Oud 24-03-2005, 22:05
Verwijderd
Hoi!

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die Fred Delfgaauw kennen, en zijn stukken uiteraard.

Ik ben zelf naar Mozart en Don Q geweest en vond het hele mooie stukken. De muziek, de poppen, de karakters, het humoristische tegenover het emotionele. Ja, zeer mooi!
Hij is een goede vriend van mijn vader en gewoon een erg leuke vent, ook irl.

Kent iemand 'm? Zoja, wat vond je ervan, zonee, ga erheen!

De site van Fred Delfgaauw
Advertentie
Oud 05-04-2005, 19:04
Verwijderd
Oud 14-04-2005, 19:33
Olijf
Olijf is offline
JA!
Ik heb een tijd geleden het stuk van hem gezien over Mozart en Salieri. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van die stukken met poppen erin ofzo, ik ben bang dat daardoor de kwaliteit van een verhaal acheruit gaat, tenzij het helemaal door poppen is gespeeld, maar hier had ik er absoluut geen last van.
Ik vond het vooral heel erg knap hoe snel die man kon omschakelen van Salieri naar de pop en andersom!
Ook vond ik het erg leuk hoe hij verschillende bronnen gebruikte om verschillende kanten van het verhaal aan te tonen. Hij vergelijkt het met documenten, geruchten, de film (L) en met nu.
Ik vond het fijn om naar te kijken want hij verteld en overtuigt heel goed, vind ik.
Het is niet mijn favoriete vorm van theater maar omdat ik hem echt goed vond en ik wel geinteresseerd ben in Mozart vond ik het echt de moeite waard!
Oud 25-04-2005, 22:35
Kinky
Kinky is offline
ik heb zeker van hem gehoord... helaas nog nooit iets van hem gezien (al ken ik wel de stukken Mozart en Don Q van naam). Ik wil er graag eens heen.

Is het echt een aanrader? Wat moet ik me er bij voorstellen? Theater? met poppen?
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
Oud 29-04-2005, 19:50
Olijf
Olijf is offline
Het heeft ook wel iets weg van verteltheater.
Het wordt verteld vanuit de personage Salieri. En hij hanteert de poppen en denkt dat ze echt zijn, maar hij is een nutty zeg maar.
Oud 23-08-2005, 16:37
SanneBelle.
SanneBelle. is offline
Fred Delfgaauw is mijn held!

Idd geweldige voorstellingen! Hij heeft bij ons in de schouwburg de opening van het nieuwe seizoen gedaan. Was daar als lid van de scholierentheateradviesraad ook bij. Na afloop interessant gesprek met hem gehad, en door hem uitgenodigd om mee te gaan naar zijn voorstelling "Mozart". Vriendjes&vriendinnetje mochten ook mee. Vooraf samen met Fred&crew gegeten, decor bekeken, schminkproces bijgewoond en toen de voorstelling gezien! Echt leukleukleuk!
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten