Oud 10-03-2005, 10:11
Gothic
Gothic is offline
Ik denk dat ik iets geforceerd heb in m'n pols/hand met trainen maandag. Nu is er een verdikking op de pees tussen m'n middelvinger en ringvinger vlak voor die knobbel waar m'n pols zit. Ook is een bloedvat een stuk naar boven gedrukt hierdoor.

Het doet pijn en trekt van m'n hand door naar mn pols richting mn arm. Wat kan ik hiermee het beste doen? Verband oid ter versteviging eromheen, of juist niets, laten rusten of juist bewegen?
Oud 10-03-2005, 15:15
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik heb ook zoiets aan mn pols (al 4 jaar, uit t niets), k weet natuurlijk niet of t zelfde is, maar bij mij zeiden ze dat de pezen ontstoken zijn. Je kan t beste even naar de dokter gaan denk ik, hij/zij kan er tape omheen doen ofzo. Ik heb na vele dingen geprobeerd te hebben (foto's, tape, physiotherapie) een brace gekregen die ik 6 weken om moest doen, en dat heeft geholpen.

Niet dat t bij jou ook zo erg hoeft te zijn natuurlijk, maar ik zou wel ff langs de dokter gaan. kan geen kwaad he.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Als je gaat trainen er verband omheen doen, tijdens andere situaties is dat uit den boze. Omdat het dan de vrijheid moet hebben om te kunnen genezen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:26
Verwijderd
Ik zou zoveel mogelijk rustig aan doen. En als het niet over gaat of je hebt er te veel last van even langs de dokter.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik weet trouwens niet wat voor n sport je doet. Maar als t een teamsport is heb je toch wel een verzorgende daar?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-03-2005 @ 16:28 :
Maar als t een teamsport is heb je toch wel een verzorgende daar?
Waarom? Een trainer wel, maar dat lijkt me iets anders.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-03-2005 @ 16:30 :
Waarom? Een trainer wel, maar dat lijkt me iets anders.
Ow, dat is hier wel normaal in ieder geval. De hoogste teams hebben zelfs allemaal een eigen. Met iedere sport voor zover ik weet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-03-2005 @ 16:42 :
Ow, dat is hier wel normaal in ieder geval. De hoogste teams hebben zelfs allemaal een eigen. Met iedere sport voor zover ik weet.
Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, ja, verenigingen/teams die heel hoog spelen wel (bij Feyenoord hebben ze er ongetwijfeld flink wat ), maar bij de gemiddelde club hebben ze die volgens mij niet. (Eén van onze coaches is toevallig fysiotherapeut, maar dat is toeval. )
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-03-2005 @ 16:44 :
Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, ja, verenigingen/teams die heel hoog spelen wel (bij Feyenoord hebben ze er ongetwijfeld flink wat ), maar bij de gemiddelde club hebben ze die volgens mij niet. (Eén van onze coaches is toevallig fysiotherapeut, maar dat is toeval. )
Mijn moeder heeft zelf bij de verzorging gezeten van een voetbalclub hier in het dorp En zover ik weet hebben andere clubs dat ook hier... Hmz, misschien hebben we te veel therapeuten die niets te doen hebben ofzo Want echt grote/belangrijke clubs hebben we niet.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 15:56
Verwijderd
mijn advies is: in de gaten houden, mocht het maandag niet op z'n minst over zijn, dan zou ik er zsm mee naar de huisarts gaan!!!!

(en trouwens, t is gewoon fysiotherapie hoor... )
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 18:12
Gothic
Gothic is offline
Wij hebben iig niemand bij de club die iets ervan weet...

Maar het is erger geworden voor m'n gevoel. Kan het niet een scheurtje zijn in m'n middenvoetsbeentje ofzo, zo heet dat toch?
Oud 11-03-2005, 18:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 19:12 :
Wij hebben iig niemand bij de club die iets ervan weet...

Maar het is erger geworden voor m'n gevoel. Kan het niet een scheurtje zijn in m'n middenvoetsbeentje ofzo, zo heet dat toch?
Als het erger wordt moet je misschien ff langs de dokter.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-03-2005 @ 19:12 :

Tuurlijk kan dat, maar dat is van een afstand via internet zonder röntgenfoto nogal lastig te zien. Als je het niet vertrouwd, ga dan naar de dokter. Als het een breukje is, is hij/zij toch ook de enige die daar wat aan kan doen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten