![]() |
|
![]() |
Ik download er vaak midi's, maar nu heeft de operator van zo'n club een e-mail gekregen van de webmaster van TMF Online ofzo, en die vroeg mijn advies erover....
Ik weet niet of ik het moet geloven ofzo maar lees het zelf en oordeel er zelf over, moet ik dit serieus nemen? Ik heb op uw website een groot aantal illegale copyrighted files aangetroffen van o.a. Geerdes, HitBit, Comtracks, MPB, TMF Online enz. Ik someer u hierbij alle illegale bestanden binnen 48 uur te verwijderen. Ik heb alle bestanden van uw pagina gedownload en screenprints gemaakt van de directory's. Indien u deze bestanden niet binnen deze periode hebt verwijdert zal ik aangifte doen van diefstal en schending van de auteursrechten. Per overtreding staat hierop een boete van minimaal Euro 5.000,00. Het publiceren van MidiFiles is in strijdt met de wet indien u niet kunt aantonen dat u deze midifiles zelf hebt geprogrameerd. In sommige gevallen hebt u of diegene waarvan u de midifiles hebt ontvangen de copyright meldingen in de files verwijdert maar er is altijd nog sprake van een soort vingerafdruk waarmee wij kunnen aantonen dat u deze files onrechtmatig in uw bezit hebt gekregen en deze zelfs nog illegaal verspreidt. Het is immers niet mogelijk om een midifile exact 2x op dezelfde wijze in te spelen omdat de commerciele bedrijven gebruik maken van aanslaggevoelige instrumenten en de files live worden ingespeeld. Ik adviseer u daarom alleen bestanden waarvan u 100% zeker weet dat u alle tracks zelf hebt ingespeeld te laten staan. Ook midifiles van collega's verkregen kunnen copyrighted materiaal bevatten en zijn dus niet te vertrouwen!! Ik hoop dat u gehoor geeft aan mijn oproep. De desbetreffende organisaties zijn inmiddels op de hoogte gesteld van uw illegale praktijken.... Groet Jan Steurrijs TMF Online. Oh ja, hij heeft dit mailtje verstuurd vanaf z'n providers e-mail adres, en niet van webmaster@tmf.nl ofzo, dus moeten we dit serieus nemen of niet? BVD |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |