hallo allemaal!
Ik weet niet zo goed of dit het juiste forum is om dit probleem te plaatsen het kan zowel by psychologie als by seksualiteit maar ik zit er ontzettend mee. Mocht het hier niet goed staan dan merk ik het natuurlijk vanzelf wel...
Goed komt het punt. Ik heb sinds ruim 2 jaar een relatie met een jongen van 29. Ik zelf ben 23. Hij heeft een dochter van 6 jaar. Het is over het algemeen best een lieve meid maar ze heeft haar kuren gezien het feit dat haar moeder haar een nogal traumatisch leven heeft bezorgd tot het moment dat ze sinds vorig jaar permanent bij haar vader is gaan wonen.
Nou claimt ze haar vader dus ontzettend. ik kan niet eens fatsoenlijk naast hem aan tafel zitten zonder dat ze daar een drama van maakt omdat zij perse naast hem wil zitten. Nu komt de opvoeding ook nog vaak op mij neer (dat gevoel heb ik) omdat Ronald zoals de meeste mannen niet altijd even opmerkzaam is over een goeie of foute situatie en wat daarmee te doen. Meestal ben ik hem al voor omdat ik vind dat hij te traag is met reageren. Hij is meestal bezig met andere dingen en dan zit ik dus met rhona. Als ik er ben. gelukkig wonen we nog niet samen.
Nou ja omdat het meeste dus op mij neer komt ook wat betrefd huishoudelijk werk, ik help hem graag een handje en met helpen bedoel ik 10 klusjes in een half uur tijd achter elkaar afwerken, maar ik merk dat dit me toch wel een beetje begint op te breken. Ik moet meestal tegelijkertijd ook nog op Rhona letten en dat wordt me toch iets te veel.
Nu het probleem waar ik voor schrijf, dit alles heeft dus de oorzaak dat ik geen zin meer heb om te vrijen savonds. Meestal ben ik moe en heeft hij zin dan piep ik dat ik niet wil of dat het pijn doet. Hij weet ook niet goed wat ik lekker vind lijkt het wel of ik weet het zelf niet goed. Heel vaag.
kortom de sex is gedaald tot bijna vriespunt

ik wil niet heb gewoon geen zin en hij wel en voelt zich natuurlijk afgewezen. Nu is hij zo een die niet snel boos wordt dus hij laat zijn emoties wat dat betrefd ook nooit merken. Ook behoorlijk frustrerend zo 1 die nooit zijn negatieve emoties toont...
kortom ik voel me ontzettend schuldig als ik hem afwijs maar als ik toegeef vind ik het gewoon niet fjin. Ik voel me dan alsof ik gebruikt wordt...dat is ook weer niet goed.
Ik hou wel van hem dat is zeker maar er speelt gewoon te veel in mijn hoofd om lekker te kunnen genieten.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het is nogal een zwaar probleem mischien maar ik zit er echt mee...