Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hint: Everest
||
Citaat:
![]() nVIDIA GeForce4 MX 440 (Leadtek WinFast A170 DDR) Werkt 't hiermee ook? (heb voor de rest alles wel ![]()
||
Citaat:
[Edit] En hoeveel ben ik ongeveer kwijt voor een wat betere kaart, is dat makkelijk in te bouwen, etc. ![]()
Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 15:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je tijd in computers steken is niet nuttig wil je zeggen? ![]() ![]() Dus jij mag ook niet vooroordelen ![]()
||
Citaat:
kleine how-to: Ten eerste trek de stekker uit het stopcontact. Dan schroef je de kast open (of schuif, ligt aan wat voor kast je hebt), dan kijken je even rond, blaas eventueel om wat stof te verwijderen. Nu ga je op zoek naar je oude grafische kaart. Dus kijk even aan de achterkant waar de de stekker voor de monitor in steekt. Die kaart zit met een schroefje vast aan je kast, draai die schroefje eruit. Kijk of er ergens nog kabeltje vast zitten aan je kaart (van de koeler als die erop zit), en maakt die eventueel los. Dan pakt je de oude videokaart aan de randen vast, en trekt hem eruit. Dan pakt je de nieuwe videokaart en stopt die erin, precies op de plek waar die zat. Maakt eventueel kabeltjes vast en schroef hem weer vast. Dan doe je de kast weer dicht en sluit hem weer aan. Als je alles goed heb gedaan, start je computer weer op ![]() Dit is als je geen onboard videokaart heb, want dan kanje geen kaart vinden, want die zit dan in je moederkaart. Dan hoef je dat oude kaart niet te verwijderen.
||
Citaat:
![]() en @ JCG, bedankt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Budget kaartje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als hij 512 mb(pc/3200) er bij zet en voor 100 euro een mooie 2e hands GPU kan kopen, waarom niet.
Dat is voor hem nog de voordeligste upgrade, meer zou ik er ook niet aan uit geven. Iets meer maar heb je wel wat En als zijn budget het niet toelaat, zou ik echt niet lager dan een 9600XT gaan die presteert nog een beetje voor zijn prijs, met AA en AF. Het oog wilt namelijk ook wat.
Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 21:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het zelf nooit zo op 2e hands hardware, tenzij het toetsenborden of speakers zijn ofzo, maar die aanbieding zou ik niet nemen. Die kaart staat voor ongeveer 30 euro meer in de pricewatch en dan is ie nieuw. Zie hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/54804
Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 14:04. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ligt allemaal wat TS gaat doen, stel hij koopt over een half jaartje een nieuwe mobo+ cpu+ 1 reepje men config gaat het prima. Want hij heeft dan al een redelijke 3dkaart. En al een latje pc/3200 geheugen. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat kan ik doen? Verwijderd | 6 | 10-12-2009 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Mag ik dit van hem verwachten? Alistar | 20 | 30-09-2005 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Johannes de Doper [Komedie] Green Day | 11 | 15-08-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Humor: Johannes de Doper Green Day | 9 | 09-08-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Is het verkeerd om iemand te verleiden die al bezet is? Optima | 184 | 03-01-2005 14:47 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |