Oud 13-03-2005, 21:16
Verwijderd
heeft iemand daar ervaring mee? of kent iemand iemand die daar ervaring mee heeft?

vertel eens
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 11:11
sjefke
sjefke is offline
Geen ervaring mee maar het schijnt tien keer zo veel pijn te doen als je m laat zetten en zwart blauw en rood zijn het makkelijkst verwijderbaar met het mooiste resultaat paars, groen en geel zijn moeilijker verwijderbaar en je blijft altijd een soort van litteken zien.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 12:41
Verwijderd
Citaat:
sjefke schreef op 14-03-2005 @ 12:11 :
Geen ervaring mee maar het schijnt tien keer zo veel pijn te doen als je m laat zetten en zwart blauw en rood zijn het makkelijkst verwijderbaar met het mooiste resultaat paars, groen en geel zijn moeilijker verwijderbaar en je blijft altijd een soort van litteken zien.
ivm pijn: ik heb net gelezen dat 't (met de laser dus hé) een soort van 'tinteling' is, maar dat het niet echt pijn doet...

en dat litteken denk ik dat een beetje de aard van het beestje is, maar dat kan idd zo zijn

bedankt voor je reply!

nog iemand misschien?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:12
Muchacha
Muchacha is offline
Een vriendin van me heeft een zwarte tattoo laten weglaseren op haar enkel. Ze is hiervoor enkele malen moeten gaan, koste een hoop meer dan de tattoo zelf en het deed enorm veel pijn. Ik denk dat de tattoo nu wel weg is, maar je blijft wel zien dat er iets 'heeft gezeten', al kan dit natuurlijk nog vervagen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 14-03-2005 @ 15:12 :
Een vriendin van me heeft een zwarte tattoo laten weglaseren op haar enkel. Ze is hiervoor enkele malen moeten gaan, koste een hoop meer dan de tattoo zelf en het deed enorm veel pijn. Ik denk dat de tattoo nu wel weg is, maar je blijft wel zien dat er iets 'heeft gezeten', al kan dit natuurlijk nog vervagen.
bedoel je dan dat ze een litteken heeft nu, of dat er nog een donkerdere waas over ligt ofzo?
hoe groot was haar tatoeage en hoe vaak is ze moeten teruggaan? en had ze haar tattoo ooit laten bijwerken toevallig?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:46
Verwijderd
ik heb een tatoeage van ongeveer vijf cm op zeven, denk ik, helemaal zwart, en ongeveer anderhalf jaar nadat ik ze liet zetten heb ik ze nog eens laten bijwerken. ik heb ze nu drie jaar.

zou die goed weg te halen zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:54
Verwijderd
Gewoon beter nadenken voordat je ze laat zetten, hoef je ze ook niet weg te laten halen! Of gewoon niet laten zetten!

ontopic: geen ervaring mee, misschien ff op google zoeken?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:18
Verwijderd
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 15-03-2005 @ 11:54 :
Gewoon beter nadenken voordat je ze laat zetten, hoef je ze ook niet weg te laten halen! Of gewoon niet laten zetten!

ontopic: geen ervaring mee, misschien ff op google zoeken?
ken je de uitdrukking "vijgen na pasen" toevallig?

beetje nutteloze opmerking hé, vind je nu zelf niet?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 11:20
Verwijderd
ik weet trouwens niet of ik ze wel weg wil laten halen. ik vroeg het me gewoon af...

ik vind ze nog altijd mooi en ik pronk er nog altijd graag mee.

maar misschien wil ik ze toch laten weghalen.

ik weet het gewoon nog niet
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:29
Verwijderd
Dan zou ik eerst maar eens goed uitzoeken wat je nu echt wil.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 15-03-2005 @ 14:29 :
Dan zou ik eerst maar eens goed uitzoeken wat je nu echt wil.
denk je??

ik vraag maar gewoon wat om informatie hoor
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 20:56
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 15-03-2005 @ 12:18 :
ken je de uitdrukking "vijgen na pasen" toevallig?

beetje nutteloze opmerking hé, vind je nu zelf niet?
nutteloos of niet, ze heeft wel gelijk

niemand denkt tegenwoordig nog normaal na voordat ze een tattoo zetten, over hoe definitief dat is. om maar met een ander cliche te komen: zie jij jezelf al als carrierevrouw van laten we zeggen 45 jaar met je dolfijntje op je onderrug (of vul iets anders in wat van toepassing is op jou, je snapt t idee)? Geeft toch een iets meer 'aso' stempel he, dan hoe leuk het nu enkel is...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:03
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben ook wel benieuwd hoe ik Anita uit mijn schaamstreek kan verwijderen.
Oud 16-03-2005, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 15-03-2005 @ 22:03 :
Ik ben ook wel benieuwd hoe ik Anita uit mijn schaamstreek kan verwijderen.
niet
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:02
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 15-03-2005 @ 18:16 :
denk je??

ik vraag maar gewoon wat om informatie hoor
Muts.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 16-03-2005 @ 11:02 :
Muts.
ik heb dit topic niet geopend om alleen maar opmerkingen te krijgen zoals "had je hem maar niet moeten laten zetten", "had je er maar beter over moeten nadenken" en "die jeugd van tegenwoordig". ik heb dit topic geopend om ervaringen ivm tatoeages verwijderen te horen.

muts.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 12:10
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 16-03-2005 @ 11:44 :
ik heb dit topic niet geopend om alleen maar opmerkingen te krijgen zoals "had je hem maar niet moeten laten zetten", "had je er maar beter over moeten nadenken" en "die jeugd van tegenwoordig". ik heb dit topic geopend om ervaringen ivm tatoeages verwijderen te horen.

muts.
En je had dit soort reacties zeker totaal niet verwacht? Ik vind het gewoon nogal triest om een tattoo te laten zetten en deze vervolgens weer te willen verwijderen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 12:18
Verwijderd
Het valt mij ook wel op dat iedereen hier snel zo betweterig doet.. wat heb je daar nou zelf aan, en wat heeft een ander eraan?

Maar ik denk wel dat de kans vrij klein is dat je hier iemand vindt die een tattoo heeft laten verwijderen.. ivm met de leeftijd van de mensen die hier komen enzo.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 13:38
Verwijderd
waarschijnlijk staat er hier wel het een en ander

of hier en dan boven in de balk bij tatoeages

en de oudere tattoo's (ouder dan 15 jaar) zijn moelijk weg te krijgen door de dikkere lijnen en ander inkt dan dat nu gebruikt word en met name de kleuren blauw en groen zijn

p.s. zou hem gewoon laten staan of voor een cover-up kiezen als je ooit moest kiezen kost je minder geld en afzien

Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 13:43.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 14:52
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 15-03-2005 @ 11:44 :
bedoel je dan dat ze een litteken heeft nu, of dat er nog een donkerdere waas over ligt ofzo?
hoe groot was haar tatoeage en hoe vaak is ze moeten teruggaan? en had ze haar tattoo ooit laten bijwerken toevallig?
Het lijkt alsof de huid er is afgeschraapt, wat witter dan de rest dus. Haar tattoo was ongeveer 10cm groot en pakweg 4cm breed (het was zo'n salamander). Ik weet niet juist hoevaak ze is moeten teruggaan, ik denk zo'n 5à6 keer. En nee, ze had ze nooit laten bijwerken. Laten zetten in een impulsieve bui en ze had er snel spijt van
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 16-03-2005 @ 15:52 :
Het lijkt alsof de huid er is afgeschraapt, wat witter dan de rest dus. Haar tattoo was ongeveer 10cm groot en pakweg 4cm breed (het was zo'n salamander). Ik weet niet juist hoevaak ze is moeten teruggaan, ik denk zo'n 5à6 keer. En nee, ze had ze nooit laten bijwerken. Laten zetten in een impulsieve bui en ze had er snel spijt van
ja, ik heb inderdaad gelezen dat het ook je pigment-dingetjes in je huid kapotmaakt, maar dat dat na een tijd weer volledig geneest (normaal gezien ) hoe lang is het geleden dat je vriendin 'm heeft laten wegdoen?

bedankt voor je reacties trouwens!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 16-03-2005 @ 14:38 :
waarschijnlijk staat er hier wel het een en ander

of hier en dan boven in de balk bij tatoeages

en de oudere tattoo's (ouder dan 15 jaar) zijn moelijk weg te krijgen door de dikkere lijnen en ander inkt dan dat nu gebruikt word en met name de kleuren blauw en groen zijn

p.s. zou hem gewoon laten staan of voor een cover-up kiezen als je ooit moest kiezen kost je minder geld en afzien
hey bedankt voor je reply hé

die sites had ik inderdaad ook al gevonden, maar het probleem met zo'n sites is dat dat eigenlijk 'reclame' is voor dat instituut waar je het kan laten doen, maar ik wilde eigenlijk ervaringen van de mensen zelf horen, omdat je dan zowel positieve als negatieve dingen hoort (op die sites uiteraard alleen de positieve )

een cover-up zou ik zeker nooit laten doen. als ik een tattoo heb wil ik gewoon deze houden (draakje) ik vind 'm wel mooi, maar ik zou misschien toch liever tattoo-vrij gebleven zijn (als ik't opnieuw mocht doen) snappie?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-03-2005 @ 13:18 :
Het valt mij ook wel op dat iedereen hier snel zo betweterig doet.. wat heb je daar nou zelf aan, en wat heeft een ander eraan?

Maar ik denk wel dat de kans vrij klein is dat je hier iemand vindt die een tattoo heeft laten verwijderen.. ivm met de leeftijd van de mensen die hier komen enzo.
maar die mensen hebben misschien oudere vrienden, nonkels/tantes, ouders...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 18:36
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 16-03-2005 @ 17:50 :
ja, ik heb inderdaad gelezen dat het ook je pigment-dingetjes in je huid kapotmaakt, maar dat dat na een tijd weer volledig geneest (normaal gezien ) hoe lang is het geleden dat je vriendin 'm heeft laten wegdoen?

bedankt voor je reacties trouwens!!
Haar laatste behandeling was al enkele maanden geleden, heb de tattoo ondertussen niet meer gezien, dus misschien ziet het er nu terug als nieuw uit

Graag gedaan, jammer dat ik niet meer kon zeggen...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:06
marrel
marrel is offline
ik heb er absoluut geen ervaring mee en ook nooit wat over gehoord. Maar wat ik me afvroeg toen ik jou beginpost las over laseren wat niet zo heel veel pijn zou doen en andere (wat ik ook wel eens gehoord heb trouwnes) die zeggen dat het heel veel pijn doet. Zijn er dan verschillende "behandelingen" of manieren om het weg te laten halen, of heeft iemand gewoon beetje stoer verhaal op zitten hangen dat het geen pijn doet.
Oud 16-03-2005, 20:36
Verwijderd
Ik heb er geen ervaring ofzo mee. Misschien kun je bij zo'n tatoeage'shop' bij jou in de buurt eens informeren ofzo hoe dat gaat. Daar zullen ze wel iets weten. En anders onze grote vriend natuurlijk...

Even een interesse vraag, waarom denk je erover na om je tatoeage te laten weghalen?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 21:17
Verwijderd
Kijk hier eens.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:17
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 16-03-2005 @ 21:06 :
ik heb er absoluut geen ervaring mee en ook nooit wat over gehoord. Maar wat ik me afvroeg toen ik jou beginpost las over laseren wat niet zo heel veel pijn zou doen en andere (wat ik ook wel eens gehoord heb trouwnes) die zeggen dat het heel veel pijn doet. Zijn er dan verschillende "behandelingen" of manieren om het weg te laten halen, of heeft iemand gewoon beetje stoer verhaal op zitten hangen dat het geen pijn doet.
zou het niet aan de pijngrens van iemand liggen zelfde als bij tattoo laten zetten de een vind dat het zeer doet ende ander (ik bvb) vind het een lekker gevoel
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 23:47
Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik denk ook niet dat je het vergoed krijgt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 07:09
Verwijderd
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 16-03-2005 @ 23:17 :
zou het niet aan de pijngrens van iemand liggen zelfde als bij tattoo laten zetten de een vind dat het zeer doet ende ander (ik bvb) vind het een lekker gevoel
idd

en ik had trouwens ergens gelezen dat het 'tintelt' (of een woord dat daar op leek iig ) maar het zinnetje daarnaast (heb ik achteraf terug gaan opzoeken, toen ik hier las dat het wél veel pijn deed) was iets in de aard van: "sommigen zeggen dat het net is of er een elastiekje tegen je huid wordt geschoten" (wat mijns inziens toch behoorlijk pijn doet en absoluut niet lijkt op een 'tinteling' )

dus idd, ik neem aan dat het evenveel pijn doet als een tatoeage (bij mij dus amper pijn, bij anderen "het meeste pijn dat ze in hun leven ooit al hebben gehad" )
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 16-03-2005 @ 21:36 :
Ik heb er geen ervaring ofzo mee. Misschien kun je bij zo'n tatoeage'shop' bij jou in de buurt eens informeren ofzo hoe dat gaat. Daar zullen ze wel iets weten. En anders onze grote vriend natuurlijk...

Even een interesse vraag, waarom denk je erover na om je tatoeage te laten weghalen?
onze grote vriend had mij al geholpen voor ik hier een topic opende maar op sites vind je dus alleen 'reclame' en bij de discussie-dingen vond ik niet zo veel nuttigs ...

en om op je vraag te antwoorden: omdat ze op mijn rechterschouder staat, eigenlijk als ik er één in m'n lies had gehad zou ik er niet over nagedacht hebben waarschijnlijk... is dat een heel raar antwoord??
de laatste tijd heb ik er vooral een beetje spijt van als ik foto's zie van jonge knappe dames in gala- en trouwjurken, waarbij de schouders ontbloot zijn... dat vind ik namelijk supermooi en vrouwelijk, en mijn tatoeage past gewoon niet bij zo'n elegante en chique kledij ...

en dan kun je wel zeggen dat het toch niet ZO erg is: hoe dikwijls in je leven ga je naar een galabal? of hoe dikwijls in je leven trouw je?
maar toch... ik wil zeker en vast trouwen, en liefst in een prachtige jurk, maar wat als ik dan mijn droomjurk vind, en die heeft open schouders? of mijn tattoo is nét zichtbaar? IK zou dat absoluut verschrikkelijk vinden... ook al is het maar die éne dag in mijne lange, lange leven...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 14:11
VanillaCream
VanillaCream is offline
Als die grote dag komt is er vast wel een manier om dat een hele dag te bedekken denk ik.

Ik heb mijn tattoe nou 2 jaar en zou hem nooit weg durven halen denk ik, omdat het zetten bij mij al ongelofelijk pijn deed (en normaal kan ik wel tegen een stootje)

Maar als je het alleen doet om die droom-/trouwjurk dan denk ik dat er wel manieren zijn om hem tijdelijk weg te werken
Oud 17-03-2005, 18:47
Verwijderd
Citaat:
VanillaCream schreef op 17-03-2005 @ 15:11 :
Als die grote dag komt is er vast wel een manier om dat een hele dag te bedekken denk ik.

Ik heb mijn tattoe nou 2 jaar en zou hem nooit weg durven halen denk ik, omdat het zetten bij mij al ongelofelijk pijn deed (en normaal kan ik wel tegen een stootje)

Maar als je het alleen doet om die droom-/trouwjurk dan denk ik dat er wel manieren zijn om hem tijdelijk weg te werken
eigenlijk denk ik ook dat ik 'm wil laten weghalen omdat m'n familie het niet weet dat ik 'm heb... of toch 'n groot deel... m'n mama en m'n broers weten het, nonkels en tantes langs mama's kant weten het, ook neven en nichten langs die kant. papa weet van niks, familie langs papa's kant (dénk ik!) ook niet, grootouders al helemaal niet. en eigenlijk laat ik 'm nog liever weghalen dan aan m'n vader en oma te moeten 'opbiechten' dat ik 'm heb...

is dat raar??

vooral m'n oma dan... toen ik de afspraak had gemaakt bij de tattoo-artist ben ik er tegen haar eens over begonnen, dat ik dat toch mooi vond en er wel eentje wou, en toen zei zij dat ik dat niet mocht doen, dat dat echt zonde zou zijn, enz enz...
en ik voel me eigenlijk alsof ik haar heb teleurgesteld...

pfff...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:59
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Urm schreef op 16-03-2005 @ 10:23 :
niet
Echt niet, .
Oud 17-03-2005, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 17-03-2005 @ 21:59 :
Echt niet, .
Nee,
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:48
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Urm schreef op 17-03-2005 @ 22:06 :
Nee,
, op naar Psychologie. !
Oud 18-03-2005, 19:54
Verwijderd
niet chatten in mijn topic
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 18-03-2005 @ 20:48 :
, op naar Psychologie. !
, ja, ik ga met je mee, ik ben die 'Snuitermans' op m'n arm ook wat zat

Ontopic: geen ervaring mee. En ik vind iedereen zeiken die zegt 'had je hem maar niet moeten laten zetten'.
Je zegt ergens dat je je tattoo na 1,5 jaar hebt laten bijwerken, wat ik me dan weer afvraag, moet dan zo snel al? Was hij echt al slordig of vaag? Of is dit ook teveel offtopic-gedoe? Zoja, sorry
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 23:13
Methuselah
Methuselah is offline
De eerste die hier nog kloot in 't topic van m'n zusje, krijgt met mij en al m'n connecties in 't FB+ team hier te maken.

Maar ik vind 't wel cool dat je eindelijk dat ding eventueel wilt laten weghalen, sis.
Oud 20-03-2005, 15:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Urm schreef op 19-03-2005 @ 23:29 :

Ontopic: geen ervaring mee. En ik vind iedereen zeiken die zegt 'had je hem maar niet moeten laten zetten'.
Je zegt ergens dat je je tattoo na 1,5 jaar hebt laten bijwerken, wat ik me dan weer afvraag, moet dan zo snel al? Was hij echt al slordig of vaag? Of is dit ook teveel offtopic-gedoe? Zoja, sorry
*blue angel talking here* hij was wel goed gezet hoor, maar ik denk dat mijn vel die tattoo eigenlijk niet wil nu (anderhalf jaar na het bijwerken [en believe me, toen was ie écht weer ZWART]) is ie weer wit aan 't worden... ik denk dat m'n vel 'm opeet

( ik ben m'n paswoord vergeten gelukkig kent mijn computer 'm nog wel )
Oud 20-03-2005, 15:26
Jules
Jules is offline
Er is ook een livejournal-community rond tats weghalen, 'reacties van de mensen' dus.
Oud 20-03-2005, 18:12
Methuselah
Methuselah is offline
Zus, dat is waarschijnlijk omdat ie niet in de onderste huidlaag is gezet (gelukkig voor u ) maar in de bovenste, die zichzelf altijd langzaamaan vernieuwd eh.
Oud 22-03-2005, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 20-03-2005 @ 19:12 :
Zus, dat is waarschijnlijk omdat ie niet in de onderste huidlaag is gezet (gelukkig voor u ) maar in de bovenste, die zichzelf altijd langzaamaan vernieuwd eh.
kweenie. de eerste keer wastie misschien niet zo diep, maar toen ik 'm liet bijwerken heeft Ken 'm echt wel diep gezet hoor... (niet dat ge dat merkt uiteraard, maar hij heeft da wel gezegd )

achja.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 20:15
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Urm schreef op 19-03-2005 @ 23:29 :
Ik keek of je naam echt Anita was, .
Oud 23-03-2005, 00:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 08:27 :
kweenie. de eerste keer wastie misschien niet zo diep, maar toen ik 'm liet bijwerken heeft Ken 'm echt wel diep gezet hoor... (niet dat ge dat merkt uiteraard, maar hij heeft da wel gezegd )

achja.
Tussen wat 'm zegt en wat er gebeurd is, is er misschien wel 'n verschil hé.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten