Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben gewoon ooit zoooo vreselijk stom geweest om nie eerlijk te zeggen dak het nog nooit gedaan heb. dit was vreselijk stom maar ik kan nu echt nie meer terug. en die jongen, ik weet dat ik hem in zulke zaken nie kan vertrouwen dus hij mag het echt nie te weten komen. als ze nu te weten komen dat ik het nog niet gedaan heb ga ik veel mensen verliezen omdat ik nie eerlijk was. ik weet het, het is allemaal mijn schuld maar kheb echt hulp nodig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry e. maar ik wil echt zoenen met hem en ik weet hij met mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je kunt je excuses aanbieden en in ieder geval zo snel mogelijk stoppen met liegen! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gewoon vastpakken en binnendraaien meid. ![]()
||
Citaat:
Waarom wil je met hem zoenen als hij op dit soort punten niet te vertrouwen is? Lijkt me niet zon leuke jongen eigenlijk. En dat mensen verliezen zal wel meevallen? Je hoeft het niet te vertellen hoor, gewoon een beetje meezoenen, dus doen wat hij doet en dan komt het goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Onzin. Dat is hopeloos bij 90 % van de West-Vlamingen, en hopeloos bij 90 % van de bevolking daarbuiten. Alleen hebben jullie niet door dat jullie gebrabbel ongeveer even veel afwijkt van wat correct Nederlands is. We zullen het maar niet over de verwarring tussen slaan en slagen hebben zeker? Ongeveer heel Vlaanderen en Nederland gebruikt het verkeerd, maar niet in West-Vlaanderen. (Kwestie van op hetzelfde veralgemenend niveau te blijven als jij deed). En on topic: Zoenen is helemaal niet moeilijk, veel kans dus dat hij het niet merkt.
||
Citaat:
![]() West-Vlamingen hebben 't slechts verstaanbare dialect. ![]() En dan heb ik 't niet over verkeerd gebruikte woorden als "slaan" ipv "slagen" of omgekeerd, maar de "junder's", "wi's" en consoorten.
||
Citaat:
Of bedoelde ik nou _0_ _0_ _0_ ? ![]()
||
Citaat:
en het gaat gewoon vanzelf.. don't worry.. laat je ons weten hoe 't is afgelopen?? ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Langst durende tongzoen Carrera | 70 | 07-01-2023 09:54 | |
Liefde & Relatie |
Tongzoenen Snoopy-15 | 8 | 28-02-2010 14:27 | |
Seksualiteit |
Zij wil niet tongzoenen ?!? not2secure4u | 30 | 18-04-2004 10:33 | |
Liefde & Relatie |
Zomaar tongzoenen Dreamwave | 58 | 30-07-2003 21:00 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
watgeef je allemaal door via een tongzoen? framboosje | 6 | 10-03-2003 14:00 | |
Liefde & Relatie |
tongzoen lisie | 8 | 02-07-2002 12:11 |