|
|
|
|
Voor de liefhebbers (zullen heel wat zijn) woensdag Lord of the RIngs: The Fellowship of the RIng op Nederland 2 van 20:25 tot 23:30. Dat wordt weer genieten
Cinema.nl |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik ga em niet kijken, heb mezelf voorgenomen niet elke keer dezelfde films te gaan kijken, maar die tijd te benutten om nieuwe films te kijken |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ontopic: zet morgen om half 9 de extended aan
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zit me bij LOTR iig niet constant te ergeren aan de discongruentie met het boek (ergo, geen slechte film qua inhoud), waar dit bij Troy wel het geval is. Ik heb Alexander en Arthur nog niet gezien, maar dat zal idd wel hetzelfde als Troy zijn.
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan me sowieso niet voorstellen waarom mensen 1 deel van een film zouden willen zien . Je zet toch ook niet een gewone film op 1/3e stil, om vervolgens het jaar erna maar eens het 2/3e deel te gaan kijken? Klinkklare onzin! En kom nou niet aan met: "het zijn 3 boeken".Blehh Het boek is goed De film is teleurstellend VERDORIE! IK WIL TOM BOMBADIL!!!!!!! ![]()
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Beste fantasy films = ja Kijkcijfers zullen ook wel meevallen. - de fans hebben 'm al. - de echt filmliefhebbers hebben 'm al gezien. - maar ook mensen die zich niet echt voor films interreseren, die hooguit 1 film in het jaar in de bioscoop zien of huren, zijn hiervoor of naar de bioscoop of naar de videotheek geweest. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Ach, ze hadden de film best kunnen inkorten tot 6 uur zonder noemenswaardige dingen te missen (gevechtsscénes inkorten oid). Dan kan je hem op 1 dag uitzenden in 2 delen. Net als bijv. La Meglio Gioventu (als ik het goed spel) pas geleden ook deed. Maar inderdaad. Het is weer een commercieel gebeuren, in- en intriest. Jammer genoeg runt commercialiteit tegenwoordig de Hollywood-industrie (in veel grotere mate dan vroeger). Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Lijkt nergens op.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
The Pillars of the Earth Verwijderd | 4 | 21-10-2010 18:54 | |
| Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
| Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 9] Dinalfos | 500 | 13-01-2005 21:57 | |
| De Kantine |
Op welke momenten verveel jij je nou vreselijk? Sjoerd | 103 | 03-01-2005 07:30 | |
| Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |