt ( dat klinkt wel raar omdat zo te zeggen want ik ben gewoon eigenlijk /nogmaar/ zestien ) Maar hebben jullie nog een idee hoe ik hem, ik weet eigenlijk niet hoe ik dit nu moet zeggen, die bevestiging kan geven… ?? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Het is gewoon dat hij gewoon ‘misbruikt’ is door zijn vorige vriendin tot hij het tenslotte uitgemaakt heeft. (nadat zij het een aantal keren met hem had uitgemaakt.. ) Dus weten jullie iets? Behalve dat ik hem vanavond gewoon duidelijk ga zeggen hoeveel hij voor me betekent?
Veel liefs,
~* sweet *~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2002, 18:57
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
hee hallo,
ik heb dat ook met mn vriendje, hij is enorm lullig gedumpt door zn exvriendin en toen wij verkering kregen (jaar nadat het met haar uitging) was hij er nog steeds niet echt over heen. Gelukkig nu wel, maar hij is wel echt superonzeker geworden nu. dat is heel vervelend natuurlijk maar ja ik heb hem eindelijk zover dat ik echt van hem houdt enzo. Dat ik heus nie zo ben als dat andere meisje.
ik heb niet echt een idee om het hem duidelijk te maken, sorry, maar ik gamn vriend na zn examens verrassen door onverwacht naar he te gaan (wonen 4 uur treienn van elkaar) en dat regel ik met zn moederm dus dat wordt wel cool denk ik.
ja, ik wens je veel succes enzo
sorry dat ik je niet echt kan helpen
kus
margreet
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:50
Boris_lammens
Boris_lammens is offline
Misschien dat ik als Jongen hier wel mee kan helpen.
Het grote probleem met de jongeren van tegenwoordig is dat er niet genoeg gepraat wordt. Pak gewoon die jongen met z'n arm, sleur hem ergens naar een plaatsje waar jullie alleen zijn en vraag 'm gewoon wat hij ermee bedoelde, als hij zegt dat hij van je houdt, of net niet en alleen vriendschap voelt weet je dat tenminste. Nu zit je maar rond de pot te draaien en 's avonds te fantaseren hoe het zou kunnen zijn terwijl al dat moois mischien maar enkele woorden van je hart verwijderd is.

PRAAT! Het is de enige manier om iets 100% duidelijk te maken.
Oud 24-05-2002, 20:26
Verwijderd
Neej, dat bedoelde ik niet.... Hij houdt van mij... maar volgens mij zit er bij hem nog iets in zijn achterhoofd dat ik niet /ECHT/ van HEM houdt. Snap je...? In een relatie hoor je te kunnen praten, jah dat ben ik met je eens maar dat bedoelde ik dus niet, ik zou niet eens aan een relatie beginnen als ik niet met desbetreffend persoon kon praten.. Snap je nu mijn vraag?
Ik zat gewoon na te denken hoe ik het er bij hem in kan krijgen... Ik denk dat het vanzelf wel komt, en dat hij het zich op een gegeven moment wel realiseert dat ik net zoveel om hem geef als hij ommij.. maar toch...

Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:52
Lindansje
Lindansje is offline
kan die kerel van jou geen nederlands?

mjah, het is al gezegd: trek gewoon eens je bek open ipv uren op je kamertje te gaan bedenken wat hij nu allemaal bedoeld zou kunnen hebben...
Oud 24-05-2002, 23:52
Verwijderd
Neej die kerel van mij kan GEEN nederlands.... alleen engels en frans...

Jah ik zei dus ik trek me bek wel open...

Ik vraag me helemaal niet af wat hij bedoelt zou kunnen hebben...

Ik zei:

Ik wil hem gewoon nog een keertje vertellen dat ik echt wel net zoveel om hem geef als hij om mij, op de een of andere manier zit er ergens in zijn hoofd nog altyd de gedachte dat hij voor mij gewoon een van de velen is… En dat is hij echt niet.

En aan jullie was dus de vraag of jullie nog iets liefs weten wat ik daarbij kan doen (volgens mij begreep alleen anansi de vraag goed...)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:55
smartino-tje
smartino-tje is offline
Hey,
Is een beetje een probleem ja. Het is voor jou misschien moeilijk om te zeggen dat je van em houdt, aangezien je hier niet bekend mee bent. Laat door speciale dingetjes die jullie samen hebben en bijvoorbeeld een romantisch dineetje zien dat het echt goed zit. Ik weet ook niet wat je moet doen, maar maak het hem duidelijk want hier worden jullie allebei maar ongelukkig van!
Oud 26-05-2002, 17:04
Verwijderd
Be creative!!

Stuur em een kaart waarop je het schrijft.. Bak i Love YOu voor hem in koekjes, of bak hartjeskoekjes (die vormpjes zijn ms makkelijker te vinden), maak zelf iets voor hem, een beeldje, of schilderij of weet ik het, iets heel persoonlijks. Of maak een armbandje voor hem, koop een kettinkje met zijn naam en draag dat altijd, geef hem een kettinkje kado, of andere lieve kadootjes, kook een romantisch dineetje voor hem, organiseer een romantische picknick, een romantisch reisje etc etc etc

net zo lang tot ie de boodschap es doorheeft
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 18:47
Boris_lammens
Boris_lammens is offline
Euh nee ni doen!!!!!!!

Als ge overdrijft daarin, da slaat fameus af. Hoe oud is die jonge eigenlijk?? en gij??

Vergeet ook ni da een hele hoop jongens geen sieraden verdragen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten