![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat litteken denk ik dat een beetje de aard van het beestje is, maar dat kan idd zo zijn ![]() bedankt voor je reply! nog iemand misschien? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe groot was haar tatoeage en hoe vaak is ze moeten teruggaan? en had ze haar tattoo ooit laten bijwerken toevallig? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() beetje nutteloze opmerking hé, vind je nu zelf niet? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vraag maar gewoon wat om informatie hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niemand denkt tegenwoordig nog normaal na voordat ze een tattoo zetten, over hoe definitief dat is. om maar met een ander cliche te komen: zie jij jezelf al als carrierevrouw van laten we zeggen 45 jaar met je dolfijntje op je onderrug (of vul iets anders in wat van toepassing is op jou, je snapt t idee)? Geeft toch een iets meer 'aso' stempel he, dan hoe leuk het nu enkel is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
muts. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
waarschijnlijk staat er hier wel het een en ander
of hier en dan boven in de balk bij tatoeages en de oudere tattoo's (ouder dan 15 jaar) zijn moelijk weg te krijgen door de dikkere lijnen en ander inkt dan dat nu gebruikt word en met name de kleuren blauw en groen zijn ![]() p.s. zou hem gewoon laten staan of voor een cover-up kiezen als je ooit moest kiezen kost je minder geld en afzien Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 13:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt voor je reacties trouwens!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die sites had ik inderdaad ook al gevonden, maar het probleem met zo'n sites is dat dat eigenlijk 'reclame' is voor dat instituut waar je het kan laten doen, maar ik wilde eigenlijk ervaringen van de mensen zelf horen, omdat je dan zowel positieve als negatieve dingen hoort ![]() ![]() een cover-up zou ik zeker nooit laten doen. als ik een tattoo heb wil ik gewoon deze houden (draakje) ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Graag gedaan, jammer dat ik niet meer kon zeggen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er geen ervaring ofzo mee. Misschien kun je bij zo'n tatoeage'shop' bij jou in de buurt eens informeren ofzo hoe dat gaat. Daar zullen ze wel iets weten. En anders onze grote vriend natuurlijk...
Even een interesse vraag, waarom denk je erover na om je tatoeage te laten weghalen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk hier eens.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik had trouwens ergens gelezen dat het 'tintelt' (of een woord dat daar op leek iig ![]() ![]() dus idd, ik neem aan dat het evenveel pijn doet als een tatoeage (bij mij dus amper pijn, bij anderen "het meeste pijn dat ze in hun leven ooit al hebben gehad" ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en om op je vraag te antwoorden: omdat ze op mijn rechterschouder staat, eigenlijk ![]() ![]() de laatste tijd heb ik er vooral een beetje spijt van als ik foto's zie van jonge knappe dames in gala- en trouwjurken, waarbij de schouders ontbloot zijn... dat vind ik namelijk supermooi en vrouwelijk, en mijn tatoeage past gewoon niet bij zo'n elegante en chique kledij ![]() ![]() en dan kun je wel zeggen dat het toch niet ZO erg is: hoe dikwijls in je leven ga je naar een galabal? of hoe dikwijls in je leven trouw je? maar toch... ik wil zeker en vast trouwen, en liefst in een prachtige jurk, maar wat als ik dan mijn droomjurk vind, en die heeft open schouders? of mijn tattoo is nét zichtbaar? IK zou dat absoluut verschrikkelijk vinden... ook al is het maar die éne dag in mijne lange, lange leven... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is dat raar?? vooral m'n oma dan... toen ik de afspraak had gemaakt bij de tattoo-artist ben ik er tegen haar eens over begonnen, dat ik dat toch mooi vond en er wel eentje wou, en toen zei zij dat ik dat niet mocht doen, dat dat echt zonde zou zijn, enz enz... en ik voel me eigenlijk alsof ik haar heb teleurgesteld... pfff... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: geen ervaring mee. En ik vind iedereen zeiken die zegt 'had je hem maar niet moeten laten zetten'. Je zegt ergens dat je je tattoo na 1,5 jaar hebt laten bijwerken, wat ik me dan weer afvraag, moet dan zo snel al? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ( ik ben m'n paswoord vergeten ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() achja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De trend die schaamlip verkleining heet Anoniem2233 | 21 | 03-06-2012 16:54 | |
Lifestyle |
Piercing en tattoo topic # 26 innogen | 500 | 29-01-2008 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
tatoeage laten verwijderen Sveerz | 4 | 07-07-2007 16:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek Verwijderd | 17 | 11-08-2003 11:29 |